Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    doei kristel

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wanneer moet je weer naar de vk Bos?
    Of wanneer heeft je vk spreekuur?
    Dan kan je altijd dan bellen om je echt 100% gerust te laten stellen.

Rust ze Kristel!

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    moet pas 22 juli weer. dan krijg ik zoiezo een echo hoor en ze hebben morgenmiddag spreekuur....

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

de naam van ons mannetje begint ook met een L... hihihi :)

Ik kon de bestelde lamp ophalen, gelijk maar even gedaan. Angel heeft voor de 2e keer vandaag de flat bij elkaar gepiept :( Ik ga maar eens naar trainingsmanieren zoeken.

Eerst ff m'n strijk afmaken.

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Gekke hond heb jij Sammie! ;)

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: als je je morgen nog zorgen maakt (al is het maar een klein beetje) gewoon even tijdens het spreekuur bellen.
    Beter een keer teveel dan te weinig toch!

@Debby: mogen we de naam weten?
    Of nog niet?
    En training om alleen te kunnen blijven duurt heel lang!
    Vaak maanden.
    Je kan een hond niet zomaar alleen thuis laten als hij net nieuw is.
    Hoop dat Angel snel leert!

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ze kon altijd wel alleen zijn... alleen de laatste tijd was ze samen met een andere hond. En dat in combinatie met een andere omgeving...

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dat ze alleen kan zijn bij iemand anders in een andere omgeving zegt niets helaas.
    Onze hond kon in onze vorige woning ook prima alleen zijn, maar toen we hier kwamen wonen moesten we weer helemaal overnieuw beginnen.
    Succes ermee!

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik weer eventjes ;)

@Debby: Mooi dat je de lamp kon ophalen! Nu is t kamertje bijna af he? :)

Wat betreft Angel.. Tja, ik heb t eerder gezegd.. Het gaat echt een tijd duren voordat ze goed gewend is bij jullie hoor.. Dat ze bij de vorige bewoner alleen kon zijn zegt op t moment echt niks. Ze is in een totaal nieuwe wereld terecht gekomen met allemaal andere mensen, dat duurt wel even voordat ze zich daar goed op haar gemak voelt.. En ze voelt het ook echt wel dat er van alles staat te gebeuren mbt de geboorte van jullie kleine man, ze voelt spanningen die er zijn tussen jou en Daan..
    Je moet t haar echt niet kwalijk nemen alsjeblieft ;)

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Doe ik ook echt niet hoor... Het is een hartstikke lief beesie.
    Gehoorzaam en leergierig dus t gaat heus wel goed komen.

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Gelukkig maar ;)
    Onze Angel kan bij ons ook prima alleen zijn en is hier thuis vrij rustig (niet altijd ;)) maar als ze naar Kimo zn ouders gaat als wij eens een dag weg gaan dan is ze bij hun ook vrij zenuwachtig de hele tijd. Ze is daar ook eens blijven slapen, ze heeft de hele nacht zitten huilen daar beneden, terwijl ze hier gewoon meteen rustig gaat slapen. Komt gewoon doordat t een andere omgeving is :)
    Wij hebben haar als pup gekregen van 9 weken en ze heeft er hier zelfs al 6 maanden over gedaan om niet te janken als we weg zijn..
    Dat duurt gewoon écht heel lang en je hebt kans dat het met jullie hondje nog langer duurt omdat die bij iemand anders gewoond heeft..
    Wat je eventueel zou kunnen proberen (dat heeft hier wel goed geholpen namelijk) is een tshirt of nachtjapon oid wat je aan gehad hebt in de bench leggen (als ze die heeft) of in haar mand oid als je weg gaat. Zo heeft ze toch jouw geur bij zich..

Ik ga weer op de bank liggen, krijg heel erg last van maagzuur nu :(

13. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal

14. gaby1986

ik weet nu al dat ik niet optijd ongesteld ga worden.. heb nog nergens last van..

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb altijd honden om me heen gehad, dus weet wel hoe en wat. Ik vind t alleen voor haar zo zielig... maar ja, we moeten toch doorzetten.

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Sorry hoor.. Komt nu een beetje over alsof je je zwaar aangevallen voelt :(
    En sorry dat ik t zeg, maar als je t dan zo goed weet, waarom zeg je dan dingen als 'ja maar ze kon bij anderen wel goed alleen zijn'.. ? En dat je naar trainingsmanieren zoekt..?
    Dat geeft aan dat je t dus toch niet zo goed weet en tussen de regels in lees ik dan (maar zal ik wel verkeerd lezen dan) dat je tips vraagt... Die geef ik dan en dan krijg ik als reactie 'ja ik weet het zelf wel'.. :(
    Ik snap t gewoon ff niet...

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Tips zijn altijd welkom... Ook al weet ik zelf ook wel het een en ander. Laten we er maar niet op door gaan. Is zonde van t leuke contact. :) Mijn excuus voor de kromme verwoording van wat ik eigenlijk bedoelde.

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Gaby: Balen zeg meis!

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja sorry, maar ik voel me nu een beetje beledigd/bezwaard of hoe je het ook noemen wilt.. Alsof ik iets verkeerds gedaan heb :(

Nja, ik ga maar weer terug naar de bank..

20. gaby1986

als ik er al aan denk dat ik bijna kan bellen om me aan te melden word ik al zenuwachtiger.. en daardoor word ik niet ongesteld.. vind het zo irri.. doe t mezelf aan maar kan er niks tegen doen.. :(

Deel Deze Pagina