debby: mannen he..... (aaahgrrrrr) je kunt ze af en toe moeilijk dingen aan het verstand brengen zeg... hopelijk komen jullie eruit!.. *knuffel meid* zo ben weer lekker frisjes.. (voor zolang het duurt)
@ Debby: Doe je rustig aan meid... ik hoop dat je ouders vanmiddag gewoon even de schouders eronder willen zetten en dat het gewoon af is straks... dikke knuff voor jou hoor...
Debby, doe rustig aan meid, ik hoop dat het toch afkomt allemaal! Dikke knuffel! @Gaby, en nu aan een ijsje of niet hihi Ik heb gister mark ook weer gesproken na een week Nog 1 weekje en hij is weer thuis Mis hem best erg nu Ik ga ook even douchen, ontbijtje is op.. tot zo!
ff lekker opfrissen idd ik geloof dat ik nu dan 3 uur onder die douche kan gaan staan want fris en fruitig wordt ik vandaag niet meer...
k neem mijn woorden terug... volgens mij hangt ie alweer boven de pot.... grrr kan wel janken... ben aan de ene kant zo pissig... hij heeft het weer zo voor elkaar dattie ook mijn dag ermee verpest!!
mum: adem in adem uit (1...2...3...4..) joey net kei lief.. pakt die me vast.. zegt die.. schatje ik hou toch zo veel van jou.. kan niet zonder jou.. en samen komen we er wel.. zo lief.. begon die bijna te huilen....
@ Gaby: Aaahh wat lief *word er ook een beetje emo van hihi* ik geloof niet dat ik dat hoef te verwachten vandaag!!!
die krijgt vandaag van mij echt geen koffie... hij is niet zielig in mijn ogen!! en ik weet zeker dat mijn goedbedoelde kop koffie toch binnen een paar minuten in de pot belandt... die schop onder z'n kont heeft ie idd wel verdiend!!! volgens mij issie trouwens weer terug naar z'n nest... ik heb 'm niet meer terug gezien...
@ Gaby: idd gezellig maar k denk niet dat het verstandig is als ik met mijn slaperige hoofd in de auto stap...
Ben er weer.. Ik heb inwendig onderzoek gehad en er was nog niks gaande helaas.. Ctg was dus ook niet nodig blijkbaar.. Wel nog steeds om de zoveel minuten hevige krampen, dus het kan nog steeds dat t inens heel snel gaat, maar voor nu lijkt t er niet op... Als het aan blijft houden vandaag of t wordt erger dan moest ik iig weer bellen.. Bah, ik word hier zo moedeloos van.. Ik ga even wat paracetamol innemen en op bed liggen..
ryanne heeft een foto van de kleine op hyves staan.. echt mooi kindje kristel: nou t blijft spannend dus..
@ Kristel: balen meid dat je weer naar huis gestuurd bent... lekker rustig aan doen en hopen dat het snel doorzet... @ Gaby: ik stuur je wel ff een pb @ All: Ryanne heeft een foto van Frederique op haar hyves staan echt een mooi poppetje