doei debby zo de was hangt.. en heb ook maar wat was opgevouwen. nu staat de nieuwe al aan.. en nu heb k geen zin meer..
Ik kom even snel spammen... Ze hebben net ons geboortebord gebracht Ben er echt superblij mee! En nu weer gauw naar de bank.. Denk ook dat we zo de vk maar weer even gaan bellen, eens vragen wat we hier nou mee moeten met die weeën steeds Misschien dat ze toch ook wel weer even langs wil komen om te kijken of t verweken van mn baarmoedermond vordert en of ik evt al ontsluiting heb.. p.s. @ Dreamer: Ik heb afgelopen woensdag gelukkig nog buikfoto's gemaakt Ook echt met t idee 'dit zouden de laatsten kunnen zijn'.
Hey hey Ik heb alles echt supersnel doorgelezen, kzag dat Kristel weeën had. Spannend! Ik hoop voor je dat het vandaag doorzet en dat je vanavond Yentle al in je armen kan houden. Of in de late namiddag ofzo Heel mooi geboortebord trouwens. Sorry dat ik niet op de rest reageer, maar kben meteen weer weg. Mijn schoonbroer is er al, en zo dadelijk komt mijn jongste broertje. Ik zal er dit weekend niet veel zijn, maar ik kom natuurlijk wel spiekem hoe het is met Kristel
@kristel: hoop dat het snel doorzet en dat je binnenkort yentle vast kan houde. heb je vk al gesproken?? Hoop dat je nu ontsluiting hebt en dat het gaat gebeuren!! spannend.. wij gaan ook even boodschappen doen.. en dan misschien even snel naar de vrije markt..!! Fijne dag allemaal!! En heel veel sucses voor kristel!!
@ Kristel: Wat een gaaf geboortebord echt super zeg... nu maar hopen dat ie snel de tuin in kan @ Bos: zal even naar je gordijnen spieken
@ Bos: Wat gaa zo met de gordijnen t is echt mooi... en wat een mooi bol buikkie heb je zeg ... zo boodschapjes zijn binnen, heb bij de action even een mooie trolley gekocht (koffertje met handvat en wieltjes) zodat ik daar van de week mijn vluchttas van kan gaan maken misschien wat vroeg maja hij moet ook al mee op vakantie hé wij gaan even de hort op... heb weer hoofdpijn :S harde buiken zijn er nog steeds maja heb nu ook weer gelopen enzo, dus kijk het allemaal wel aan... dinsdag naar de vk en als het niet erger wordt wacht ik gewoon tot dan en geef ik het gewoon aan...
Update: Vk komt straks langs (rond een uur of 15.00 zei ze) en dan gaat ze weer even kijken of ik evt al ontsluiting heb.. Zoniet en t blijft de hele dag hetzelfde dan zouden we vanavond weer even kijken hoe we t met de nacht gaan doen. Waarschijnlijk krijg ik dan weer slaapmedicatie en pijnstilling.. Wat een gedoe de hele tijd.. Nog ff en ik ga 20x de trap op en af lopen ofzo, misschien helpt dat om t een beetje door te laten zetten
@ Kristel: Fijn dat ze toch weer even komt kijken, hoop dat je al een aantal cm ontsluiting hebt... succes meis... tot vanavond denk ik... fijne dag allemaal!!
@mumtobe & oma: thanks voor complimenten @kristel: zijn wel wat dingen waarvan ze zeggen dat het sneller gaat he...hart van een ananas eten, bitter lemon eten of sex hebben maar kan me voorstellen dat je daar nu geen zin in hebt haha. @mumtobe: vervelend die harde buiken.....kan me er gelukkig niks bij voorstellen @red: goed dat je toch niet meer gaat werken. je moet om jezelf en de kleine denken hoor. boodschappen zijn binnen, nu staat er lekker broodje in de oven
zo joey is bijna thuis en dan gaan we ff wat eten en boodschappen doen. de koelkast is ook gewoon echt leeg.. haha
@Kristel, duim voor je! @Bos, 'k heb hier ook broodje in de oven. Zit nu aan de soep. Was erg misselijk maar trekt nu wel weg. Gelukkig! Manlief is er ook nog niet weer, zou rond de middag thuis zijn. Naja zie 'm vanzelf wel verschijnen. Hij zal wel zeuren dat ik weer niet gezogen heb, maar wil me eerst ff fit voelen. Hihi ben ook erg, want hij mag 't niet doen.
Omdat 't nu echt even goed moet gebeuren. En hij vergeet vaak de hoekjes en randjes enzo. Maar ja... inmiddels is 't nog niet gebeurd.
Goedemiddag allemaal! (weekendvierders ) @ Red, haha jij bent net zoals ik met het huishouden.. het meeste doe ik zelf omdat manlief er niet zoveel van bakt maar hij is wel een hele goede stofzuiger, dat neem ik dan weer niet van hem af 8) Lekker broodje uit de oven.. wat doe je erop? @ Bos, zo hee dat is een buik om jaloers op te zijn mooie buik hoor! En het kamertje is ook heel leuk geworden. Overigens zijn er alleen maar mooie buiken hier, kijk ze regelmatig hier enne allemaal mooie buiken @ Kristel, jammer dat het niet is doorgezet maar het klinkt toch alsof het geen dagen meer gaat duren.. Ik geloof echt dat Yentle zich aan het voorbereiden is. Balen dat het zo lang duurt al dat voorwerk, maar ze gaat er wel aankomen Wow mooi geboortebord!! @ Debby, geniet er maar van dat je niet zoveel last hebt.. en ach jij blijft denk ik toch wel schoonmaken totdat hij komt @ Ryanne, wat een schatje zeg!! Dat is nog eens leuke spam @ Mum, misschien ook al wat voorwerk die harde buiken wel ff schrikken als ze om de zoveel minuten komen.. Ik deed trouwens ook administratief werk zonder diploma, inmiddels ben ik aan het doorgroeien, je zal heus wel aan de bak komen straks @ Dreamer, ik had het fout geteld .. maar het waren er zo'n 155 per minuut vanmorgen zou het toch stiekem een meisje zijn 1x was echt grappig toen ik luisterde schopte hij tegen die plaats aan.. dat voelde ik echt duidelijk.. Bah smerig die spin, dan schrik je wel in een keer wakker.. daarna nog geslapen? @ Migraine van mijn moeder, dat is grotendeels overgegaan toen ze in de overgang kwam.. of tenminste een paar jaar ervoor, het werd steeds minder en nu heeft ze het af en toe nog.. We gaan zo ook ff boodschappen doen.. en konijnenkooien vullen met hooi en hun zooi en dan kunnen ze naar buiten daarna huis schoonmaken, zag alweer wat vieze dingetjes en heb verder toch niks te doen