@Mum: Whahaha tóch een blonde aktie Nou ja, nu weet je hoe het moet voor een volgende keer toch! @Dees: balen dat je weer niet lekker bent. Leuk he shoppen Gaaf dat je het hartje hebt gevonden. Hoeveel slagen per minuut heeft ie? @Kim: zo dat is aardig wat! Kan het geen kwaad als je met dit bevalt dan? Of is dat alleen als je een schimmelinfectie hebt? Hoop dat het snel over is meis! @Kristel: wel goed in de gaten houden alles. Dalijk heb je 1 of andere vergiftiging ofso. Al die enge kwaaltjes van je, ik vind het maar niks! *Kan je de goklijst even neerzetten, kunnen we kijken wat we voor Suus gegokt hebben. @Suus: spannenddddd! Ben benieuwd wat je krijgt. @Emma: dus hij komt zo thuis, jippieeeeee En wat een droom zeg hahaha.
Goeiemorgen allemaal zit nu op de afdeling urologie maar loopt natuurlijk weer uit zoals gewoonlijk en de kleine heeft een feestje binnen in me. Hij is echt druk niet normaal heeft echt het afzetten uitgevonden hopelijk word ik hier wat wijzer @ dreamer kan geloof ik geen kwaad, wat zou er kunnen gebeuren dan? En schimmelinfectie geen idee maar dat heb ik gelukkig niet meer. @ suus spannend zeg nog even geduld en dan weet je het, je gaat het ons toch wel vertellen hihi @ sammy succes bij de arts @ juffie goed om te horen dat alles Oké is je zal wel blij zijn als het allemaal af is @ kristel dat is frustrerend meid zeker als je je slaap hard nodig hebt, zodra je moe word meteen gaan liggen want elk uurtje slaap is mee genomen voor als de bevalling start dat was het geloof ik..
Was nog wat vergeten.. @ debby goeiemorgen @ Emma gelukkig komt Mark zo thuis en wat een grappige droom was het soms maar zo hè? Dat we ff konden gluren
Goedemorgen Meiden, Vanmorgen wel braaf bij de fysio geweest nu over 2 weken voor het laatst voor de bevalling... @ Desiree: ik zal je filmpje zo eens bekijken @ Kristel: Hier nog 1, heb ook de hele nacht liggen draaien en woelen... kon ook niet in slaap komen blegh... @ Suus: Owww spannend ging je het geslacht hier wel verklappen? @ Juffie: 6 weken vakantie? wow doe mij dat ook maar... al mag ik nu ook niet klagen... @ Emma: Ja de gaviscon helpt normaal prima, afgelopen nacht natuurlijk weer niet flesje anijs is nu leeg, ik vind het ook echt TE ranzig... moet dus ook nieuwe halen en zal meteen eens vragen of die pilletjes net zo goed werken... heb hier nog wel een hele fles pepermunt staan maar die laat ik mooi staan, die is nog veel ranziger BAH! Haha wat een geinige droom zeg en Mark bijna thuis @ Debby: Ja idd, kon die kat wel wat aandoen toen ik het ontdekte gelukkig zijn het alleen gaatjes en geen krassen... hoop dattie het nu echt afleert met het aluminiumfolie... @ Sammie: Succes bij de FA meid... @ Dreamer: Idd van foutjes moet je leren hé @ Kim: Balen dat het weer uitloopt, hoop echt dat ze wat voor je kunnen betekenen!! Ik kan nog 2x gaan zwemmen het stopt pas de 25e... en tja die week zou ik toch niet kunnen ivm onze eigen vakantie en daarna zou het dan nog maar 4x zijn, dus valt mee... ik ben moooooeeeee Om half 1 heeft mijn ventje vakantie vanavond lekker uit eten
Goedemorgen meiden! @mariss, balen dat je zo laat nog neit naar bed kon, nu vandaag ff bijslapen als de kleine meid ook slaapt dan hoor! @kristel, oh jee wat vervelend dat je niet kon slapen, daar kun je idd zo boos om worden Willen slapen maar het lukt gewoon niet Hoop dat je nog ff terug kunt duiken en je nu wel kunt slapen! @suus wat spannend, bijna de echo, ben heel benieuwd hoor naar je kleine meid of ventje! @dees super he dat hartje! @kim he vervelend dat wachten, nou ja gelukkig houd die kleine e bezig haha @sammie, succes bijd e fa zo! @juffie, oh heerlijk zo lang vakantie hoor, lekker uitrusten dan! En wat fijn dat het huisje zo goed bevalt, lekker van genieten hoor! @emma, joepie hij komt bijna thuis! Misschien is ie er nu al bijna! Veel plezier iig! @dreamer, bij jou je ongi alweer over vandaag? Hier vanmorgen al vroeg wakker ook, kon echt niet meer slapen, had zo'n zeurderige buikpijn ook Maar gelijk met manlief opgestaan dus Nu aardig moe alweer, dus ga lekker ff in bed een filmpje kijken denk ik, even lekker niets doen gewoon nu!
