Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    waar had je je foon besteld eigelijk.. ik bestel altijd op www.gsmtrack.nl
    krijg je er ook mooie kado's bij.. een tv of laptop :p

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Kim, have fun :) en alvast gefeliciteerd!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Suus: ja idd kan uren met dat ding bezig zijn nu... en alles maar zelf uit willen zoeken, het gewoon vertikken om het boekje erbij te pakken als je iets niet snapt :p

ik gebruik de angelsound nog wel eens om het hartritme van onze beeb te luisteren of dat al sneller of langzamer is... of als ik hem/haar minder voel dus helaas ik doe 'm nog niet weg...

zijn er trouwens nog meer meiden die de eerste letters van de naam/namen van de beebs kwijt willen :p kunnen we weer gokjes gaan wagen...

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Cuijk
    ik zal wat buikfoto's op de babysite zetten :p maar had al een buikje van vet dus je ziet nog niet echt verschil

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    ik heb de naam hier al es verklapt ;)

Suus, hebben jullie al een naam?

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Emma: hihi ik heb hem net 3 uurtjes geloof ik... het is wel errug wennen want het is
    een touchscreen, zit steeds te duwen op dat ding om 'm open te schuiven... maar volgens mij gaat
    het helemaal goedkomen hoor :D hij is wel errug mooi...

@ Kim: Lekker hoor gezellig samen in bad :D zou ik ook wel willen nu... helaas hebben wij geen bad :(
    HAPPY B-DAY TO FRANK :D :D feliciteer 'm maar van mij... enne jij ook gefeliciteerd natuurlijk :p

@ Suus: Foon besteld bij HI vriendlief moest namelijk een abbo hebben, belde nog steeds prepaid...
    dus goeie deal --> hij een abbo, ik een nieuwe foon :p hij heeft nu de mijne die is ongeveer 3 kwart jaar oud

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Emma: Jeps jullie naam weet ik :D

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik krijg ook een nieuwe foon, maar ga hem verkopen.
    Ik vind nieuwe telefoons helemaal niet leuk namelijk!
    Hou gewoon mn oude foontje, hoef ik geen moeite te doen om hem te leren kennen :p

@Emma: zo aardig geshopt weer dus :p
    Wel fijn dat hij straks vakantie heeft!
    Hier rond mums uitgerekende datum vakantie, maar dan gaan we niet weg.
    Misschien met oktober nog een weekje.

@Kim: wat een lief aanbod zeg!
    En gefeliciteerd alvast :D

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Meiden ik ben er weer van tussen, ga nog ff bij de kiddo's spieken en dan weer op de bank zitten, vind het zo lullig als ik achter de pc zit als ze thuis komen...

tot morgen meiden...

slaap lekker allemaal...

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @mum
    Ja dat zijn wel mooie telefoons idd!

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Cuijk
    @dreamer: voor jou misschien helemaal een goede site: www.gsmtrack.nl kan je ook iets anders doen i.p.v telefoon

@emma: wij weten wel een naam maar die blijft geheim tot het einde.. er is namelijk een gaby die ik persoonlijk ken en die ook mee kletst :p en die mag hem zeker niet weten ;)

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Dreamer, ja erg he, die invloed heeft mn schoonmoeder op me haha, elke keer als we gaan winkelen geef ik teveel uit oepss
    Hopelijk word het hier lekker weer dan in jullie vakantie,
    maar dat word het vast wel :) Najaar op vakantie is ook heerlijk,
    even uit de herfst. Ebn ook wel een fijne afleiding denk ik of niet

@Suus, oja dat is ook zo :D ben benieuwd hoor

@Mum, fijne avond nog en truste straks!

@nen, moest je niet naar de fa vandaag?

@Sammie of moest jij vandaag naar de fa?

Ik ga ook maar op bed, mn ogen vallen dicht en word een beetje emo. Komt omdat ik moe ben denk ik en alleen bah
    slaap lekker allemaal!

