@Kim: Hopelijk ben je snel aan de beurt @Bos: Ik zou het idd toch even aangeven de volgende keer dat je bij de vk bent. Beter t zeker voor t onzekere toch? @Mum: Het is idd niet bepaald lekker weer om naar je paardjes te gaan... Maar misschien wordt t vanmiddag wel beter? @All: We zouden om 12.00 uur haptonomie hebben, maar we hebben toch maar afgebeld. Zoals ik me nu voel trek ik dat echt niet.. Kimo heeft rond 9.00 uur gebeld, kreeg de vociemail, dus Kimo heeft maar wat ingesproken, maar ze heeft nog niet terug gebeld.. Straks luistert ze t veel te laat ofzo en dan mogen wij alsnog gaan betalen omdat we volgens haar dan te laat afgebeld hebben.. Dan word ik echt pissig.. (en ik kan al niks hebben nu...)
@ Bos: dan zit er wel veel tijd tussen bij jouw... ik moet a.s. dinsdag alweer en ik ben vorige week donderdag geweest... @ Kristel: ja ze zeggen het dat het vanmiddag beter wordt maar de bak (hebben alleen een buitenbak) is toch zeiknat nu dus dan glijden de paardjes alleen maar uit... ze krijgen dus nog een extra dagje vrij vinden ze vast niet erg... Dat kan ze nooit maken, op de voicemail staat een tijd waarop Kimo ingesproken heeft toch...
@Mumtobe: ja er zit 3 weken tussen. dacht ook dat ik om de twee weken zou moeten nu maar misschien omdat alles goed is doen ze er drie weken tussen...weet ook niet...
@Emma: Wat gaan jullie blij zijn om elkaar terug te zien! Hihi, je bent of was best zenuwachtig zeker? @Suus: Ooh spannend! Pff wij zijn er nog altijd niet uit of we nog een echo laten doen. Anders moet ik nog 7 weken wachten. Dat is echt lang hé. @Bos: Hoe doe je dat dan? Je staart maken? Ik probeer me er iets bij voor te stellen, maar dat lukt niet Aah zo, hehe. Ik heb ook (bijna) altijd mijn haar vast. Ik vind het verschrikkelijk als het in mijn gezicht kriebelt. Wel fijn dat je stilletjesaan meer en meer kan met je schouder. @Kristel: Wat vervelend Lijkt me echt verschrikkelijk om niet te kunnen slapen, en zeker als je zo moe bent Sorry voor diegene die ik vergeten ben. Ik heb ook zin om te klagen. kHeb vandaag echt een slechte dag. Al een paar dagen heb ik last van hoofdpijn en die gaat maar niet over. Zo vervelend. Ook ben ik de hele dag door al misselijk. Mijn vriend voelde zich vanmorgen ook al niet goed. Straks begint zijn vakantie, dus hopen dat hij zich toch beter voelt want mijn broers en zijn broer komen dit weekend hier slapen en lannen. Buiten dat ik me wat slapjes voel heeft er een stomme vieze k*tduif (ik haat duiven) kei hard op mijn raam van het terras gekakt! Echt niet normaal, zo groot. Niet gewoon dat witte spul met een beetje zwart, nee er zitten gewoon brokken tussen. Bah, ik moest bijna overgeven vanmorgen toen ik dat zag :x Zo vies. Het hangt er nog hoor, maar tis aan het regenen. Ik heb geen zin om kletsnat mijn raam te staan kuisen. Zal iets voor straks zijn. kZal maar stoppen met zagen kan nog wel even doorgaan hoor, maar dat ga ik jullie maar besparen
@ Bos: Oké naja dan zullen ze daar wel goede ervaring mee hebben... als het allemaal goed is, is het ook prima toch? @ Hilli: Balen dat je zo beroerd bent meid, lekker op bed gaan liggen, hoop dat je je straks wat beter voelt hoor... enne uhm... wat is Lannen? of is dat een typfoutje? hahaha Ik ga even de camera halen boven, dan kan ik ff nieuwe buikfoto's uploaden...
Hee meiden ben ik ook weer! Volgens mij begint mijn dag aardig goed op de regen na Volgens mij is er hier flink wat water gevallen. Niet echt misselijk, dus hopelijk blijft dat zo. 'k Heb lekker uitgeslapen, was ook pas om 0.15u thuis. Mensen waar ik oppas vinden 't super dat ik zwanger ben. De kids vertel ik 't wel wat later anders duurt het nog zo lang. Kleintje van 3 had haar bed nat en ging ook nog wat over de vloerbedekking, dus kon nog even aan de schoonmaak Heb m'n ouders even gebeld en de huisarts komt vanmiddag bij m'n broer langs. Hij mag niet op de praktijk komen. Dus ben benieuwd! Ben aan't wachten op de visboer, heb zin in kibbeling. Lust de hond vast ook wel Hihi... @Kristel, balen zeg dat je niet kunt slapen! Niet te druk maken over de haptonomie, jullie hebben op tijd gebeld. Hopelijk lukt het slapen straks nog even! @Desiree, vervelend zeg dat je nog steeds misselijk bent! @All, wat zijn jullie allemaal slank! Volgens mij is mijn buikomvang normaal al 84cm. @Hilli, jij ook al niet lekker... erg aanstekelijk hier geloof ik! hopelijk is 't snel over! @Mum, dat vloeibare spul klinkt niet erg smakelijk! Fijn dat je uitkering eindelijk binnen is! Kan vaak lang duren. Wij moesten hier bijv. van m'n man nog uren invullen die hij heeft gewerkt terwijl hij al 2 maand weer aan het werk is. Naja hebben 't maar braaf gedaan. Hopelijk hoeven we niet teveel terug te betalen. Wat kost een geslachtsbepaling eigenlijk? Denk dat wij gewoon wachten tot de 20 weken echo.
