Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @dees..
    Nee je hebt niemand weg gejaagt hoor! ;)
    Alles goed met je?

@Kristel..
    Balen meid! Ik hoop dat het vanavond toch echt door gaat zetten hoor..Dit duurt niet lang meer hoop ik!
    Mooi geboorte bord heb je ! :)

@all
    Pff ik heb honger (lekkere trek)..Zit de laatste tijd weer te bunkeren niet normaal :p
    Niet goed, want ik moet nog 4 kilo kwijt en dan zit ik weer op me normale gewicht..natuurlijk wil ik er nog wel 10 kilo af haha..
    Dus moet even een beetje rekening houden met wat ik eet..:p

Straks maar even wat fruit inslaan..Waaronder lekkere aardbeitjes, druiven, appels en bananen..:D
    Kan ik die als tussendoortje eten..

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ kris ff ego want ik ben net wakker... mooi bord ennuh ik heb me laten vertellen dat het hebben van sex de bevalling echt heel goed op gang kan helpen klinkt misschien raar maar de samentrekkingen die je krijgt daarvan zouden het allemaal versnellen .. me buurvrouw heeft het bij 3 van de 4 kinderen gedaan en is er heilig van overtuigd dat het daardoor sneller is gegaan ... ps kan me voorstellen dat het het laatste is waar je aan wilt denken maar als het help ??? ;)
    succes meid

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Vk is net weg..
    Er is niks veranderd tov gisteravond.. Baarmoedermond is precies hetzelfde nog (dus aan t verstrijken) en nog totaal geen ontsluiting..
    Ik geef t op.. kutzooi!
    Ben echt chagrijnig en verdrietig nu.. Vraag me ook af hoe lang ik t dan nog trek om zo rond te lopen met die pijn steeds..
    En dan vertelt die vk ook nog even doodleuk 'ja, het kan nog zo 5 weken duren hoor en inleiden doen we pas vanaf 42 weken' (bot gezegd heb ik dus gewoon dikke pech en moet ik t zelf maar uitzoeken! (was trouwens een andere vk dan gisteravond)
    Flikker toch op, als ik het echt niet meer trek dan doen ze er maar gewoon wat mee anders ga ik iedereen verrot schelden daar.. Ze kunnen iemand toch niet zo 5 weken rond laten lopen en oververmoeid laten raken of continu aan de slaapmiddelen houden? :(

Sorry, maar ben echt supergefrustreerd nu en heb even geen zin in t forum nou.. Mocht er alsnog wat gebeuren dan horen jullie t wel, maar verder heb ik gewoon even geen zin..

*zwaai*

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Mijn vriend en ik hebben het de dag voordat Chanell werd geboren ook sex gehad..Dus mischien is het daar ook wel doorgekomen dat me vliezen braken ik weet het niet hihi..:p
    Baat het niet, dan schaadt het niet..;)

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kristel: jee ze kunnen je echt niet lang zo door laten lopen hoor..

6. @ kristel mooi bord
    @ mescha vriendlief en ik hebben vrijdagavond ook nog 'geklust' en s'avonds kreeg k weeen

7. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    :$ jemig zeg dat jullie daar zin in hebben met zo'n dikke buik :$

ik moet al maanden niet aan sex denken ;)

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

tja waarom niet me vriend vind het alleen maar sexy whahah hij is gek ...ennuh ja daarom wie niet waagd wie niet wint ;)
    ...

ps ff wat achtergrond info .. zomaar omdat ik me verveel whaha de naam mecha is afgeleid van me vriend zijn naam en mijn naam samen zijn naam begint met me.. en de mijne met cha hihi

ben misseljk vandaag al vanaf het einde van me nachtdienst dacht dat het wel weg zou trekken na het slapen maar :(

9. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    vervelend dat je zo misselijk bent

het is wel erg rustig hier vandaag. zit iedereen te genieten van de zon.

ik zit nu ff binnen want kreeg het erg warm buiten. heb namelijk ff terras geveegd. container schoongemaakt, rolluiken gesopt en de ramen gezeemd. dat was het wel weer voor vandaag

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Desiree: Ik zal idd ook wel aan de bak komen hoor :D administratief werk heb
    ik ook gedaan zonder opleiding en tandartsassistente was ik ook zonder opleiding,
    alleen in de kinderopvang kom je zonder diploma niet aan de bak, en terecht vind ik ook...
    Gelukkig heeft je moeder nu niet meer zoveel last van de migraine...
    aan de poets geweest vandaag zie ik wel :p

@ Kristel: Dikke knuff meid, dat het nog steeds niet doorzet...
    ik vind het vreemd dat ze je wel aan de slaapmedicatie zetten maar wel doodleuk zeggen dat
    ze je zo nog 5 weken kunnen laten lopen...