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Cuijk
    buikfoto's staan op de babysite.. 3 stuks :p

@kim: vind het een heel lief aanbod .. maar ben bang dat er dan iets mee gebeurd.. misschien met de post ofzo.. denk dat we dat beter niet kunnen doen

14. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: nee nog geen schilderijtjes maar ook niet meer zo actief geweest met zoeken...weet ook niet of ik het nog wil nu alles staat en hangt want word misschien toch wel erg vol/druk

@emma; gelukkig dat hij over 3 dagen thuis komt

@gaby: fijn dat het is uitgepraat..

mijn pa en ma zijn net weg...ma kon weer niet stil zitten dus heeft ff beetje lopen poetsen in de badkamer en vensterbanken enzo haha.
    mijn pa heeft het rolgordijn, de plankjes boven de commode en de meetlat opgehangen op de babykamer. ook heeft hij onze tuinposter opgehangen...ben er weer blij mee

ze belde vanmiddag dat ze zaterdag ochtend de gordijnen komen ophangen dus zal dan wel nieuwe foto's in mijn album zetten.

ga nu de laptop uitgooien en mijn bed in duiken....

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @suus: ik ga mn abbo verlengen, dus dan is dat allemaal niks.
    Had dat soort dingen allemaal al bekeken, maar hou liever mn eigen abbo, heb die al 10 jaar zowat en vind t wel prima :p

@Emma: ik kan toch niet tegen warmte, dus van mij hoeft het geen 'mooi weer' te zijn :p
    En met oktober is het wel fijn voor de afleiding.
    Maar zie tegen die tijd wel of er nog iets leuks is.
    Kan toch nooit kiezen en nu is er nog alle keus :p

Slaap lekker all!

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    #47776 Kristel86, Jul 7, 2009
    Last edited: Jul 7, 2009
    Zo, nog even voor t slapen gaan :)

@Gaby: Gelukkig dat t weer goed is tussen jou en Joey, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt totaal nergens op vind slaan dat hij zo tegen je deed! Hij moet zich echt kapot schamen...
    Vraag me eigenlijk ook af hoe hij erbij komt om zo tegen je te doen om een stomme boterham met pasta :(
    Nouja, maakt ook niet uit, het is weer goed nu! :)

@Mum: je mag gewoon klagen over je voetjes hoor ;) Dat t bij mi jdan misschie nwat dikker is, wil niet zeggen dat jij je dan maar aanstelt ofzo. Als je er last van hebt gewoon lekker klagen erover ;)
    Welke telefoon heb je precies gekregen? :D - Oh, lees het al!

@Emma: Nou, veel beweging krijg ik hier niet meer hoor ;) Met Angel wandelen gaat ook al bijna niet meer, ik moet bij elk paaltje of muurtje stoppen om bij te komen, want ik heb steeds last van harde buiken.. :(
    Wat betreft de egoberichtjes... Ja, er zijn sommigen waar ik me ook wel aan stoor ;)
    Kijk, zo nu en dan even ego is niks mis mee, ik doe t ook regelmatig als ik ergens mee zit of echt geen puf heb om te reageren, maar het hoeft niet continu idd :)
    Zo, lekker veel geld uitgegeven dus! Kreeg je geen last van harde buiken ondertussen (omdat t toch vrij druk was) of heb je heel vaak kunnen rusten?

@Suus: Ik was bij elke echo eigenlijk wel bang dat er iets niet goed zou zijn... Erg he..?
    Je kan trouwens voor 40 of 45 euro een nieuwe AngelSound kopen bij Kijkshop.. of is dat te duur?

@Kim: badderze! E nvindt Frank het zo erg dat ie 31 wordt? Kimo hier heeft t niet eens i nde gaten als ie een jaartje ouder wordt.. Dat is dan weer t andere uiterste ;) (hij is overigens 32)

@De rest: Sorry wie ik vergeten ben...

