Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik werd om 6 uur wakker en keek recht in de ogen van een grote spin :$
    Heb dus niet meer geslapen en ben maar gaan schoonmaken met mn foontje bij me in de buurt.
    Maar nog altijd geen sms van Kristel, dus denk dat Yentle haar tijd neemt.

@Kristel: meis, ik hoop dat het snel doorzet allemaal.
    Telkens weer afwachten en toch pijn hebben is ook niets!
    Ik wens je alle kracht die je nodig hebt meis.

@Ryanne: ahh had haar al op hyves gezien, maar wat een poppie he :D
    En de tijd gaat snel he!
    Je kan je nu al geen leven meer zonder haar voorstellen.

@Debby: zou je niet eens rustig aan gaan doen?
    Je hebt je energie hard genoeg nodig meis.

@Gaby: zal het even aanpassen!

@Bos: en zijn de gordijnen er al?

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dreamer: das... echt ..vies... ik haat spinnen!

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha ja ik vind ze ook vreselijk!
    Kon me nog net inhouden om niet te gaan gillen!
    Heb heel stoer de electrische vliegenmepper gepakt en hem geelectrocuteerd :p
    Vond het wel heeeeeeel stoer van mezelf, normaal ren ik weg en gil ik naar manlief dat er een spin zit namelijk :p

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemorgen Meiden,

@ Desiree: Ik kan me voorstellen dat je dat als kind doodeng vond...
    heeft je moeder er nu nog last van?

@ Ryanne: Wat super dat frédérique het zo goed doet, en s'nachts 2 keer voor een
    flesje wauw... je hebt een modelkindje :D fijn hoor...
    echt een heel mooi en tevreden meisje...

@ Dreamer: hahahahaha het is alsof ik dat zelf gepost heb...
    ik ben ook echt als de dood voor spinnen...

@ Kristel: Hmm het is dus wel begonnen maar wil(de) nog niet echt doorzetten...
    meid ik hoop dat je supergoed geslapen hebt, en dat je kleine meid zich vandaag
    laat zien hoor...

@ de rest: Goedemorgen :D beetje goed geslapen allemaal?

k vond het hier gisteravond ook maar even spannend... had echt om de paar minuten
    harde buiken en steken, kreeg er buikpijn bij en rillingen... naar de wc geweest
    en toen snel gaan slapen in de hoop dat het over zou zijn vanmorgen...
    ik moet zeggen dat ik me goed voel maar de harde buiken zijn er nog steeds,
    terwijl ik gewoon in bed lig...

ik ben er inmiddels wel achter dat ons kleintje dus daadwerkelijk gedraaid is, het ruggetje
    lag namelijk de hele tijd (van mij uit gezien) rechts, nu voel ik daar niks meer
    maar voel ik links van alles (kan er niet uit opmaken of het het ruggetje is of
    kontje of misschien wel handjes en voetjes ofzo) weet dus ook niet of hij/zij
    nog netjes met het hoofdje naar beneden ligt :(
    ik voel ons kindje nog wel bewegen maar niet meer zo duidelijk als toen het met het ruggetje
    rechts lag...

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Ryanne, wat een poppetje!:D

* Duimt voor Kristel dat de kleine meid niet al te lang wacht!*

Debby, veel plezier vandaag!

Goed werk Dreamer :p

Hier nog steeds misselijk bah!
    Gelukkig is de diarree alweer gestopt.

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: Blegh, misselijk zijn is niet leuk... gelukkig is de diarree al over... zitten de buren nog boven? of zitten ze inmiddels bij jou op de bank? :p

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Had die slaappil ingenomen en ben vrij snel knock out gegaan :D Heb ook tot 9.30 uur doorgeslapen, echt fijn!

Maarja, weeën blijven maar ze worden niet echt erger. Het blijft zoals gisteravond :( (al vind ik op dit moment 'weeën' een groot woord omdat ze dus niet heftiger worden :()
    Bah, ben echt bang dat ik zo een hele tijd moet rondlopen nog..
    Maargoed, als het zo blijft aanhouden en dus niet erger wordt ga ik ook gewoon weer bellen, want dit is gewoon echt niet leuk zo!
    Ik wil (&^%*( dat t doorzet...

Nja, zijn jullie ook weer op de hoogte.. Ben er snel weer vandoor, ga even met kruik oid op de bank liggen, kijken of dat de pijn een beetje draaglijk maakt..

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Fijn dat je met behulp van die pil even een keer goed hebt kunnen slapen, dat heb je echt nodig!!
    idd lekker met een kruik in bed of op de bank gaan liggen...
    ik duim voor je meid, dat het nu gewoon een keer door gaat zetten...

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja ga me maar eens uit bed hijsen, douchen, aankleden en de boodschapjes in huis halen...

tot straks denk ik...

doei doei

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zo... ik was even nieuwsgierig!

