Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @sammy ik moet nog beginnen haha, dus ben nog wel ff bezig. :D
    maar ja heb dan ook alle tijd he ;)
    rot dat je zo'n hoofdpijn hebt, heb je wel wat ingenomen?

@debby nee weet het ook niet denk dat je daar handig in moet worden :D
    pak lekker de auto ;) mag best toch

ik spoot vanochtend parfum op die ik al 1 jaar ofzow niet meer op had gehad. true star van tommy
    ik dacht dat ik over mijn nek ging iii wat en lucht weet niet of die niet meer goed is of dat het komt door mijn sterke reukvermogen nu
    in ieder geval doe ik hem niet meer op, stank hangt nog steeds in mijn neus want heb me meteen afgespoeld haha:)

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kim,

Iets innemen werkt niet, heb ik van de week al gedaan, het is inmiddels dag 5 dat ik hoofdpijn heb...

Denk inderdaad dat het door de reuk komt, alhoewel ik ook een keer een luchtje had gekocht, op dat moment rook hij erg lekker, een paar keer gebruikt en na een tijd toen ik hem wou spuiten dacht ik echt van gatver, heb ik dat gekocht :D

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    dat is echt rot dat niks werkt en heb je hyborfen ofzwo al geprobeerd dat helpt bij mij altijd meter dan paracetamol, daarom is het zo rot dat ik alleen nog maar dat mag en aangezien het niet echt helpt..

ik weet eigenlijk niet of luchtjes over datum kunnen gaan haha.. nog nooit van gehoord maar dit was echt vies gewoon

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden ben ik ook weer!

Brr.. wat een regen! En 'k was weer 's lekker misselijk maar gaat nu wat beter nadat ik gegeten heb. Manlief is al bijna vrij dus die is met 3 kwartier ook wel thuis. Moet ook maar 's wat in huis gaan doen en eigenlijk boodschappen.

@Mecha, hoe laat moet jij naar de vk? Ik om 14.00u. Benieuwd wanneer ik een echo krijg!
    @Kim, 'k sluit me bij jou aan hoor over 't komen en gaan van nieuwen.
    'k Heb dat ook met geuren, 'k heb nu een deo van Fa en 'k ga steeds bijna over m'n nek. Moet tijdens 't boodschappen doen maar eentje kopen met weinig geur.
    @Mariss, zou 't erg jammer vinden als jij niet mee blijft kletsen.
    @Sammie, rot zeg dat je nog steeds hoofdpijn hebt!
    @All, iemand nog wat gehoord van Matta?

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Massage heeft wel een beetje geholpen ja :)
    Hopelijk is t snel geregeld met je uitkering!

@Kim: ben benieuwd wat voor kaartjes je gaat maken :) Maar we mogen het niet zien denk ik? Of wel? :D
    Een luchtje gaat niet snel over datum hoor ;) Er zit namelijk alcohol in..
    Wel kan een luchtje anders gaan ruiken als het bijv. in de zon staat, of heel warm of wat dan ook.

@Debby: bedje opmaken is idd klote ;) Maar komt denk ik ook omdat je het té perfect glad wilt doen (heb ik namelijk wel :D) en dan sta je echt te klooien met die lakens :p
    Maar als je t een paar keer gedaan hebt gaat t alweer ee nstuk makkelijk hoor!

@Sam: Balen dat je nog steeds hoofdpijn hebt :( Slaap je wel goed?

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kim,

Heb net even opgezocht, en tot een half tot 1 jaar is parfum goed en daarna bederft er een samenstelling waardoor de parfum zuur gaat ruiken.
    De meeste parfum hebben op het doosje bij aankoop een houdbaarheid datum staan ( maar die gooi ik altijd weg en denk iedereen wel).

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kim, Ik kan geen ibrofen in combinatie met mijn darmen en medicatie.
    Het enige wat ik mag is naproxen en paracetamol.

Kristel, Ik slaap erg vast de laatste tijd.. misschien ligt het daaraan..

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ga postzegels kopen en daana door naar de vk...

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey,

net weer naar de wc geweest.. en t is nu wel een beetje oud bloed dus morgen of overmorgen word ik ongesteld :) kan nie wachten---> klinkt raar..

en weet niet meer wie t vroeg.. maar de daklui waren binnen een kwartier klaar..

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ben er ook weer meteen vandoor. ga met suus even naar de timco :) tot straks..

