heb er geen verstand van hihi, zou je moeten vragen in topic maansteen. mijn gevoel zou zeggen van niet, mischien 1 dragen en 1 onder je kussen ofzo? tis maar een idee. ben ff rondje lopen met doggy, ben zo trug xxx
Hey meiden, Ik had een klant dus ik moest ff weg...ik ga sowieso klussen vanaaf alleen hoop ik ook dat mijn kerel wel zijn best doet hij weet namelijk van me ei...straks weigert zijn zaad whahahahah! Ik hoop het niet...' Ik had ook een maansteen vind ze wel fijn...draag er nu geen 1 meer want hij is helemaal gebroken van binnen! Misschien ga ik er wel 1 halen vrijdag!
Dames ik lees zo alles bij. Eerst even zielig klagen Heb het gevoel dat ik gelijk krijg. Ik krijg geen ei deze maand Voel me zo enorm onvrouwelijk Moet de hele dag al huilen erodoor. Heb nog steeds dezelfde lage temp, geen stijging, geen dip. En dat terwijl dag 14 en 15 positieve ovu testen waren. Zit nu al op dag 17. Dan had er toch op zn minst al its verschil moeten zijn in temp mocht mn ei komen/geweest zijn. Ik weet wel dat mocht ik deze ronde idd geen ei krijgen, dat ik direct naar de huisarts ren. Ben nu zo enorm bang dat ik idd nooit kinderen kan krijgen
evamaria: Je ziet heeeeeeeeel veel dat hij barst als hij zijn werk gedaan heeft.. En de ervaringen die ik heb gezien bij maansteen, zijn de meiden bij wie dat gebeurde echt zwanger! Ik zou testen haha
Hey meid, Als ik jou was zou ik nog niet al te veel zorgen maken, Ik heb normaal op dag 13/14/15 mijn ei. Afgelopen maand kwam hij pas dag 24 ofzo
@ pandabeertje: ik heb een ei gehad tijdens het draagen van me maansteen en ben toen 5 juni ongesteld geweest! daarna heb ik hem niet meer gedragen eigenlijk omdat ik hem niet meer mooi vond...dus door die steen nu zwanger kan niet! @ dreamer...maak je geen zorgen meis...je kan ook pas na 5 dagen je ei krijgen als je een posi ovu test hebt gehad! ik denk dat je nog even moet door gaan met tempen en klussen en misschien mis je je ei helemaal niet! Ik hoop voor je dat je verdriet een beetje weg ebt en dat je vol goede moed maar even verder gaat nog....naar de HA kan nooit kwaad...ik had het veel eerder moeten doen...ben blij met alles wat ik nu weet! Sterkte!
@Panda: heb op dag 14 en 15 een posi test gehad, dan komt ie niet 10 dagen later pas lijkt me toch? @Eva: ik heb dat nog niet eerder gehad. Heb ook totaal geen klachten en die heb ik normaal wel. Ben dus echt bang dat het deze maand niks is We klussen nu al 5 dagen achter elkaar en hier wil het zaad ook nog wel eens weigeren. Deze ronde gelukkig maar 1x gebeurt, maar vrees als ik nu nóg 5 dagen wil klussen dat ie gillend wegrent. Ik temp sowieso door. Klussen doe ik vandaag maar een keer niet denk. Voel me totaal niet sexy meer, dus denk niet dat het me zou lukken
Meid, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik begrijp hoe je je voelt, was afgelopen keer ook bang dat ik geen ei zou krijgen. Maar ja kan alleen maar afwachten en hopen dat er 1 klaar staat om te springen! Ik duim voor je meid!
Maar dreamer je hebt wel een vrij regelmatige cyclus...zijn je ovu testen ook SUPER positief of wel aardig positief? Het kan natuurlijk dat je eitje wel rijpt maar niet genoeg om de een of andere reden...dan betkeend het dat je wel zwanger kan worden maar dat je temp het niet geneog opmerkt! Heb je afbeelding van je temp kaartje?
@Kristel: jaaaaaa stuuuuuren die foto's Ben benieuwd! En wat fijn dat je in 1x geslaagd bent zeg Heb je je torselet ook al? @Sterretje: ik duim voor je! @Dees: balen meis Snel naar de dok in augustus! Hoop dat die iets voor je kan betekenen. @Eva: kan je door pco geen vals positieve testen krijgen? Dat had ik ergens gelezen. Houden ze het niet in de gaten voor je dan? Veel klusplezier iig! @Panda: ging je nou deze week nog eens testen? @Alexia: vind je het niet moeilijk om je jurk naar de stomerij te brengen? Ik vond het heeeeeel moeilijk! Heb m nog steeds niet uit zn beschermzak gehaald Mn paspop staat al bijna een jaar zielig te staan Maar vind het zo moeilijk! Je mag hem idd niet meer de hele dag aan, dat is geweest. Emotionele ouwe tut dat ik ben @All: sorry als ik zo iemand vergeten ben, moest weer 10 pagina's door de tranen heen lezen.
