@ Emma: Dat zeggen ze toch altijd dat je groeit als je de hik hebt wat ervan waar is weet ik ook niet haha.... enne ja hoor ik kan nog fatsoenlijk eten... sinds een goede week ook véél minder last van maagzuur *klopt 3x af* ik kan zelfs slapen zonder Gaviscon en mijn extra kussen onder mijn hoofd is ook weg... @ Sammie: inderdaad leuk om te meten voordat je zwanger bent, en een buikfoto maken zo kan je goed het verschil zien... ik heb alleen een buikfoto gemaakt de eerste keer dat ik mijn buik ging opmeten was na de 20 weken geloof ik, achteraf jammer... @ Emma: Doei doei
@ Emma: Jep bijna 37... klopt ook wel hoor dat ik een bescheiden buikje heb. De meeste geloven ook niet dat ik al bijna moet bevallen.
@Buikomvang: net gemeten, 76 cm nu ik ongi (en dus opgeblazen) ben. Tenminste, het gaat toch om het dikste gedeelte van je buik over je navel? @Kristel: teveel vocht kan zenuwen en bloedbanen dichtdrukken en daardoor gevaarlijk zijn. Ben benieuwd of ze een oorzaak kunnen vinden meis! Goed dat je hebt gebeld. @Debby: in tijden van nood komt een oplossing vanzelf. Dus mocht je plots naar het ziekenhuis moeten, dan is er echt wel iemand die aanbied om de hond even te doen. @Mum: was jouw buik niet 101 laatste keer? 1 van de dames had de laatste keer 101 namelijk en die heb ik net niet voorbij zien komen. @Bos: en hoe ging het bij de dokter? Mag je al meer bewegen? @Hik: ze zeggen dat het hartje dan groeit. Maar kan me niet voorstellen dat dat waar is. Vandaag weer precies op tijd ongi geworden. Ben benieuwd wanneer mn ei deze keer komt.
@ Dreamer: Jeps het dikste gedeelte bij je navel Jeps idd mijn buik was 2 metingen geleden 101cm geloof ik, tussengoor weer 108cm gemeten Enne precies op tijd ongi, dat is ook fijn weet je in ieder geval waar je aan toe bent...
goede morgen allemaal.. ja ja ik weet het is al middag maar ik was laat thuis van werk en moe moe moe dus lekker uitgeslapen..ennuh emely / emmelie is het ook niet helaas hihi het klinkt wel als ... het begint met de E en eindigd op de y verder ... kriss kut dat je je zo naar voelt meid.. oww me geheugen laat me echt weer in de steek geef het net wakker zijn maar de schuld @ buik omvang .. mijn buik is 85 cm.. met 4 weken was het 80 cm... ik ben wel ..was wel een plank maar zonder taille dus dan heb je snel een paar cm meer hihi
NOD lijst Juli 31: Sammie88, 12e ronde Augustus 03: Nen87, 8e ronde, 2e ronde met Clomid 07: Gaby1986, 14e ronde, 1e ronde ICSI 09: Dreamer83, 15e ronde Zwangeren 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 prinsje! 08 dec: Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 van een prinsje! 12 dec: Kim3, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 van een prinsje! 18 dec: Emma21, 3e ronde Clomid, uitgerekend 27 augustus 2009 van een prinsje! 21 dec: Mumtobe21, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 aug 2009 van een verrassing 12 jan: Agneta, 4e ronde Clomid, uitgerekend 20 september 2009 van een prinsesje! 14 jan: Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 van een prinsje! 25 jan: Evamariah, 1e ronde Clomid, uitgerekend 1 oktober 2009 van een verrassing 02 feb: Ukkie2009, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 van een prinsesje! 25 feb: Knarboor, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 van een verrassing 31 maart: Desiree1986, 19e ronde ZWANGER, uitgerekend 8 december 2009 van een prinsje! 02 april: Juffie2008, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 december 2009 22 april: Suus1987, 12e ronde ZWANGER, uitgerekend 25 december 2009 11 mei: Hilli, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 jan 2010 25 mei: Mecha, 16e ronde ZWANGER, uitgerekend 29 jan 2010 10 juni: Red88, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 15 feb 2010 Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!
