Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mijn collega's komen langs en die nemen chinees mee. wat precies weet ik niet dus dat is nog een verrassing

zo gaat het afvallen hard ja haha

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ohh chinees, lekker :D
    Dat moeten wij hier ook maar weer eens gaan eten, heb daar nu ook echt zin in! Nouja, van de week of volgende week maar even kijken :)

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: nee, verder geen namen verklapt volgens mij!
    En lekker makkelijk afvallen zo zeg :p
    Plas je het dan ook allemaal uit?
    Of zweet je het uit?
    Of waar gaat het naartoe?
    (geen verstand van vocht vasthouden :p )

@Bos: zo toe maar!
    Is dat vanwege je verlof of zomaar?

Ik werd net gebeld dat ik alleen moet eten, meneer is overwerken door zieke collega's.
    Dus ga maar witte bonen in tomatensaus eten.

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hey meiden, ben ik weer even. Ben zooo gaar en er moet echt nog veel gebeuren. Dat wordt een latertje! Maar liever nu een latertje dan dat ik het eindgesprek moet verplaatsen. Je blijft er tegenaan hikken.

Dreamer, wat een mooi bericht zeg! Hopelijk hebben ze het al eerder op de rails en mag je het doen! Desnoods in het buitenland! Kan me voorstellen dat je het er even flink warm van krijgt van opwinding!

Kristel, moet je dan ook heel nodig plassen als je net van bed komt? Want dat vocht moet toch ergens heen als het afgevoerd wordt...

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dreamer, he bah wat ongezellig. En je hebt nog wel zulk leuk nieuws!

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Ik moest héél nodig naar de wc toen ik wakker werd ;)
    En dat had ik vannacht ook, ben er vannacht wel 5 of 6 keer uitgeweest, terwijl ik normaal (nu met de zwangerschap) 'maar' 2 of 3 keer moet.
    Het grootste gedeelte plas je dus blijkbaar weer uit..

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kristel, het helpt misschien ook wel als Kimo je benen masseert met een opwaartse beweging vanaf je voet. Dat stimuleert de lymfen om het vocht af te drijven

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nen: Dat klopt :) Dat doet Kimo ook idd, heeft ie voordat ik ging slapen ook weer even gedaan. Alleen mn voeten en onderbenen dan, maar daar hou ik ook t meeste vocht vast (ook in mn knieën en bovenbenen, maar daar is t minder).
    Dit doet hij dan met speciale benencreme die verlichtend zou werken...
    Nouja, weet niet of het helpt, maar het is iig fijn om gemasseerd te worden dus hij mag het gewoon blijven doen :D :p

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Jullie zijn de enigen die positief reageren op het nieuwsbericht.
    In het topic krijg ik (buiten Belle om natuurlijk) alleen maar rare negatieve reacties :(
    Het bericht gaat over onvruchtbare mannen en krijg reacties over 'makkelijk kinderen maken in hollywood'.
    Ja, gelukkig is het ook veel makkelijker om stamcellen weg te laten halen dan om wat sperma ergens neer te kwakken :(
    Ben iig blij dat degene die weten wat wij doormaken wél normaal kunnen reageren en inzien dat het iets goeds kan zijn voor ons en alle andere onvruchtbare stellen.

@Kristel: wel raar dat het weer zo snel terugkomt als je eigenlijk alles uitplast.
    Een lichaam zit maar raar in elkaar :p

@Nen: hoop dat het sneller gaat dan verwacht en je toch op tijd naar bed kan!

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kristel, lief dat hij dat doet hoor :) Het schiet echt op voor jou zeg! Nog even doorzetten en dan heb je als het goed is veel minder last van vocht :)

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Tnx dreamer. Vervelend dat je zoveel rare reacties krijgt in je topic. Had het al een beetje gelezen inderdaad. DIe mensen begrijpen het volgens mij gewoon niet.

Ik ga ff hondje doen en koken! Kan ik daarna weer vlot verder hier....

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: ja ik zag het... Maar het domme is dan ook nog eens dat ze dan negatief reageren met 'ik vind t niks' en verder is het stil. Neem dan tenminste ook nog even de tijd om je mening te onderbouwen met waarom je dat vindt, dat komt dan al iets minder negatief over.

@Nen: Ja, ik hoop echt dat al dat vocht na de bevalling heel snel weg is en ik het op de weegschaal ook heel snel zie ;) (ik denk dat ik de dag na de bevalling al zo 10 kilo kwijt ben, ben benieuwd)

@All: Ik ga eten :D
    Eet smakelijk alvast allemaal!

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kristel, ga maar uit van minder voor het gemak. Dan valt het altijd mee! Dat heb ik van mijn moeder geleerd haha

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: oh wat vervelend dat je alleen moet eten...vind ik altijd zo ongezellig. ik zou eigenlijk uit eten gaan met twee collega's vanwege mijn verlof maar kan nu geen auto rijden en vlees snijden haha dus komen ze bij mij op de bank ploffen en nemen chinees mee en film....vriendlief gaat namelijk karten en eten met het werk.
    trek je niks aan van wat andere van het bericht zeggen hoor. voor jullie is het prettig toch...daar gaat het om...

@nen: succes met je schoolwerk...hopenlijk komt alles op tijd af..

@kristel: fijn dat hij zo goed voor je masseert haha. altijd lekker natuurlijk of het nou helpt of niet. je kan wel mee chinees komen eten..

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nen: Ja dat is misschien wel beter ;) Maar er moeten veel kilo's vanaf hoor! :p (zit nu op 21 kilo wat ik aangekomen ben en daar blijf ik nu de laatste weken een beetje op hangen, ene keer 18 andere keer 24, ligt aan het vocht ook nog ;))
    Ik ga iig heel erg mn best doen om t straks allemaal weer eraf te krijgen. Kan niet wachten tot ik weer in mn oude broeken pas :D

Zo, nu ben ik echt weg :)

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hey meiden,
    hier seizoen 4 binnen van lost dus dat zijn we lekker aan het kijken.

zometeen gaan we even bij frederique op kraambezoek :D ben echt benieuwd naar de kleine.

@bos oh lekker chinees krijg ik meteen zin in.

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kim: doe frederique en haar ouders de groetjes

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

waaaaaaah.. k heb even het bijlezen overgeslagen..

maar ik heb me aangemeld vanmorgen.. en toen zei die vrouw.. als je voor 2 uur neit word gebeld mag je beginnen.. en ben niet meer gebeld.. kijk ik net op de digipoli.. en ja hoor we mogen starten :D ben echt zo mega blij.. :D

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij eten nasi en sate. Je mag hier wel komen eten Dreamer ;)

@Bos, gezellig zeg!
    @Nen, succes nog ff!
    @Kristel, gelukkig maar dat je 't vocht wat uit kunt plassen!

Ik weeg hier een kilo lichter dan een maand geleden en blijf daar een beetje op hangen. Benieuwd wat ik aan ga komen.
    Komen jullie net zoveel aan als jullie moeder of meer? Mijn moeder kwam op z'n hoogst 13 kg aan en bij de laatste 6 kg, dus hoop dat ik haar voorbeeld volg!

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Gaby, super zeg!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina