Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

ok dan is dat maandag he, maar 18 dagen na mijn ei is vrijdag..

Dan maar van het weekend doen haha

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou zoooooo spannend voor somige meiden zeg ik heb zelf vorig jaar juli de 21ste positief getest :D

hoplijk hier ook positieve test.. en war schrijven jullie veeeeeel ;) als ik ergens over heen heb gelezen sorry :oops:

hoe k op de namen kom..nou bij cailynn wat gepuzzelt en zelf gecreerd.. demelza haar 2e naar had ik oooit toen ik nog op de lagere school zat gehoort en vond t een mooie naam

bij yorglos dat had ik ooit gezien toen ik in griekenland op vakantie was en t toeval is dat yorgos de griekse vorm van george is en de spaanse vorm dr van is jorge en zo heet mn man (snappen jullie m nog :p ) en alessio gewoon uit een namen boekje

hoe ik hier terecht kom? in de states.. ja lang verhaal maar om t kort te maken ... mn man is mexicaans hij wwobt al 9 jaar in de states heb m hier ook leren kennen .. nou ja eigenlijk via internet :oops: en was liefde op t eeerste gezicht ben maar gebleven.. inmiddels bijna 3 jaar getrouwd en 2 kindjes en 1 sterretje .... hoe t leven raar kan lopen..
    maar we gaan 14 aug terug naar nl verhuizen.... dus t is vrij hectisch in mn huis nu en een zooi .. :(

ps heb waarschijnlijk ook nog is mn teen/voet gebroken :(

wie gaat er morgen testen trouwehns?

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Zo, daar ben ik weer eventjes :)
    Alles was gelukkig goed met Angel! Dus ik ben heel blij :D

Ook heb ik vandaag nieuwe ovutesten binnen gekregen voor volgende ronde, ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar ik hou er altijd rekening mee en vind het gewoon fijn om een voorraadje te hebben :) Daarbij heb ik meteen een boek besteld over zwanger worden, dus die ga ik zo lezen!

@Dreamer: Zonder eisprong word je wel ongi, maar het is dan geen echte ongi en het kan dan ook heel lang op zich laten wachten. Als je echt geen eisprong hebt gehad nu dan zou je rond CD 29 niet ongi worden alvast.

Wat ook nog een reden kan zijn, maar daar moet je je nu niet meteen druk om maken alsjeblieft, is dat je wel een eisprong hebt gehad, maar dat de kwaliteit ervan deze keer niet zo goed is geweest. Het ene ei is beter dan de andere dus het kan zijn dat je nu een wat mindere kwaliteit ei hebt gehad.
    na je eisprong maakt je lichaam namelijk Progesteron aan en die zorgt voor de temperatuurstijging. Als je dus een ei van slechte kwaliteit hebt gehad is die Progesteronstijging veel lager waardoor de temperatuurstijging ook miniem of niets is...
    Maar nogmaals, STEL dat zou het geval zijn, dat wil NIET zeggen dat dat altijd zo gaat. Het ene ei is nu eenmaal gewoon beter van kwaliteit dan het andere ei. Dat is dus ook een van de redenen waarom je niet elke maand zwanger zou kunnen worden.

Hopelijk begrijp je het een beetje en maak je je nu niet al te druk!

4. Niet meer actief

Hey Cristel,

Mooie namen hoor..
    En ik weet niet wanneer ik weer wil testen..
    Denk vrijdag of zaterdag,
    Denk vrijdag want dan ben ik ook vrij, en als ik de hele dat thuis zit kan ik me niet meer inhouden haha

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Hallo meiden!

@matta, jammer dat je test negatief was meis, hoop dat je vriend toch gewoon door wil gaan, en anders zou ik voorlopig gewoon bijv condooms gebruiken ipv aan de pil te gaan hoor, anders moet ej straks weer ontpillen

@kristel, gefeliciteerd met je hondje Angel, wat een geweldige naam zeg!
    Fijn dat alles goed met haar is!
    En genoeg ovu testen kun je maar vast in huis hebben toch, ik heb er ook steeds een berg liggen!

@pandabeertje, wanneer wil je nu nog een keer gaan testen dan, aan het einde van de week ofzo weer?

@dreamer, het si ff balen allemaal, maar het kan heel goed dat je ei nog moet springen hoor!
    Soms kan daar wel een paar dagen overheen gaan!
    Zijn ej ovu testen nu al weer helemaal negatief?
    Dikke knuf hoor meis!

@evamariah! Meis wat fijn je weer ff te zien hier!
    Ben zo blij te horen dat je je ei hebt gevonden deze maand!
    Heb ff naar je foto's gekeken en ik vind de test van nu, echt heel duidelijk positief hoor!

@crystel nou het was druk hier he, moest ook een hele rij lezen!
    Wanneer kun je testen meis, want natuurlijk hoop ik ook voor jou een posi test, zou geweldig zijn!

@desiree, meis wat vreselijk vervelend en klote dat je ongi bent gewordne, had het zo gehoopt voor jullie!
    Lekker na de ha gaan hoor, ff alles checken, en gewoon ff lekker alles met iemand kunnen bespreken,, vragen stellen, je zorgen uiten!
    Zal jullie vast goed doen!
    Ik ga nog harder duimen, dat de volgende ronde jullie ronde mag zijn hoor!
    @de rest, sorry voor wie ik vergeten ben, moest ook zoveel onthouden!

