Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dreamer, gebruik jij nu matcare ovulatietesten? En ben je er tevreden over? Ik heb nog 2 babyboomshop testen liggen, maar die zijn bij mij nooit volledig positief. En ook al zegt de fa dat het zonde is van mijn geld, ik vind het toch wel prettig om ze te gebruiken, omdat ik een week lang heel heftige eipijn heb. En ik krijg geen FM. Nu moet ik dinsdag wel naar de FA dus ga ik wel vragen waarom ik geen FM krijg, want dan had ik net zogoed bij de gyn kunnen blijven..

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kristel, ik heb net trouwens op je buik gestemd :) Je staat bovenaan!

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga er weer eens vandoor meiden. Heb echt helemaal niks gedaan aan school. Zooo slecht! Ik ga morgen wel iets eerder die kant op zodat ik me kan voorbereiden voordat mijn groepsgenote komt..

Fijne avond allemaal!

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, eetse! :D

@Nen, ja idd, wel gezellig :) zover zitten we niet bij elkaar vandaan he. Jij ook zon hekel aan koken voor 1 persoon?
    jij ook fijne avond!

Ik heb een noodlsoepje gemaakt, en ik heb een paar tomaten met aromat erop :D mijn nieuwe verslaving haha

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Pff, ik ben alles alweer kwijt wat ik gelezen heb.. Echt niks blijft hangen op t moment :( Sorry...
    Krampen zijn nu bijna helemaal weg.. Ik blijf t vaag vinden hoor. Heb al wekenlang last van voorweeën, maar nog nooit op deze manier gehad en dat t echt een hele dag aanhield..
    Nouja, het zal ook wel ;)

@Eten: Wij gaan pastasalade eten met stokbrood en zelfgemaakte kruidenboter :)

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Fijne avond meis... en succes met school...
    @ Emma: Lekker tomaatjes met aromat :p
    @ Kristel: Nou nou dat klinkt ook lekker...
    worstenbroodjes zijn op, waren een beetje droog helaas... naja heb weer gegeten...

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    ps. volgende keer laat ik pas iets weten als er écht iets gebeurt ;) Voel me nu ook zo stom dat t voor de tweede keer vals alarm was... :)

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, lekker hoor :)
    ik heb ook nog kruidenboter bedenk ik me net , straks nog maar rondje keuken hha]
    vals alarm geeft niks hoor, wij willen alles weten :p

@Mum, das minder maar ze waren nog wel te eten dus :p

Ik zat net uitslagen van een hardloopwedstrijd te bekijken waar ik aan mee heb gedaan (heeeel lang geleden inmiddels) samen met mn vader, nu zie ik ineens dat mn gyn bij mn vader in het loopgroepje zit :$ heel apart

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Geeft niks hoor... enne je dacht toch ook dat er echt iets was... het is voor ons allemaal de eerste keer dus het is moeilijk te bepalen wanneer het ECHT is begonnen...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: wat apart zeg dat je gyn bij je pa in het loopgroepje zit...;)

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Kruidenboter rules :p Eet smakelijk dan maar weer alvast ;)

@Mum: Nouja, ze zeggen altijd dat als het écht begint je dat wel weet... Maargoed, omdat t idd de eerste keer is en t voor iedereen anders aanvoelt ga je toch twijfelen soms.. Helemaal vanochtend had ik dat dus toen de krampen echt om de zoveel minuten kwamen..
    Maargoed, ze komt wanneer ze komen wil en ik ga er nu maar vanuit (uit zelfbescherming :p) dat ze nog zeker 4 weken ofzo blijft zitten :p Ik ga er iig niet op zitten wachten en blijf gewoon mn dingen doen.. Zo kan t alleen maar meevallen denk ik.. :)

@All: Ik ga eten nu :)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Gewoon lekker blijven posten dus als je denkt dat er wat gaande is :p weten wij ook een beetje wat we eventueel zouden kunnen verwachten :D

eet smakelijk meid..

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zo... mijn vriend belt nog steeds met een prepaidkaart, nu ben ik er van de week achter gekomen dat hij 2x per maand 20 euro opwaardeerd, dan issie dus met een abbo veel goedkoper af...
    dus zit net ff bij hi te kijken, heb nu dus een heel mooi touchscreen toestel met een abbo van 1 jaar besteld bij HI (heb ik ook mijn abbo van) en dan krijgt hij dat abbo en ik het toestel :p en hij mijn oude toestel... hij vind dat touchscreen helemaal niks... mijn telefoon heb ik pas 3 kwart jaar maar was 'm al beu toen ik 'm een week had, ik dacht een nieuw model gekocht te hebben, hadden ze me in de winkel ook echt toegezegd, kom ik die week bij t voetbal heeft een vriendin dezelfde telefoon al ruim een jaar :(
    ik kan binnenkort weer gaan zitten vogelen :p

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hmmm ik ben hier nog maar alleen...

k ga er nog even een babywasje ingooien en de hydroluiers, washandjes en spuugdoekjes strijken/opruimen...
    heb ik toch nog wat nuttigs gedaan vandaag....

Hmm over 2 uur ben ik 36 uur wakker :$

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, ja dat kan idd veel goedkoper met abbo!
    En heb jij weer een nieuwe :p komt mooi uit.
    Ik heb ook nog zon oude koelkast. 36 uur???:$ val je nog niet om??
    Leuk he die babywasjes!

Ik heb ook nog even de keuken schoongemaakt, koelkast en magnetron. vaatwasser ingeruimd.
    Nu nog een mand met was strijken en de wc's doen . Ben ik weer klaar voor morgen :)

Mn schoonmoeder en mn moeder komen morgen en schoonma blijft logeren.. ze weet nog niet voor hoe lang zei ze hmm;)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: jij ook aan de strijk? hihi... idd geweldig die babywasjes...

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, ja de derde mand al :p haha

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: pff waar je zin in hebt...

en meneer ligt weer in bed... neem ik net express de strijk mee naar beneden zodat ik niet alleen boven hoef te zitten (zit heel de dag al alleen) wat doet hij, zonder wat te zeggen weer op z'n nest gaan liggen.... BAH!!

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal..

heeft t bij jullie ook zo geregent.. en geonweerd? hier echt kei hard.. nu is t weer over..

20. heb geprobeerd terug te lezen sorry als ik iemand vergeet of reageer als t alweer oud nieuws is,.

@ sammie hoe is het met je hoofdpijn?
    @ ster mooi buik zeg
    @ debs en staat het ledikantje?
    @ mum wat vervelend van hubbie zeg. laat hem zich maar lekker schuldig voelen
    @ hilli wat fijn dat de echo goed was! bijna de 12 weken bereik.
    @ nen wat balen van je ongie. wel fijn dat je deze maand regelmaat én een ei gehad gebt. deze ronde weer 50 of 100?
    @ bos fijn dat het beter gaat met je schouder. en idd moeilijk typen met 1 vinger. kan alleen op mn zij liggen dus moet ook met 1 vinger typen. duurt wat lang
    @ kristel die kleine hier heeft me ook vaak voor de gek gehouden. elke keer als ik dacht nu zet het door stopte het weer. hoop dat het snel echt doorzet!
    @ oma hoe is het met u?
    @ bos mooie buik

@ me kleine heel de nacht wakker geweest en ik al van vrijdagochtend 8 uur. als mn hand weer wakker is zal ik mn verhaal hier typen. Fijne avond

@ mum dikke knuffel voor jou
    @ kim hoe is het met je blaasontsteking? hoe is de bbq geweest gister?

Deel Deze Pagina