Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ryanneeeee waar bennnnnn je?
    Zal het al begonnen zijn?

@Kristel: eng he die onzekerheid.
    Lijkt mij ook niks hoor!
    Maar helaas, het is niet anders.
    En de bevalling is vanaf wee 1, dus dan bedoel je toch de bevalling?

@Bos: luister maar naar je vader en mij!
    En ik duim voor je dat je overtijd gaat lopen meis ;)

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Dreamer: Nouja, als je het zo bekijkt is het wel de hele bevalling ja :p Maar ik bedoelde meer het begin ervan, de ontsluitingsfase.. Ik ben echt bang dat t op een moment begint dat ik bijv. niet thuis ben, of dat het heel snel gaat ineens en de VK rustig zegt 'ik kom over een paar uur wel een keer langs' of dat ik dan alleen thuis ben, etc etc.. Ben gewoon bang dat ik in paniek raak :(

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Kan ik me goed voorstellen hoor!
    Heeft de vk al precies uitgelegd wanneer je moet gaan bellen?
    Meestal krijg je niet direct een weeenstorm, dus ook al ben je niet thuis, dan heb je nog alle tijd om thuis te komen.
    En als je in paniek raakt en je kan zo 123 niemand te pakken krijgen mag je ook mij gewoon bellen hoor!
    En zodra jij poepdrang krijgt en dat tegen de vk zegt is ze er binnen een paar minuten.
    Yentle wordt echt niet geboren zonder vk meis!
    Weet je al je oefeningen van haptonomie nog?
    Staat alles al netjes op een blaadje zodat je ze niet kan vergeten?

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ik heb afgelopen maandag 'het gesprek' gehad bij de VK ;) maargoed, echt veel nieuws was t niet. Ik moet bellen als ik om de 5 minuten weeën heb die minstens een minuut aanhouden of als mn vliezen gebroken zijn en het vruchtwater is niet helder. Of als mn vliezen langer dan 24 uur gebroken zijn..
    Je leest alleen wel eens verhalen over vrouwen die dan al lang en breed ontsluitingsweeën hebben, maar t niet in de gaten hebben en dus ook niet bellen.. Daar ben ik soms ook een beetje bang voor, dat ik het niet zal merken ofzo :p :(
    Oefeningen weet ik gelukkig nog wel en Kimo weet ook wat ie moet doen, hij heeft de meeste opdrachten meegekregen om me bij te staan en me rustig te houden. Maarja, dan zal je net zien dat hij net als het begint even niet thuis is ofzo...

Pff, wat een onzekerheid allemaal, ik krijg er gewoon weer buikpijn van :(

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben even boodschappen doen..geen zin in maar ja... hebben ook nog 2 verjaardagen vandaag en joey is pas om 1 uur tuis van het werk..als we dan nog boodschappen moeten gaan doen.. tot zo

6. gaby1986

zo ben weer terug...zou zo nog een keer kunnen gaan douchen.. poeh hej...

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Gaby: gewoon lekker weer onder de douche stappen dan ;)
    Ik sta met dit weer ook soms 4x per dag onder de douche, maar dan gewoon om even af te koelen en op te frissen (dus niet uitgebreid douchen ofzo)

@All: Ik ben er vandoor.. moet naar de intratuin, grasmaaier ruilen die we vorige week gekocht hebben. Dat ding doet t namelijk niet :(
    Hopelijk blijft t ondertussen rustig in mn buik...

8. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    haha warm he gaby. hier ook boodschappen gedaan. nou ja ben mee geweest en vriendlief de rest laten doen haha

kristel hoop het ook voor je

9. gaby1986

ben alweer afgekoeld.. heb een peer ijsje op :D

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Kristel,
    Hoop voor je dat het niet te lang gaat duren! Ze moet nog wel even wachten tot de 37 weken hoor,
    dan mag je thuis bevallen toch?

@Bos, duim voor je dat het snel herstelt!

@Mariss, mooie fotos van je meisje! :)

@debby, logisch toch dat daan je helpt ? :) is niks raars aan hoor

@Juffie, rustig aan jij he met dat gesjouw :p

@Gaby, druk dagje ..veel plezier op verjaardagen!