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik ben nog niet echt an t klussen sterretje... we zitten nu dus midden in de verhuizing naar nederland.. we gan dus emigreren :p wat grappig om te zeggen .. maarja na de hele verhuizing gaan we er dus wel voor.. maar vind t leuk om dit zo mee te lezen krijg dan helemaal kriebels en gun t jullie zo :)
    is t voor iedereen de eerste trouwens?

ps ik verwacht niet dat ze bij t 3e kindje wel blij zullen zijn hoor maarja heb ik mooi schijt aan

panda beertje du sje bent niet ongi geweest dan? of begrijp ik t weer verkeerd :p

sterretjes wanner ga ij testen?

7. Niet meer actief

Hey sterretje!

Ik wil denk ik vrijdagochtend gaan testen, aangezien ik dan vrij ben en ik me toch niet in zou kunnen houden denk ik.
    Dus dan maar sochtends testen he..

Heb nog 4 testen liggen ;)

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ovu testen staan in mn album.
    Heb 2 verschillende testen gedaan en beide gaven dag 15 dik positief aan en erna alweer negatief.

@Kristel: ik heb zelfs geen minimale stijging gehad.
    Ik heb dag 15 en 16 beide 36,80 gehad met die nieuwe, vanmorgen 36,81.
    Ik blijf gewoon tempen natuurlijk, dus mocht ie springen merk ik hem alsnog op.
    Maar dan vind ik de tijd tussen ei en posi ovu test wel vreemd!

En als ik dag 29 niet ongi word ga ik denk alsnog naar de ha.
    Mits er geen verlaat ei gekomen is natuurlijk.

En ik was zo trots op mn mooie cyclus na 10 jaar pil :(

@Kristel: fijn dat alles goed was met Angel :D
    Had ook niet anders verwacht, neem aan dat je haar bij een goed baasje vandaan hebt.
    Geniet maar van je pup :D

@Panda: gewoon vrijdag testen als je dat wil.

@Sterretje: jij al een test date in gedachten?

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Ja mooi met ochtendurine deze keer dan doen hoor!

Ga weer voor je duimen!

10. Niet meer actief

Ik ben normaal 6 dagen ongi met veel klonters :p
    Dit keer was ik bijna een week te vroeg, was veel minder dan normaal, geen klonters en na 2 dagen was het weg :(

3e dag helemaal niks dus en 4e dag bruin, alleen met afvegen, en begin 5e dag ook een heeeeel klein beetje bruin met afvegen.. daarna ook niks meer :(
    Nu 6e en 7e dag niks meer...

Vandaar...

11. Niet meer actief

Dames ik spreek jullie weer als ik thuis ben ok

12. valentijntje

valentijntje Niet meer actief

@dreamer: ik heb net je ovulatietesten gezien. Na hoeveelminuten was die zo positief dan?Ik gebruik ze nu voor de 4e dag zit nu op dag 10 (heb altijd korte cyclus) de streepjes blijven bij mij erg licht. pas na een dag zie ik het t streepje duidelijker

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Valentijn: ze zijn echt flut!
    Maar die positieve was direct zo positief.
    Lees wel vaker dat die pas na een uur ofso ineens positief gaan geven.
    Kan me alleen niet voorstellen dat ze dan echt positief zijn.
    Bij mij kwam na een uur een soort urinevlaag eroverheen namelijk (staat de foto ook van in mn album)
    Er is ook een topic over he, zal m zo ff opzoeken voor je.

Maar bij direct (dus echt binnen 5-10 minuten) positief kan je ervanuit gaan dat ie echt positief is.

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Eh.... Hier net stiekem een testje gedaan
    Heb weer net zo'n licht streepje als de vorige maand toen ik 2 dagen voor nod testte...

Nu natuurlijk veel te vroeg getest...

Dus ga nergens vanuit nu, ben eigenlijk alleen maar angstig geworden door de test

Ik ga nu denk ik pas zondag weer testen zoals mijn vriend wilde mocht ik niet ongi zijn natuurlijk

15. valentijntje

valentijntje Niet meer actief

@dreamer: jah ik heb dat andere topic al gelezen! maar schijnbaar werken ze bij jou dus wel:) ik ben benieuwd ga er gewoon mee doortesten,maar vertrouw ze ook niet echt nee..dus maar gewoon om de dag blijven klussen

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    jeetje panda misschien dan innesteling he :)

ik duim voro je hoor.. voor julie llemaal trouwens :)

17. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    wat een hoop spannende dingen gebeuren hier hahaha

@ all weten jullie al welke naam je jullie kindjes gaat geven?

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    @ Sterretje,

Hoop dat je zondag posi test!
    * duim, duim, duim *

19. Niet meer actief

Sterretje: ik zei toch dat mijn gevoel klopte!
    er groeit volgens mij weer een kindje in je buik.
    Ik kan wel begrijpen dat je nu voorzichtiger bent geworden hoor.
    W8 zondag nog af en dan de banner plaatsen he?
    Heb je een foto van de test?

@knarboor: wij weten al wel namen, de jongensnaam is 100% zeker, de meisjesnaam niet 100%

20. Niet meer actief

Dat dacht ik zelf ook.. Vandaar het testen..

Share This Page