Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Navel al geplopt met 3 maanden? dat is vroeg zeg... bij mij issie ook al lang geplopt hoor... en hij werd ook vrij vroeg steeds ondieper :p gelukkig issnie niet zo hard zodat je het ook door je shirtjes heen ziet...

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nen: haha, je bent wel een beetje moeilijk he :D Ach, hopelijk wordt t vannacht een stuk koeler en slaap je dan beter ;)

@All: Zo, hier net mijn olifantenpootjes eens even verwend met een voetenbad met lavendel, teennagels weer mooi gemaakt, voeten gescrubd en lavendelcreme gesmeerd.
    Ook meteen mn handen even gescrubd en nagels gedaan.
    Ik kan er weer even tegenaan ;)

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mecha, dan kun je toch naar een hoger persoon gaan. Zo ga je het toch nooit 6 maanden volhouden.. Al die stress is ook niet goed voor de kleine hoor. Dat voelt die kleine wurm in je buik echt!

@ kristel, ja ik ben er 1 met een gebruiksaanwijzing whaha. Ik kan er bijvoorbeeld ook niet goed tegen als er iemand achter me aan de trap op loopt. Is heel gek, maar dan voel ik me enorm opgejaagd en sjees ik werkelijk naar boven. Naar beneden is geen punt. Verder ben ik heel normaal hoor ;) Stomme vraag misschien, maar zat je buik niet in de weg toen je met je voeten bezig was?

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Moet niet meevallen je teennagels te doen met die buik... :D

ik heb echt olifantenpoten, en ze worden niet meer slank :( het trekt echt onwijs, vooral mijn wreven...

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel ja precies. maar wat jij zegt als ze er eenmaal zijn dan ben je alles zo vergeten.
    het is gewoon lullig voor de meiden die nog neit zwanger zijn.. die zouden dolgraag dit willen voelen als ze maar zwanger konden zijn.
    hopelijk zit het er voor jouw bijna op. ikzelf ben ook 3 weken te vroeg gekomen en was een flinke baby dus niks mis mee als je met 37 weken moet bevallen
    hopelijk weten de dieren meer dan wij :)

@nen oh leuk een babytje erbij in de straat:) ik heb ook niet met iedereen goed contact hoor

@suus ja idd is ook heel belangrijk maar ja met die warmte wil het bij niemand echt lukken he

hier is het net gaan regenen, krijgen de plantjes ook weer water
    mijn moeder vertelde net dat mijn opa op is genomen net omdat hij uitgedroogd is bleek uit de bloedtest.. hij had nergens last van zei die.
    ik vind het alleen maar beter als die even in het zh ligt aangezien die thuis niet wil eten enzow.. dit zal wel beter voor hem zijn

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gaby,

Is er wat met jouw mobiel?!

Heb al 2 blanco sms'jes gehad :D

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ja mijn navel was al nooit zo'n navel die naar binnen stond heb een beetje een vreemde navel maar was echt al heel vroeg toen die naar buiten kwam. vind het wel grappig uitzien :)

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Ja nog steeds hoofdpijn grrr...
    Wel al wat minder maar nog steeds aanwezig.

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nen: haha, dat gevoel ken ik wel hoor, dat je je gehaast voelt als iemand achter je aan de trap op loopt. Maar nu heb ik er echt schijt aan en ga ik lekker op mn eigen tempo (slakkengangetje dus ;))

Mn buik zat behoorlijk in de weg net ja, maar ik moest t gewoon doen.. Ik heb zo'n klein apparaatje om mn nagels mee te vijlen ed en dat gaat op zich nog wel, als ik t met een nagelknipper ofzo moet doen lukt t alvast niet. Teennagels lakken lukt ook al niet, dat doet Kimo voor me ;) (maar heb ik nu geen zin in)

@All: Ik ben er vandoor! Moet om 13.15 bij acupunctuur zijn. Ga daar heen in de hoop dat ze iets voor me kan beteken mbt de pijn die ik steeds heb en eventueel de hooikoorts.
    En dan ga ik meteen even navragen hoe dat zit met pijnbestrijding tijdens de bevalling, hoe dat werkt met acupunctuur..
    Daarna meteen door naar de VK..