Ik heb vanmorgen lekker geshopt :D was lekker koel nog..
    Heb even nieuwe makeup ingeslagen, was wel nodig.
    Nu eerst even wat eten en dan de boven verdieping even doen, echt heel hard nodig... en dan straks naar mn zus' huis bbqen:)

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hey meiden,

wat heb ik het weer warm zeg.. net boodschappen gedaan
    we vieren vanavond de verjaardag van frank, 31 alweer :D oudje
    we gaan bqen en frank zijn ouders blijven slapen.

moet eigenlijk nu ff naar het ziekenhuis om mijn urine weer af te geven want was gister weer bloed aan het plassen en heb ook de hele tijd onderrugpijn en bij mijnonderbuik dus is nu echt doorgeslagen die blaasontsteking.
    maar heb helemaal geen zin. zal wel moeten anders word het alleen maar erger.
    word zo gek van al die dingen.. elke keer maar medicijnen zal toch niet goed zijn voor de kleine.

ga maar weer aan de slag moet nog een hoop doen voordat frank zijn ouders hier zijn om 4 uur.

fijne dag allemaal

@kristel doe je rustig aan meid, nog ff een paar daagjes rond blijven lopen hoor ;)

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Zo, wij hebben ook eens geluk!
    We hadden dus een grasmaaier van €60 gekocht vorige week (de goedkoopste die er was) maar hij deed t dus niet. We zijn er net mee terug geweest en ze hadden ook geen zelfde meer voor ons als vervanging. Maar die verkoper kwam toen aanzetten met een andere grasmaaier van €170 en die mochten we voor €25 extra meenemen! Dus nu hebben we een grasmaaier van €170 voor totaal €85 gekregen :D Dat maakt mn dag toch weer een beetje goed ;)

@Emma: Lekker shoppen! Heb ik ook wel zin in, alleen mn lichaam werkt niet echt meer mee ;) Ik ga straks wel weer een keer flink shoppen samen met Yentle :D

@Kim: He bah, weer een blaasontsteking.. Laat t maar gewoon controleren weer hoor. Kan je niet iets preventiefs nemen? Extra vitamine C bijv, of citroensap drinken...? Ik drink nu veel ijsthee met citroenschijfjes erin en ik heb er helemaal geen last meer van gehad.

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Red: Dat was ik die dat vroeg over de rompers strijken :p (niet sterretje)
    zwangerschapsdementie :p hihi

@ Bos: Fijn dat je mannetje zo lief is voor je... jij moet je maar gewoon
    lekker laten verwennen...

@ Kim: Dat is ff schrikken zeg dat je broertje erbij was..
    gelukkig hoeft hij niet meer heel lang te blijven... hoop echt dat hij
    ongedeerd blijft meid...

@ Emma: nou de rompers heb ik gewoon opgevouwen, alleen van die met lange mouwen, de
    mouwtjes even gestreken, de hydroluiers ga ik ook strijken anders krijg ik ze
    niet mooi genoeg opgevouwen hahaha

@ Kristel: Ow meid... idd wat eng... hoop dat het óf duidelijk terugkomt
    of nog maar even ophoudt...

@ Mariss: echt respect voor je vriend hoor!!!
    Wat een lekker bol toetje heeft chanell zeg en een flinke bos haar :D
    echt een knapperd :D
    kan me nog steeds niet voorstellen dat er zo'n hummeltje ook in mijn buikkie zit :p

@ Debby: Jeeeej het bedje is er :D fijn hoor... en jij ook aan de babywas en strijk
    ik ook gisteravond :D maar ik had zoveel pijn in mijn voeten van het vocht
    dat ik er maar bij ben gaan zitten...

@ Red: K ben veel te laat natuurlijk maar alsnog veel plezier op de familiedag :D

@ Kristel: Spannend hoor meid... ben benieuwd wanneer jullie meisje zich laat zien...

@ Bos: Grappig hé die voetjes en armpjes die voorbij komen, ik zie ze echt door mijn buik schuiven
    vriendlief vind het zelfs een beetje een eng gevoel als ie zijn hand op mijn buik legt...
    Ik zal voor je duimen meid... ik denk wel dat je de enige bent die dit wenst :p

@ Gaby: nou je bent maar druk vandaag zeg :D

@ Emma: Jij bent ook druk zeg... denk je wel een beetje aan jezelf en de kleine...
    veel plezier bij je zus vanaaf alvast :D

@ Kim: Gefeliciteerd met Frank alvast :D druk dagje voor de boeg jij ook...
    pfff het zit jou ook niet mee met die blaasontstekingen enzo ook hé...
    hoop dat je er nu goed vanaf komt hoor...

