@ Bos: hihi thanx ik ga russtig afsluiten, wordt zo opgehaald door een vriendin, ze is morgen 3 jaar getrouwd en ga ff met haar mee de stad in om iets voor haar man te kopen... voor mij wordt het windowshoppen want van mijn banksaldo wordt ik niet bepaald vrolijk, hopen dat de uitkering er snel door is...
Ben ik weer Accupunctuur slaat hopelijk snel aan! Heb ook nog gevraagd of ze iets kon doen aan t vocht wat ik vasthou (het is écht niet normaal meer, moest mn slippers nu alweer losser maken) maar helaas ging dat niet Bij de VK was alles goed, had dezelfde als vorige week en ze vond het maar vreemd dat uit de echo bleek dat Yentle gewoon goed groeit. Ze bleef maar doorzeuren over dat zij Yentle klein vond en blablabla. Maar de gyn en een andere vk zeiden wat anders en blijkbaar kan ze dat niet hebben ofzo Ze zei zelfs nog: 'nou, we zullen na de bevalling wel zien wie er gelijk heeft' Ja, daar gaat t ook écht om, om wie er gelijk heeft.. BAH, stom wijf.. Ik wil niet meer naar haar toe! :x :x Zo, dat moest er ff uit! @MamaRose: Welkom En gefeliciteerd met je 2e zwangerschap! @All: Ik wil nu niemand voor t hoofd stoten en bedoel t ook echt niet tegenover een specifiek iemand, maar de laatste tijd komen er bijna alleen nog maar meiden bij die al zwanger zijn.. Ik snap dat even niet? Want t is een topic over zwanger willen worden... Komt dat omdat de meiden die hier begonnen zijn en die nu zwanger zijn blijven hangen? Nogmaals, ik bedoel het tegenover niemand persoonlijk verkeerd of wat dan ook, maar het valt gewoon heel erg op en t is nog altijd een topic over zwanger willen worden... Dat de meiden die hier tijdens het kletsen zwanger geworden zijn blijven hangen is gewoon vanwege de band die je opgebouwd hebt.. Hopelijk snapt iemand wat ik bedoel...?
@ rose, daarom kreeg je alvast de forumwaarschuwing Het gaat hier soms met 30-40 pagina's per dag als er veel zijn haha. @ bos, ik werk op de e-mailafdeling van ING (nee daar ben ik zeker niet trots op, maar het verdient prima!). En omdat er mogelijk een kleine kans wie weet ooit een manager boven komt, moeten we ons aan een aantal kledingvoorschriften houden: - geen open schoenen (dus geen lekkere sandaaltjes, birkenstocks, teenslippers etc....) - geen rokjes boven de knie - geen korte broeken (jongens) - geen diepe decolletés (logisch) - geen blote schouders Best irritant, want we zitten als het ware in een belfabriek dus wat maakt het uit hoe je eruit ziet?
Hey kristel, Hopelijk heb je baat bij de acupunctuur. Wel jammer dat ze niks aan het vocht kunnen doen. Maar zijn er geen voedingsmiddelen die je helpen met vocht afdrijven? Helaas is het een bekende zwangerschapskwaal en moet je nog even doorzetten meid. Wat een vervelende vk heb jij zeg. Alsof haar gelijk belangrijker is dan jouw gezondheid en die van de kleine! Wat een kinderachtig mens. Bah! Over het forum begrijp ik wel. Het is wel gezellig hoor met meer meiden, maar er zijn inderdaad ook niet-zwangeren die het wel moeilijk vinden om zwangeren te zien. Misschien komt het wel doordat er hier momenteel veel meer zwangeren zitten dan niet-zwangeren en de nieuwe meiden zien natuurlijk niet dat jullie hiervoor als niet-zwangere al heel lang kletsten
@kristel, wat een vervelende vk zeg! Is er maar 1 bij jullie of heb je meerdere? Bij ons zijn ze namelijk met zijn drieen dus dan heb je lekker de kans om de andere 2 te krijgen! Ik zou ook niet meer naar haar toe willen hoor, maar ja je moet maar zo denken, nog ff en dan ben je er gelukkig vanaf en hoef je haar niet meer te zien! Enne vertrouw er gewoon op dat de andere hebben gezegd dat ze wel gewoon groot genoeg is, dat lijkt me beter dan naar haar te luisteren!
@Kristel: het viel mij ook al op. Er is ook een jong moeder topic bij clubs in algemeen. De nieuwe zwangere dames zouden zich daar kunnen aanmelden. Zeker nu met de babyboom op komst vind ik persoonlijk het steeds moeilijker worden. We zijn nog met zn 5-en over geloof ik en er komen alleen maar zwangere dames bij. Balen dat je vk zo stom doet zeg Je zou er toch bijna door in het ziekenhuis willen bevallen. Is zij de enige? Of is er ook kans dat je een andere vk krijgt bij je bevalling?
@kristel: het viel mij ook op maar wilde er niks over zeggen omdat ik mezelf vorige keer al bezwaard voelde tegenover de niet zwangeren. ik dacht anders ben ik weer degene die er wat van zegt maar jij zegt het al haha. is inderdaad wel gezellig maar misschien wel vervelend voor de niet zwangeren... vervelend zeg die vk van jouw. bij ons zijn ze ook met zijn 3en. moet je nu elke week terug komen? ik dacht namelijk dat ik nu op de twee weken moest maar zit bij mij 3 weken tussen (jij bent wel verder maar wat zat er bij jou tussen toen je 34 weken was?)