@All: Nou, Kimo heeft al 2x mn voeten gemasseerd, ik heb al 1,5 liter water op en continu mn voeten hoog gehouden, maar t wordt alleen maar erger :( Mn linkervoet is nu net zo dik als mn rechtervoet al.. Ik snap er echt niks van :(
    Als het zo door blijft gaan moet ik misschien toch maar even de vk bellen morgen..? Mn handen worden ook steeds erger namelijk en die tintelen heel erg...

*edit* even gegoogled en lees dat je alleen contact moet opnemen met de vk ivm vocht vasthouden als er dus kans is dat je bloeddruk hoog is..
    Maar die was gisteren nog 112/58 dus neem aan dat ik dan niet hoef te bellen.. Heb mn hele leven nog nooit een hoge bloeddruk gehad, altijd te laag..
    Dus zal aan de telefoon dan ook wel te horen krijgen dat er niks aan de hand is omdat mn bloeddruk normaal is..

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ red hoe ging het bij jou en de verloskundige ?? ben net thuis heb niet gezien of je nog wat had gepost :D

@ all ik ben vandaag geweest wat een vragen zeg hihi jeetje maar me verwijsbrief gehad en vrijdag heb ik me termijn echo
    :D spannend.. vandaag ook een doptone of hoe het ook heet gekocht tweedehands ook ennuh je raad het nooit maar ik vond het hartje:D al met 10 weken whahah dat is echt wonderbaarlijk en supermooi .. was hem helaas na het opstaan en rennen naar me moeder weer kwijt maar ik heb hem gehoort wat een pracht geluid :d kon daarna alleen me eigen hartslag vinden whahah nja ik ga slapen morgen vroeg opstaan kussen

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Cuijk
    goedemorgen..
    Gister ging pascal met zijn oor op mijn buik luisteren of hij een hartje hoorde.. en hij zei van wel.. hoorde 2 hartslagen.. 1 van rustige (van mij dus) en 1 hele snelle (van de kleine dus) kan dit of zal hij dit niet echt gehoord hebben.. wel oneerlijk :p kan hij het wel horen maar ik niet.. heb ik wel een bevestiging dat het goed is..

@mecha: wat leuk dat je nu al het hartje zo goed kon horen.. dat is wel fijn.. is dat in ieder geval al goed :D
    Spannend vrijdag al termijn echo :D

@kristel: echt vervelend.. maar ik zou toch echt de vk bellen.. als het al gewoon door de zwangerschap komt heeft ze misschien wel een goede tip waardoor het minder word..

@dreamer: als je er tevreden mee bent moet je het zo houden :p

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal..

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Dreamer: Neuhhh pin me niet vast op wat de vk heeft gezegd over het gewicht. Maar vond t wel leuk om te horen. :)
    @ Gaby: Blij met je nieuwe kleertjes?
    Praat je mannetje alweer tegen je? Wat een onzin reden om boos over te worden.
    Gelukkig is het weer uitgepraat. :)
    @ Kris: Mijn rechtervoet en enkel zijn ook dikker dan links... :( Keek gister ook gek op toen ik dat zag. Gelukkig doet het geen p ijn bij mij. En nu is t inmiddels ook wel weer wat minder.
    Ik zie nu je foto. Jeetje... nee zo erg is t bij mij niet. Hoop dat Kimo je voetjes lekker heeft gemaseerd.
    @ Red: Mooi dat alles goed was bij de vk.
    @ Eva: heej meid! Long time no see!
    Hoe gaat t met je?
    @ Steph: matrasje eruit halen kan ook nog inderdaad. Ik tilde hem al steeds op.
    Mooi dat alles goed is gegaan met de kids gister.
    @ Mariss: Ik wil ook... :redface: maar geloof dat m'n mannetje niet meer durft dus geeft hij me maar helemaal geen aandacht meer. :( Op seksueel gebied dan.
    @ Emma: Hello meid!
    Jou naam heb ik ook gemist geloof ik... :(
    ;)
    @ Kim: Gefeliciteerd met je mannetje. :)
    @ Suus: Wat leuk dat hij jullie beebje al kon horen. :)

Zo een uur en 20 pagina's verder... :)

@ All: Goedemorgen!!!!

Share This Page