het is best wel wat werk ja, de bloemen moeten met zo'n ijzer dingetje aan elkaar gemaakt worden, dat bruine driehoekje moet ik zelf uitsnijden, de draadjes moet er omheen en dan de binnekant (bruine gedeelte) uitsnijden en de kaartjes zelf schrijven dus denk dat ik wel ff bezig ben ja
@Kim: ik heb het enkel over nieuwe zwangere dames gehad. @Sammie: ben benieuwd wat ze vrijdag zegt dan! Zou wel mooi zijn als het nog snel kan, dan heb je mooi voor je ei nog profijt ervan!
Ohh je bent nog helemaal niet begonnen? Hoeveel moet je er maken dan? Hoop voor je dat je niet te vroeg bevalt dan
@Kim: Mooi kaartje! Is idd wel een hoop werk zeg... Daar moet ik echt niet aan denken om dat te moeten doen, helemaal niet met die dikke vochtvingers die ik nu heb @Discussie: Ik zou me er niet meer mee bemoeien; maar wil even rechtzetten dat het dus ging om meiden die de laatste tijd erbij komen alleen nog maar zwangere meiden zijn. En dan heb ik het dus over NIEUWE, niet over meiden zoals Emma of Mariss die hier al een hele tijd meekletsen.. Want zij zijn er niet de laatste tijd bijgekomen.. Hopelijk is het nu een beetje duidelijk? Wat een gezeik ook eigenlijk..
Dreamer, Als ik het deze maand voor mijn ei laat doen, kan ik dan deze maand gewoon zwanger worden ?!
@dreamer ik las het bericht van kristel gister en de daarop volgende berichten en ook ik kreeg het gevoel dat het over alle meiden ging die zich tijdens hun zwangerschap hier hadden aangemeld en niet hier begonnen zijn tijdens het zwanger worden.. waardoor er dus een discussie begon. maar ja het doet er ook niet toe hoe of wat.. mariss volede zich ook aangesproken en dat vond ik jammer. maar snap de kanten ook zeker van de mensen die het er moeilijk mee hebben. dus snap waarom het onderwerp op tafel kwam. hopelijk kunnen we het topic gewoon binnen nu en 1 jaar gewoon veranderen in jonge moeders en is iedereen zwanger of bevallen ik ga trouwens maar eens naar de stad anders komt het er nooit van. hopelijk hoef ik niet te lang te wachten op het gemeentehuis voor een paspoort aanvragen tot straks fijne middag allemaal
@Sam: ligt eraan hoever voor je ei je het laat doen volgens mij. Ik heb er zelf geen gehad, dus weet de regeltjes verder niet uit mn hoofd. Je zou het in vruchtbaarheidsbehandelingen kunnen vragen?
* Sluit de discussie af! :x* * Pakt een emmer ijskoud water en gooit deze over Kristel heen en hoopt dat ze nu afgekoeld is. * Meis, trek je er niks van aan, je bedoelt het goed, en dat weten we, maar bij sommige is het gewoon verkeerd gevallen, en zoals ik al zei het zullen de hormonen wel zijn, of het warme weer (ondanks ik al om afkoeling had gevraagd ).
@kristel is al goed meid ik kijk nu nog leuk tegen de kaartjes op maar grote kans dat na de eerste 20 ik het helemaal gehad heb haha ik moet er ongeveer 60 maar haal voor 70 dan heb ik altijd genoeg. mijn oma zou me nog komen helpen maar de tekst enzow moet ik allemaal zelf doen vanwege de naam die moet natuurlijk nog ff geheim blijven. die bloemetjes die erop zitten zijn trouwens allemaal andere combinaties dus dat is ook wel heel appart
@Sammie: Tnx, had ik wel even nodig, had t bloedheet @Kim: Zo, 60 kaarten?! Nou, dan wens ik je heel veel succes hehe.. ik kijk er al heel erg tegenop om de kraambedankjes verder af te maken.. Moet er nog een stuk of 30, maar t is zo'n priegelwerk (of hoe je dat ook schrijft) en t doet gewoon pijn aan mn vingers nu met dat vocht
@ Kim: Wat een leuk kaartje zeg! Erg crea bea!!! @ All: T gaat hartstikke goed met onze kleine jongen, hij groeit als kool. Is boven modaal. De vk zei zelfs 'ik hoop niet dat je teveel maatje 50 hebt gekocht' hihihi Ze schatte de kleine nu al op zo'n 6,5 pond. Ik ben hartstikke trots op ons mannetje! Bloeddruk is 115/70 ook erg netjes. En ben nu in totaal 18 kilo aangekomen.
@Debby, dat wordt een flinke jongen dan! Misselijkheid zakt hier een beetje. Heb ff een kop soep gehad en dat helpt wel. 'k Zal me 's een beetje gaan opmaken enzo en manlief moet zich verkleden. Stomme weg is hier afgesloten en 'k geloof ook een brug, dus moeten heel eind omrijden terwijl 't normaal 8 km is. 'k Hoef verder toch niks mee te nemen naar de vk buiten m'n ID en ziekenfonds pas?
Red, balen dat je zo moet omrijden, maar zo zie je eens wat van de andere kant van de stad/dorp waar je woont vind ik altijd Maar succes! En volgens mij heb je verder niks anders nodig.
@he mien strijk haha. veel plezier bij de vk. oh je bent al weer terug lees ik. fijn dat je mannetje het zo goed doet (en dat het met jou ook goed gaat natuurlijk) word een lekkere flinke kerel dus..leuk hoor en de grootte van het kind zegt niks over de bevalling hoor dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. zijn er genoeg die 9 ponders uitpoepen of het niks is en er zijn er genoeg die 5 ponders krijgen en uitscheuren van hier tot je weet wel. @gaby: jee heeft het dus toch geholpen dat we de duivels naar je toe hebben gestuurd. de rest zal ook vast snel aankomen hihi @sammie: irritant zeg hoofdpijn...zit er niks vast in je nek ofzo waar de hoofdpijn vandaan kan komen. @kristel: mmm uitgeslapen maar niet uitgerust...hopeloos dus.. @kim: oh bah..heeft de parfum keer te lang in de zon gestaan misschien daar word hij vaak ook niet beter van... @mumtobe: fijn dat de intaker leuk was. krijg je haar ook in de kraamweek of is dat nog niet bekend? vanochtend mijn schoonmoeder op de thee gehad...leuk not.... nu ff broodje eten en straks komt mijn vriendin op de koffie.. vanavond komt mijn pa om de laatste dingen in de babykamer op te hangen (rolgordijn, plankjes en meetladdertje) jeeee....