ik wil even zeggen dat ik het heel jammer vind dat meiden zoals mariss nu weg gaan vanwege de opmerkingen die gemaakt zijn. het mag dan wel zo heten (het topic) maar om nu dat te zeggen vind ik erg lullig voor hun!! ik zie dat emma nog niet online is geweest hier en hopelijk besluit zij niet hetzelfde om ook weg te gaan (aangezien zij er ook later bij is gekomen) dat zou ik erg jammer vinden want ook zij klets hier gezellig mee en het is logisch dat er wat zwangere zijn bij gekomen, meden dankzij de mensen die zwanger zijn geworden omdat wij hier zijn gebleven en dat is ook niet vreemd. we zijn hier gekomen om zwanger te worden en het is een heel gevoelig onderwerp als je nog steeds niet zwanger bent. en idd respect voor de meiden die zo'n zware tijd moeten doormaken om zwanger te worden maar is het nou echt nodig om hier over te discusieren??? het is toch gezellig onderling en vind het jammer dat er nu meiden weg gaan. dit is mijn mening en ik zeg er bij dat ik begrijp dat het af en toe pijn doet om in de minderheid te zijn. maar wat ik zeg je bent hier om zwanger te worden en zwanger te worden betekend dat er uiteindelijk baby'tjes geboren zullen worden ook voor de mensen die nog niet aan de buurt zijn. het is nou eenmaal niet makkelijk maar iedereen zijn tijd komt wel. kijk naar de afgelopen maanden hoeveel meiden zwanger zijn geworden en hoeveel we lief en leed met elkaar delen.. uiteindelijk (dat moet gewoon) zal iedereen een kleintje in zijn armen hebben en daar zijn we hier voor.. dus het spijt me heel erg als het sommige mensen kwetst maar dit hoort erbij (bevallen en dat je uiteindelijk in de minderheid komt) ik wil niemand voor zijn hoofd stoten maar vind het gewoon jammer dat het zo moet lopen vanavond.. vooral voor de meiden die zich nu niet meer welkom voelen @mariss ik hoop dat je gewoon lekker mee blijft kletsen want de meerderheid zit er geloof ik echt niet mee wat ik eruit begrijp. @emma ik hoop als jij dit trg leest allemaal je ook absoluut niet aangesproken voelt want vind je een super gezellige aanwinst voor dit clubje zo.. kim heeft gesproken slaap lekker allemaal
@ Kim: You go girl! @ All: Goedemorgen! Ik ga maar niet terug lezen want volgens mij hadden we gister onze dag niet. hihihi Ik ook niet hoor... Gelukkig is er vandaag weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Ik ga nog eventjes terug naar bed denk ik en dan straks lekker de kastjes inpakken van kleine L... Om 12.00uur moet ik naar de vk. Ben benieuwd of de kleine nog goed ligt enz. Hmmmmz ben best wakker eigenlijk, dan maar het allerlaatste beetje wegstrijken. Pffff voel me net Mien Strijk! En dat terwijl ik tot een aantal maanden terug niets strijkte. Iedergeval iedereen een hele fijne dag gewenst! Make love not war.
goedemorgen.. om 8 uur (3 minuten geleden) zouden er lui komen om ons dak te maken.. ja dezelfde lui die laatst de goot kwamen doen.. maar ze zouden hier om 8 uur komen... dus ben benieuwd of ze nu weer een uur te laat komen..
ze zijn der al.. kwartier te laat.. valt nog mee als je naar de vorige keer kijkt.. maar ja.. ben toch tegen mezelf aan het praten..
@ Gaby: Een kwartiertje is nog te overzien. Ze komen een lek in het dak repareren toch? Mijn strijk is nu helemaal klaar, dus ik kan gaan inruimen, bedje opmaken etc...
debby: ja is een lek.. duurt 3 kwartier om het te maken zeiden ze.. dus valt nog mee.. om 4 uur komen ze eindelijk de verwarming opleveren.. nadat we hebben aangedrongen.. want we gaan de 2de helft niet betalen zo .. kregen we een aanmaning.. dus joey heeft een boze mail gestuurd...dat ze geen geld krijgen zolang ze t niet opleveren.. want we hebben nog een aantal puntjes waar we niet mee eens zijn.. debby.. doe maar druk.. k heb nu een wasje aan staan..en darna nog eentje.. en dan is de mand weer leeg..
ben trouwens heel lichterlijk ongesteld..beetje roze achtig.. maar mag me pas aanmelden als ik echt ongesteld ben.. normaal heb ik dit nooit zo.. en heb ik de week van te voren (.)(.) pijn.. en nu ook niet... en normaal verlies ik dag of 1, 2 eerst oud bloed.. en dat heb ik nu ook niet.. beetje raar
Vreemd hea hoe je lichaam kan reageren op spanning enz... Ik ben de laatjes aan het inruimen, passen de zwitsal flesjes er niet in... Had ik juist zo mooi uitgedacht. Niet dus. hahahaa
oh das niet leuk.. moet je weer een nieuw plekje verzinnen.. ging net plassen en toen was er niks meer.. dus weet t niet..
