Bevallingspoll Kristel86 - Uitgerekende datum: 27 juli Denkt zelf: 16 juli Marisss denkt: 20 juli Dreamer83 denkt: 10 juli Mumtobe21 denkt: 24 juli Kim1988 denkt: 20 juli Debby86 denkt: 23 juli Emma21 denkt: 31 juli Sterretje08 denkt: 15 juli Desiree1986 denkt: 16 juli Sammie88 denkt: 28 juli Juffie2008 denkt: 14 juli Hilli denkt: 20 juli Red88 denkt: 18 juli Debby86 - Uitgerekende datum: 1 augustus Denkt zelf: 8 augustus Kristel86 denkt: 4 augustus Marisss denkt: 6 augustus Dreamer83 denkt: 5 augustus Mumtobe21 denkt: 28 juli Kim1988 denkt: 3 augustus Emma21 denkt: 4 augustus Sterretje08 denkt: 9 augustus Desiree1986 denkt: 7 augustus Sammie88 denkt: 25 juli Juffie2008 denkt: 2 augustus Hilli denkt: 2 augustus Red88 denkt: 4 augustus Bos - Uitgerekende datum: 16 augustus Denkt zelf: 30 augustus Dreamer83 denkt: 15 augustus Marisss denkt: 19 augustus Mumtobe21 denkt: 20 augustus Kim1988 denkt: 22 augustus Debby86 denkt: 20 augustus Emma21 denkt: 10 augustus Sterretje08 denkt: 23 augustus Desiree1986 denkt: 22 augustus Sammie88 denkt: 24 augustus Juffie2008 denkt: 16 augustus Hilli denkt: 17 augustus Red88 denkt: 25 augustus Kim1988 - Uitgerekende datum: 18 augustus Denkt zelf: 4 augustus Dreamer83 denkt: 5 augustus Marisss denkt: 16 augustus Mumtobe21 denkt: 21 augustus Debby86 denkt: 20 augustus Emma21 denkt: 29 juli Sterretje08 denkt: 16 augustus Desiree1986 denkt: 10 augustus Sammie88 denkt: 7 augustus Juffie2008 denkt: 1 augustus Hilli denkt: 12 augustus Red88 denkt: 21 augustus Emma21 - Uitgerekende datum: 27 augustus Denkt zelf: 5 augustus Dreamer83 denkt: 17 augustus Marisss denkt: 29 augustus Mumtobe21 denkt: 30 augustus Kim1988 denkt: 25 augustus Debby86 denkt: 23 augustus Sterretje08 denkt: 14 augustus Desiree1986 denkt: 24 augustus Sammie88 denkt: 20 augustus Juffie2008 denkt: 21 augustus Hilli denkt: 20 augustus Red88 denkt: 20 augustus Mumtobe21 - Uitgerekende datum: 30 augustus Denkt zelf: 15 augustus Dreamer83 denkt: 25 augustus, meisje Marisss denkt: 26 augustus, jongetje Kim1988 denkt: 30 augustus Debby86 denkt: 3 september Emma21 denkt: 1 september, jongetje Sterretje08 denkt: 5 september Desiree1986 denkt: 3 september Sammie88 denkt: 8 september Juffie2008 denkt: 20 augustus Hilli denkt: 2 september Red88 denkt: 27 augustus
Ik moet jullie weer teleurstellen hoor... Het zet gewoon niet door.. t klussen is wel gelukt gisteravond, maar blijkbaar is er iemand nog niet helemaal klaar om geboren te worden. (of het is gewoon een pestkop ) Ach ja, we zullen zien hoe het vandaag verloopt! Krampen blijven iig (alleen echt heel veel pijn heb ik er niet meer aan, ben er al aan gewend ) en we gaan vandaag maar een lang stuk met Angel wandelen ofzo voor zover dat lukt. Ze zeggen dat bewegen ook goed is namelijk Maar ik verwacht er eigenlijk helemaal niks meer van...
ik moet zometeen ff weg.. kan ik t hier niet in de gate houden.. k blijf gewoon niet lang weg.. haha.
