@ Gaby: Haha je drinkt ook altijd melk? ik drink geen melk en ook vriendlief moet er niks van hebben, ook gebruik ik het niet vaak met koken oid... @ Kristel: Pannenkoekenmix heb ik ook in huis dat heb ik weer wel altijd staan ow haha dacht dat het vandaag al de 13e was k snap dat je niet meer zo ver van huis durft nu hoor... @ Bos: ow, dan ga ik die maar eens in huis halen denk ik... pannenkoeken is zoiets waar je spontaan zin in hebt, en meestal op zondag haha... Hmmm... ik dacht dat ik nog appel in huis had, heeft vriendlief die aan het konijn gegeven nu wordt het helemaal niks met de pannekoeken want vriendlief lust geen pannekoeken zonder appel de zeikerd hahaha...
pannenkoeken met appel (ieuw) haha ik drink altijd iedere ochtend sowieso een beker melk en vaak bij t eten enzo ook.. vind t zo lekker.. met koken gebruik ik eigenlijk ook nooit melk..
@ Gaby: Hij eet zijn pannekoeken altijd met appel en een flinke dot kaneel is wel heel erg lekker hoor, maar het MOET van mij niet, heb net zo lief een pannekoek met stroop of suiker
@ Gaby: Blegh... peer... hihi ik ga aan de mandarijntjes en denk toch vanavond pannekoeken als ik aan melk kan komen vriendlief bekijkt het maar wattie eet haha...
@mumtobe: ik drink bij mijn ontbijt sochtends altijd een beker melk haha . maar hier zijn ook de albert hein en jan linders open op zondag van 4 tot 8 dus als we iets missen gaan we het gewoon halen @gaby: weer een ijsje hahaha .. is wel lekker @kristel: gefeliciteerd met je moeder.. als yentle dan eens vanavond word geboren na 12 uur dan is het een eigen dag @all: ik kan echt niet meer wachten tot het morgen 8 uur avonds is heb er zoooooooveel zin in
*klaagmodus aan* Even klagen over essent.. wij hebben daar onze stroom en gas.. nu moeten we gewoon 493 euro betalen :O 363 euro bijbetalen en dan gewoon 130 euro voor de maand juli Maar ze hebben een fout gedaan kwamen we achter want ze hebben bij de gasstand gewoon 400 m3 teveel opgeschreven.. terwijl wij iets heel anders hebben doorgegeven.. scheelt gewoon 160 euro.. moet pascal morgen maar even essent bellen *klaasmodus uit*
@ Suus: Owww... geslachtsbepaling spannend.. heb je een vermoeden? enne balen zeg dat je tot 8 uur sávonds moet wachten... dan duurt de dag zolang...
@ Gaby: ben mijn moeder al aan het bellen buren heb ik niet zulk goed contact mee en tja tankstation is ook een optie maar is zo duur dan eet ik morgen wel pannekoeken
@mumtobe: overdag was gewoon niet handig.. want wij moeten allebei werken En mijn ouders gaan mee.. en de ouders van pascal .. en mijn zusje dus dan kan je het best avonds gaan Ik heb zelf het idee dat het een jongen word.. vanaf het begin al.. en pascal ook.. en iemand die paranormaal begaafd is die zei ook een jongen Dus ben benieuwd hahaha.. Lekker hoor pannenkoeken.. ik moet nog denken wat ik wil eten.. heb geen zin in pannenkoeken.. heb nog helemaal niet echt honger.. mja.. pascal wel .. @gaby: wat eet jij?
suus: ik eet niks denk ik.. heb broodjes op tussensdoor enzo. heb echt helemaal geen honger.. en joey heeft net ook gehaktballetjes met saus op enzo.. dus die heeft ook geen honger..
hmm.. zucht haha.. ik weet niet wat wij moeten eten.. misschien zo maar even naar de ah rijden.. en daar een idee op doen.. of lekker ravioli met brood maar dat vind pascal te weinig denk ik
nee.. weet ik maar hij moet zijn buikje ook wel rond houden.. anders zakt zijn trouwbroek daalijk af hahahahahaha *als die da hoort *
@Pannekoeken: hebben wij gisteren gegeten, jammie! @Kristel: ahhh het gaat nu echt beginnen hoor! Je darmen zijn leeg en dan gaat het ineens harder rommelen. Ik verwacht uiterlijk morgen een mooie geboorte sms van je! @Dees: komt de naam vaak voor? @Ryanne: zo dat is hard gegaan zeg! Zo, nu ga ik even bami maken. Eet smakelijk dames!
@Suus: Spannend morgen! Ben echt benieuwd Zal zo de lijst nog even een keer erbij halen en kijken wat iedereen gegokt heeft bij jullie! @Dreamer: Nou, ik geloof er eerlijk gezegd geen bal meer van dat er gauw wat gaat gebeuren Ik denk echt dat ik gewoon iets verkeerds gegeten heb ofzo.. Ga er maar gewoon vanuit dat het nog wel even gaat duren Doe ik ook nu.. ik word me een beetje te vaak voor de gek gehouden. Ik bel ook pas weer een VK als ik echt door de grond ga van de pijn, dán pas geloof ik dat er echt iets gebeurt