Die hier ook maar een beetje regen heen hoor, de zon blijft maar schijnen hier Gelukkig waait het wel lekker door allemaal! @mum de buikfoto's komen er aan hoor, ze zijn al gemaakt maar moet ff de puf vinden om achter die kast te kruipen om de usb aan te sluiten, en daar heb ik nu ff geen zin in met me dikke voeten... Straks hopelijk als ik wat afgekoeld ben! Zo nu ben ik er weer ff vandoor, want moet zo manlief op gaan halen, dat krijg je als je nog maar ff 1 auto hebt die het doet haha Helaas is de auot met airco ook nog eens stuk...
Vanavond naar de Ikea toe, even kijken voor gordijnen in de keuken en zo'n gordijnophangding.. We moeten ook nog verduisteringsgordijnen voor in de slaapkamer, ben benieuwd of dat gaat lukken. Morgen komt mn zus om te helpen met meubels te slopen, woensdag komt mn moeder helpen met schoonmaken... Heerlijk dat iedereen een beetje wil helpen
@ Sterretje: Je habt gelijk hoor meid... we zien de foto;s wel verschijnen @ Gaby: Fijne avond en feliciteer Suus van Ons Heb net even de babywas bekeken, enne had nog ff een vraagje voor degene die alles al gewassen hebben... hebben jullie de rompers ook gestreken? want die zagen er naar mijn idee allemaal best oké uit...
Willen jullie voor ons duimen dat de vloer morgen snel gaat? Dan kan ik snacht al in het nieuwe huis slapen.. Duimen jullie mee?
Red duimt ook mee! Hier lekker bij m'n ouders gegeten, scheelt echt zeg als je ergens anders eet. Gewoon even netjes 2 broodjes en beschuit gegeten. Daarna met m'n moeder op de bank gelegen, haha elk 1 Naar de markt geweest en 2 t-shirts van haar gekregen in de winkel. Koffie gedronken en m'n broertje meegenomen. ff naar de Action enzo geweest. Patat gehaald, met de buren gegeten en nu gaan we nog ff shoppen ofzo. Gewoon ff weg. Voel me aardig goed vandaag dus we nemen 't er ff van. Hebben morgen familiedag in pretpark, nog ff zien of we daar heen gaan. Wil wel maar moet me dan niet beroerd voelen. Hier regent 't trouwens en beetje onweer maar valt allemaal mee.
@mumtobe: ja ik heb ze gestreken maar denk dat het eenmalig is geweest hoor haha @juffie: duim voor je vanmiddag geboortekaartje 'besteld' vriendlief was nu toch thuis en boeken moesten terug. hij is nu friet halen. we hebben net filmpie gekeken. de schat is zo lief voor me. hier alles open gezet een waait lekker door maar nog steeds droog (volgens mij gaan wij niks meekrijen van dat weeralarm)
hallo @ kim wat een naaistreek zeg. Fijn dat het nu met 30 euro is opgelost @ weer hier blijft t warm. Heb je de tent in Volendam gezien door t noodweer?? @ all lange en zware middag. Voeten en enkels heb ik niet meer zo dik zijn ze. Ga nu ijsje eten en wachten op vriendlief die zo klaar met werken is.
@ryanne ja erg he, dus ga nooit naar usa bij de brusselse poort, ik ga nu naar gronsveld voortaan. je zal wel gek worden van al die vocht die je vast houdt. nog ff vol houden er waren weer gewonden gevallen in afghanistan al de zoveelste in 2 weken tijd.. deze keer was mijn broertje erbij. ze zijn vanacht vertrokken naar een ander kamp en dat is 15 uur rijden en dan rijden ze in een stoet naar die kazerne en langs die weg is er iets afgegaan en zijn er dus gewonde gevallen. vind het nu echt eng worden. ik hoor deze week echt te veel slecht nieuws vanuit daar. hij moet nog maar 4 weekjes ik bid zo dat het nog goed gaat. maar dit komt zo dichtbij. hij was er gewoon bij wil dat hij thuis komt
@Mum, hahah grapjas oow dus hij had nog wel wàt aan haha ja ben bang dat ie wel boven me uit groeit ja haha Jup, ik heb de rompers gestreken.. zelfs de hydrofiele luiers haha @Juffie, fijn hoor al die hulp @Kim, nog eventjes volhouden.. je broertje komt gewoon veilig thuis hoor! Ik vond het ook altijd vreselijk als mark erbij was.. Probeer maar zo weinig mogelijk erover te lezen, voor je het weet is ie weer veilig thuis!! komt goed @Weer, hier heeft het eventjes geregent en een beetje gerommelt.. verder niks. Zo ik heb beneden alles schoon, morgen de badkamer even, is het weer klaar. Ik ga morgen wss lekker bbqen bij mn zus, hopelijk blijft het mooi weer!
Ik ben bang.. Ik kreeg net ontzettend pijn in mn buik, zo erg dat ik er tranen van in mn ogen kreeg. Echt veel pijnlijker dan voorweeën.. Daarbij werd ik ook kotsmisselijk.. Na 3 minuten zakte het weer af, maar ik ben echt bang dat er dit weekend wat gaat gebeuren.. Pff, ik ben echt onzeker nu, omdat ik niet weet of t echt iets was of dat t toch weer een (hele heftige) oefenwee was... Moest dit ff kwijt
kristel: rustig aan doen he..misschien gaat t dit weekend wel gebeuren heb je straks je mooie kleine meisje in je handen.
succes kristel....als het dit weekend gaat gebeuren....!!! bij mij viel het allemaal mee!!!!! succes!!!
Hmm.. vraag me nu af of t wel echt iets geweest is Ik blijf een beetje misselijk en een zeurderig gevoel in mn buik houden, maar verder gebeurt er niks. Yentle is ook hartstikke druk nu, dus het zal wel niks zijn... Nouja, we zullen t wel merken..