Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: Nee hoor staat geen termijn voor... je mag volgens mij al beginnen
    als je 4 weken bent ofzo...
    de meeste vrouwen zijn alleen al wat verder als ze beginnen...

@ Dreamer: :p Zo hebben we allemaal een excuus :D ik gebruik het vaak hoor
    dat ik blond ben als excuus :D

Tja het is jammer dat het straks ivm de vakantie niet verder gaat maar ja dan heb ik ook geen verplichtingen :D vind ik ook wel fijn...

nou heb het er vandaag van genomen dat ik al even geen last had van maagzuur, en heb een glas cola op (was al wel de prik vanaf) daar had ik zo'n onwijze trek in, en 2 balisto's (2 reepjes) maar ik moet het weer bezuren :( voorlopig toch maar geen cola oid en chocolade voor mij....

enne ik had het idee om de kat uit de box te houden met ballonnen erin, maar helaas gaat dat voor meneer niet werken, hij springt namelijk niet IN de box maar op het randje Grrrrr....
    met als gevolg dat er nu nagelgaatjes in de randen zitten!! heb er nu maar aluminiumfolie overheen gelegd, hopen dattie het afleert...

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hey meiden
    ben weer trg
    uit de kweek bleek da tik 3 soorten beestjes/bacterie in me had dus dat is niet zo best.
    de antibiotica die vorige keer aansloeg die is niet tegen deze bacterie dus dat heeft ook geen zin. nu moet ik morgen naar de uroloog en hopelijk kunnen hun wat voor me betekenen.
    met de kleine ging het goed, lag nog steeds diep ingedaald en woog rond de 2200 gram hij groeide goed op zijn level.
    en ze heeft ook niet meer gevoeld of ik misschien al onsluiting zou hebben door al die ahrde buiken omdat als het nu zou beginnen ze het toch niet meer tegen gaan houden.
    hopelijk is er nog een manier om de bacterie uit mijn lijf te halen anders ga ik aankomende dinsdag als ik weer naar de gyn moet echt vragen of er een mogelijkheid is dat hij met 37 weken kan komen..
    want mijn lichaam doet gewoon echt pijn en wil me niet aanstellen en groot houden maar kan wel janken de hele tijd.
    wil gewoon genieten van het zwanger zijn maar door de pijn gaat dat gewoon niet.

@emma wat leuk dat mark misschien thuis komt :D

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Jee das niet best zeg 3 bacterieën, hoop dat de uroloog wat voor je kan betekenen hoor... hoop voor je dat ze je in ieder geval niet onnodig extra lang pijn laten lijden...

we hadden het net in het augustus mama's topic over het filmpje van Filemon bij Try before you die dattie een kindje op de wereld zet, ik had het filmpje nog niet gezien dus heb het net ff gekeken... mooi filmpje, maar weet niet of elke zwangere erop zit te wachten.... (om het te kijken bedoel ik)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Ik ben dus wel Blond en DOM :p mijn bluetooth stond wel aan maar de zichtbaarheid van mijn telefoon niet :( stom stom stom

5. Hoi allemaal, ben afgelopen dagen niet geweest hier, ik was telkens chagrijnig en we hadden logees uit het buitenland. Ze hadden een kindje van 2 dus was ook telkens druk in de weer met dat meisje. Maar goed ben nu niet chagrijnig meer hoor :p . Gisteren nieuwe truitjes gekocht, sinds een week of 2 pas ik bijna niets meer van mijn oude truitjes (uitpuilende tieten en buik ;) ) mooi dat het precies sale is! Helaas is wel de misselijkheid weer een beetje teruggekomen dus ik eet weer niet zo veel..
    Maar heb net 3 pagina's teruggelezen, meer had ik geen zin in :p

@ Sterretje, zo mooie buik! Hehe eindelijk je buikfoto's gezien :p
    Leuk zo'n babyshower, vooral van je collega's! En cadeau's krijgen is altijd leuk :p

@ Hilli, soms moet je je op tijd aanmelden voor zwemmen of gym, ik moest me ook al aanmelden voor yoga maar ben het weer vergeten.. goed dat ik er aan denk, doe het morgen maar gelijk :)
    Zo hee 98 cm, dan ben ik nog dunner.. ach ja de darmpjes, maar straks is het ook de baarmoeder ;)

@ Mum, cola en chocola zijn inderdaad niet goed tegen maagzuur! ;) Ik neem het ook al tijden niet meer.. niet meer doen ook :p . Leuke kat :x, dat ie lekker in de box gaat zitten.. zo irritant.. wat ben ik blij dat onze kat niet in de woonkamer zit!
    Goed idee die bigshirts (neemt zich voor om ook eens te kijken van de week) 8)
    Ik ben je nu aan het nadoen met al me smilies in me berichtje :p :D ;)

@ Buikomvang die van mij is nu 87 cm op de dikste plaats! Voor de zwangerschap was het ongeveer 72 cm.

