@gaby: jee je mag beginnen. leuk meid hopenlijk is het snel raak @kim: vervelend dat je nog zo'n last hebt. @nen: succes met je schoolwerk @emma: baderse @kilo's: weet niet wat mijn ma is aangekomen bij de zwangerschap..ik tot nu toe 14 kilo @suus: wat goed gefeliciteerd met je vast contract. @sterretje: fijne avond @hillie: leuk he bijlezen haha @mumtobe: strijkse collega's zijn weer weg....lekker gegeten..we wilde film kijken maar onze dvd speler weigerd nogal vaak originele dvd's dus maar gezellig zitten kletsen.. ga nog ff de otto doorspitten voor een leuke winterjas en wat leuke truien en iets leuks voor vriendlief en dan het bed in. morgenochtend op controle bij de arts voor mijn arm. gaan ze nog een foto kijken om te kijken of hij goed staat en ik hoop dat ik wat oefeningen krijg zodat ik wat meer kan gaan bewegen... daarna nog ff met mijn ma wat boodschapjes doen en de stad in en dan kom ik weer langs hoor (hoezo verslaafd haha) truste allemaal *Bos doet nog ff vreugde dansje voor gaby*
@ Sterretje: Ja idd heerlijk om nog ff weg te zijn @ Nen: Dikke knuff meis... @ Kim: Hihi doe je best maar met Lost des te eerder kun je meekijken op tv @ Bos: Winterjas en truien haha, jij bent er vroeg bij Even een heel hard applausje voor mezelf ik ben namelijk klaar met het strijken van de babywas
heb wel gelezen maar weet het even niet meer.. ik heb zo'n knallende koppijn.. zal wel van de vermoeidheid komen ben zo moe.. Hebben net film gehuurd bij gaby die hebben onderhand een videotheek Was een hele goeie film.. vond einde alleen zielig Ik denk dat ik maar eens naar bed ga.. spreek jullie morgen wel.. moet morgen alleen ook wel werken moet kwart over 11 aanrijden
@ Suus: ow dus je kunt enigsinds uitslapen Slaap lekker... hoop dat je morgen van de hoofdpijn af bent... ik ga zo denk ik ook mijn bedje maar eens opzoeken... ik ben nog steeds niet helemaal bijgeslapen van afgelopen zaterdag
hoop ook dat ik van mijn koppijn af ben morgen.. slaap ook lekker mumtobe.. !! Weltrusten allemaal!!!
Nog even voordat ik mn bedje in duik! @Nen: Relax.. Je moet jezelf echt niet overwerken meid. Ook aan jezelf denken.. @Suus: Wat goed dat je een vast contract gekregen hebt! Gefeliciteerd @Hilli: Nouja, echt gevaarlijk is het niet hoor, het is gewoon vervelend Het is alleen gevaarlijk als het een gevolg is van een hoge bloeddruk, maar dan is die hoge bloeddruk hetgene wat gevaarlijk is, niet het vocht. Mijn bloeddruk is verder goed, dus het is hier niet erg @All: ben alles alweer kwijt Sorry! Handen en voeten doen alweer heel erg pijn, ze zitten dus alweer bomvol met vocht.. bah.. Kimo gaat zo nog even uitgebreid mn voeten (voor zover je t nog voeten kan noemen) masseren en ik drink even een beker venkelthee (werkt ook vochtafdrijvend.. brandnetelthee vind ik smerig) en dan zien we morgenochtend wel weer hoeveel kilo ik vannacht kwijtgeraakt ben (ga zometeen dus ook nog even op de weegschaal staan voordat ik ga slapen) Nja, slaap lekker allemaal!
goedemorgen dreamer: als het goed is krijg ik nu een brief thuis.. met een datum van de eerste prik dag.. maar dat zal nu ongeveer over 19 dagen zijn.. en bij die brief zitten ook de recepten om alles op te halen bij de apotheek kristel: nou laat je maar goed masseren hoor.. hoop dat t een beetje helpt..!
@ Gaby: Gefeliciteerd meid!!! Spannend spannend!!! @ Chinees: daar heb ik ook al zo'n zin in sinds gister. @ Red: Mijn moeder mocht maar 10 kilo aankomen van de vk. Ze kreeg toen alleen nog niet zo vaak echo's als wij nu. Dus toen ik geboren werd kwamen ze er pas achter dat ik eigenlijk een tweeling was en de placenta etc van mijn 'broertje/zusje' gewoon volgroeid was. Ze was dus graatmager na afloop. @ Kim: Hoe was t bij Ryanne? Ben zowwwww benieuwd! Zou bijna in de auto willen stappen om ff op kraamvisite te gaan. *Ik lees net dat ze heel tevreden bij Ryanne lag... zwijmel zwijmel...* @ Suus: lekker gevoel geeft dat he een vast contract! @ Nen: Succes op school meid! *las net dat je het niet meer trok ben benieuwd hoe ver je bent gekomen* @ Sterretje: Veel plezier met je babyshower!!! @ Hilli: De grote van je kindje zegt gelukkig niet zo veel over de zwaarte van de bevalling. Roos??? @ Mum: Zo actief nog in de avond... Pffff... Is het allemaal gelukt? *klap klap klap klap klap klap (applause)* @ All: Ik kon vanacht niet in slaap komen. Ik lag maar te denken wat ik allemaal nog schoon moet gaan maken. Vooral omdat ik denk toch thuis te gaan bevallen. Mede omdat we nu Angel hebben en wij voor haar hebben gekozen en ik niet andere mensen met haar wil belasten. Daarbij wonen er geen bekende van ons in de buurt. Van de info-bijeenkomst in het ziekenhuis werd ik ook niet echt vrolijk. Aankomend weekend maar het bed verhogen etc.