goedemorgen deze vrijdagmorgen @kim: jee 3 bacterien, hopenlijk krijg je snel iets wat helpt.. @emma: ja was gezellig met mijn zus. (ze kwam alleen eten/koken hoor haha en ging toen weer door naar een vriendin) daarna kwamen er nog twee vriendinnen op visite dus was gezellig. fijn dat mark vandaag thuis komt zeg... @desiree: haha leuk he zo'n hok hebben wij ook. heb er zelf een ren aan vast zitten en die vinden ze te gek. als het droog is (en zelfs als het een heel klein beetje regent) zitten ze al buiten. zo grappig. hoeveel konijnen heb je? @kristel: bah weer slecht geslapen. nog ff volhouden meid. hoe is het met je voeten? @mumtobe: oh lekker uit eten. wat ga je eten? @suus: jee nog paar nachtjes slapen..mogen wij ook weten wat het word? @sterretje: leuk zo'n babyshower. had er nog nooit van gehoord. wat voor film ga je kijken? heb vannacht 3 keer op mijn schouder gelegen en deed niet eens zo'n pijn. jee..ben blij dat ik gewoon weer beetje kan draaien in bed want was het zo zat op mijn rug en andere schouder. en ik heb een manier gevonden om mijn haar in een staart te doen zonder mijn arm achter mijn hoofd te houden. ben zo trots op mezelf haha
@ Bos: Fijn dat je weer op je schouder kan liggen, ben je weer een stukkie minder beperkt in bed... en een manier om je haar in een staart te doen zonder je arm achter je hoofd te doen moet je me toch ff uitleggen Haha wat we gaan eten weet ik nog niet, het restaurant waar we gaan eten hebben we aangeraden gekregen van een vriendin dus ik ben benieuwd... ze hebben geen eigen site, op internet staat dat het een pannenkoeken restaurant is, maar volgens mijn vriendin is dat het niet en moet je er van alles kunnen eten... we laten ons verrassen
@mumtobe: mijn haar haha. ik ga gewoon zitten (staan kan ook) en dan mijn hoofd buigen naar beneden en dan op zijn kop mijn haar vast doen haha....beetje behelpen maar heb er een hekel aan als mijn haar de hele dag los hangt.. beetje restaurant waar je van alles kan eten dus...lekker.
@ bos goeiemorgen wat goed dat je schouder al minder pijn doet, hopelijk is het voor de bevalling helemaal weg. Maar idd leg eens uit??? Staartje maken zonder je arm achter je hoofd.. @ mum oh lekker dat jullie zometeen samen vrij zijn en gezellig vanavond uit eten. Krijg er helemaal zin in. Heb je om 9.40 een afspraak en er is nog 1 iemand voor me echt niet te geloven.. Zo vroeg en dan al zo'n uitloop hoe doen ze dat om 3 uur vraag ik me dan af.. Zit hier ook echt met mijn benen over mekaar omdat ik de hele tijd het gevoel heb dat ik nodig moet plassen. En wil gewoon op de bank kruipen ben gister trouwens begonnen aan grey's anatemy vond het erg leuk dus is maar goed dat ik sezoen 1,2,3 en 4 heb nu. Heb ik tenminste wat te doen moet zometeen trouwens nog naar het gemeentehuis mijn paspoort aanvragen vorige keer was ik voor jan lul gegaan omdat ik mijn oude paspoort vergeten was @ sterretje goeiemorgen Veel plezier met de film en rust maar lekker uit
GRRR! Ik wil slapen! Net weer 2 uur op bed gelegen met mn ogen dicht, maar natuurlijk weer niet kunnen slapen.. :x Kan hier echt om janken gewoon Ik ben zo moe..
@ Bos: Aha zo doe je dat haha ja je moet een beetje creatief zijn hé ja idd hoop dat je er echt van alles kunt eten want we hebben al een paar keer ergens wat willen eten en dan hebben ze alleen vis (wat ik niet lust) en dingen op de kaart staan die ik nu niet mag hebben @ Kim: Nou meid, hoop dat je snel aan de beurt bent hoor... hoe ver zijn jullie met Lost? kunnen jullie vanavond al seizoen 5 op tv kijken? @ Kristel: Kl*te meis... wat bij mij altijd hielp was de radio héél zachtjes aanzetten en daar naar gaan liggen luisteren... al slaap je niet, dan rust je toch en dat helpt wel een beetje tegen de vermoeidheid...
