@Sam: van jou kan ik me nog voorstellen dat het dezelfde zou zijn Dát zou echt supertoevallig zijn zeg!
@ Dreamer: Begrijpelijk hoor je ontvangt van mij wel een PB-tje rond die tijd ja meiden, ik ga weer even een beetje rommelen op de babykamer kom straks nog ff spieken hier...
@Red: supermooie naam! Staat ook bij mijn meisjesnamenlijst, maar manlief vind het niks. En die 2 vind ik wel bij elkaar passen hoor. Heel sjiek.
Maar je weet maar nooit of we het nog gaan veranderen als in eenmaal zwanger ben, maar de eerst naam van het meisje blijft.
Zo, kletskousen... Heb vrijwel niks echt onthouden (meeste ging toch over namen namelijk ) Maar las wel dat Red de meisjesnamen had verklapt! Mooie namen Klinkt echt mooi samen! @De rest: Als iemand nog meer namen gaat verklappen en t daarna weer wil weghalen, pb mij er dan even over Ik wil het natuurlijk ook weten, maar ik ga nu weer plat liggen
Ik heb even gegoogled of ik ergens het land van herkomst kan viinden van onze namen maar nope, er is geen database die de namen kent hihi...
@ Red; Mooie namen! @ All: Bos en ik zijn tot de conclusie gekomen dat we niet dezelfde namen hebben.
haha daar was ik nieuwsgierig naar... *gaat wel even googlen of ik er achter kan komen welke naam Debby heeft.
Debby: is jullie naam ook 4 letters dan en de 1e letter een L? Dan weet ik wel welke naam het is @Red: leuke naam! Hebben wij alvast niet dezelfde