Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@Kristel86
    Ik heb ook een bloedtest gedaan,en dat was de zelfde dag nog bekent
    Dus weet niet hoe langzaam dat ze daar werken.......
    Ze testen toen mijn hcg en een andere test was voor mijn progesteron en was ook maar 1 dag...

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Puzz
    Ik hoor ook heel vaak dat zo'n uitslag dezelfde of de volgende dag al bekend is. Ik snap er dus niks van!
    Maargoed, ik wacht het even tot maandag af, heb ik dan nog geen duidelijkheid, dan laat ik alsnog bloed prikken :)

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    NOD lijst

Juni

03: Puzzcat24
    09: Kristel86 5e ronde, 1e na vmk
    10: Dreamer83 1e ronde
    12: Romytamara
    12: DeboraV
    18: Sterretje08 1e ronde na mk
    20: Lynn1986 6e ronde
    26: Desiree1986
    30: Natassie

Juli

25: Alexia R 1e ronde

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoe is het hier? ikke heb eindelij kmijn bikini die ik al heel lang aan het zoeken ben...wel 150 euro lichter maar dan heb je wel wat!

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Holy cow... €150 voor een bikini?
    Dat moet wel een hele mooie zijn dan :-D

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah is als je iets apparts wil....maar goed ik kan er ook weer een jaar tegen aan....

7. puzzcat24

Als je het kan betalen meid,waarom niet? ;)

Hier nog steeds niks,maar ben er wel achter dat mijn testen zijn betaald :D

Dus is het afwachten geblazen!

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Jeetje dat mag een aardige bikini zijn zeg!
    Ik heb een heleboel bikini's (zeker 10 stuks) en denk dat ze bij elkaar nog niet eens 150 euro zijn :)
    Ach, tis maar voor mn zwembad in de tuin, dan hoef ik geen fotomodel te zijn toch :)

@Kristel: nog een zw test van de ha meegekregen? (lijkt wel geheimtaal zo met die afkortingen 8) )

@Lynn: nog niet zeker wanneer je je ei gehad hebt dan? Omdat je nu 8 dagen later staat?

@Dees: Tuurlijk mag je erbij :D En het kan toch gewoon raak zijn? De klusdagen komen er nog aan toch? Ik hoop dat het minder ermee bezig zijn heel positief gaat uitvallen :D Heb dat al veel vaker gehoord, dus hoop dat het voor jullie ook opgaat!

@Sterretje: denk niet dat je het nog zal lezen, maar veel plezier :D
    Ik hoop dat jullie echt even van elkaar kunnen genieten en de zorgen de zorgen kunnen laten.

Ik zit al 2 dagen te klagen dat mn man zn avondeten zo stinkt.
    Zegtie: ben je aan het ruiken voor 2 ofso?
    Normaal klaag ik nooit over zn eten en nu ineens wel en het viel hem gewoon op :D Mij was het nog niet eens opgevallen.
    Kan het een teken zijn?
    Of klink ik nu erg wanhopig :)

Gelukkig staat het weekend voor de deur, even wat afleiding!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey :)

Nee, de huisarts zei dat de testen van hun hetzelfde werken en dezelfde gevoeligheid hebben als de thuistesten, dus dat t weinig zin had om er van hun 1 te doen...
    Het is nu maar gewoon nog steeds afwachten :(

Maak me alleen toch weer een beetje zorgen..

Ik heb zo'n ontzettende krampen in mn baarmoeder wat doortrekt naar mn benen + hele erge lage rugpijn... Ik weet echt even niet wat ik ervan moet denken, dus vandaar dat ik er een nieuw topic over geopend heb.. Maak me er een beetje zorgen over ook omdat het me absoluut niet bekend voorkomt van de vorige 2x dat ik zwanger was...

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Klopt hoor van die testen.
    Wel jammer dat je er niet alsnog 1 meekreeg, gratis test is toch mooi meegenomen toch :D

Ik herken die kramp in de benen en lage rugpijn.
    Geen idee wat het allemaal betekend.

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    neej ik weet niet wanneer mijn ei komt of is geweest..ik ga gewoon van mijn langste cyclus uit....maar we gaan maar weer verder met klussen dan maakt het mij verder niet uit wanneer mijn ei komt of is geweest...

hoe is het hier verder?