@Emma: Jeej, fijn dat Mark zo thuis komt (of is hij er al ) @Sam: Succes bij de FA! @Dreamer: Zal de goklijst zo weer even erbij halen Ik hou t zeker in de gaten.. @Sterretje: Veel plezier met film kijken, hopelijk kan jij wel nog even slapen @Mum: Ook al zo'n rotnacht, bah Zometeen of straks ook maar weer even op bed liggen en proberen te slapen... @Bos: Mooi dat je weer wat beter kan slapen nu met je schouder En idd, ik wil ook wel eens weten hoe jij dan een staart in je haar doet - Oh lees het al @Kim: bah, echt bagger dat het zo uitloopt zeg! maar als je naar de wc moet, moet je gaan ook, want het ophouden is ook niet bepaald bevorderend met een blaasontsteking.. @De rest: Sorry als ik nog iemand vergeten ben...
@ Kristel: Ja idd, daar is het ook wel weer voor hé, om lekker op bed te gaan liggen... Jeeej mijn uitkering is gestort... t is geen vetpot (nog geen 300 euro) maar het is dan ook maar voor 7 dagen geloof ik... ik ben allang blij dat het loopt en zo snel... voor hetzelfde geld zit je 4-6 weken te wachten....
***Prinsen & prinsessen poll*** Kristel86 krijgt: Een Prinsesje! 9 meiden had dit goed! 4 meiden hadden dit fout! Debby86 krijgt: Een Prinsje! 8 meiden hadden dit goed! 5 meiden hadden dit fout! Bos krijgt: Een Prinsje! 11 meiden hadden dit goed! 5 meiden hadden dit fout! Kim1988 krijgt: Een Prinsje! 3 meiden hadden dit goed! 10 meiden hadden dit fout! Mumtobe21 krijgt: Een Verrassing! Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsesje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsje Sterretje08 krijgt: Een Prinsje! 8 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Evamariah krijgt: Een Verrassing! Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsesje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsje Agneta krijgt: Een Prinsesje! 6 meiden hadden dit goed! 2 meiden hadden dit fout! Ukkie2009 krijgt: Een Prinsesje! 9 meiden hadden dit goed! 4 meiden hadden dit fout! Desiree1986 krijgt: Een Prinsje! 5 meiden hadden dit goed! 3 meiden hadden dit fout! Juffie2008 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Suus1987 Denkt zelf: Kristel86 denkt: Prinsesje Kim1988 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsje Hilli Denkt zelf: Prinsje Kristel86 denkt: Prinsesje Juffie2008 denkt: Prinsesje Kim1988 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Mecha Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsesje Juffie2008 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsesje Red88 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsesje Kim1988 denkt: Prinsje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen. Totaal: 5 prinsjes en 3 prinsesjes
Ben ik net aan de buurt maar nu moet ik wachten totdat de echo kamer vrij is dus zit weer in de wachtkamer hij zegt dat dit de enige antibiotica is die helpt... Slik hem al 13 dagen met een stop van 6 dagen en heb het nog steeds dus heb het gevoel alsof ze niet veel eraan kunnen veranderen
@kim: succes met wachten...vervelend dat je nu ook nog naar het gemeentehuis moet @mumtobe: beter dat je uitkering is gestort. weet je al op wat voor functie je wil soliciteren straks na de bevalling?
haha mijn buik blijft maar bewegen.... had trouwens antwoord van de vk op het forum. als ik op mijn buik ben gevallen of mijn buik heb geraakt tijdens de val moest ik maar ff bellen, ik weet alleen niet meer of ik op mijn zij ben gevallen of op mijn buik en vriendlief zei dat toen hij boven kwam ik al bezig was met opstaan dus die weet het ook niet. ze zei wel: het belangrijkste is dat je de kleine goed voelt. nou wiebelen en schoppen kan hij nog goed dus denk dat ik maar niet bel..
@ Kim: balen zeg als ze er niks tegen kunnen doen... echt kl*te snap dat je het goed beu bent zeg... Zou vandaag eigenlijk de paardjes doen, maar het is zo'n zeikweer dat dat 'm ook niet wordt...
@ Bos: Nope ben er niet over uit, iets administatiefs trekt me altijd wel en iets met kinderen maar heb daar helaas geen diploma's voor dus dat wordt lastig... wil me toch ook eens gaan vediepen in het gastouderschap, maar voorlopig eerst nog maar even genieten van ons wondertje Gelukkig dat je de kleine gewoon goed voelt, wanneer moet je weer op controle? dan zou ik het wel ff aangeven...