@Mum: He wat jammer nou dat er geen taart is.. Daarvoor ga je toch naar iemands verjaardag, voor de taart?! (geintje) Duur hoeft t niet te zijn iig, je kan ook zelf bakken Ik ga denk ik zometeen ook weer eens een taart bakken, heb ontzettend zin in zelfgemaakte appeltaart En anders koop ik wel even zo'n simpel appeltaartje in de winkel en een bus slagroom.. Moet mezelf gewoon even verwennen
Het heet augmentin ofzoiets die wat jij zegt die had ik paarweken geleden en dan maar 50 mg nu heb ik 625 mg dus dat is een stuk hoger zit nog steeds te wachten in een donker kamertje
@ Kristel: Goed hoor dat je jezelf lekker verwend hihi... ik heb geen geduld om taarten te bakken hahahaha.... en met mijn verjaardag en die van mijn vriend is het meestal wel warm, dus dan heb ik ook geen puf om in de keuken te gaan staan hihi... ik hoop dat er een klein keukenprinsesje in me naar boven komt door de nesteldrang en dat die dan ook maar blijft hangen
@Mum: je zal je verbazen over wat nesteldrang met je kan doen Dus wie weet sta je binnenkort ook de typische huisvrouw uit te hangen en ben je taarten aan t bakken en uitgebreid aan t koken ed @Kim: In Augmentin zit ook Amoxicilline, dus je zal hier ook een schimmelinfectie van krijgen idd... Amoxicilline valt onder de Penicilline-soorten en die verstoren je hele evenwicht daar beneden, maar t kan ook in je slokdarm voorkomen. Dus mocht je een vreemde keelpijn krijgen tijdens of vlak na de kuur moet je ook even naar de huisarts weer, dan krijg je er een drankje voor namelijk
@ Kristel: Dan vestig ik mijn hoop daar maar op hihi @ Kim: Balen zeg dat gedoe met al die medicijnen... ik zit hier voor de verandering weer eens aan de Aalbesjes
Nee is het ook echt niet, en dan staat er ook nog zo'n stoel waar je je benen omhoog in moet leggen Zit hier nu al ruim 20 minuten te wachten hopelijk komt ze zo want moet nog voor 4 uur langs de Mediamarkt en nog ergens die foto uitprinten gaat me geloof ik nooit lukken ik heb zo'n slagroomtaart uit de vriezer mee genomen bij de liddl vanochtend, zag er lekker uit Ben vanacht trouwens voor het eerst weer is laat naar bed gegaan het was half 3 we hebben lost nu op dvd seizoen 3 dus dat blijf je kijken jammer dat ik alleen om half 9 klaar wakker was en niet meer kon slapen
@Kristel: denk dat je gewoon zenuwachtig bent omdat je denkt dat er iets kan gaan gebeuren. Probeer iig maar goed te rusten. @Gaby: lilipie ligt er elke keer uit, hoef je geen nieuwe banner voor te maken hoor Komt vanzelf weer terug als de site weer normaal doet. @Mum: koop alvast maar extra roze muisjes @Kim: hoop dat je snel geholpen wordt en alles goed is. Ryannnnne waar ben je? Ik denk echt dat ze bezig is met bevallen hoor. Ze meld zich anders altijd en altijd smorgens en smiddags/savonds. Meis, zet hem op!
@gaby, ik zie je banner wel hoor.. @Kim, gefeliciteerd met je mannetje jullie schelen ook aardig wat jaartjes of niet? balen dat je weer een bo hebt..houdt niet op he? Hopelijk is het nou echt weg straks. heb er ook altijd een hekel aan als ze gaan voelen, maar ja dan weet je wel of de boel nog dicht zit haha. @Kristel, lekker zon meevaller ben benieuwd of het wat betekent dat ze zo rustig is... lekker taartje bakken , onze oven is kapot helaas.. @Mum, mn ex had ook een hele grote vriendengroep, hadden altijd wel een verjaardag.Als je dan voor iederen taart moet halen ben je wel veel kwijt idd! waar ging je ook alweer naartoe op vakantie?? Zo ik heb de badkamer klaar nu even pauze. Ben blij als mark over een week weer thuis is pff
@ Kim: balen zeg dat je zolang moet wachten... Lekker zo'n slagroomtaart.... nu ophouden over taart anders ren ik dalijk naar de winkel om taart te halen hahaha... hier ook lost gekeken gisteravond (seizoen 5 op tv) dubbele aflevering, vorige week hadden we het gemist omdat we visite hadden... k moet toch wel weer inkomen hoor... mijn ogen vielen tegen 12en wel dicht, gelukkig was het om 12.05 uur afgelopen en ben meteen mijn bedje ingedoken, heeft niet lang geduurd voor ik sliep
@ Dreamer: Mijn vriend zei ook al dat ik alleen roze muisjes hoefde te halen hihi... wanneer moest je de hartslag ook alweer weten?? @ Emma: Naar duitsland je hebt al goed je best gedaan dus die pauze heb je wel verdiend
Ik hoop echt voor Ryanne dat ze aan t bevallen is of dat ze haar kleine F-je (ja, hoe moet ik haar anders noemen? ) al lekker vast heeft @Kim: Niks van Ryanne gehoord? Ze zou jou tch sms-en of niet? Hoop dat de gyn er snel is! Van dat wachten word je alleen maar zenuwachtiger... Ohja, gefeliciteerd met Frank! Idd, hoeveel jaar schelen jullie nu precies? 10 jaar? Kimo en ik schelen ook 10 jaar, ik ben 22, hij 32 @Emma: Ik weet niet of ik ga bakken.. denk dat ik zometeen gewoon een taart ga kopen.. De oven is dus vrij, je mag m wel even lenen @All: Ik ben er vandoor, even boodschappen doen met Kimo
Kreeg net een sms van ryanne dat ze vanavond niet komen bqen want...... Trommel trommel!! Hun dochter is vanochtend geboren frederique Anna ze is 3530 Gr en is 50 cm ze was een sterrenkijkertje dus ze moest vanochtend met de ambulance naar het azm nu is ze weer thuis heb ik net dezelfde gyn die de bevalling van ryanne vanochtend gedaan. Bij mij is alles goed dicht dus ga er weer vandoor
@Mum: ik denk nog steeds een meisje bij jou. Ben al een paar keer geswitched natuurlijk, maar nu al een paar weken meisje (sinds die buikfoto toen) De hartslag zegt pas iets rond de bevalling (als het al iets zegt) Maar las de laatste keer bijna 150? Rond de 160 = meisje Rond de 120 = jongen Dus ik blijf bij meisje Kim is de buddy van Ryanne idd. Hoop echt dat de kleine F snel bij paps en mams in de armen ligt! Emo oma zit alweer met tranen hoor, haha. Zal de komende maanden wel vaak gebeuren met al die hoogzwangere dames hier!
Whaaaaaaaa Ryanneeeeeeee gefeliciteerd met jullie Frederique Anna! Mooie naam! Ik had hem goed gegokt Geniet maar van jullie mooie meisje en van elkaar als gezinnetje Super gewicht en lengte trouwens zeg! Gefeliciteerd meis.