@Kim: Veel plezier bij Ryanne en Frederique! @Gaby: Ohhh, wat super! Echt superspanned is het nu zeg Echt geweldig dat jullie al zo snel kunnen beginnen! *doet een waggelend vreugdedansje voor Gaby en Joey* @Red: Mijn moeder kwam niet zoveel aan tijdens de zwangerschappen en mijn moeder heeft ook nooit een striae gezien.. Dus het zegt helemaal niks @All: Ben er weer vandoor! Niet weer zoveel kletsen als vanmiddag he
ik twijfel alleen nu heel erg of ik niet nu de pil moet gaan slikken.. hoor dat namelijk van veel meiden... maar daar hebben ze het in het ziekenhuis helemaal niet over gehad...
@ Dreamer:Vaag zeg dat ze zo negatief reageren zeg.. beetje jammer... @ Kristel: had je de naam van Debby meegekregen? @ Kim: ow als jullie opschieten met seizoen 4 en de eerste 2 afleveringen van seizoen 5 downloaden dan kunnen jullie nog meekijken naar seizoen 5 op tv Doe Ryanne de groetjes van Ons en geef frédérique maar een dikke kus @ Gaby: JEEEEEEEEEJJJJ gefeliciteerd meis... een grote stap in de goede richting... hoop echt dat het snel raak is meid... @ Red: Mijn moeder is maar 1 kilo aangekomen in de hele zwangerschap (viel er daarna 20 af) ik zou het alleen andersom kunnen doen ik ben al 16 kilo (laatste controle vk) aangekomen, dus nee helaas doe ik het niet hetzelfde als mijn moeder... @ Gaby: De pil slikken? tja ik heb er helemaal geen verstand van, maar t klinkt zo tegenstrijdig...
zal haar de groeten doen van jullie @mum ik heb de afgelopen afleveringen opgenomen van seizoen 5 dus die kunnen we erna meteen zien @gaby wat een goed nieuws dat jullie kunnen beginnen maar waarom zou je beginnen aan de pil?? ben benieuwd morgen bij de gyn of de antibiotica wel goed is. ik zelf heb echt het gevoel dat het niet aanslaat, want heb nog steeds heel veel pijn de hele tijd. ben ervandoor tot vanavond maybe..
af en toe ligt ook aan het ziekenhuis moet je ff aan de pil.. om alvast alles stil te leggen.. en dan stop je en begin je met spuiten en die nemen het dan over als ware.. of zo iets..
@ gaby, gefeliciteerd meid!! Wauw wat een leuk nieuws zeg!! Dat het maar snel raak mag zijn meid Maar waarom zou je de pil moeten gaan slikken? Dat snap ik niet helemaal... @ kim, veel plezier op kraamvisite! Dat is wel leuk dat je elkaar leert kennen via een forum, vlakbij elkaar woont en uiteindelijk op kraambezoek gaat! @ all, eten is weer achter de kiezen. Al eet ik de laatste dagen erg weinig. Maargoed, nu weer verder met school Kga zo eerst maar even een kop thee zetten denk ik.
mag ik hem in een pbtje ?? jullie mogen verder raden voor mijn naam hoor hihi engels talig begint met de E tweede naam met de J
@ emma, nog twee nachtjes!!! Ik ben haast al in uren aan het aftellen in plaats van in nachten. Uren gaan sneller whaha. Je zal je vent maar missen @ mecha, poe even denken... Elaine Eleanor Elody Eileen
mag ik hem in een pbtje ?? jullie mogen verder raden voor mijn naam hoor hihi engels talig begint met de E
@Dreamer ik snap dat je het een hoopvol berichtje vind, maar ik vind het toch een beetje een eng idee..ben dan altijd bang dat er rare afwijkingen ofzo uitkomen. Ik hoop dat er wat goeds uitkomt! Zou super zijn he @Sammie, die energy drankjes is wel troep hoor @Kristel ,haha dat gaat er snel af zo ja! De naam van debby had je gemist of nie @Bos, gezellig dat je collegas chinees komen brengen @Kim, hoe was het kraambezoek? @Gaby, super dat jullie mogen starten @Red, mijn moeder kwam bij de eerste 25 kilo aan, bij mn andere zus 15 ofzo en bij mij onder de 10. Ligt ook een beetje aan de zwangerscvhap, hoeveel vocht je vasthoudt enzo. Gewoon normaal blijven eten en niet druk om maken hoor Ik zit nu op 6 maar ik hou helemaal geen vocht vast, soms wel en dan ben ik wat zwaarder.
@ Mecha: ga je het wel zeggen als ie geraden is? zat net ff bij de Juli mama's te lezen... daar zijn er al 4 geboren vandaag en de 5e is bezig whaaaaa het komt wel dichtbij zo hé
@ emma, ja haha idd. Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je in de sleur terecht komt. Waar is Mark nu op oefening? Jacob is vandaag wezen canyoing (of hoe je het ook schrijft) en raften. Nu moet hij weer 4 uur terug in de bus naar het kamp....