Ja ik ga even douchen en aankleden en dan even naar het dorp... vriendlief wil een staatslot en ik wil nog even naar het kruidvat, daar hebben ze van die bigshirts voor 2.50 € ideaal voor de bevalling straks tot vanmiddag..
@Mum: had liever niet ongi geworden We hadden weer is wat anders geprobeerd en je blijft toch hopen he. Maar helaas, ben er nu wel achter dat geen ene methode werkt. Maar we blijven toch proberen, niet geschoten is altijd mis!
@Kristel: Mij lijkt je buik eerlijk gezegd ook wel groter. Ookal omdat die van 37 weken kleiner is hé. Kan je ze niet even groot maken en dan vergelijken? Lijkt ook een beetje lager te zitten. @Red: tIs te hopen dat het niet te erg is, en dat je ouders gewoon op vakantie kunnen vertrekken. @De hik: Krijgen ze die niet van het inslikken van het vruchtwater? @Buikomvang: Oké, kheb em ook maar eens gemeten. kviel wel effe bijna achterover 98cm al. Maar kheb het al eens gezegd, ik ben smal in profiel, maar ben wel breed hoor. kHeb echt heupen om 100den kinderen te baren bij wijze van spreken hé. Ik ben nu eens een heel goed voorbeeld van een echte peervorm. Mja, liever een peer dan een appeltje, das ongezonder zeggen ze hé. Mijn dikste gedeelte is nog wel onder mijn navel hoor, dikke darmpjes @Dreamer: Idd niet geschoten is altijd mis. kVind het wel knap hoor dat jullie het niet opgeven. Uiteindelijk weet je maar nooit. kHeb net meer dan een uur in bad gezeten met een boekje. Was zalig. Wel een oud vrouwtje toen ik eruit kwam, maarja Die rimpels trekken weg hé, later zal het wat anders zijn. Ik ga ook maar eens het dorp in, kmoet nog boodschappen gaan doen en langs de bib gaan voor een boek over hoogbegaafdheid. kMoet er een grote taak over maken. Maar dat vind ik wel interessant.
@ Dreamer: ja idd ik begrijp dat je liever niet ongi was geworden... tuurlijk moet je blijven proberen, de wonderen zijn de wereld immers nog niet uit hé @ Debby: Zo'n bigshirt bedoelde je? of een staatslot ik heb 2 van die bigshirts meegenomen 1 lichtroze en daar staat heel toepasselijk op: Hild me close to you met een schaapje, en een fuchsiaroze met daarop: Cuddle me met een ezeltje ze zijn wel grappig... @ Hilli: Lekker hoor zo lang badderen... ga ik op onze vakantie ook doen, daar hebben we ook een bad wat is het hier rustig vanmiddag... k had bij de kruidvat ook nog een paar van die leren babyslofjes donkerblauw kleinste maatje voor maar 6 euro zoooo cute heb ook maar meteen bij de zeeman wat broekjes meegenomen voor na de bevalling soort van hipsters, daar moeten die kraamverbanden ook in passen, is charmanter als die broekjes uit het kraampakket en een spaghettitopje van snoopy voor na de bevalling... nu nog een lekkere joggingbroek en mijn outfit is compleet
Ben ik weer.. Bloeddruk was toch omhoog gegaan Maandag was t 112/58 en nu was t 120/80. Normaal gesproken is een onderdruk van 80 juist goed, maar omdat ik t altijd laag heb was t een twijfelgeval. Urine was verder wel gewoon schoon, dus dat scheelt weer, maar we moeten het wel in de gaten gaan houden. Als ik me nog slechter zou gaan voelen moeten we meteen weer bellen dus.. Ik ga nu weer gauw op bed liggen want ik voel me echt ziek Voel me ook net een straalkacheltje, heel gek, maar mn temp is gewoon zoals altijd Nja, sorry voor ego..
