Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, kijk dat heb je goed geregeld!

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    morgeh

zie dat er een hoop slecht hebben geslapen vannacht... hier wel goed geslapen alleen anderhalf uur wakker geweest. toen kwam mijn ma om half 10 naast mijn bed staan toen werd ik wakker haha (ze komt was opvouwen en dat soort klusjes doen jeeeh)

@mumtobe: hier is de navel bijna gelijk met mijn buik dus nog niet naar buiten maar ook geen echte navel meer (snappie?)

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi allemaal , ik ben een tijdje niet geweest zie dat ik 100 paginas terug voor het laatst gepost heb.. nja bijna 100 dus ik ga niet alles terug lezen hoor.. rihanne bevallen ?? wauw gefeliciteerd meid,..
    kriss harde buiken spannend gaat niet lang meer duren denk ik :D

hb ik verder nog dingen gemist???

hier prima geslapen vannachgt was erg moe door de afgelopen 2 slapeloze nachten dat zal wel geholpen hebben hihi straks werken :(
    mja moet maar

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mum, dat heb je goed bekeken!
    @Kim, rot zeg! Dikke knuff!
    @Hilli, 'k begrijp dat je je zorgen maakt! Hopelijk komt het hier ook niet te dichtbij...

'k Ga ff bij m'n ouders warm eten. Dus zal die kant op. Heb even de afwas gedaan en wasmachine aangezet. Vanmiddag nog maar even wat doen.
    Vindt 't wel ff ideaal, straks 3 uurtjes per dag werken. Is wel vrij pittig omdat je 't dan echt druk hebt, maar daarna ben ik ook gewoon lekker klaar en straks vakantie!

tot later!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ja snap wat je bedoeld :p bij mij steekt ie er echt al flink uit,
    maar soms trekt ie ook weer wat naar binnen, heel vreemd, maar zal wel aan de
    ligging van het kindje liggen...

nu ga ik echt wat doen hoor...

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, fijn dat je toch wel lekker hebt geslapen.

@ red, het is wel lekker dat ze op je werk zo meedenken! Er zijn minder flexibele werkgevers

@ mecha, he meid tijd niet gezien! Hoezo heb je twee nachten niet geslapen? En hoe staat het met de huizenjacht?

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Nog net maar goede morgen trouwens hihi

Had te straks al ff gespiekt hoe het met iedereen was, maar ben geloof ik alles vergeten

Zag wel dat Yentle nog niet geboren was, helaas vals alarm Kris, hopelijk komt ze snel!

Hier net het kraambureau voor de intake op bezoek gehad, was een hele aardige vrouw, gelukkig geen op een aanmerkingen gehad hihi

Ist bij jullie nog lekker weer, hier schijnt de zon gewoon alweer!

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel ja dat is waar jij bent nu 37 weken. van mij mag de kleine echt komen met 37 weken heb het zo gehad met alle pijn en lasten. maar voel me soms zo schuldig om dat te zeggen, kweet niet of je dat ook herkent.
    het is fantastisch om zwanger te zijn en zeker als je amper kwaaltjes hebt maar ik heb nu al dag ind ag uit pijn of het is mijn rug of mijn blaas.. maar ja nog ff volhouden en dan hebben we onze kindjes in onze armen

@nen hij heeft nog steeds niet gebeld maar ik weet dat het hele konvooj op het andere kamp nu zit dus dat geeft me wel een goed gevoel.
    rot dat je ook al zo'n nacht achter de rug hebt.

@mum hier al een plopnavel vanaf 3 maanden en nu is het helemaal erg :D maar vind het wel grappig uitzien

@hilli is heel logisch dat je je druk maakt om zoeits het is niet niks als het zo dicht bij komt vind ik.

