Ben er eventjes... Vk is net weg, ze heeft niet meer gekeken of ik ontsluiting heb, omdat de weeën niet in kracht en snelheid zijn toegenomen. Sommige weeën zijn wel flink pijnlijker, maar t gaat niet zoals t boekje t zou zeggen, zeg maar.. Ze heeft met de gyn overlegd en ik moet nu naar t ziekenhuis voor een ctg en krijg daar iets tegen de pijn zodat ik iig rustig de nacht door kan komen.. Ze kwam er zelf mee dat ik beter Pethidine kon krijgen (spuitje) maar dan moet ik in t ziekenhuis blijven slapen en dat wil ik liever niet.. Maargoed, de gyn neemt t nu even over en we zien het wel.. Ben echt bang dat t óf heel lang gaat duren allemaal óf dat t gewoon wéér niet doorzet
Balen Sam! Hoop dat het snel uit je lichaam is dan. Heb nog niks gehoord van Kristel. Hoop echt zooo dat ze vandaag/morgen gaat bevallen en dat alles goed gaat.
Jeetje meis, misschien weer vals alarm dus. Maar je bmm was aan het verweken toch? Dus de oefenweëen doen iig al iets! Meis, sms maar als je iets wil doorgeven. Ik hoop voor je dat aan de ctg blijkt dat het toch wel weëen zijn! Dikke knuff meis en je kan het!
Spannend! Kwam net nog ff binnenglippen hier voor ik ga slapen, is het misschien begonnen voor Kristel.. veel succes meis, je kan het! Ik hoop dat Yentle nu snel in je armen mag liggen!! @ Mecha werkse, gaat dat nog wel die nachtdiensten? @ Mum balen dat je migraine had zeg gelukkig nu weer over.. Mijn moeder heeft zo'n 25 jaar ernstige migraine gehad lag ze regelmatig doodziek op bed.. dat is de reden dat ik migraine ook zo eng vind, ik dacht als kind altijd dat ze dood ging dan @ Dreamer, heb het aantal slagen per minuut geteld maar het was iets van 85 dat is toch veel te laag of valt dat nu wel mee nog met 18 weken *zorgen maakt* @ Sammie zo hee drie eitjes dat er maar tenminste 1 bevrucht wordt en lekker blijft zitten, moet zo wel lukken! *duimt* @ Ryanne pff dat is wel heftig zo aan het einde, spoedkeizersnede of knip, gelukkig is het met je mooie meisje en met jou nu alles goed! @ Bos ik heb 2 konijnen, 1 witte met zwarte vlekken (mannetje) en 1 zwarte met grote witte vlekken (vrouwtje), beide kunnen zich niet meer voortplanten Rest heb ik niet allemaal gelezen.. ik kijk inmiddels ook dubbel.. ga maar naar bedje toe! Ik hoop morgenochtend goed nieuws te lezen over Kristel Trusten!
Kristel,balen dat het niet zo gaat als verwacht,maar raar dat ze niet had gekeken of je al ontsluiting had. Hou je ons op de hoogte? Succes in het zkh en hopelijk tot snel met de kleine meid!
@Dees: ik denk dat je je eigen hartslag te pakken hebt Want 85 voor een beebje lijkt me niet goed! Die zal eerder rond de 150 liggen volgens mij. Kan me goed voorstellen dat je migraine eng vindt, vind ik ook namelijk!
@Kristel: meis, mocht het niet doorzetten vanacht, probeer dan goed te rusten! En anders zie ik het sms-je wel verschijnen. Ik denk aan je.
Net terug van het ziekenhuis. Heb een dik uur aan de ctg gelegen. Hierop was duidelijk te zien dat het wel gaat om echte weeën, maar ze zijn nog niet zo heftig dat ze voor ontsluiting zorgen. Ze konden me verder niet vertellen hoe het nu verder gaat (logisch) maar het is iig wel een begin. Het zou zomaar vannacht of morgenochtend ineens door kunnen zetten, maar het kan ook nog zo 2 of 3 dagen duren aangezien het de eerste bevalling is. Het kan natuurlijk ook nog wegzakken weer, maar die kans achtten ze klein.. Het is dus echt wel spannend zo! (Al moet ik zeggen dat t me aan de ene kant niks zou verbazen als t weer afzakt, t zal namelijk eens wél meezitten ) Ik heb nu pijnstilling gekregen en een slaappil zodat ik iig een beetje tot rust kan komen en wat energie kan krijgen voor het geval het wel snel gaat beginnen. Dus die ga ik nu innemen en hopelijk pik ik nog even wat uurtjes slaap mee.
jeetje meid wat een gedoe,ik hoop voor je dat het helemaal doorzet en niet meer 2 a 3 dagen gaat duren ik duim voor je heel hard dikke knuf voor kris knufff
@ desiree dit is me eerste nachtdienst weer na lange tijd dus het is ff kijken hoe en wat. tis nu 3.11 en ik voel me nog goed dus ik denk dat ikhet wel volhoud.. wel moet ik zeggen dat ik de dagdiensten juist moeilijk volhou..pff die slopen me totaal slaap lekker btw
@ Ryanne: pfff er komt toch heel wat bij kijken hea zo'n bevalling. Gelukkig is Frederique gezond ter wereld gekomen. Daar gaat het tenslotte om. @ Suus: jeetje wat erg meis! Hoop dat er goed mee te leven is. Succes meid! En alvast veel plezier maandagavond. @ Nen: Weer lekker naast je mannetje geslapen vanacht? @ Red: gelukkig dat het meeviel van je broer. @ Kriss: Whaaaaaaaaaaaa.... Tis dus iedergeval wel begonnen. Ben zowwww benieuwd! @ All: Goedemorgen, als ik niet op iedereen heb gereageerd sorry was zow benieuwd naar Kriss haar verhaal. Ben alweer druk geweest. De auto stond nog vol visspullen van Daan, dat heb ik vanmorgen in de schuur gezet zodat ik straks boodschappen kan gaan doen. Dan moet ik Angel dus weer even alleen laten... Daarna wil ik samen met Angel naar m'n ouders. Ga ik daar even de auto schoonmaken. En hoop dat m'n stiefpa dan even op Angel wilt passen zodat ik samen met m'n moeder naar de stad kan. Heb nog een voedingsbh nodig en slingers etc etc. Ik ga nu snel douchen, anders is de dag alweer voorbij!
@ kristel ik hoop dat het vannacht heeft doorgezet of dT JE GOED hebt kunnen slapen want je moet goed uitgerust zijn. @ bos ik heb een super kraamverzorgster! Hebben we veel geluk mee gehad zeg. werkt hard, is aardig, rustig gewoon super. @ oma en mum lijkt me vreselijk migraine. Ik heb zelden hoofdpijn en als ik het wel heb wordt ik al gek. Wil niet weten hoe migraine aan moet voelen @ all goedemorgen
weet even niet meer wie het vroeg maar onze meid doet het uitstekend. Gister en vannacht in haar eigen bedje geslapen gelukkig en ze meld zich om 3 en om 7 voor de fles dus tussendoor kunnen we gelukkig slapen.
zie aan mn banner dat er al een week voorbij is. Vorige week om deze tijd lag ik nog in het zh. Rare gedachte
Mag ik ff komen spammen?? Zal de rest op mn Hyves zetten wil niemand hier een vervelend gevoel geven of verdrietig maken..