Nu ga ik echt meiden haha! Morgenochtend naar de FA, daarna werken en misschien 's avonds met een vriendin afspreken en anders aan school. Drukke dag dus! Doeeg!!
Ik zit in een groep van 5 vk's en gelukkig heb ik volgende week weer een andere. Ik ga dan tegen haar ook zeggen dat ik niet meer bij die ene wil. Had ik vandaag ook wel tegen haar persoonlijk kunnen zeggen, maar ik had helemaal geen zin in discussies.. En ja, daarom zei ik t ook over nieuwe zwangere meiden... De zwangere meiden overheersen al heel erg, maar er komen alleen nog maar zwangere bij, bijna geen meiden die bezig zijn om zwanger te worden.. Kijk, je kan moeilijk zeggen tegen mensen 'je mag hier niet meepraten', maar weet ook even niet wat je er wel mee kan doen T is gewoon heel dubbel, maar ik vind het persoonlijk gewoon belangrijk dat iedereen zich hier op haar plek voelt en met name de meiden die nog niet zwanger zijn.. Want daar gaat t topic oorspronkelijk gewoon over..
@doeg nen bah waarom kan je omgeving je soms zo onzeker maken he. bijna iedereen vraagt of ik wel een echo heb gehad na de val. ik hoorde van iemand dat ze bij 20 weken was gevallen en ook een echo had gehad om te kijken of baarmoeder etc nog goed was.... ze hebben bij mij alleen hartje geluisterd en verder niks. ik was daar wel tevreden mee met het feit dat hij ook gewoon lekker actief is maar nu ga ik toch twijfelen. heb mijn vraag maar ff hier bij de vk gesteld voordat ik de mijne bel....(die is er namelijk niet en om hiervoor op haar spoednummer te bellen vind ik ook weer onzin...)
@kristel: wel fijn dat er meer zijn dan. gewoon aangeven want als je haar krijgt tijdens de bevalling voel je je vast ook niet prettig.
heb net twee shirts besteld. 1 shirt met zijn naam erop als eerste shirt (een groene met korte mouwen) en 1 shirt voor als zijn vader jarig is (6 september) een oranje met achterop de liefste papa is mijn papa en voorop hoera mijn papa is jarig...heb ik het eerste cadeau vast binnen. nou zelf nog ff wat verzinnen voordat ik beval want daarna zal ik er weinig zin in hebben om te stad in te gaan (of ik moet erg vroeg bevallen maar daar ga ik maar niet vanuit)
Bos, je hebt geen harde buiken toch? Je voelt de kleine nog netjes meerdere malen per dag? De ctg was goed? Denk dat het dan wel goed zit hoor meis. Maar kan me je onzekerheid wel voorstellen als anderen dingen zeggen. Hou er rekening mee dat het dagen kan duren eer je hier antwoord hebt. Je eigen vk bellen is dus sneller. Ben je bovenop de kleine gevallen eigenlijk?
@Bos: Ik moest vanaf 32 weken 2x om de 2 weken en vanaf 36 weken elke week nu dus. Kan idd goed dat ze bij haar wel een echo gemaakt hebben, maar zij was 20 weken, en de meesten voelen hun kindje dan nog niet of bijna niet. Jij bent al verder en hebt als t goed is je kleine man gewoon daarna meteen weer gevoeld, dus dan is een echo ook niet nodig. Maargoed, als je je zorgen maakt erover, gewoon bellen he!
@oma: nee geen harde buiken en hij is gewoon erg actief. daarom maakte ik me geen zorgen maar ja de mensen om je heen he kunnen je toch weer aan het twijfelen brengen. ik heb me opgevangen met mijn arm en ben daarna (denk ik want ging zo snel) doorgerold half op mijn zij half op mijn buik want toen vriendlief boven kwam lag ik half op mijn zij half op mijn buik boven op mijn arm... ja het is L geworden haha @kristel: dat dacht ik ook gelijk aan inderdaad maar omdat zei vertelde dat ze bij haar naar haar baarmoeder en placenta hadden gekeken of alles nog intact was ga ik toch twijfelen...stom he....
Als je een bloeding zou hebben merk je dat snel genoeg. Want als het daar eenmaal bloed, dan bloed het goed ook! Dus die is nog wel heel hoor meis. Maar als je je toch zorgen maakt, bel dan gewoon even je vk. Je bent echt geen overbezorgde moeder als je dat doet
@Bos: Je hebt ook geen bloedverlies toch? Nouja, je maakt je zorgen, dan zou ik gewoon even bellen en ernaar vragen hoor! Is niks stoms aan.. En idd wat Dreamer ook zegt, hier op t forum kan t soms wel dagen duren voordat je een keer antwoord krijgt, dus je eigen vk bellen is sneller
Nou echt bezorgt ben ik niet want heb inderdaad geen bloedverlies of klachten. werd alleen wat onzeker door de verhalen maar jullie stellen me al gerust.