@ Mariss en Ryanne: jullie ook aan de "klus" net voordat het allemaal begon...
    wij hebben sinds de posi test niet meer echt "geklust" wel op andere manieren
    met elkaar bezig geweest... zou dat ook helpen?
    ik krijg wel harde buiken van orgasme's :):)

@ Bos: Je bent flink actief geweest hoor :D

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    had ik al gezegd dat ik nog maar 50 daagjes moet :D :D :p

12. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @mumtobe: ben dus niet de enige die niet meer echt heeft geklust na de test haha

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Aangezien jullie t allemaal zeggen gaan we t toch proberen vanavond ;) Moet er helemaal niet aan denken, hele zwangerschap al niet, hebben t 4x geprobeerd ofzo maar elke keer ging t niet vanwege pijn, maar ik ben het gewoon écht spuugzat allemaal dus we gaan er gewoon voor!
    Net ook bij de Tuinen geweest voor frambozenbladthee, zagen we niet liggen dus Kimo ging t even vragen of ze dat hadden en meteen keeg die als reactie 'Oh, wil ze de weeën opwekken?! Dan moet je capsules nemen in de hoogste dosering, dat schijnt goed te helpen!' (De hele winkel kon meegenieten, zo hard praatte ze :))
    En ik heb vanmiddag ook nog het hart van een ananas gegeten...

Nou, als dit allemaal niet werkt bij elkaar dan weet ik het ook niet meer! ;)

En nu weer snel terug naar de bank, want boodschappen doen was niet zo slim en nu heb ik nóg meer pijn :(

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Wil trouwens ook nog even zeggen dat ik me best lullig voel dat ik alleen over mezelf praat vandaag.. :) Hopelijk is het een beetje te begrijpen dat het komt doordat ik nu met dit gezeur zo zit...

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @Kristel
    Veel plezier vanavond ;) Hopen dat het helpt meid!
    Rustig aan doen he!

Ik ga der vandoor meiden..
    Zijn nog wat boodschappen nodig..

Liefs

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Je hoeft je echt niet lullig te voelen hoor..;)

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Bos: Nope, hier ook niet hoor :D
    @ Kristel: Geeft niks hoor meid... ik hoop dat het allemaal als
    een speer gaat werken
    en je vanavond je meissie nog in je armen hebt...

18. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ben ik ook weer! ff snel gekeken of Kristel nog nieuws heeft.

Wat rot meid dat t nog niet doorzet! Je vk was ook niet erg begripvol. Succes vanavond ;) Hopelijk helpt t!
    Enne je hoeft je er niet lullig om te voelen hoor, denk dat iedereen er begrip voor op brengt!

@Bos, hihi ben ik niet de enigste... moet er ook ff niet aan denken. Hopelijk komt 't wel weer.
    @Desiree, hihi ons huis is nog steeds 't zelfde. Moet vandaag of morgen echt de wc doen, anders wordt dat te gek. Van de vloer hoeven we toch niet te eten.

Manlief kreeg 't in z'n hoofd om nog Groningen in te gaan. Super druk en ben moe. Bij de V&D ff wat lekkers gehad en bak fruit, belachelijke prijzen durven ze daar te vragen! Gewoon 5 euro voor een paar stukjes meloen en ananas.
    Net op terugweg nog even patatje gegeten maar heb er niet veel van gehad. Gelukkig is mijn kerel een grote eter en eet steeds mijn restjes op ;)

Heb nog een schattig jasje mt 56 gekocht. Met een winterkindje is dat vast geen overbodige luxe.

19. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: nou je kan in ieder geval niet zeggen dat je er niet alles aan doet haha. succes vanavond... en je mag nu best over jezelf praten hoor....

@red: weer lekker wezen shoppen dus...leuk hoor...

hier ook lekker patatjes op. ook nog ff gaatjes gevuld met zand tussen de tegels. kan het weer lekker zakken...

20. @ mariss ja hier gaat het wel goed hoor.. regelmatig ff hartje luisteren, ook aan me schoonouders laten horen vonden ze ook leuk :D
    Vanmorgen naar de kapper geweest, lekker weer een stuk af!
    Fruit is iig een stuk gezondere snack ja ;) ach en soms wat lekkers snoepen kan wel, als je het maar niet constant doet.. :p

@ Kristel gekkerd geen sorry zeggen.. we willen het ook allemaal weten hoe het gaat met je, hoe ver het staat en of het doorzet etc. Je hebt het nu eenmaal zwaar nu! Stomme vk zeg, als je helemaal gesloopt bent dan kan het toch zo niet verder lijkt me :(!?!? Gewoon blijven doorzeiken, morgen weer zeuren aan die telefoon ;)
    Vriendin van mij zei dat ze in de sauna was gaan zitten, flink heet, dat daardoor de weeën begonnen.. en je hebt ook baarmoederstimulerende middeltjes, misschien helpt het.

@ Red, hapjes en broodjes bij de V&D zijn duur ja.. meestal van die bakjes fruit die je kan halen. Zelf snijden is altijd veel goedkoper!
    Ik heb laatst ook een jasje gehaald in maat 56 voor de winter :) leek me ook wel handig om alvast te hebben. was toch mooi in de sale :D

@ Bos, ik moet ook niet meer aan klussen denken hoor.. een enkele keer voor me man dan, maar kan er zelf niet van genieten. Ik zeg telkens maar kijk uit kijk uit, en het doet zeer aan me bekken.. dus die enkele keer dat 't gebeurt is het wel standjes experimenteren die niet pijn doen :D
    Ach sex is niet verplicht toch :p

Zo ff de konijnen kammen, die beessies verharen zo erg.. plukken hier vliegen in het rond.. :$

Share This Page