@ Kristel: Toch die bloeddruk... echt even in de gaten houden hoor! lekker rustig aan doen, en kruip idd nog maar even je bedje in... hoop dat je je straks weer wat beter voelt...
poeh heb wel teruggelezen maar niet alles onthouden @kristel: goed dat je toch geweest bent dan... @buikomvang: hier was hij vorige week 102 cm geloof ik...(kan een cm schelen) @oma: kan me voorstellen dat je blijft hopen...blijven proberen hoor wonderen zijn de wereld nog niet uit rest weer vergeten sorry bij de chirurg was alles goed. schouder zit nog netjes in de kom. hoef mijn mitella niet meer om maar wel een breaze (of hoe schrijf je dat?) alleen hoef ik die niet de hele dag om. in huis en met slapen mag hij af en als ik de deur uit ga moet hij om. mag proberen weer alle bewegingen te gaan maken alleen mag niet mijn arm omhoog doen en dan achter mijn hoofd want dan is de kans dat hij er weer uit gaat erg groot (kans dat hij er weer uit schiet is zoiezo groter als je jong bent zegt hij) moet over drie weken weer terug komen. daarna nog ff de stad in geweest en wat gegeten etc. was vroeg wakker en heb niet zo goed geslapen dus ga nog ff mijn bed in nu...hopenlijk kan ik ff een uurtje bij tanken... sorry dat ik niet op iedereen reageer maar ben het echt ff weer kwijt allemaal
Hey meiden ik ga zo naar de gym op controle hopelijk kan ze wat voor me betekenen want heb nog steeds de hele dag door pijn en dat hoort toch niet ik heb nu al bijna 2 weken antibiotica... Sorry voor het ego bericht maar moet er weer vandoor
@ Bos: Fijn dat je weer wat mag gaat doen met ja arm slaap lekker nog ff @ Kim: Succes bij de gyn meid, hoop echt dat ze wat voor je kunnen doen...
@Kristel: Goed in de gaten houden dan hé! kVind het eigenlijk best wel eng. @Bos: Goed dat je eindelijk weer een beetje kan bewegen, maar die jij ook maar rustig aan hé. Niet teveel ineens Hoor mij, ik zal het eens gaan zeggen @Kim: Ik hoop dat de gyn wat voor je kan betekenen, want die pijn lijkt me toch ook maar alles behalve normaal. Hihi, kvind het zo grappig, sinds het bekend is geraakt op facebook dat ik zwanger ben word ik bestook met berichtjes Zelfs van mensen waar ik al jaren geen contact meer mee heb. Jaja ...
@ oud gerimpeld vrouwtje: Lekker hoor badderen... Zou ik ook wel willen, maar dan moet ik naar m'n mams en daar lig ik toch niet zo rustig. @ Kris: Goed in de gaten houden hoor! Rust maar lekker uit. @ Kim: Succes bij de gyn! @ Mum: Zo'n bigshirt bedoelde ik. Die moet ik van de week ook nog even halen. @ Bos: Gelukkig mag je weer wat meer bewegen met je arm, niet overbelasten nu hea?!? Slaap lekker.... @ All: Pffff ik heb echt de kolder in m'n kop hoor. Ik zat me al een tijd te ergeren aan m'n vieze jaloeziën dus die heb ik net maar schoongemaakt. Maar daardoor werden m'n ramen weer vies, die ik geloof ik vorige week had gezeemt. Dus dat ook maar gedaan en de ramen aan de achterkant. Slaapkamer en keuken ook maar meegenomen. Daarvoor nog stof gezogen en echt alles aan de kant gehaald. Hahahaha Nu zit ik even bij te komen met een stroopwafel en een glas limonade. Als ik achter de laptop zit, staat op de eettafel, komt Angel steeds op m'n buik staan... Echt heel schattig. Met haar gewicht kan t wel. Als Silver (de hond van m´n mams) dat zou doen zou ik door de grond gaan denk ik.