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @red hoi hoi, lekker dat je man ook zo thuis komt :D kan die je even goed verwennen ;)
    ik heb meestal d&g feminine ofzoiets die is echt heel lekker
    ik had van matta een berichtje gehad op mijn hyves afgelopen vrijdag maar er stond niet in hoe het met haarzelf ging.

@kristel, ik kan de voorkant laten zien maar dan staat er verder nog niks op.. ;) zal zo is even een foto ervan maken want heb een voorbeeld van hoe ik hem wil

@sam oh dan is deze zeker niet meer goed haha, is geloof ik al een paar jaar oud ofzow hihi
    krijg je als je 15 soorten parfums hebt dan krijg je ze ook nooit op :)
    slaap je nu dan weer een stuk beter want je had toch zo'n last van die hallucinaties ?

@debby doei doei succes bij de vk

@gaby klinkt ook wel raar maar we snappen waarom he ;)

ik heb net de afwas gedaan nu zijn mijn handen zo rimpelig.. haha

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kim,Na die val zijn de hallucinaties niet meer terug gekomen *klopt even af*.

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @sammy gelukkig maar want dat lijkt me echt dood eng.
    hoe zit het nu eigenlijk bij jouw? krijg je nu iets voorgeschreven om zwanger te worden of gaan ze nu eerst weer dat zaadonderzoek doen enzow??

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Nog even voor de duidelijkheid, want zo te lezen snappen sommige niet waar het over ging...
    NIEUWE zwangere dames.
    Is Emma nieuw?
    Is Mariss nieuw?
    Als zij zich aangesproken voelen en zich daardoor niet meer thuis voelen hier, dan is dat jammer.
    Maar het gaat om dames die we nog niet kennen en al zwanger zijn als ze hier mee komen kletsen.

Er zijn 2 topics voor jonge dames die zwanger zijn.
    Er is maar 1 topic voor jonge dames die zwanger willen worden.
    Wat is dan de moeite voor de zwangere dames om zich bij de 2 lopende zwanger topics aan te sluiten?
    En dit topic voor de jonge dames te houden die zwanger willen worden?
    Daarmee stoten we niemand voor het hoofd lijkt me en houden we het ook leuk voor de dames die nog altijd niet zwanger zijn.

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kim, vrijdag heb ik weer een fm en een gesprek met hoe nu verder.
    Ben als de doods dat ze zegt, je hebt nog 1 goede eierstok, en je progesteron is goed, dus probeer nog maar een tijd zelf...

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel dit is de link van het kaartje die ik ga maken.
    alleen waar de naam borsboom dan staat komt zijn naam dan te staan en de binnekant word ook anders want heb nu een kleiner gedicht, vond dit te groot

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Erg mooi en creatief Kim!

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: hebben ze je andere eierstok nog steeds niet goed in beeld gekregen dan?
    En krijg je nou nog een HSG dan?
    En wat is de 3x scheepsrecht club?

@Kim: leuk kaartje, maar wat een werk zal dat zijn zeg!
    Of valt het wel mee?

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @sammy ik hoop dat ze je gewoon gaan helpen je bent nu al dik een jaar bezig zonder resultaat dus moeten ze je toch een keertje gaan helpen, laat je maar niet te snel afpoederen

@dreamer de discusie begon over meiden die tijdens hun zwangerschap hier zijn komen kletsen nieuw of niet.. dat werd er neit bij gezegd en emma en mariss zijn er later bij gekomen en mariss voelde zich wel aangesproken en dat vind ik jammer.
    ik ben nog nooit op de andere 2 topics wezen kijken hoe gezellig het daar is ik weet alleen dat er een flink aantal meiden in deze leeftijd catogorie zwanger zijn en dat het een gezellig clubje is dus dat trekt aan, dat kunnen we ook als compliment zien.
    het is en blijft gewoon een lastige kwestie maar vind het gewoon jammer dat sommige zich nu ongewenst voelen.

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    HSG stond wel op de planning, maar de FA veranderd iedere keer van mening.
    En nee nog steeds mijn andere eierstok niet goed in beeld gekregen.
    Ga vrijdag zeker om opheldering vragen, en laat echt niet over me heen lopen.
    De club is van de temp kaartjes ;) 3e ronde na vmk, bij andere ook na vmk of mk, of 3de ronde clomid etc.

Deel Deze Pagina