Jeetje meis, balen dat het niet door wil zetten. Had goede hoop toen je om 10 uur nog niet online was geweest. Yentle, kom maar snel!
Ik had vanochtend ook weer even goeie hoop, toen ik wakker werd met supererge buikkrampen.. Maar jammergenoeg waren dit mn darmen die moeilijk deden Nouja, ik verwacht er voorlopig echt niks meer van en pas als er écht weer iets verandert of wat dan ook laat ik t weten Ik vind dit zelf ook niet leuk om steeds hoop te hebben/krijgen en te geven en dat t dan weer niks blijkt te zijn. Ik heb morgen iig weer een afspraak staan bij de vk en dan ga ik eens goed overleggen wat we hier nu precies mee moeten.. Kan ook wel gaan bellen vandaag, maar dan komt ze weer voor jan lul langs. Bel alleen als er echt iets verandert.
Als je ineens veel moet poepen kan het ook een voorteken zijn he! Maar goed, op dit moment kan alles een voorteken zijn natuurlijk. Als je van je af wilt schrijven moet je dat gewoon doen hoor meis. Ik vind het niet vervelend als je schrijft. Ik vind het alleen vervelend voor jou dat het telkens niet doorzet! Dus gewoon schrijven als je dat wilt! Dikke knuff meis.
@ Kristel: Dikke knuffel meid... jammer dat het allemaal (nog) niet heeft geholpen... wat Dreamer zegt idd, rommelende darmen zijn ook een voorteken @ Dreamer: jij hebt het er maar zwaar mee... volgens mij ben jij steeds als eerste online om te kijken of er nieuws is hahaha... @ Gaby: Jij houdt het ook allemaal goed in de gaten hé hoezo we leven met elkaar mee? hihi... Ons kleintje is weer gedraaid naar mijn idee, maagzuur is weer een stuk minder, harde buiken nemen ook af en ik voel hem/haar weer wat meer en sterker bewegen...
Het gaat echt supersnel. En wat is ze veranderd in een week! Vanaf vandaag moeten we het alleen doen. Proberen zo snel mogelijk een ritme te krijgen. Kraamweek is t-m woensdag beetje langs me heen gegaan maar het is genieten
@Kristel, sluit me bij Dreamer en Mum aan, hoop voor je dat je even wat tijd op de wc mag doorbrengen Duim voor je dat het toch doorzet!!! @Mum, fijn dat je wat minder last hebt! Ik moet om 14.00u aan het werk. Beetje vaag verhaal. Ziekenhuis had gisteren naar mijn werk gebeld dat ze een vrouw hadden met een onverwachtse en ongecontroleerde bevalling. Dus ze is nergens voor controle geweest en geen kraamzorg geregeld. Degene van de planning dacht dat ze niet wist dat ze zwanger was maar zei tegen mij dat ik me daar waarschijnlijk niks bij voor kan stellen. 't Is een 3e kindje, eentje van 5/6 en 3/4 jaar. Ze krijgen 3 uur zorg per dag t/m zaterdag, dus ideaal voor mij en hier km of 8 vandaan. Ben echt benieuwd wat ik aantref. Er is ook niks qua papieren of zorgplan ofzo.