@Kristel, balen zeg dat het nog niet doorzet! Gelukkig heb je wel kunnen slapen zodat je ook weer wat energie hebt. Hopelijk komt er wel ontsluiting en misschien kunnen ze dan je vliezen breken, hoewel de kans op een weeenstorm dan wel groot is.
    Sterkte meid en wens je alle kracht die nodig is!
    @Bos, ja mn mannetje heeft nog steeds werk, waarschijnlijk t/m december en misschien langer.
    'k Heb 3 spuugdoekjes, 6 hydrofiele luiers en 6 washandjes gekocht geloof ik. Gisteren bij de action ook een olifant-rammelaar ;)

'k Denk dat ik gewoon steeds wat koop, dan merk ik het ook niet zo in m'n portomonnee.
    @Debby, doe je wel een beetje rustig aan?
    @Mum, geen weeen krijgen he!!!
    @Nhene, wow pittig zeg nachtdienst! Is 't gelukt?
    @Dreamer, m'n pa heeft volgens mij ook van die neussprays tegen migraine.
    'k Heb heel veel last gehad van spanningshoofdpijn maar laatste jaar gaat het aardig goed. (misschien wat minder stress ;))
    @Sammie, vervelend meid! 'k Heb er ook last van maar dat zal wel door de zwangerschap komen.

Werk belde nog even hoe t ging. Ze hadden een gezin voor me hier in het dorp maar ze wilde even overleggen want ging wel om 6 uur per dag maar voor 6 dagen. Toch maar niet gedaan. Denk dat ik 't gewoon even bij 3 uur per dag moet houden, anders zit ik straks na 2 of 3 dagen weer thuis.

Moet hier in huis eigenlijk nodig stofzuigen, dweilen en wc doen. Volgens mij is dat al 2 wk niet gebeurd (oeps!)

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Natuurlijk doe ik rustig aan... hihihi :D
    Tis zo gek boodschappen doen, ik heb maar extra drinken in huis gehaald alvast voor de kraamvisite, beschuit en muisjes liggen nu ook in de kast.
    Lekker veel fruit en knabbel worteltjes enz. :) Was weer veel te veel geld kwijt. :( Das wel minder.

@ Kristel: Wat lekker dat je zo goed hebt geslapen. Maar erg vervelend dat het niet doorzet. Maar er kan nu elk moment vanalles gebeuren.

@ Dreamer: Iehhhhkkkkkkkssss.... Das niet lekker wakker worden! :(

@ Sammie: Thanks meid!

@ Ryanne: Hello meid! Ze is alweer een weekje... wat gaat de tijd toch hard. :)

@ Mum: Jij ook al steken enz... bah bah... Doe maar lekker rustig aan hoor.

Ik heb dus nog steeds negens geen last van, geen gerommel of wat dan ook. Voel me grotendeels van de tijd hartstikke fit en vind t heerlijk om lekker bezig te zijn. :) Alleen vraag ik me daarbij af is dat een teken dat onze kleine nog wel even op zich laat wachten of kan het ook gewoon zo zijn dat ik nergens last van heb. Van mij mag hij namelijk wel komen. Anders moet ik weer een grote schoonmaak houden ;) hahahaha :D Voor m'n gevoel dan. :p

Zo nu ff stofzuigertje er doorheen gooien en dan op m'n gemakkie naar m'n ouders rijden. Lekker onaangekondigd. :p

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Red: Goed dat je voor jezelf en de kleine hebt gekozen. 3 uurtjes is goed genoeg hoor op dit moment voor jou.

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: gordijnen hangen. zal zo ff foto in mijn album zetten

@kristel: succes (voor de zoveelste keer haha)

@debby: lekker toch dat je je zo fit voelt. jij bent na kristel de volgende toch?

@ryanne: wat een lieffie zeg *smelt*

14. gaby1986

zo.. mijn ouders kwamen even langs voor een kopje koffie.. en ze zijn nu weer weg.. k ga lekker op joey wachten met de boodschappen.. k moet alrijd alleen.. vandaag gaat die maar weer een keertje mee.. kunnen we ook alle legen flessen inleveren.. k zoek het steeds niet om die mee te nemen. haha.. zijn er nu wel erg veel geworden..

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: goed zo neem je mannetje maar een keer mee naar de supermarkt..

heb de oude foto's van het kamertje vervangen voor de nieuwe

ben nu ook tanden poetsen en dan gaan vriendlief en ik ook ff naar de aldi, plus, etos en ff cadeautje halen voor zijn collega die vanavond zijn verjaardag houd (gelukkig hoef ik niet mee vanavond. heb wallen tot aan mijn tenen haha, was om zes uur wakker)

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, mooi hoor!!! Mooie buik ook zeg!

'k Ga hier ff wat eten, wordt weer een beetje misselijk. Dan moet ik toch ook maar 's wat gaan doen.

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: fijn dat je even het kunnen slapen meis.
    Vergeet je geen buikfoto's te maken vandaag?
    Ik hoop dat het snel doorzet!

@Bos: ben benieuwd naar de foto's :D

@Debby: je kan zomaar ineens weeën krijgen hoor.
    Dus geniet maar lekker dat alles heerlijk gaat!

18. gaby1986

zo ik ga even de was ophangen... en weer een nieuwe aanzetten..

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: staat leuk zeg!
    Lekker fleurig.
    En wat een buik zeg, prachtig :D

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: Jep... Vandaag 37 weken! :)