Goeiemorgen *gaap* Ik heb uit kunnen slapen tot 9.30 uur, maar toch ben ik moe en heb ik t gevoel dat ik maar 3 uurtjes geslapen heb.. Krijg mn ogen ook bijna niet open nu dus mn lenzen moeten maar even wachten
morgen ook gaar hier gaap gaap ... werken tot half 12 is het niet meerhoor hihi mjaa komt goed verder straks naar de verloskundige heel spannend.
@Gaby: Ehm, misschien is t niet van de zenuwen dat t zo gaat met je ongi, maar is het wel iets anders... (ik hoop nog steeds he ) Misschien toch eens even een testje doen..? @Mecha: Krijg je straks ook weer een echo? @All: Hier trouwens weer heel erg krampen in mn baarmoeder, alsof ik elk moment heel erg ongesteld ga worden.. Heb dit nu weer sinds gisteravond toen ik wilde gaan slapen.. Bah, stomme voorweeën de hele tijd *zucht* Hoop toch echt niet dat ik op deze manier nog 4/5 weken moet rondlopen
Goedemorgen meiden, @ Suus: hihi ik wordt er een beetje verlegen van maar hier ben ik weer hoor @ Bos: dat was ik die dat zei over Agneta de tijd vliegt haha @ Kim: Amen! @ Debby: Strijkmiep waarom nu wel alles strijken en toen niet? of strijk je nu alleen babykleertjes... ik strijk eigenlijk ook vrijwel nooit @ Gaby: Ow een kwartiertje te laat maar, daar valt mee te leven toch @ Debby: Balen zeg dat die zwitsal flesjes niet passen, ik heb een mand op de commode staan met de flesjes erin lekker dicht bij de hand @ Kristel: toch een beetje uitgeslapen jeeejj... hoop dat je vanmiddag nog een beetje bj kan tukken, heeft de massage van Kimo een beetje geholpen voor je rug? zo de intaker van de kraamzorg is net weg, ook hier niet naar het kamertje gevraagd... was wel een leuk mens vond de kat ook hahaha hij liet haar niet met rust ik ga even bellen met het UWV of ze al meer weten over mijn uitkering en ga dan naar een vriendin om haar te helpen met de kids, buiten haar eigen kids heeft ze er vandaag 3 om op te passen ze zijn allemaal tussen de 8 maanden en 4 jaar gezellig dus... nou misschien tot vanmiddag... Dikke knuffel voor iedereen...
geen idee kris ?? ik krijg of een echo of een verwijsbrief.. ennuh spannend kriss ik hoop dat je snel mag bevallen hihi
ben ik weer ik heb ook nog mogen uitslapen tot half 10 en voel me een stuk beter vandaag heb niet continu pijn aan mijn blaas en urineweg want dat was gister echt verschrikkelijk alsof er continu een naald in zat brr @mecha spannend vanmiddag, heel veel plezier hopelijk krijg je de kleine goed te zien @debby en is de strijk af? ik moet ook strijken maar dan moet ik weer het strijkijzer halen bij mijn moeder. want die van ons is echt bagger @mum gelukkig was alles goed, wat een drukte bij die vriendin. veel plezier @gaby hopelijk zet het vandaag een beetje door want dit is wel vervelend @kristel vervelend dat je die pijn voelt, had ik afgelopen weekend ook en ook die lage rugpijn erbij echt net alsof je een hele heftige ms hebt.. lekker een kruik pakken ofzow ik ga zo is even naar de stad. ik moet een nieuw paspoort halen en even de spulletjes voor de geboortekaartjes te maken, dan kan ik daar mee beginnen.
Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Kristel, balen dat je zoveel last heb met je voorweeën, hoop dat de kleine zich snel laat zien! Mum, hopelijk is je uitkering goedgekeurd, zal een zorg minder zijn . Kim,succes met je paspoort halen, en moet er nog veel aan de geboortekaartjes gebeuren? Gaby, Spannend meis, misschien is het inderdaad iets anders.. Ik duim voor je! Hier alles goed , maar nog steeds die verrotte hoofdpijn grr...
@ Kris: goedemorgen meid! @ Gaby: De zenuwen of toch een testje wagen. En waren ze in 3 kwartier klaar? @ Kim: ja, is af hoor... en t ligt in de kast. @ All: Heb lopen klooien met het bedje opmaken. Weet iemand een handigheidje??? Denk dat ik maar met de auto naar de vk ga, tis echt bagger weer.
Debby, Welk gedeelte van het opmaken lukt niet? Gewoon alles eerst recht trekken en over elkaar leggen, dan bij de voeteinde goed instoppen en dan de grote vlak van boven naar beneden vouwen, en dan zo dat de kleine er niet onder kan kruipen.