@bos oh haha ik zou me dood schrikken als er opeens iemand naast mijn bed zou staan. wel lief dat ze je komt helpen.
    mijn moeder wil me ook helpen met de wasjes :) handig die mamma's

@mecha werkse meid ookal ga je met tegenzin. even doorbijten ;)

@red dat is wel lekker ja. nu meot je gewoon ff aan jezelf en je kindje denken

hier is de vaatwasser sinds gister kapot, keuken stond opeens blank dus moet eigenlijk zo ff afwassen maar als ik sta doet het zo'n zeer maar wil ook niet de hele dag op de bank blijven hangen
    dus ga zometeen maar is wat proberen te doen.

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nen: Heb je geen ventilator ofzo die je op de slaapkamer kan zetten?

@Mum: Mijn navel is een beetje uitgeplopt ;)
    Zou wel fijn zijn als het idd iets betekent die harde buiken, maar ik betwijfel het.. VK zal ook wel niks byzonders erover melden.
    Doe maar rustig aan vandaag en als je echt moe bent gewoon lekker even een middagdutje doen toch? :)

@Hilli: Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt erom! Maar probeer het toch een beetje uit je hoofd te zetten, want (hoe bot t misschien ook klinkt) je kan er toch niks aan doen en je hebt er geen controle over... Dus je druk maken is alleen maar verspilde energie die je beter voor andere dingen kan gebruiken..

@Bos: FIjn dat je moeder komt helpen! Kan jij ook eens even rustig aan doen :)

@Mecha: Balen dat je z slecht hebt geslapen de laatste dagen, maar gelukkig heb je t vannacht weer een beetje kunnen inhalen :) Hoe gaat t verder met je? En op je werk?

@Red: Eet smakelijk! :)

@Sterretje: Fijn dat de kraamzorg al langsgweest is! Heb je dat iig al gehad :)

@Kim: Ik heb precies hetzelfde hoor.. Ik voel me ook wel schuldig als ik dat zeg, maar het is ook gewoon zwaar.. Ik heb ook elke dag pijn, slaap slecht, ik word alleen maar dikker en dikker (en waarvan, who knows :().. Ok, het is nog niet zo dat ik ga klagen bij de VK erover en ga vragen om ingeleid te worden ofzo, ik zal dat sowieso niet vragen denk ik, zo ben ik niet.
    Laat ook niet zo gauw zien aan anderen dat ik me niet goed voel en de VK heeft soms t idee dat ik me aanstel volgens mij (omdat ik in haar ogen er niet uit zie alsof ik er last van heb, maar ik laat t gewoon niet graag zien, snap je?)
    Nouja, we duimen gewoon dat we gauw onze kindjes vast mogen houden! Dan zullen we deze hele periode aan klachten hopelijk meteen vergeten zijn :)

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ sterretje, hooiii! Hier schijnt de zon ook. Af ent oe ff achter een (donkere) wolk. Gisteravond een dikke plensbui gehad en wat onweer. Was wel ff goed voor de tuin!

@ kim, je moet het rustig aan doen hoor als je zo'n pijn hebt! Dat zal Frank ook wel begrijpen. Je kunt zo naar zijn van een bo. Veel water drinken!

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ nen ja het gaat wel redelijk ik wil vandaag een bod uitbrengen op een woning wel veel minder dan de vraagprijs maar ja er moet veel aan de woning gebeuren dus moet maar ;)

@ red ja ik vind me werk toch ook helemaal niet leuk meer bah!!

@ slapeloze nachten.. tja met vriendje op pad geweest verstoorde planningen. zouden gister vroeg naar het strand gaan dus ik na 5 uur slaap opstaan gingn we weer niet :s ik heb alleen taxi gespeeld was dr niet blij mee mja

@ kim klote meid word zelf voor afwas machine spelen hihi :S

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ kriss meid nog ff dan is het eruit ;)
    ennuh ja het gaat zoals het gaat maar ik blijf in me achterhoofd houden dat ze gewoon slangen zijn die alleen maar schijnheilig doen en over me lullen als ik er niet ben dus dat maakt het gewoon dat ik met een rugtas bakstenen naar me werk vertrek heel naar eigelijk maar ja nog 6 maandjes en dan mag ik met verlof dus ff doorbijten

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kristel, ik heb nota bene zo'n ventilatorlamp! Echt een afschuwelijk lelijk ding, maar wel lekker met dit weer. Maar dan nog krijg ik de hitte niet goed uit de kamer. En ik kan niet slapen als ik geen dekens over mijn benen heb liggen. En daar zit et em denk ik in ;) Die trek ik vervolgens over mij helemaal heen.

