Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @debby, jeetje wat weinig dan..je hebt ook wat reserves nodig voor na de tijd, helemaal als je bv gaat geven.
    Ik ga vandaag ook even het huis poetsen :D Morgen komt mark weer thuis dus dan hoeven we in het weekend niks aan het huishouden te doen.

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @red, volgens mij is het normaal om rond de 20 weken er 5 kilo bij te hebben. Maar goed dat is gemiddeld he, elk lichaam is anders. Balen dat je zo ziek bent :( Hoop voor je dat het wat opknapt in de loop van de dag.

3. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    #48103 red88, Jul 9, 2009
    Last edited: Jul 9, 2009
    heb m'n verhaal nog maar ff afgemaakt haha in m'n vorige bericht.

Oke... dat zou betekenen vanaf 12 weken een pond per week ofzo.

Ga hier maar 's proberen croissants te eten. Straks m'n moeder even bellen of ik daar tussen de middag warm kan eten. Eet 's avonds maar weinig en dan krijg ik toch nog even wat groente binnen.

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: Ja, zou je denken hea... Ik weet ook niet waarom ze dat hadden bedacht. :S

Das nog eens poetsen voor een goed doel!
    Nou ja, dat ga ik straks natuurlijk ook doen. Alles voor de kleine!

Vanavond naar een info-bijeenkomst over borstvoeding. Ben benieuwd.

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Red: Balen dat je je zo beroerd voelt. Hoop dat je de croissants binnen houd. En vanmiddag bij je ma mag eten. :)
    Succes meid!

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    Haha Red, een beetje teveel met gewicht bezig plots? :D
    Ja afvallen was geen optie. Ik ben nooit echt misselijk geweest en zeker geen overgeven. Ik heb ook altijd alles kunnen eten.

Ik hoop echt voor je dat het stilletjes aan begint af te zakken, want dit is maar nix hé.

Ik had gelezen dat het normaal zou zijn als je de eerste 12 weken ongeveer 1.5 kilo bijkomt.

@Debby: Ik zou mijn ramen ook dringend nog eens moeten doen, maarja vorige week was het te warm en nu regent het te vaak :D Hoezo uitstellen? Haha, kan het natuurlijk altijd tussendoor doen, maar mijn zin is ver te zoeken.
    Ik moet zelfs nog altijd mijn terras afschuren met javel :)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Heb nog even 2 nieuwe buikfoto's in mn album gezet... Ik zie zelf eigenlijk geen verschil met de foto's van 3 weken geleden :(
    Maarja, zo op t einde groeit je buik ook bijna niet meer volgens mij?

Sorry dat ik verder even niet meer reageer maar voel me echt niet goed even.. Ik ga weer op bed liggen..

*zwaai*

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Vorige week hadden we hie toch onze buik opgemeten... die van mij was toen iets van 95... en gister was m'n buik 100cm... dus dat gaat nog best hard vind ik. Misschien zie je het zelf niet zo... Ik ga ff naar je foto's kijken.

Hier trouwens ook een beetje misselijk en hoofdpijn. :( Bah!

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

huh ik had een berichtje geschreven voor kris, maar nu is t weg. Ik zal t wel vergeten zijn te plaatsen voordat ik naar de foto's ging kijken.

Ik denk dat je buik wel in grote is gegroeit, maar niet in vorm is veranderd. Snap je?
    Mooie babybuik hoor! :)

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Debby: Zal straks ook wel even de omvang meten dan :) Laatste keer was het 115 cm, 2 weken geleden ofzo..

@All: heb toch maar even de VK gebeld op aanraden van Emma ;) Moet straks om 14.00 uur even langskomen (als t spreekuur klaar is) en moet dan urine enzo meenemen en dan checken ze mn bloeddruk even. Zal wel niks uitkomen denk ik, maargoed, dan is het maar gecontroleerd iig :)

Dan weten jullie dat ook weer.. ga ik nu weer liggen ;)

11. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Hilli, haha ja zag 't ook maar had 'm dus net te laat gewijzigd ;)

Ga hier zo richting m'n ouders. Huis is een bende en vies. Maar goed eerst maar ff goed eten daar, kijk vanmiddag wel weer. Vanavond moet ik oppassen.
    Hopelijk belt 't werk niet dat ik aan de bak moet.

volgens mij is 't aanstekelijk hier met niet goed voelen, dus wordt tijd dat ik er vandoor ga ;)

Mijn broer komt vandaag terug uit Brazilie. Maar is sinds zondag ziek. Morgen naar de huisarts alleen moet hij 's morgens eerst nog bellen wat de symptomen zijn. Voor 't geval dat iedereen besmet wordt... bah!
    Naja ik ben wel weer op tijd weg als hij thuis komt en eerst maar 's horen wat 't is. Wil ff geen risico's nemen nu ik zwanger ben.
    M'n ouders zitten in de stress want zij gaan morgen op vakantie en m'n broer doet dan de boerderij. Maar dat lukt niet als hij ziek is dus misschien kunnen ze niet weg.