Ik ga wel weer een test doen, vrijdagochtend denk ik. Lees overal dat je ongeveer een week na de innesteling pas zou moeten testen. Ga dan met sensitest testen, als die negatief ik praat ik er niet meer over
Ben pas gestopt met de pil he, dus misschien is het nog ontpillen? Ik heb zowel deze als de vorige ronde echt mega positieve testen gehad. Zal zo de foto;s opladen via de andere laptop (weet niet hoe dat moet op deze haha ) En de vorige 2 rondes een duidelijke dip en daarna een duidelijke stijging. Ik temp nu zelfs met 2 thermometers! En beide geven geen dip en geen stijging aan. (2e is de nieuwe, wilde even een maandje vergelijken) Ook beide rondes pijn in mn onderrug en duidelijke ei pijn. Nu geen van beide. Maar toch opdag 15 weer een mega positieve test, net als vorige ronde. Heb de eerste 2 rondens een lf van 12 dagen gehad. En de dag na mn posi test mn ei. Het loopt deze maand dus sowieso heel anders. Geen temp dip en stijging en geen pijntjes. Ik wilde zelfs morgen al naar de ha rennen als mn temp niet gestegen zou zijn, maar dat is wel erg vroeg zeker
@ dreamer...met pco zou dat inderdaad kunnen maar ik gebruik geen hormonen ed...en een positieve test zoals deze is niet zomaar iets...dat is een ei of iets anders...dus ik ga aan de klus en ik zie het morgen ochtend wel weer waarom voel je je zo ongelooflijk verdrietig meis...als je niet een eisprong hebt dan is er nog geen nood aan de man...er zijn daarna nog 10.000 manieren om een kindje te krijgen....je zal hoe dan ook wel een kindje krijgen hoor meis...! Niet bij de pakken neer gaan zitten...misschien springt je ei gewoon een paar dagen later...geen nood aan de man nog...! Of zijn er ook andere dingen waarom je zo verdrietig bent?
Panda, je blijft toch wel denken van zou het nu toch ... Ken het maar al te goed hoor! Maar om de boel niet teveel op te houden moet je voor jezelf toch accepteren dat je echt ongi bent geworden. Makkelijker gezegd als gedaan hoor
Dreamer: ik heb hele verschillende cyclussen gehad wat mijn ei betreft.. Meestal voel ik hem duidelijk, soms helemaal niet.. En merk ik het pas achteraf met tempen..
pfff, ff met de hond wezen wandelen en er is in ene keer weer flink gekletst. @ dreamer, zou goed kunnen dat je aan het ontpillen bent. sterkte, komt goed meissie. ik ga ff lekker douchen en mn benen enz scheren. mooie weer komt eraan en natuurlijk voor mn mannetje. xxx
Oh ja dat ga ik ook zeker doen hoor. Na die ene test.. En heb geen moeite om te accpeteren dat ik ongi ben geworden, wel altijd de eerste dag erg verdrietig maar verder niks hoor. Dus als de volgende test negatief is doe ik er geen 1 meer hoor
Zo daar ben ik weer, hele leuke spulletjes gekocht en natuurlijk de standaard dingen zoals voer enzo Heb nu even geen tijd om uitgebreid te reageren, moet zo met Angel bij de dierenarts zijn. @Dreamer: Meid, ik snap dat je je nu heel klote voelt! Maar echt, geef het nog niet op. Het gebeurt zo vaak dat van de ene op de andere maand een cyclus anders is, waardoor je ei later of juist eerder komt of waarin je je ei juist helemaal niet voelt. Dus echt, hou vol. ga nog niet naar de huisarts want dan ga je met een nog kutter gevoel naar huis. De huisarts zal je hoogstwaarschijnlijk gewoon naar huis sturen met: Doe relax, wacht het af Wat bedoel je eigenlijk met een torselet? Zou niet weten wat dat is Als je een soort van corset bedoeld, die zit in de jurk verwerkt (kan m eruit halen als ik wil ook) dus die heb ik niet meer nodig Zo en nu ga ik snel weg! Moet er over 12 minuutjes zijn!
super leuk he shoppen en inkopen doen voor je pup. vond ik toen ook super leuk, en nog steeds wordt ie verwend met speeltjes enzo. hopelijk kunnen we allemaal straks ook shoppen voor de beeb! xxx