@ Kristel: Dat is ff lekker zeg met die grasmaaier :D

Gisteravond heerlijk in de babykamer getutteld, een hoop gestreken en weer in de frisse
    schone kasten gelegd...
    mijn moeder is nog langs geweest om de lakentjes te strijken... ik kreeg er echt
    het schijt van hahaha...
    de nieuwe vriezer staat aan en heb vanmorgen de boodschapjes gehaald dus meteen heel veel
    ijsjes ingeslagen :p
    ik heb ook meteen flesvoeding meegenomen en vast een paar rollen beschuit (aanbieding)
    en kon het niet laten om dan ook de muisjes maar vast mee te nemen hihi...
    1 pak rose en 1 pak blauwe natuurlijk, als de beeb er dan eenmaal is mag vriendlief nog wel wat doosjes
    bijhalen :D
    Straks nog even op visite bij een vriendin die net terug is van vakantie
    en vanavond naar een verjaardag...(ja alweer) gelukkig voorlopig eventjes de laatste...
    hoop wel dat het droog is...

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Mum: (wil je nog steeds elke keer bij je vorige forumnaam noemen, heel irritant :( :p)
    Lekker ijsjes ingeslagen! Hadden jullie eerst niet zo'n grote vriezer dan?
    Flesvoeding heb ik ook alvast staan hier, voor t geval dat en flesjes hebben we ook al alles van, omdat ik in eerste instantie van plan was om meteen flesvoeding te gaan geven.
    Geeft toch een fijn gevoel om t alvast te hebben staan :)
    Die verjaardagen zijn ook geen straf toch? Kan je lekker onbezorgd taart eten :D

@All: Pff, ik voel me echt superonrustig de hele tijd, ben heel erg zenuwachtig, maar ik heb helemaal niks om zenuwachtig voor te zijn? Zou t kunnen dat ik t misschien onbewust aanvoel dat er wat gaat gebeuren mbt de bevalling?
    Yentle is ook heel rustig vandaag en dat is ze echt nooit!
    Ik vraag t me af... ;)

15. gaby1986

ik vind mijn banner echt zo irri.. heb hem vandaag al 3 x opnieuw moeten instellen en nu is die weer weg

16. gaby1986

zo voor de 4de keer maar een nieuwe gemaakt.. :(

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    zit nu in de onderzoekkamer de gyn gaat me toch even nakijken
    ik heb wel weer antibiotica voor 10 dagen en iets tegen de schimmelinfectie die ik elke keer krijg van de medicijnen wat erg vervelend is,
    hopelijk zit alles nog goed dicht beneden
    altijd zo vreemd als ze daar gaan voellen iii
    heb trouwens echt het gevoel alsof ik zwaar ongesteld moet worden zelfs die lage rugpijn lijkt er heel sterk op
    maar dat is het natuurlijk niet

heb de hele tijd al het gevoel alsof ik elk moment kan gaan janken zo ben ik helemaal niet
    hopelijk voel ik me straks weer wat beter

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: Begrijp dat het ff wennen is idd... sorry
    Nope we hadden (hebben we nog steeds) zo'n koel/vriescombi waar zo'n apart los vriezertje
    bovenopzit... nu hebben we een losse vriezer erbij :D
    flesvoeding moet ik toch in huis hebben omdat ik zoiezo flesvoeding ga geven, dus of ik het
    nu haal of over 2 weken, wil het toch in huis hebben voor we op vakantie gaan...
    enne taart doen we niet aan op vriendenverjaardagen helaas... wij hebben
    een redelijk grote vrienden groep en dat gaat gewoon in de papieren lopen als
    je dan voor iedereen taart moet halen... ik doe hetzelf meestal gewoon allen voor de familie
    en anders gewoon kleine tompoucejes en soesjes enzo... ook lekker :D
    Ben echt benieuwd hoor wanneer jullie kleine meid komt...

@ Gaby: ik zie je banner wel gewoon hoor...

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: Balen dat ze weer moeten gaan voelen enzo... ik heb daar ook echt schrik voor blegh... maar aan de andere kant ook alleen maar goed, dan komen ze er misschien achter wat je hebt...
    hou je ons op de hoogte?

@ Gaby: Nu is je banner wel weg, bij je laatste bericht in ieder geval, bij de berichten daarvoor zie ik 'm wel....

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Gaby: Wat raar, ik heb nergens last van met mn banner...

@Kim: Ja, die schimmelinfecties krijg je er altijd gratis bij :( Je zal wat AB betreft dan wel Amoxicilline hebben of niet?
    Dat je graag wilt huilen komt me heel bekend voor.. Ik heb t ook sinds 2 weken ongeveer. Als het kan, gewoon aan toegeven hoor, dat lucht echt op :) (ik heb gisteravond ook even flink uitgehuild bij Kimo dat ik t allemaal zat ben ;))

Share This Page