@ Gewicht ik ben nu in totaal ruim 1,5 kilo aangekomen. Hopelijk wordt het de komende 20 weken niet al te veel, maar ik gok van niet.

@ Red, bah vervelend he dat overgeven. Hier is de misselijkheid overigens ook weer regelmatig terug, dus kan je niet opvrolijken met verhaaltjes na de 12 weken wordt het beter.
    Ik ben pas aangekomen na de 14 weken.

@ Kristel, pff die laatste loodjes zijn wel zwaar zeg voor jou. Echt vervelend die dikke opgezette voeten en enkels. Je onderdruk is wel een stuk hoger, goed in de gaten houden inderdaad. Hopelijk blijft Yentle niet te lang meer zitten.. denk dat ze van jou ook wel mag komen :p en niet verontschuldigen voor ego, ben blij juist dat je het komt melden!
    Je buik komt nu lager te zitten zie ik.. misschien is Yentle stiekem aan het indalen.. *hoopt voor Kristel*

@ Bos, gelukkig zit je schouder weer goed.. armen niet in de lucht dus.. lekker tukkie gedaan vanmiddag? :p
    Ik heb trouwens een nieuwe konijnenkooi voor buiten, twee verdiepingen op elkaar voor de bunny's! (ik denk zeg het tegen jou als mede-konijnenfan :p)

@ Kim, voor oorpijn naar de gyn? Antibiotica helpt regelmatig niet bij oorontstekingen, je kan beter naar de kno arts.. Succes in ieder geval..

@ Debby, beetje nesteldrang? :D Hoe gaat het nu met Angel? Kan ze een beetje wennen?

6. HAHHAHAHAHA :p :D 8)
    (ach vergeet ik ook wel eens, 1 van mijn domste acties is nog steeds toen ik door de telefoon zei dat ik mijn telefoon zocht.. ;) there you go!)

@ Dreamer pff wat een ophef in je topic.. sommige reacties van mensen vind ik zo raar. Ze zouden eens in hetzelfde schuitje moeten zitten! Dan denken de meesten er vast anders over.
    Mooi gaat je ongi weer weg.. altijd vervelend ongesteld worden.. het zou verboden moeten worden he!

@ de rest: Emma, Mecha, Sammie, Nen, Marisss en wie ik allemaal vergeten ben (sorry, ben best wel vergeetachtig :)) hoe gaat het met jullie?

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Desiree: Haaaii.. lekker geshopt dus :p
    haha jij ook al een smileytic :D
    het irritante is dat die kat dus op t randje gaat zitten, als ie nou in de box zou
    springen dan gooi ik de box vol met ballonnen en dan schrikt ie zich kapot als ie
    erin springt en die ballonnen klappen...

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Desiree: je lacht me uit :$ haha nee hoor, terecht :p ik ben zo'n domme doos, idd die actie van jou met je telefoon zoeken is ook wel iets hoor... :p

*gaat nog een poging doen om muziek op haar foon te krijgen*

9. Het was meer grappig dat je eerst tegen Dreamer zei ik ben niet blond.. :p dus ik dacht nou die weet het allemaal wel.. en toen las ik dat en moest ik hard lachen hier, sorry :p
    Is het nou gelukt met de muziek?

Wij gaan zo een 2e hands angelsounds ophalen hier in de buurt.. zag 'm op marktplaats, en een paar minuutjes rijden! :D *me happy*

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Desiree: :p was ook niet serieus bedoeld hoor, net als mijn berichtje naar Dreamer :p nu gaat het een stuk beter inderdaad :D

leuk joh, dus jij gaat vanavond op zoek naar het hartje van jullie kleine vent :D is zo leuk om dat thuis te horen... je hoort ook sommige bewegingen enzo :p

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @desiree ooronsteking?? waar lees je dat dan hihi :D ik heb blaasontsteking. al 3 weken en is nog steeds niet weg dus moet naar de uroloog morgen

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @desiree..
    Ja hier gaat het wel goed! Chanell drinkt nog steeds super gelukkig..:D
    Alleen ze was vandaag heel huilerig..Dan sliep ze weer even en begon ze weer te huilen en dan valt ze weer in slaap..Heel raar..
    Hopen dat ze dat vannacht niet doet ;)
    Hoe gaat het met jou?

