zo ik ben klaar . Er was alleen geen brood in de supermarkt was een beetje erg vroeg haha Beneden ook alles klaar, ben nu alweer moe haha
@red, denk dat je idd beter geen heel gezin kunt draaien. @debby, ik moet mark zn kleren ook nog strijken. Maar die komt vrijdag thuis dus kan ook nog wel even wachten
Hey meiden Hier weer eens een brakke nacht gehad.. Werd de hele tijd wakker van harde buiken.. Ga t straks toch eens aangeven bij de VK en vragen hoe dat nou kan dat ik t nu continu heb, ook in rust. Heb t echt sinds een week ongeveer en daarvoor heb ik t nooit gehad, alleen als ik veel te druk had gedaan.. Vind t dus wel raar! Ben ook continu echt misselijk, word er helemaal gek van @Gaby: Balen dat je ook zo slecht geslapen heb @Deb: Oh, gelukkig is het toch nog goed gekomen gistermiddag! Ik zat me al helemaal op te fokken hier over wat je geschreven had en kan t maar niet begrijpen... Mooie buik trouwens! Ik moet ook maar weer eens een nieuwe maken.. Voor hetzelfde geld zou t de laatste zijn en dan heb ik straks spijt dat ik t niet gedaan heb (laatste keer is alweer 3 weken geleden namelijk) @Suus: Helleuh! Werkse vandaag en t zou leuk zijn als je weer eens wat vaker langs zou komen idd @Emma: Hehe, vage droom zeg! Ik droomde vannacht ook iets over knaagdieren, heel vaag. Sowieso droom ik heel vaag sinds ik zwanger ben, maarja, dat hoort erbij @Red: Ik zou nog ven rustig aan doen met je werk hoor totdat je je gewoon echt weer helemaal beter voelt.
Goedemorgen! Meiden, Mooie buiken! * Is jaloers...* Kristel, Balen van al die harde buiken! Misschien in Yentle toch bezig met het voorbereiden om eruit te komen
@kristel: wat vervelend dat je weer harde buiken hebt.. jij hebt maar een zware zwangerschap.. hoop dat de kleine niet al te lang meer op zich laat wachten.. en je overal vanaf bent @emma: dat is een aparte droom.. misschien een keer ruzie gehad over het grasmaaien? @all: ben weer even thuis.. vanmiddag weer werken.. ga maar even met de hondjes naar de dierenarts.. Daisy moet alle entingen en benji die om naar een pension te mogen.. en daisy loopt heel moeilijk :S al sinds gister.. is gister door haar poot gezakt :S toch maar even laten nakijken
'k Heb met m'n leidinggevende gebeld en ze heeft me voor 50% beter gemeld. Ze zoeken nu een gezin met 3-uurs zorg voor mij. 'k Hoef niet op wacht en geen bevallingen te doen. Dus als ik weg wil, kan dat gewoon, moet alleen mn mobiel bij de hand hebben. Hopelijk lukt dat, dan kan ik me nl. 17 juli betermelden en heb ik dan 3 wk vakantie. Was net de hond uitlaten, belt UWV. Ze hadden m'n ziekmelding gekregen en wat m'n klachten waren. Voelde beetje controlerend en of ik mezelf moest verdedigen. Maar goed, heb aangegeven dat ik me net voor 50% beter heb gemeld en ze bellen 17 juli weer hoe 't gaat. Mocht ik me eerder beter voelen, moet ik me eerder beter melden. 'k Heb net ons bakje geleegd waar ik het groente en fruitafval in doe. Grr... 'k ging over m'n nek! Wat een stank! 'k Zal er ff om denken dat ik 'm wat vaker leeg met dit warme weer. Zit er over te denken om vanmiddag ff bij m'n ouders te gaan eten, die eten volgens mij nu warm tussen de middag. 'k Eet 's avonds nl. slecht en wil ff wat meer binnenkrijgen.
