@gaby mag ik je wachtwoord (pben) @ryanne zo dat gaat hard zeg. had je mijn sms trouwens gister niet ontvangen?? @red wij hebben ook pannekoeken gegeten werkse meid
@ Gaby het ligt wel aan het berichtenaantal maar een elite member heeft meer berichten dan een vip member snap je en een expert member is het hoogste wat je hier kan bereiken.. na 5000 berichten.. Ik heb ook babysite link onderaan staan is gewoon met een url die je kan aanklikken in je handtekening, heel makkelijk @ Red werkse! @ Ryanne zo dat is goed dat je er al zoveel kilo's afhebt.. die andere paar vliegen er hopelijk ook zo af.. @ Kim balen dat je nog steeds bloed plast klinkt echt pijnlijk ook.. @ Bos nou ze verharen nu zo erg dat ik ze wel kam, anders vliegen de plukken in het rond.. en dan klaagt mijn man altijd zo.. ze wassen elkaar ja en zichzelf ook de hele dag (volgens mij een hobby van die beesten ) maar toch nog superveel haar overal. Hier ook een duf daggie vandaag..
ik ook eens b\proberen met de babysite.. wij gaan nu boven opruimen.. net weze lunchen bij mijn zusje op het werk.. lekker tomatensoepje met stokbrood op.. en daarna nog lekker ijsje jammie.. Doeg allemaal!! tot strax
@ Suus: haha vriendlief begint hier nu zelfs ook, als ik s'morgens de laptop aanzet: En? is ze al bevallen hahaha... @ Kim: Gezellig dagje gehad , nou dat bloed plassen is ook niks zeg... zeggen ze daar ook niks van? heeft dat ook te maken met de onsteking? Lekker zo'n lui dagje @ Bos: ja idd, ik denk ook dat het komt omdat hij/zij weer gedraaid is.. van mij mag het zo blijven liggen, voel ik mezelf véél beter Haha jij zet je vriend ook goed aan het werk dus strijken hoef ik hier niet van hem te verwachten, maar stofzuigen enzo doettie wel @ Gaby: watvoor soort member je bent ligt aan het aantal berichten wat je gepost hebt... *hmm zie dat dat al verteld is, maar hoe het precies zit weet ik ook niet hoor* @ Ryanne: 12 kilo kwijt al? Jeejj dat gaat vlug... hoeveel was je in totaal aangekomen? *Lees het al* Super goed man die laatste kilo's vliegen er ook vast af... Lekker hoor zo'n schoon huis en idd een steuntje in de rug om het nu bij te houden... @ Red: Mmmm pannekoeken, k zal vast te laat zijn, maar krijg er wel trek van... k heb geen melk in huis anders had ik ze misschien wel gebakken straks... misschien mijn moeder maar even bellen of die melk in huis heeft @ Suus: Poets/opruim ze Hier hebben we samen de keuken even onder handen genomen... vriendlief heeft de vaatwasser even gepoetst van binnen, zat allemaal vet opgehoopt bij het rubber... blegh.. ik ben net begonnen aan het uitsnijden van letters uit papier zodat ik een sjabloon heb voor de tekst voor op het canvas voor in de babykamer, maar het wil niet lukken ben er maar even mee gestopt omdat ik het anders door de kamer smijt hahaha... nu ook een beetje een lui dagje denk ik zo... misschien straks nog even naar schoonouders een vloerkleed ophalen maar veel meer gaan we niet doen vandaag...
Helleuh Nou, het hopen dat ik veel tijd op de wc mag doorbrengen vandaag heeft geholpen hoor! Heb echt ontzettend buikkramp de hele tijd en ben nu voor de 2e x al geweest vandaag terwijl ik normaal maar 1x in de 2/3 dagen moet Maarja, ik ga er maar gewoon vanuit dat ik iets verkeerds gegeten heb ofzo @Red: Pannenkoeken! Je hebt me op een idee gebracht, ik denk dat wij ook maar pannenkoeken gaan eten @Ryanne: zo, dat doe je goed zeg, 12 kilo al kwijt Hopelijk gaat t hier ook zo snel straks! @Kim: He bah, echt erg dat je nog steeds bloed plast Kon je écht niks anders krijgen qua ab? Of anders een hgere dosis ofzo? @De rest: Heb me best gedaan, maar ben de helft alweer kwijt.. Hier echt weer continu harde buiken en pijn, t lijkt weer meer te worden dan gisteren bijv. Ach ja, we zien het wel! Heel stiekem mag Yentle eigenlijk niet geboren worden vandaag, mn moeder is vandaag jarig en t is natuurlijk wel zo leuk als ze allebei hun eigen verjaardag hebben Ik had wel laatst een keer verteld over een droom die ik had en daar kwam 14 juli uit.. Ben eens benieuwd of dat uit gaat komen.. Zou wel heel eng zijn als het gebeurt dan!
@ Kristel: Gefeliciteerd met je moeder zou Yentle dan precies met 38 weken geboren gaan worden? hebben jullie allemaal standaard melk in huis dat jullie spontaan pannekoeken kunnen eten? haha ik heb nooit melk in huis...
@Mum: Wij hebbe naltijd standaard melk in huis ja Ik eet vaak Brinta 's ochtends of cornflakes dus heb t wel nodig.. En pannenkoekenmix en poffertjesmix hebben we eigenlijk ook altijd standaard in huis. In t weekend eten we namelijk wel eens pannenkoeken als lunch 14 juli ben ik 38w1d..
@mumtobe: hier ook eigenlijk altijd wel melk in huis...maar je hebt ook pannenkoekenmix die je aan maakt met water ipv melk. altijd handig voor als je geen melk in huis hebt.. crea hoor jij. @kristel: gefeliciteerd met je moeder.
tnx voor felicitaties @Gaby: Nee, ze woont in zuid-limburg en t is me echt te ver om dat nu te rijden (is op zn snelst 2 uur rijden..) Zo ver durf ik niet meer van huis, nu al helemaal niet...