Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kristel, hopelijk ga je toch vannacht of morgen bevallen!!

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

red: lijkt me ook echt raar gewoon in eens een baby..

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwy woepss whahaha

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Wat vreemd zeg... kindje is wel helemaal gezond? en is ze echt 40 weken zwanger geweest of tja dat weet je natuurlijk ook niet dan... whaaaaa lijkt me echt vreemd...
    mare posi testen kan toch alleen als je HCG aanmaakt? dus dan was ze toen ze die test deed waarschijnlijk al zo ver dat ze geen HCG meer aanmaakte...

Hier ook normaal pannekoeken met stroop of poedersuiker... helaas nu geen stroop in huis dus, alleen poedersuiker gebruikt...

5. gaby1986

is t gelukt mecha?

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hai meiden! Het huis is helemaal top, alleen nog geen internet.. Ff vraagje: ervaringen over de xadventure researcher kinderwagen.. Wie o wie weet iets?? Groetjes

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja is gelukt...
    kijk maar :D

8. gaby1986

ja heb net ff gekeken.. t beginetje is der.. :)
    als je bij mij op t woordje hier klikt kom je op die van mij..:)

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Red: Wat een raar verhaal zeg! Ik kan me dat écht niet voorstellen dat je niet in de gaten hebt dat je zwanger bent :( Op een gegeven moment ga je toch ook vanalles voelen in je buik van je kindje :( Wat denkt zo iemand dan op zo'n moment 'joh, mn darmen leven' ofzo? :(
    Helemaal als je al eerder zwanger bent geweest, dan moet je toch weten hoe of wat :( Ik kan hier gewoon echt niet bij...

Wat betreft testen tijdens je zwangerschap; als ik nu een test doe is ie nog steeds positief hoor, je maakt je hele zwangerschap hCG aan alleen wordt dat op een gegeven moment minder, maar niet zo weinig dat testen negatief uitslaan..

@All: Ben er weer vandoor, pannenkoeken zijn klaar :D (beetje laat vandaag met eten)

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Ow... okeej weer wat geleerd, ik dacht dat je lichaam op een gegeven moment stopte met HCG aanmaken...

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Juffie, wij hebben die ook besteld! Die man in de winkel was er erg positief over! Wij hebben 'm gekozen om de prijs, omdat ie er leuk en stoer uitziet, lekker licht is maar toch stabiel.

@Mum, ja 't kindje is helemaal gezond. Ze hadden eerst geschat op 42 weken maar op 't papier stond a terme en 40 weken.
    'k Weet ook niet hoe 't kan, maar ze wisten het echt niet. Dacht dat 't alleen maar in verhalen gebeurde.

't Zijn ook gewoon hele normale mensen. Die vrouw snapte er ook niks van maar achteraf gezien waren er wel wat dingen wat veranderde maar ja als je een negatieve test hebt en je gaat er van uit dat je niet zwanger bent... kindje is blijkbaar ook heel rustig geweest in de buik. Leek vandaag ook een heel rustig en tevreden baby.

Manlief is niet fit en staat al onder de douche. Ik kruip er zo ook maar in. Best wel moe en ga wel even lekker lezen ofzo.

Tot morgen!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Fijn dat het kindje in ieder geval gezond is :D

Lekker op tijd t bedje in dus... slaap lekker alvast...

13. Suus prinsje
    Hilli prinsesje
    Red prinsesje
    Mecha prinsje
    Juffie prinsje

k ga nu ook ff eten

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Eet smakelijk meid..

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Heb vannacht gedroomd dat ons kindje geboren was en we ons kindje gingen showen bij de sportclub van vriendlief:"de waterpoloclub..... whahahahaha dat doettie helemaal niet :(, (hij zaalvoetbald :p)
    we hadden een meisje gekregen en hadden haar de naam gegeven, die we ons kindje echt willen geven als het een meisje is :D en iedereen vond het een heel mooi meisje met een hele mooie naam :D :D

16. gaby1986

mum nou leuke droom toch..:)

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: jemig zeg vaag dat je het gewoon helemaal niet door kan hebben. tja ik heb het wel vaker gehoord maar kan me er weinig bij voorstellen. als ik zie wat een pens ik krijg haha (of is die vrouw van haar zelf heel stevig dat je het minder ziet?)

@juffie: geen ervaring met die kinderwagen sorry

@vriendlief heeft net voor het eerst van zijn leven gedweild haha en chagi dat tie was omdat er strepen op de vloer kwamen (hij had beetje nat gedweild terwijl ik zei dat hij het goed moest uitwringen. en dan nog zeggen: dat kan toch niet daarvan zijn. nou ja dan niet) hij is gelijk door gegaan naar boven om te strijken. daar word hij ook altijd chagi van dus denk dat ik niet te veel moet zeggen vanavond....alleen maar lief zijn en drinken inschenken ofzo haha

18. gaby1986

bos: nou word gezellig dan vanavond :)

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja haha ...ach misschien is hij beetje afgekoeld straks (als het strijken mee zit dan haha) en anders geef ik hem wel een lekker koud drankje, koelt hij misschien ook van af hihi

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Jeps was wel een leuke droom :p ben benieuwd of het ook wat te betekenen heeft mbt het geslacht van ons beebje :D
    nog ongeveer 49 daagjes (of iets langer) en dan zullen we het weten :p

@ Bos: Ow.. idd maar een beetje lief voor 'm zijn dan vanavond...

Deel Deze Pagina