goeiemorgen hier ook een klote nacht gehad, ik lag pas om 3 uur te slapen heb echt uren lopen draaien ook natuurlijk van de pijn. had de hele tijd het gevoel alsof ik moest plassen en dat deed nog pijn ook. is de eerste keer dat de bo aanvoelt als voor de zwangerschap. net de afdeling gyn gebeld en de afspraak vervroegd naar donderdag dan kunnen ze zien of de antibiotica wel aanslaat. heb namelijk het gevoel alsof het steeds erger word. de kleine is trouwens al heel goed ingedaald en dat voel ik heel goed, voel echt zijn hoofdje net boven mijn schaambot of eigenlijk ertegen aan. dus dat is ook wat ik afgelopen week voelde. @gaby vervelend dat je zo´n klote nacht hebt gehad. @debby mooi buikje meid ook nog best bescheiden he @emma ja ik weet het maar de schrik zit er nu wel ff in. moet zeggen dat het de afgelopen maanden best goed is gegaan kwa angst maar dit kwam gewoon zo dicht bij. gelukkig heb jij wel goed geslapen en wat een grappige droom haha @red vervelend dat je last van je maag hebt hopelijk is het snel over. @kristel jij ook al, vervelend he die harde buiken hier ook continu en ook in rust. ze zeggen zolang je geen vocht of bloed verliest het oke is maar je moet je wel regelmatig laten controleren of je nog volledige ontsluiting hebt want die kan op gang komen dor al die ahrde buiken. bij mij is alles nog gelukkig potdicht ga is even tv kijken en proberen rustig te liggen zodat de harde buiken weg trekken.
@Sam: Laten we t hopen! Nog last van hoofdpijn? @Suus: Succes bij de dierenarts! Hopelijk is t niks ernstigs met de poot van Daisy.. @Red: Goed geregeld met je werk zo Hopelijk is het dan voor 3 uur per dag wel vol te houden! @Kim: Nouja, als ik ontsluiting zou krijgen zou het niet erg zijn, ik ben immers 37 weken nu he Yentle mag dus nu ook al thuis geboren worden.. Hopelijk slaat de AB snel aan! Maar het kan soms even duren hoor..
Goeiemorgen meiden, Ff kijken wat ik nog weet.. @ kim, ik snap wel dat je heel ongerust bent. Het is ook eng als je alleen maar van die heftige nieuwsberichten te horen krijgt. Hopelijk heb je snel je broertje aan de lijn en zegt hij dat alles goed gaat @ emma, haha wat een droom zeg! Ik moest er echt even om lachen. Ja ik heb ook een hekel aan voor 1 persoon koken, want je maakt al gauw teveel. En je doet allemaal moeite en er is niemand die tegen je zegt "goh, wat heb je lekker gekookt" haha. Gelukkig zijn onze mannen eind van de week weer thuis @ debby, fijn dat het gisteren toch nog allemaal goed is gekomen! Mooie buik heb jij hoor! En leuke foto's van jou en Angel! @ mum, heb je lekker geslapen? Je zal wel kapot zijn geweest.. @ gaby, ik wil wel graag het wachtwoord van je beebiesite! Wil je in die pb ook de link zetten? Anders moet ik daar steeds om vragen.. Vind het wel leuk dat we zo je traject een beetje kunnen volgen. Dat maakt het makkelijker om te begrijpen wat jij meemaakt, want ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet hoe het allemaal in zn werk gaat.. @ kristel, vervelend dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk is Yentle druk bezig met zich voor te bereiden op de buitenwereld! @ all, sorry als ik nog iemand ben vergeten. Heb echt een beroerde nacht gehad. Veeeel te warm en ik was steeds in gevecht met mijn kussens..