@kristel: nog steeds geen nieuws.. ik lees wel de hele tijd bij.. maar geen tijd om te reageren vandaag als het goed is veel thuis dus veel tijd om te kijken Ik hoop dat het doorzet.. en je niet langer zo rond hoeft te lopen.. @redd: Ik ben ook benieuwd wat je aantreft.. vreemd dat ze niks geregeld heeft ofzo.. ben benieuwd naar het verhaal @ryanne: fijn dat je zo geniet maar denk ook niet dat het anders kan met zo'n mooie kleine meid.. @mumtobe: Ik zeg soms ook tegen pascal dat dan kristel bijvoorbeeld misschien gaat bevallen.. en dat ik dat spannend vind enzo hij snapt niet hoe ik zo mee kan leven met mensen die je niet zo heel goed kent alleen via internet @gaby: en waar ga jij naar toe dan? ik dacht dat jij een thuisblijfweekend had @sex: wij hebben ongeveer 1 keer in de 2 weken nog sex.. ik heb er ook wel gewoon zin in.. als ik niet zoveel rugpijn zou hebben en niet zo snel moe zou zijn zouden we nog wel vaker sexen denk ik.. ik had op internet gelezen dat sex geen kwaad kan dus maak me er niet zoveel zorgen over.. @all: wij gaan zo beginnen om de bovenverdieping op te ruimen.. dan kunnen we de babykamer leeghalen en heel rustig beginnen met opknappen Er moet nog een buis om de verwarmingsbuizen.. van hout en er moet nog behang gekrabt worden.. en geverft worden.. en dan moet nog alles opgehangen worden.. ook nieuwe gordijnen enzo.. de rails moet nog gehangen worden dus de kamer moet leeg.. hahah Ik heb trouwens al 4 winterjasjes 2x maat 56 en 2x maat 62
hoi meiden hoe is het hier, heb niet trg gelezen want is een beetje veel. zie dat kristel nog steeds de kleine binnen boord heeft gister straatfeest gehad van de straat van mijn ouders en zijn naar de grotten in valkenburg geweest en toen naar zo'n bowling centrum en hebben we steengegrild dus was wel heel leuk. alleen heb ik de hele dag weer bloed geplast dus had veel pijn ik word er echt moe van maar ja kan er niks aan veranderen. is er verder nog spannends gebeurd??
@dees: haha kam jij je konijnen?? wassen ze zichzelf niet. dan verliezen ze toch ook haren (mijne wassen elkaar altijd haha) ik heb ook niet van die langharige jij misschien wel? @kristel: fijn dat het gelukt is met klussen alleen jammer dat het niet geholpen heeft. @suus: weet ook wel dat klussen geen kwaad kan maar heb er gewoon geen behoefte aan. vind het wel vervelend voor vriendlief maar die zit er niet zo mee zegt hij. hij overleeft het wel zegt hij haha leuk dat jullie nu aan de babykamer gaan beginnen. weet je al met welke kleuren je wil werken of gewoon neutraal? @mumtobe: fijn dat je minder last hebt. komt vast omdat hij nu weer anders ligt (of zij haha) @kim: zo gezellig dagje gehad dus gister...vervelend dat je nog wel bloed plast. moet geen pretje zijn. @red: oh dat is vaag van dat gezin. ik kan me niet voorstellen dat mensen niet door hebben dat ze zwanger zijn. je voelt toch van alles en vooral als je al twee keer zwanger bent geweest. dan moet je toch weten hoe het voelt.... ben benieuwd of je er achter komt of ze het echt niet wisten.... werkse @gaby: ja hier inderdaad uitgeslapen haha jij bent altijd wel vroeg op he.. gisteravond wilde ik nog ff het frituurvet vervangen maar gelijk maar ff de hele pan schoongemaakt. lag dus nog pas om 11 uur op bed. vannacht best wel wat wakker geweest. kleine heeft ook een hele tijd tegen mijn ribben liggen schoppen waardoor ik niet meer kon slapen. gelukkig uiteindelijk weer in slaap gevallen met het gevolg dat ik pas om half 11 weer wakker was....word waarschijnlijk lekker duf dagje vandaag. heb gister al genoeg gedaan. vandaag mag vriendlief aan het werk. die moet nog stofzuigen, dweilen en strijken haha...
zo ben der weer.. waren even bij de opa van joey.. dat was t enigste afgesproken dingetje dit weekend..
weet je wat ik niet snap.. waarom is suus een vip member en bos een expert member.. en kim een member.. en ik een elite member.. wat is het verschil?
dat weet ik ook niet.. ik ben gewoon een very important person @gaby: er ligt hier trouwens zo'n zwart kussentje van jou die hebben we gister gejat nee.. perongeluk meegenomen .. zat in mijn fleecedenkentje verwikkeld