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Maar FF had toch je ei gegeven?
    Of was dat net als bij mij te vroeg omdat het je eerste keer tempen bij FF is?
    Wel lastig hoor!
    Maar jullie zijn net een stel konijnen volgens mij :) dus je zal je ei niet zo snel missen lijkt me.

Ik heb in eerste symptomen een topic over beter ruiken geopend.
    Eens kijken wat de reacties gaan zijn :D
    Ben benieuwd!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hmm, ik kan je hier wel antwoord geven op je vraag ;)

Mij staat me niks bij van beter ruiken.. Bij mij zit mn neus juist de hele tijd verstopt alsof ik vet verkouden ben! Ook heb ik het idee alsof ik juist minder proef/ruik.. Had ik de vorige keren trouwens ook..
    Dus aan mijn antwoord heb je helaas niet zoveel :(

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja verstopte neus lees ik ook wel vaker ja (niet voor niets een aanvinkbaar iets bij FF lijkt me)
    Heb zelf ook een klein beetje neusverkoudheid, maar dat is een kadootje van mn man gok ik ;)
    Die is de hele week al verkouden.

Ik heb trouwens ook het idee alsof ik onwijze spoken zie en alle kwaaltjes die ik heb gewoon tussen mn oren zitten ofso. Maar misschien heb ik dat idee weer wel om een niet al te grote teleurstelling te ervaren mocht ik ongi worden.
    Uhuhh .. volgen jullie het nog? :p

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    haha, ja ik volg het nog hoor ;)

Ik zeg dat ook elke maand nog steeds... Heel diep van binnen denk ik: Doe eens niet zo moeilijk, ik ben gewoon zwanger!
    Maar aan de andere kant denk ik weer: ach joh, je gaat gewoon ongesteld worden cq een vmk krijgen..
    Wat t zwanger worden/zijn betreft word ik eigenlijk elke maand negatiever. Ik heb nu steeds vaker de gedachte: waarom zou je in godsnaam zwanger zijn? En als je t al bent, waarom zou t dan blijven?

Maargoed, dat trekt vanzelf wel een keer bij als t een keer goed gaat denk ik :)

16. puzzcat24

Howdy ieders!
    Stomme kermis...Zal waarschijnlijk niet slapen vanacht.......

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op
    Donderdag 17 April 2008, dan ben je uitgerekend op:

Donderdag 29 Januari 2009.

Je bent dan nu in week 7 van jouw zwangerschap
    (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie),
    en je hebt nog 236 dagen te gaan.

Je hebt 80% kans dat je zwanger bent.

En nu maar hopen dat ik snel positief test :D

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal!

Pff, lag ik heel lekker te slapen voor de verandering, moet de buurman ineens om 7 uur 's ochtends zijn auto wassen met de hogedrukspuit :x :x En dat op een zaterdag! Mafkees :(

Vandaag maar weer 2 testjes gedaan, Matcare en Kruidvat en ik zie bij de Matcare toch echt een mooi streepje verschijnen! Gister zag je die nog niet zo goed... :rolleyes:
    Het is nog steeds niet duidelijk genoeg voor op de foto, maar t zit er echt... Kruidvat lijkt ook iets duidelijker, maar ik weet t niet :(
    Ik weet t alvast niet meer! Mijn borsten doen wel weer heel erg pijn enzo... Maargoed, we kijken morgen, en overmorgen nog wel even en heb ik dan nog steeds geen duidelijkheid dan laat ik bloed prikken.

Hoe gaat t met jullie allemaal vandaag?

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik weet t niet meer.. Ik denk toch dat t al fout gegaan is weer... Ik heb 3/4 dagen geleden de eerste test gedaan, daarop was heel licht een streepje te zien, maar dat streepje zou na 3/4 dagen al veel duidelijker moeten zijn voor zover ik weet :( Toch?!

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Je hcg verdubbelt elke 2 dagen.
    Dus als jij na 3 dagen opnieuw getest hebt is er pas 1 verdubbeling geweest.
    Als je nu maandag weer test moet de test een stuk duidelijker zijn dan die van vorige keer.

@Senna: krijg jij geen bloedtest of iets anders?
    Of ben je nog aan het ontpillen?

Hier was mn temp vandaag weer 36,8 dus niet omhoog gegaan (zelfs 0,1 graad lager dan gisteren)
    Ik weet het dus niet :(
    Helpt me wel om niet te testen trouwens, maar verder ...

Deel Deze Pagina