@debby: waarom wil je nu niet meer in het ziekenhuis bevallen? @sammie: veel sterkte met je hoofdpijn.. hoop dat die snel over is.. @gaby: reageer eens op mijn smsje
Goeiemorgen, Zo, voel me echt ontzettend slecht vandaag Heb heel raar soort pijn in mn nek, rug en benen, soort verkrampte spierpijn, en ben hartstikke misselijk... Temp is wel gewoon normaal, dus weet niet wat t is.. Ga zo iig maar weer op bed liggen denk ik.. @Sam: Hopelijk is de hoofdpijn snel weg! Rustig aan doen @Debby: Ik ben na de info-avond van het ziekenhuis ook teruggekrabbeld hoor Ik moet er nu niet aan denken aan om in t ziekenhuis te moeten bevallen. Maargoed, als het moet dan moet het natuurlijk. Dus ik zou als ik jou was sowieso even kijken of er iemand in de buurt is die Angel kan uitlaten of ophalen voor het geval je alsnog onverwacht naar het ziekenhuis moet.. @De rest: *zwaai*
ben er ook weer vandoor.. even beetje opruimen en dan bij rachel op de koffie.. en vanuit daar door naar het werk.. bah heb geen zin
Als het nodig is kan mijn moeder haar ophalen en de buurman heeft ook al eens aangegeven dat als we echt ophoog zitten dat hij wilt oppassen. ik ben de laatste hand aan t leggen aan m'n schilderijtes, nou jah... schilderijtjes, tis meer knip en plak werk.
@Red: Ooh mooie naam! Voor een jongen had je ook nog niets hé. @Bos: Rare dvd speler hebben jullie, ik denk dat hij op pensioen wil Hoe was het bij de dokter? @Kristel: Spijtig dat je niet gewoon een gaatje in je voeten kan prikken ofzo hé. Zou anders wel grappig zijn Er zit echt niets anders op dan wachten op Yentle hé. Dan stopt het toch niet? Hoe is het trouwens met je krampen? Een beetje draaglijk? @Debby: Nee niet Roos Maar de vierde letter is wel juist Jij gaat het nog druk hebben met al je schoonmaakplannen enzo Maar idd, zet je bed almaar omhoog, je bent bijna 37 weken. Wat hebben jullie trouwens nog weinig geschreven Lang geleden dat ik nog zo weinig moest bij lezen. Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik ben iets van een kleine 500gr nog niet eigenlijk, bijgekomen. kVind wel dat mijn gezicht smaller is geworden Of dat lijkt toch zo. Ik ben nog steeds van mijn snoepgewoonte af. Ik heb echt waar al weken niet meer gesnoept, terwijl dat voor mijn zwangerschap ... eum ... elke dag was Een zak chips ging er in één keer aan. kHeb toen ik 6 weken zwanger er nog één gekocht en die ligt nog in de kast. kBen er wel blij mee Ik had net weer een beetje trek, heb ik een lekkere banaan gegeten in plaats van een pakje koekjes. Mijn collega was de eerste 12 weken 3 kilo bijgekomen. In totaal 21. Dus ik hoop echt waar dat de rest dan ook zo langzaam erbij komt. Maarja, dat weet je natuurlijk niet hé.
@Bos, zo jij bent er vroeg bij met winterjas! @Mum, applausje @suus, gefeliciteerd met je vaste contract!! @Nen, is het nog goed gekomen? @Debby, waarom mocht je moeder maar 10 kilo aankomen?? @Sterretje, wat leuk een babyshower , veel plezier @Sammie, hoop dat je hoofdpijn wat afzakt.. @kristel, misselijk en vochtvasthouden? Zou je dan niet even je bloedruk moeten checken weer? Hoop dat je je snel beter voelt. Jammer dat het ziekenhuis zo tegenviel, bij ons vond ik het wel een fijne sfeer en de kamer vond ik ook mooi, niet zo super klinisch. @Hilli, handog als je van de snoep af kunt blijven Ik snoep nu juist heel veel haha @all, goeiemorgen!
@ Hilli: Nou, ik ga straks maar eens wat eten en daarna alvast t een en ander schoonmaken in m'n slaapkamer. Ff ramen zemen en alles goed afnemen met een dettol sopje. hihihi... Wat goed zeg dat je nog steeds niet aan het snoepen bent. Maar... t kan ineens omslaan hoor.
Hee meiden ben ik weer. Alweer overgegeven Werd al beroerd wakker en heb een half uur boven mn emmer zitten wachten voor 't een keer kwam. ben alleen bang dat 't nog wel een keer gebeurd vandaag, misselijkheid nog niet helemaal kwijt. Niks aan, overgeven met een bijna lege maag. Maar goed gaat vast wel weer over. @Hilli, 'k zit nu 1,6 kg onder mn gewicht toen ik zwanger raakte. Schommel steeds een paar 100 gram. Als ik een dag veel eet, ben ik weer zwaarder, eet ik weinig en moet ik overgeven, weer lichter. Vanaf wanneer is 't eigenlijk normaal om aan te komen? Mijn streven was eigenlijk een beetje om voor de 12 weken niet aan te komen, hoewel ik er niet op let. Ben ook niet zo snoeperig. hmm... m'n bericht stond er nog maar half... was nog aan't typen. @Debby, wat weinig zeg! Echt raar... Goed bezig zeg! Viel 't zo tegen in 't ziekenhuis? @Kristel, balen meis dat je je weer zo beroerd voelt! @Sammie, grr... alweer hoofdpijn... sterkte meis!