*zwaai*

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    haha ja idd het best een grappig gezicht, vraag me af of hij weer helemaal terug gaat naar waar ie vandaan kwam, na de zwangerschap... ik had wel een hele diepe navel, vandaar :p

ik heb ook allemaal witte vlekjes op mijn enkels? is dat ook van het vocht?€

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * zwaait naar kristel! *

Meiden, sorry dat ik er niet zoveel ben, maar zie erg tegen de babyboom op...
    Heb het er erg moeilijk mee dat het ons gewoon niet wilt lukken.. :(

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

nja als ik eenmaal op het werk ben is het meestal wel oke.. het is meer het er naartoe gaan .. zoals nu heb ik avonddienst dat is al beter want dan heb ik maar 2 collegas dus dan is het al minder stressvol ik ga het wel volhouden en ik zorg wel dat ik me er niet teveel om stress het is meer gewoon wat ik in me hoofd hou en dus vind ik het niet leuk om te gaan maar ja ik vind wel meer niet leuk ..ps zat net te rekenen en het is nog maar 5 maanden en een week :D

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hm nu lees ik net iets waar ik op wil reageren, maar ben ik het al weer kwijt. Warhoofd!!!! Ben ondertussen bezig met school..

Kim, wat vervelend dat je opa uitdrogingsverschijnselen had. Gevaarlijk he voor de oudere mensen met dit weer. Hopelijk knapt hij snel op in het zh en wil hij een beetje eten.

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ben zoo vreselijk plagiaat aan het plegen voor een schoolopdracht. Hopelijk komen ze er niet achter...

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @sammy dat neemt niemand je kwalijk meid. het is ook niet leuk als het niet wil lukken en je wil iets zo graag. maar echt jouw buikje en kindje komen ook snel dat weet ik zeker.

@mum dnek wel dat het gewoon weer trg op zijn plek gaat zitten. vlekjes herken ik niet.

@kristel succes bij de vk en accupuntuur

ik ga eens even wat te eten maken

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha nen heb ik ook zovaak gedaan met werkstukken :S
    whahah
    zijn er bij mij nooit achter gekomen gelukkig hihih

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @nen: heb ik ook vaak gedaan.. ook keer heel werkstuk van internet gehaald.. :p beetje aangepast in mijnb woorden en klaar :p

@mecha: hoi :p

@sammie: ik was dat .. 1 sms in ieder geval :p wildde pascal smsen :p dus deed de S (hij staat onder schatje) :p en toen verzond ik perongeluk een leeg smsje naar jou.. maar kan me niet herrinneren dat ik het 2 keer fout gedaan heb :p

Nou zo maar naar de dierenarts.. even kijken of daisy mee strompeld.. dan kan ze even plassen voor ze in de auto moet.. daarna ben ik gelijk weg want denk dat ik al te laat op het werk ga komen :p

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

nou ik heb een bod gedaan op de woning.. word ik net gebeld door de man van de bouwtechnische keuring dat ik met hem het rapport moet doornemen voordat ik een bod doe :S
    woepsss.. dus ik heb maar niks gezegt maar ga vanavond het rapport doornemen en dan kijken of ik nog van gedachte verander... ik wil dat huis wel graag hebben namelijk ondanks de dingen die er moeten gebeuren :S nja blijf je toch wel een beetje houden in de prijsklasse dat ik kan en wil kopen .. kan wel duurder kopen maar dan kan ik niks meer aan de woning doen:S en zo ie zo koop ik alleen dus kan ik veel minder aan hypotheek krijgen dan wanneer je met zn twee koopt ..en ik moet en zal een gezinswoning kopen nja k hou jullie op de hoogte

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Suus,

O dan had ik het nummer verkeerd opgeslagen, het waren 2 sms'jes achter elkaar..

Deel Deze Pagina