@ Red: Fijn dat je je goed voelt... ze nemen het wel echt serieus bij je broer hé als ie ook niet op de praktijk mag komen... Hmmm kibbeling... zou ik ook wel lusten haha maar dan moet ik de deur uit en ik heb het al zo koud... Hier is een geslachtsbepaling rond de 30 euro...
@red: wat fijn dat ze goed reageerde en dat je dag goed is begonnen. volgens mij verschilt de prijs van een geslachtsbepaling heel erg per echocentrum...
hoi allemaal ik ben net geweest voor de termijn echo en alles was goed. de baby was wel wat klein maar stond gelijk aan 10weken 2 dagen dus ze laat eht gewoon op 10 weken 6 dagen \staan. de baby was 3.35cm en zwaaide naar het vogeltje .. nu al een kleine drukte maker dus dat word nog wat Ff ego want ik moet gelijk weer weg doeiiii zwaai zwaai!
@ Mecha: Fijn dat alles goed was... Zo heb 3 nieuwe buikfoto's in mijn album gezet... ga nu even lggen op de bank want heb weer allemaal vlekken voor mijn ogen... had ik vorige week zaterdag ook en toen dacht ik dat er een migraine aanval kwam maar die kwam niet... hoop dus dattie nu ook wegblijft als ik ff ga liggen.. tot straks....
@Mum: Nee tis geen typfoutje Een lanparty ken je dat? Ze nemen gewoon allemaal hun computer mee om samen te gamen. tIs een onlinespel, dus doen veel dingen samen dan. Wat ben je bruin geworden! Je buik lijkt ook groter tegenover vorige week. tLijkt of hij hoger is. @Red: Ik heb vandaag ook kibbeling gekocht bij de visboer in het dorp Die komt hier elke vrijdag. Mmmm @Mecha: Wat leuk dat alles goed was Je hebt toch terug gezwaaid. kHeb al spijt dat ik gepost heb dat ik me minder voelde. De misselijkheid is eigenlijk over, kheb goed wat water gedronken en gegeten. Hoofdpijn is ook gezakt. Mijn gemoed heeft eigenlijk net een draai van 180° gemaakt. Sorry dat ik me daarnet effe heb uitgelaten. Was blijkbaar nergens voor nodig. Rare hormonen Toch straf dat het zo snel kan omslagen hé. Of is dat alleen bij mij?
Net terug van de FA, eerst zei ze "o, dit eitje groeit niet echt snel vergeleken met vorige maand.." "O, wacht ik zie het al, het zijn er drie 12,11,11mm" Waarvan wel 2 aan de linkerkant die van 12 en een 11, maar ze zei dat hij nu op een andere plek zat als toen ik de cyste kreeg... Keek net ook in mijn pb-tjes had mail gekregen, pendelen, uitslag.. 2 meiden zeiden positieve test Augustus van tweeling (pin me er maar niet op vast.) Zal deze maand eindelijk geluk mee brengen? Maandag B12 prikken via de huisarts. Dinsdag nog een FM om te kijken of ze nog slinken of dat ze door groeien.. Ohja, en mocht het toch weer niet raak zijn, HSG rond 14 augustus.(vlak voor haar vakantie)
Jezus wat een wijf is dat van haptonomie zeg... Ik ben echt pissig nu! Omdat we niet 24 uur vantevoren afgebeld hebben gaat ze t nu gewoon in rekening brengen.. En dat is dan even 60! Ja, ik kan ook echt vantevoren ruiken dat ik vandaag niet lekker ben... En dan zegt ze 'ja, maar t is mijn tijd die ik kwijt ben' Nou erg hoor om een uurtje middagpauze te hebben... het is ons geld! :x :x
*adem in, adem uit* @Sam: Wow, 3 eitjes?! Jee, dat had je niet gedacht he (ik ook niet..) Volgens mij reageren die eierstokken van jou wél op energydrink hoor, ze zijn helemaal hyper nu namelijk Wel toevallig dat je een pendeluitslag hebt gekregen voor deze ronde met een tweeling! Zou wel echt super zijn als het uit komt. Spannend!
@ Emma: Met mij gaat alles wel goed hoor. Beetje moe van gister en net de slaapkamer schoon gemaakt met een dettolsopje. Maar ben een beetje beroerd van de lucht denk ik. @ Kim:; Hi!!!! Hoe was t bij de uroloog? @ Mum: Alvast veel plezier vanavond en ehhh gefeliciteerd hea!!! Lekker dat je nog een paar keer kunt zwemmen. Ik heb geen yoga meer, ook vanwege zomerstop. Mooie ronde buik hoor! @ Sterretje: Is de buikpijn al een beetje over? @ Bos: hihihi Ik ben ook trots op je meid! Ben blij dat het beter gaat met je schouder. @ Kristel: Mijn mams zei altijd: al slaap je niet, rust je wel. Probeer daar maar een beetje aan te denken. Hopelijk voel je je snel weer wat meer uitgerust. *zie dat Mum dat ook al heeft gezegd * @ Hilli: Wat lucht dat af en toe op hea? ff lekker zeiken! @ Red: Ben benieuwd hoe het je broer vergaat? Eet smakelijk voor straks. @ Mecha: Wat fijn dat alles goed gaat met jullie kleine druktemaker! @ Sammie: Flink aan de klus dus deze maand! Ik duim voor jullie meid! @ All: Ik ga ook maar even liggen...