We hebben toch maar even gebeld.. Vk zou even overleggen en belt ons zo terug of we naar t ziekenhuis moeten of dat er een vk bij ons thuis langs komt.. Even afwachten nog dus.
@ Sterretje: Ow ik ga meteen ff spieken @ Gaby: OW ja stom van me, natuurlijk niet aan gedacht... hoop dat jullie gewoon geholpen gaan worden en geen last van de drukte zullen hebben...
Owww Kristel wat spannend nu allemaal ineens zeg... worden de krampen regelmatiger? ben benieuwd zeg... hoop echt dat jullie meisje vanavond in jullie armen ligt...
@ Sterretje: Mooi bol buikje heb je hoor jij mag ook al bijna de weken af gaan tellen met 1 cijfertje...
Ze belde terug, we moeten naar t ziekenhuis gaan.. Vk is daar nu en ze zou daar dan alles controleren.. Ben benieuwd, vind het wel eng worden zo.. Voor de zekerheid ook maar alvast de spullen in de auto doen (tas en maxi cosi enzo...) Pfff.. ben echt bang nu Nouja, jullie horen wel hoe of wat..
kristel: succes.. we horen het wel.....rustig aan doen he.. en probeer je niet al te druk te maken (i know.. makkelijker gezegd dan gedaan) maar toch proberen
@ Kristel: Succes meid, enne take care, maak je niet te druk alles komt goed... ik hoop dat we snel iets van je horen
@ Kris: Succes meid! Spannend hoor.... Je hoeft niet bang te zijn. Je bent in goede handen en je kunt het! ECht!
@kristel succes en sterkte meis! Niet bang zijn hoor, alles komt echt goed! Je kunt het he! Hoop snel wat van je te lezen! Dikke knuf!
ZO meiden ik ben er weer vandoor, maar eens kijken of manlief uit bed wil komen Morgen komt de mevrouw van de kraamzorg voor de intake en wil alles een beetje gepoetst hebben, maar ja helaas gaat en mag ik dat allemaal niet zelf, dus heb ik dringend zijn hulp nodig hihi Vind tie vast fijn zo vroeg op zondag morgen haha
Ik ben de lakentjes aan t strijken... pffff wat een rotwerk zeg. Ik krijg ze echt niet glad. Wat vinden jullie.... de vorige eigenaresse van Angel en haar vriend komen vanmiddag langs. Die vriend gaat de uitlaten op Daan z'n motor lassen. Maar ook mijn moeder en stiefvader komen langs, zij kunnen Daan mooi helpen het kamertje af te maken. Ik probeer die 2 dingen in m'n hoofd te combineren maar dat lukt niet. Ik krijg de neiging om de vorige eigenaresse van Angel af te zeggen... maar dat wil zeggen dat Daan zijn uitlaten ook niet gelast gaan worden. :S En ik denk dat als ik het met Daan overleg hij dat zeker wel door wil laten gaan. Zou het dus een beetje stiekem moeten doen en dan zeggen dat zij hebben afgezegd ofzo. Maarja, daar gaat hij ook weer achter komen. Denk ik... :S
Hier nog geen leven gezien... denk ook dat k 'm nog maar even laat liggen, als ik 'm nu wakker ga maken scheld ik 'm waarschijnlijk de huid vol... ben nu echt ff pissed dat ik zo moe ben... t leeft nog wel maar is nog steeds niet beneden geweest om naar de wc te gaan ofzo...
@ Debby: ik heb mijn moeder de lakentjes laten doen, ik had er ook ruzie mee... haha enne kan je Daan niet gewoon vertellen dat je EERST het kamertje af wil hebben, jullie kleine vent kan zich ook elk moment aandienen... en dan?? die motor staat er volgende week ook nog wel...