Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Haha je drinkt ook altijd melk?
    ik drink geen melk en ook vriendlief moet er niks van hebben, ook gebruik
    ik het niet vaak met koken oid...

@ Kristel: Pannenkoekenmix heb ik ook in huis :D dat heb ik weer wel altijd staan :p
    ow haha dacht dat het vandaag al de 13e was :p
    k snap dat je niet meer zo ver van huis durft nu hoor...

@ Bos: ow, dan ga ik die maar eens in huis halen denk ik...
    pannenkoeken is zoiets waar je spontaan zin in hebt, en meestal op zondag haha...

Hmmm... ik dacht dat ik nog appel in huis had, heeft vriendlief die aan het konijn gegeven :( nu wordt het helemaal niks met de pannekoeken want vriendlief lust geen pannekoeken zonder appel :( de zeikerd hahaha...

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

pannenkoeken met appel :$ (ieuw) haha
    ik drink altijd iedere ochtend sowieso een beker melk en vaak bij t eten enzo ook.. vind t zo lekker.. :)
    met koken gebruik ik eigenlijk ook nooit melk..
    :)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Hij eet zijn pannekoeken altijd met appel en een flinke dot kaneel :p is wel heel erg lekker hoor, maar het MOET van mij niet, heb net zo lief een pannekoek met stroop of suiker :D

4. gaby1986

k ben een pereijsje aan het eten.. mm lekker.. :)

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Blegh... peer... hihi ik ga aan de mandarijntjes :D
    en denk toch vanavond pannekoeken als ik aan melk kan komen :p vriendlief bekijkt het maar wattie eet haha...

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @mumtobe: ik drink bij mijn ontbijt sochtends altijd een beker melk :p haha . maar hier zijn ook de albert hein en jan linders open op zondag van 4 tot 8 :p dus als we iets missen gaan we het gewoon halen :p

@gaby: weer een ijsje :p hahaha .. is wel lekker :p

@kristel: gefeliciteerd met je moeder.. als yentle dan eens vanavond word geboren :p na 12 uur :p dan is het een eigen dag :p :D

@all: ik kan echt niet meer wachten tot het morgen 8 uur avonds is :D :p heb er zoooooooveel zin in :D :D :D

7. gaby1986

mum: kun je geen melk halen bij een tankstation dan ofzo.. of ff bij de buren :)

suus: hoi

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    *klaagmodus aan*
    Even klagen over essent.. wij hebben daar onze stroom en gas.. nu moeten we gewoon 493 euro betalen :O
    363 euro bijbetalen en dan gewoon 130 euro voor de maand juli :mad:
    Maar ze hebben een fout gedaan kwamen we achter want ze hebben bij de gasstand gewoon 400 m3 teveel opgeschreven.. terwijl wij iets heel anders hebben doorgegeven.. scheelt gewoon 160 euro.. moet pascal morgen maar even essent bellen :mad:
    *klaasmodus uit*

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Owww... geslachtsbepaling :p spannend.. heb je een vermoeden? enne balen zeg dat je tot 8 uur sávonds moet wachten... dan duurt de dag zolang...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: ben mijn moeder al aan het bellen :p buren heb ik niet zulk goed contact mee en tja tankstation is ook een optie maar is zo duur :( dan eet ik morgen wel pannekoeken :D

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Jeeeejjj mijn moeder heeft melk in de koelkast :D dus ikke eet ook pannekoeken vanavond...

12. gaby1986

haha helemaal blij :D

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @mumtobe: overdag was gewoon niet handig.. want wij moeten allebei werken :p
    En mijn ouders gaan mee.. en de ouders van pascal .. en mijn zusje :p dus dan kan je het best avonds gaan :D
    Ik heb zelf het idee dat het een jongen word.. vanaf het begin al.. en pascal ook..
    en iemand die paranormaal begaafd is die zei ook een jongen :p
    Dus ben benieuwd :p hahaha..

Lekker hoor pannenkoeken.. ik moet nog denken wat ik wil eten.. heb geen zin in pannenkoeken.. heb nog helemaal niet echt honger.. mja.. pascal wel .. :p

@gaby: wat eet jij?

14. gaby1986

suus: ik eet niks denk ik.. heb broodjes op tussensdoor enzo. heb echt helemaal geen honger.. en joey heeft net ook gehaktballetjes met saus op enzo.. dus die heeft ook geen honger..

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hmm.. zucht :p haha.. ik weet niet wat wij moeten eten.. misschien zo maar even naar de ah rijden.. en daar een idee op doen.. :p of lekker ravioli met brood :p maar dat vind pascal te weinig denk ik :p

16. gaby1986

pascal heeft altijd honger haha.. maakt niet uit wat die eet.. :D

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    nee.. weet ik :p maar hij moet zijn buikje ook wel rond houden.. anders zakt zijn trouwbroek daalijk af :p hahahahahaha :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
    *als die da hoort :p *

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Pannekoeken: hebben wij gisteren gegeten, jammie!

@Kristel: ahhh het gaat nu echt beginnen hoor!
    Je darmen zijn leeg en dan gaat het ineens harder rommelen.
    Ik verwacht uiterlijk morgen een mooie geboorte sms van je! ;)

@Dees: komt de naam vaak voor?

@Ryanne: zo dat is hard gegaan zeg!

Zo, nu ga ik even bami maken.
    Eet smakelijk dames!

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @dreamer: bami lust ik niet :p dus is geen optie voor mij.. pascal is weer thuis.. even overleggen

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Suus: Spannend morgen! Ben echt benieuwd :D Zal zo de lijst nog even een keer erbij halen en kijken wat iedereen gegokt heeft bij jullie!

@Dreamer: Nou, ik geloof er eerlijk gezegd geen bal meer van dat er gauw wat gaat gebeuren ;) Ik denk echt dat ik gewoon iets verkeerds gegeten heb ofzo..
    Ga er maar gewoon vanuit dat het nog wel even gaat duren :) Doe ik ook nu.. ik word me een beetje te vaak voor de gek gehouden.
    Ik bel ook pas weer een VK als ik echt door de grond ga van de pijn, dán pas geloof ik dat er echt iets gebeurt ;)

Deel Deze Pagina