@Kristel: Je bent bijna 37 weken, dus ze mag komen hoor! Ben je bang voor de bevalling? Staat je vluchttas al klaar? @Bos: jeetje meis, werd helemaal misselijk toen ik je verhaal las. Was even bang dat je vol op je buik was gevallen en er iets met de beeb was! Gelukkig gaat het met de kleine goed, maar jeetje, lijkt me erg pijnlijk. Je snapt wel dat je voortaan niet meer in bad mag afdrogen maar ernaast? Ik ben ook echt té vaak gevallen door douchen/afdrogen in bad. Gelukkig hebben we hier geen bad. @Ryanne: meis, al 39 weken! Hoop voor jou dat het snel mag gebeuren. @Suus: gefeliiiiiii! @Weer: hier geen regen gezien. Koelt door de wind nu wel af buiten, binnen blijft het warm.
@mum.. Ja ik vind het ook erg knap van hem dat hij het van zich af kan zetten..Ik zou dat echt niet kunnen..Zou er telkens over na gaan denken... Hij is nu ook aan het werk en hij had iemand die al helemaal aan het ontbinden was met het hoofd eraf.. (SORRY dat ik het zeg!) Dus ben benieuwd als ie weer thuis is.. Verhalen vind ik niet eng zolang ik er zelf maar niet bij sta @Nen Balen meid!! @all Ik heb weer nieuwe foto's van Chanell in me album..! Vandaag gemaakt. Ze is alweer bijna 2 weken..Gaat snel..
Hey meiden, Weer eens een berichtje van mij... We hebben het bedje eindelijk binnen. Zondag gaan we deze in elkaar zetten als het goed is. Ik ben bezig met de babywas maar het vordert nog niet zo. Ik merk dat al dat gewandel met de hond best zwaar is, mijn benen willen niet zo goed meer. Dus strijken is nu geen feestje. Ik ga nog maar even terug naar bed, hopelijk wilt Daan zo even mee boodschappen doen. Best eng me zo hulpbehoevend op te stellen. @ Kristel: ben benieuwd meid wanneer Yentle zich laat zien. Doe maar lekker rustig aan. @ Kim: Wat eng dat je broertje steeds vaker te maken krijgt met gevaarlijke situaties. Nog 4 weekjes dan is hij weer thuis. Veilig en wel. @ Bos: Ben je gevallen? voorzichtig doen hoor! Gelukkig is alles goed. @ Ryanne: 39 weken... Ben zo benieuwd! kussies
Goeiemorgen meiden! Vandaag is het sloopdag Jeetje ik was al om 7 uur wakker, maar goed daar kan ik niets aan doen.. Gewoon druk in mn hoofd denk ik.. Misschien ben ik dus voorlopig niet meer online via de pc maar vie mn mobiel.. Dan gaat het terug lezen wel een stuk lastiger! Ik wens jullie een fijne dag toe! Ciao
Goeiemorgen Gaby! Lekker geslapen? * best vermoeiend al die kaststukken naar beneden halen, maar elke keer een klein beetje toch?*
Goeiemorgen.. Nou, ze zit er nog hoor Gisteravond en vannacht toch nog flink last gehad van buikpijn en rugpijn, wist gewoon niet meer hoe ik zitten, liggen of staan moest Continu naar de wc geweest omdat ik heel erg t gevoel had dat ik supererge diarree had (ja, lekker), maar niks hoor.. Heb nog een tijdje onder de douche gezeten met de straal in mn rug, maar ook dit hielp niet echt.. Ik heb niet gebeld ofzo, want het was allemaal heel onregelmatig en uiteindelijk is het ook weggezakt. Vraag me af wat t geweest is, voor voorweeën was het echt veel te pijnlijk, maar echte weeën zouden op een gegeven moment door moeten zetten lijkt me, ipv van weg te zakken Nouja, ik ben echt benieuwd hoe lang ze nog blijft zitten!
juffie: prima geslapen hoor.. dalijk eerst ff douchen..wel rustig aan doen met dat sjouwen hé red: veel plezier vandaag! kristel: kun je de vk niet bellen om te vragen wat het zou kunnen zijn?
@Dreamer: Nouja, bang voor de bevalling is een groot woord, ik ben eerder bang voor de tijd vlak voor de bevalling, dat ik niet weet wat er gaat gebeuren en hoe lang het gaat duren etc. En de angst die ik nu heb als ik wat voel is dat ik dus nu nog naar t ziekenhuis zou moeten om te bevallen en dat wil ik echt niet.. Tas staat wel klaar voor het geval dat, we hebben m gistermiddag nog eens extra gecontroleerd @Debby: Het is helemaal niet vreemd dat je hulp nodig hebt hoor Maar ik weet hoe t is, je wilt t liefst gewoon alles zelf doen, maar op een gegeven moment kan t gewoon echt niet meer en zul je je toch afhankelijk op moeten stellen.. Probeer er maar zoveel mogelijk aan toe te geven.. @Juffie: Succes vandaag, niet te veel doen @Red: Fijne dag! Naar welk pretpark gaan jullie?
@ Kristel Spannend hoor, zou je het fijn vinden als Yentle bijna komt? OF ben je het zwanger zijn nog niet erg beu.. Ik doe zelf niet zoveel, mn zus mag de zware spullen tillen Ik denk goed aan mezelf en aan het kleintje hoor..
@Gaby: Ik wacht het nog even af.. Ik vind t altijd moeilijk om via de telefoon uit te leggen hoe en wat, ze begrijpen me altijd verkeerd Ik moet maandag er weer heen en als t in de tussentijd rustig blijft heb ikt er maandag wel over @Juffie: Ik zal wel blij zijn als ze geboren wordt ja, ben de zwangerschap bst wel zat, maar dat komt doordat ik vrij veel klachten heb.. Maar toch is het eng, omdat ik gewoon niet kan weten wat er komen gaat en wanneer het precies gaat komen (en ik ben een controlfreak wat dat betreft )
goede morgen allemaal nu ik constant met mijn arm op mijn buik loop (door de mitella) voel ik steeds een knie of voet tegen mijn arm haha @red: have fun met familliedag @juffie: succes vandaag @oma: dat zei mijn pa ook al dat ik niet meer in bad mag afdrogen @kristel: weet ook niet wat het is wat je voelt sterkte ermee hopen dat volgende keer gewoon pijn is voor de bevalling
@ Kristel ik herken het helemaal (controlfreak ) maar dit keer zal Yentle toch bepalen wanneer en hoe.. toch? Ik kan me voorstellen dat je het een beetje beu bent, hoop voor jou dat het snel begint en dat je meissie dan snel in de wieg ligt
de zuster had gezegt dat mijn herstel 4 tot 6 weken zou duren dus please duim voor me dat ik pas bij 40 weken of later beval. zou er nu niet aan moeten denken met zo'n pijnlijke arm waar je niks mee kan
@Bos: Nou, jij liever met 40 weken dan ik *duim* @Juffie: Ja, helaas bepaalt Yentle zelf wanneer ze geboren gaat worden.. Ik heb er totaal niks over te zeggen. Best moeilijk om t zo over je heen te moeten laten komen...
@Juffie: ik zal wel rust moeten houden want elke beweging is pijnlijk ik kan mezelf nog niet eens alleen aankleden. vriendlief staat onder de douche hoor ik dus die mag me zo helpen met bh en shirt. doet vandaag meer zeer dan gister en begin ook in andere delen van mijn lijf spierpijn te voelen van de val nu.