zie net dat Kristel gisteravond om 23.55 uur nog wel online is geweest, ze heeft alleen niks meer gezegd zal nog wel rustig zijn dan... idd Sterretje echt spannend zo.. k bedacht me gisteravond dat we nu elke 2 weken wel iemand hebben die uitgerekend is...
@ Debby: Ja idd, ik bedoelde eigenlijk maximaal 2 weken ben niet zo heel helder op t moment h'e Please fogive me...
Goedemorgen! *zwaai,zwaai!* Pff heb al 3 dagen last van mega hoofdpijn, kan innemen wat ik wil niks helpt grrrr... Zie dat het een aardig spannend begint te worden want steeds meer meiden komen bij de uitgerekende datum in de buurt.
hahaha ja natuulijk! Wil ik net alle witte lakentjes gaan strijken geeft m'n strijkbout af.... Eerst maar eens schoonmaken voordat ik aan t witte spul begin.
@sammie goedemorgen meis, balen dat je zon last hebt van hoofdpijn zeg! Hopelijk wil het toch een beetje zakker snel! @debby, oh jee niet te fanatiek he, eerst schoonmaken voordat je aan wit begint! Anders blijf je shoppen haha Ook wel leuk eigenlijk, maar waarschijnlijk niet voor je portomonnee hihi Zo ga maar eens eerst ff wat te eten en te drinken halen nu! Krijg echt wel trek!
@ Sammie: vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt en niks helpt, zou het door de warmte komen? of heb je er vaker last van? @ Debby: Ow bah das balen, heb ik ook gehad, ik kreeg het er niet meer af (van m'n strijkbout) dus heb 'm een enkeltje kliko gegeven en een nieuwe gekocht ow ja enne t leeft nog boven... ben net maar even wezen kijken... k wacht nog ff met hem uit z'n bed trommelen, moet zo namelijk eerst nog even een vriendin bellen we zouden misschien nog op een concours gaan kijken...
En m'n portemonee heefta l zo veel pijn geleden afgelopen tijd dat kan ik hem echt niet meer aan doen.... hiihihi
Goeiemorgen Hier alwer vanaf 6.45 uur wakker.. Ik droomde dat ik de slijmprop verloren was en ik werd wakker met krampen Nu heb ik om de zoveel minuten krampen steeds, alleen heel onregelmatig (ene keer zitten er 4 minuten tussen, andere keer 8 of 10). We kijken t nog even een uurtje aan en als t zo door blijft gaan dan bellen we de vk even... Hoop echt dat t wat is en dat t doorzet deze keer! Want die valse weeën steeds is ook niks... Sorry dat ik even niet reageer verder..
@ Kristel: Spannend meid... hoop ook voor jou dat het door gaat zetten, want wat je zegt die valse wee"en is niks...
@ Mum: Gelukkig het leeft nog! hihihi Ik geloof dat er een halve spijkerbroek aan m'n strijkbout zit... t is namelijk blauw... Maar ondertussen heb ik hem weer redelijk schoon geloof ik. T geeft ieder geval niet meer af. Van de week maar een nieuwe kopen.
goedemorgen. voor dat ik bij ging lezen.. dacht ik al dat ryanne bevallen was.. en t is ook nog echt zo.. ryanne en ryanneman: GEFELICITEERD met jullie dochter.. super dat alles goed is..! kristel: hou je ons wel op de hoogte: hoop dat t doorzet! sammie: knuf. de rest sorry vergeten... ben nog niet zo lang wakker..
@gaby goedemorgen dan meis hihi @kristel spannend meis, ik hoop voor jullie dat het door gaat zetten nu hoor!
hier nog steeds geen ongi.. hopelijk gaat t niet uitlopen deze keer.. ben benieuwd. stom dat iemand zo op z'n ongi kan wachten zeg....
@ Debby: Balen dat je het er ook niet afkrijgt, maar gelukkig geeft het niet meer af... @ Gaby: jullie mogen deze keer al meteen naar het ziekenhuis hé als je ongi wordt? dan kan ik me goed voorstellen hoor dat je erop zit te wachten... mare zie het zo, over een paar daagjes zijn er nog meer mensen op vakantie, zodat het dus ook minder druk is in het ziekenhuis...
@gaby dan duimen we deze keer dat je snel ongi mag worden hihi! Klinkt een beetje raar maar het is deze keer voor een goed doel he, eindelijk beginnen dan voor jullie! @ all zo eindelijk foto's op de pc gelukt, buikfoto's staan er weer een aantal op nu!