Volgens mij wordt mijn overbuurvrouw vandaag ingeleid ofzo! Oma past namelijk op hun zoontje en zei "tot straks pap en mam!" en toen begon ze tegen dat zoontje "wat zou je tegen je zusje willen zeggen?" Ben benieuwd :) Heb niet echt contact met ze ofzo. Ik wist zelfs pas 3 weken geleden dat ze zwanger was haha. Ze heeft nota bene een flinke buik! Wel een heeeeele mooie buik

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Trouwens, de dieren laten me niet meer met rust hier :( Angel loopt de hele tijd achter mn kont aan, waar ik ook heen ga en ze moet steeds naast me op de stoel liggen als ik achter de laptop zit.
    En Elvis ligt ook de hele tijd vlakbij en wil niet naar buiten als ik thuis ben.. Nu ligt hij naast me en heeft de hele tijd zn poot op mn knie..

Echt vaag :( Nu ga ik meteen weer denken alsof ze iets aanvoelen ofzo :p

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @kim: lastig dat je zo'n buikpijn hebt.. en slapen is toch wel belangrijk :( niet fijn voor je :(

@red: ik vind het uwv ook stom.. Toen ik slecht nieuws had gehad ben ik niet gaan werken.. toen heb ik me ziek gemeld.. dat was een dinsdag.. Woensdag heb ik altijd een vrije dag en donderdag heb ik me beter gemeld en ben ik gewoon gaan werken.. toen belde ze me vrijdag op waarom ik ziek had :S wat ik had :S vond het echt een beetje raar

@nen: ook al een beroerde nacht :p Toen ik wakker werd vanmorgen had ik het juist koud :p heb heerlijk geslapen :p

@mumtobe: wat leuk dat de kraamzorg komt :p is toch beetje spannend.. een bevestiging dat het steeds dichterbij komt he :p haha

@hillii: het komt steeds dichterbij.. en het vaccin zal ook wel voor zwangere kunnen hoop ik.. Vind het ook wel eng hoor.. helemaal niet gek.. Zou ook vreselijk zijn toch!! maar moeten gewoon niet ervan uit gaan

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mecha, gewoon proberen! Wie weet komen jullie er na wat onderhandelingen wel uit. Heb je niet een teamleider met wie je kunt bespreken dat je met zo'n vervelend gevoel naar je werk gaat? Kun je niet naar een andere afdeling?

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kris, spannend hoor meid! Bij Ryanne waren de harde buiken ook een voorteken he...

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mecha: Heb je al eens met je leidinggevende of afdelingshoofd ofzo gepraat erover? Want dit is niet goed hoor als je met zo'n tegenzin naar je werk gaat..

@Nen: Heb je de deken nog in t overtrek zitten dan? Anders moet je gewoon de deken eruit halen en alleen t overtrek over je benen heen doen, dan heb je toch wat over je heen maar is het niet zo warm :)

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kristel, lief dat je zo meedenkt :) De deken zit er inderdaad nog in, maar dat komt omdat ik graag wat 'zwaars' op mijn benen voel. Wat een gek ben ik ook eigenlijk he?! Ik kan onder alleen het laken nooit zo lekker slapen. Ik moet dus eigenlijk ook niet zeuren want doe het mezelf aan whahah

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

nee die leiding gevende is juist een van de mensen waardoor het komt :S gelukkig ben ik niet de enige die dat probleem ervaart.. nee hoor ik ga gewoon weg zodra me kindje er is dus nog ff volhouden ;)

Deel Deze Pagina