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Goedemorgen meiden....

Heb even lekker uitgeslapen :D

@ Kristel:Balen dat je je zo beroerd voelt zeg, misschien voel je je
    na een dutje straks wat beter... Hoe is het met de voetjes?

@ Debby: Jeps :D alle kleertjes liggen schoon en fris gewassen en gestreken
    in de kast :D
    Toch thuis bevallen? als jij je er prettig bij voelt moet je dat zeker doen,
    je kan altijd nog naar het ziekenhuis mocht het nodig zijn...

@ Sammie: Dikke knuff voor je hoofdpijn hoor...

@ Suus: Werkse meid, ook al heb je geen zin...

@ Debby: Crea Bea hoor zo op de vroege morgen :p

@ Emma: THanx voor je applaus :p

@ Debby: Last van Nesteldrang haha met je dettol sopje...

@ Red: Dikke knuffel meid...

@ Emma: Poets ze

@ Hilli: Hup jij ook aan de poets ;) haha nee hoor ik doe hier precies hetzelfde...

@ Kristel: Mooie foto's weer, enne ik vind je buik nog wel wat gegroeid hoor en hij is
    duidelijk gezakt :D
    Hoop dat alles gewoon goed is bij de VK

ik ga ook even mijn buikomvang opmeten... volgens mij was het vorige keer 108cm...

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @red, zou mooi zijn als er elke week hetzelfde bij kwam ja. tpch geen mexicaanse griep he? bah

@Kris, je buik zit wel lager of niet? Mooie buik ! Blijft gek idee he dat er een mensje in zit :)
    Mooi dat je het toch even controleert, zijn wij ook weer gerustgestelt ;) haha

@Debby, 95 cm maar? bescheiden buikje nog he. Zal die van mij ook es opmeten zo

De buurman is aan het palingroken en ik had het raam nog open, nu ruikt alles naar rook boven ;)

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Buikomvang is nog steeds 108cm :( is dat normaal dat mijn buik dus niks gegroeid is?

@ Red: Ow dat is wel even spannend van je broer... hoop dat het een gewoon hollands griepje is...
    zou wel heel vervelend zijn als je ouders nu niet op vakantie kunnen...

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    Hm mijn buik is nu 89 cm , maar ben maar 1.63 dus lijkt groter :p

@Mum, geen idee die van mij groeit nu ook niet zo snel, het gaat met groeispurtjes heb ik het idee.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Emma: had jij al eerder je buik opgemeten?
    en die kleine groeit goed hier want het heeft alweer de hik :p

blegh ik ben strontverkouden... getver...

morgenavond lekker uit eten met mijn mannetje, we zijn morgen 4 jaar samen en dan begint ook zijn vakantie :D

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Red: Hopen dat het niets ernstigs is van je broer...

@ Emma: Nu is m'n buik 100cm.
    Over bescheiden gesproken. ;)

@ Kris: Goed dat je toch even naar de vk gaat.

Ik ga er maar weer eens een stofzuiger doorheen gooien.

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Die van mij is 83 cm (1.74) , en ben nog niet eens zwanger :p

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @mum, ja paar weekjes geleden en toen was 90 cm geloof ik, zelfde dus alleen toen was het avond haha. Betekent dat dat ze goed groeien de hik? Voel ik hier ook een paar keer per dag haha
    Wat gezellig dat jullie uit eten gaan :) Past er nog wel veel in je maag? Wij hebben ook bijna 4 jaar.

@Debby, vind het nog steeds erg bescheiden! Je bent bijna 37 al he

@sam, wel leuk trouwens om het voor de zwangerschao te meten , dan kan je mooi het verschil zien.
    Mijne is van 58 naar 89 gegaan, toch best een verschil :) maar mag nog wel wat groeien, vind zon grote toeter wel mooi :D

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    ik ben er ook vandoor, thee is op en moet nog wat doen hier..
    kom straks wel weer even kijken..
    Doei!

Share This Page