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Heb je mijn pb gehad?

@ Mariss: Chanell heeft een regeldagje, hoop idd dat het vannacht over is voor jullie...

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mariss wat een leuke foto :D

@mum pb trg ;)

ik ga even onderuit liggen op de bank, ik weet even geen raad met mezelf. wat ik ook doe de pijn gaat niet weg dus voel me echt machteloos
    sorry voor mijn emo mood

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Thanx meid, lekker op de bank gaan liggen, hoop dat je je wat beter gaat voelen hoor...

ik ben er weg van, moet nog opschieten voor het zwemmen...

doei doei

fijne avond allemaal...

16. @ Mum zwemse!!

@ Kim ooh dan was er een letter weggevallen (de v, dus werd het oor haha) Nog steeds die ene blaasontsteking? Nou hopelijk kan de uroloog wat voor je betekenen, want dit is ook niks..

@ Mariss fijn dat het zo goed gaat met je meisje.. ach als ze maar meer slaapt dan dat ze huilt ;) maar zo te horen is het een voorbeeldige baby :) het is ook een mooie meid!

De angelsounds is binnen, was een aardige vrouw en vertelde dat ze er een hartafwijking bij haar kindje mee had opgespoord :$ lijkt me wel heftig..
    Nu zit ik een grote bak sla naar binnen te werken, het smaakt me goed gelukkig!
    Heb wel steeds vaker pijn in mijn buik, volgens mij is dat gewoon het oprekken van de huid maar het doet wel zeer.. ik trek me buik nu een klein beetje in omdat het anders zo'n zeer doet:( is dit normaal als je het zo erg voelt?

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik weer eventjes.. Heb de hele middag op bed gelegen, maar voel me er niet bepaald beter door :( Begin nu ook hoofdpijn erbij te krijgen. Schoonouders hebben een bloeddrukmeter dus die gaat Kimo zo even ophalen zodat we t zelf even in de gaten kunnen houden.. Ik wil niet voor elke scheet de VK gaan bellen namelijk. Zo kan ik t gewoon zelf in de gaten houden en bellen als t hoger wordt.

Ik zal even kijken wat ik onthouden heb:

@Kim: Zo, dat is wel veel zeg, 3 soorten bacteriën! Ik hoop echt voor je dat de uroloog je kan helpen morgen, want ik kan me heel goed voorstellen dat je zo onderhand schijtziek wordt van alles en zo kan je niet genieten van je zwangerschap..

@Desiree: Lekker geshopt dus!
    Balen dat je misselijkheid weer terug is, hopelijk is t van korte duur en kun je snel weer eten wat je wilt :)
    Die pijn die je hebt kan heel goed van t oprekken van de huid of banden zijn. Ik heb ook een heel tijd ontzettende groeipijn gehad en wat ik ook deed, niks hielp.. Hopelijk ben je er snel vanaf!

@Dreamer: Hehe, nou ik zie het zelf eigenlijk ook niet gebeuren dat ik morgen ga bevallen ;)
    Heel raar, van t weekend dacht ik nog echt 'nou, dit gaat niet lang meer duren!', maar sinds 2 dagen heb ik t gevoel dat Yentle nog wel even op zich laat wachten. Heel vreemd :(

@All: Sorry wie ik verder vergeten ben.. :)

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum..
    Ja denk het ook wel ja..;)
    Maar ja ze slaapt nu weer gelukkig en nu moet ik haar om half 9 wakker maken haha..Vind het altijd zo zielig om ze wakker te maken..Maar ja ze moet toch eten..

@Kim
    Dank je wel!
    Tis ook een mooie meid..:p

Hoop dat je pijn snel weggaat, want dat is ook niks..
    Doe maar rustig aan!

@Desiree
    Ja idd, gelukkig slaapt ze meer dan dat ze huilt haha..Dat zou niet best wezen als het wel zo was..;)
    Dat is ze zeker..:D

Beter dat je de angelsound binnen hebt..! Heb je het al uitgeprobeerd?
    Lijkt me zeker heftig wat die vrouw heeft meegemaakt :(

19. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    ja ik houd het hier indegaten!!! :) vooral de dames die op knappen staan!!!!

alles verder goed met iedereen!!! :)

20. @ marisss ik kon net niet op de site om het hier te melden :p
    Maarre hartje dus gehoord, was wel ff zoeken.. ik hoorde hem telkens bewegen en hartje ook telkens op een andere plek gehoord :$ wat een durfal he :p
    We hebben het geluid nu ook opgenomen en ben het in een filmpje aan het zetten samen met de echofoto's :)

Deel Deze Pagina