Goedemorgen dames, @ Kim: Inderdaad at je al zegt, geen nieuws is goed nieuws... over een paar weekjes is je broertje weer veilig thuis... hoop dat de meds aanslaan voor je BO hoor!! @ Mariss: Aaaahhh arme Chanell, heeft ze nog meer overgegeven? @ Regen/onweer: Hier niks gezien, geen druppel gevallen... @ Debby: Fijn zeg dat alles opgelost is en je lekker kunt gaan tuttelen die schilderijtjes en lampjes kan je eventueel als het ECHT moet zelf nog wel ophangen maar dat is ook geen noodzaak... jullie kleine vent kan gewoon lekker in zijn bedje slapen als hij zich al laat zien en fijn dat Daan gisteravond Angel uit heeft gelaten... Mooie bolle toeter heb je hoor is weer goed gegroeid... @ Alle zwangeren: Bij wie is de navel eruit geplopt?? @ Suus: Haaaiii..., werkse @ Emma: ha meid, ja ik heb hem gisteravond nog even goed laten weten dat ik hem erg ego vond gisteren, en dat ie toen ie nog bij z'n moeder woonde het huishouden wel doorliep terwijl hij de hele dag op z'n nest lag, maar dat IK nu degene ben die het huishouden draaiende heeft gehouden gisteren zo goed en zo kwaad als dat ging, terwijl ik DOOR HEM de hele nacht niet geslapen had... heb hem gewoon keihard gezegd dat niet HIJ degene was die medelijden verdiende, maar dat IK dat was... hij had spijt dat hij zo ego was geweest en ik had helemaal gelijk gelukkig afgelopen nacht heerlijk geslapen, had alleen wel wat langer willen blijven liggen... hihi Gezellig dagje heb je enne wat een leuke droom hihi... @ Red: Ik zou lekker eerst een paar daagjes op kantoor aankijken hoor... rustig opbouwen... *ow zie nu dat je al gebeld hebt* 3 uurtjes kan ook, das lang zat @ Emma: Nu al boodschappen gedaan?? @ Kristel: Ryanne had dat toch ook die harde buiken de hele dag door? ik denk toch dat het een teken is dat het niet lang meer gaat duren... ben benieuwd wat de vk zegt, hoe laat moet je? Ik ben moehoeeeeee..... maja ga vandaag lekker in huis rommelen, morgen om 9 uur komt de kraamzorg voor het intake gesprek! de vaatwasser, stofzuigen en dweilen mag vriendlief vanmiddag doen als straf!!
@ mum, wel fijn dat hij nu weet hoe kwaad jij er om was en dat het hem spijt! Laat hem maar lekker alle huishoudelijke klussen doen met dit weer
@Mum & Dreamer: We weten nog niet of we een pretecho laten doen.We zeiden altijd van niet, maar na de echo zei mijn vriend van; ja, mss moeten we toch maar een echo tussendoor doen. We zullen wel zien. @Emma: Ik had eigenlijk nooit gedacht dat jij zo'n grote buik zou krijgen en je moet nog wel een paar weekjes Haha, kmoest toch effe lachen om je droom @Bos: Volgens mij heb ik al een tijdje geen buiken meer gezien want die van jouw is ook zoveel groter dan dat ik in mijn hoofd had Mooi ség! @Gaby: Ik keek effe raar toen ik je babysite zag Zou die van mij kunnen zijn!! Hier ook een baby Schuurmans! Zo heet mijn vriend ook Ik wil het ww ook wel trouwens @Debby: Mooie buik meid, hij blijft groeien hé. @Kristel: Vervelend ség dat je al zolang last hebt van harde buiken. Ik denk dat jij blij gaat zijn als je eens een keertje goed kan slapen hé. @Kim: Jij ook al zo'n slechte nacht Wat vervelend dat je zo veel last hebt van je bo. Ik hoop dat de ab alsnog aanslaagt! Hier mag het ook wel eens beginnen te regenen. Nog geen druppel gezien, en ik ben gisteren mijn bloemetjes vergeten water te geven. kHeb net een hele bus appelsap opgedronken, nu ben ik wel wat misselijk Beetje teveel Ik heb trouwens gisteren ontdekt dat ik toch last heb van mijn hormonen. Ik las in een boek dat je je druk kan maken in dingen waar je voor je zwangerschap niet zo mee bezig bent. Ik maak me de laatste week erg zorgen over de mexicaanse griep. In Spanje is er een zwangere vrouw aan overleden, haar kindje hebben ze kunnen redden met een ks. Nu staat er al een tijdje in de krant dat er na de vakantie 3 miljoen belgen besmet zullen zijn met de mexicaanse griep. Jah, daar krijg ik dus schrik van hé, stel dat het vaccin schadelijk is voor mijn kindje ... Bah ik weet dat het stom klinkt, maar ik kan het niet goed uit mijn hoofd zetten.
@ Nen: Ja idd, en ik heb een massage van hem te goed vanavond @ Hilli: Niet bang zijn hoor voor de mexicaanse griep... het schijnt dat de meeste mensen die de griep hebben gewoon weer uit zichzelf beter worden...