Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ga der vandoor.. ff douchen en dan lekker tv kijken,. tot morgen..

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Gaby: Fijne avond meid... tot morgen...

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ik ben echt ontzettend moe (terwijl ik vannacht op zich goed geslapen heb en vanmiddag ook nog 2,5 uur dus ik snap t niet) dus ik duik gauw mn bed in! Hopelijk slaap ik vannacht ook weer een beetje goed (of mag ik wat anders gaan doen natuurlijk :p maar daar gaan we maar niet vanuit!)

Enne, als ik morgen niet meteen 's ochtends kom melden, niet denken dat ik aan t bevallen ben ofzo he ;)
    Als er wat gebeurt sms ik Dreamer namelijk erover.

En nee, ik sms niet pas als Yentle er al is, ik sms tussendoor al wel een keertje dan.. (of ik laat t aan Kimo over)

Goed? Ik wil morgen (of overmorgen, of wanneer dan ook :p) geen berichten lezen over 'en, zou het?' 'is het gebeurt?' etc. haha. Is voor mij ook gewoon een beetje confronterend als ik steeds moet zeggen dat er niks gebeurt is ;)

Nouja, slaap lekker allemaal en tot morgen :D

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: Slaap lekker meid, we zien het berichtje van Dreamer idd wel verschijnen als het zover is :D

5. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @truste kristel

@vriendlief is niet meer chagi sinds hij beneden is dus kruip er ff naast op de bank.

tot morgen

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Bos: Gelukkig issie niet meer sjaggo :D Fijne avond meid...
    Slaap lekker alvast..

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    nog 21 uur en een kwartier en dan hebben we de echo :D kan niet wachten.. wil zo graag weten wat het word :D
    Ben gewoon al de hele avond aan het aftellen..
    Vriendlief gaat nu nog even dweilen.. wat een schat is het toch!!
    Slaap lekker allemaal

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Suus: Slaap lekker meid... ik hoop dat jij een beetje kunt slapen... volgens mij ben je een beetje hieper de pieper :p

Blegh ik ben misselijk... heb een beetje teveel cherrytomaatjes gegeten...

ga zo ook maar naar bed denk ik... ben best moe...

Slaap lekker allemaal!!

Doei doei

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Red: jeetje wat een verhaal en dat na al 2 zwangerschappen.
    Mn schoonzusje kwam er pas met 5 maanden achter, maar zij is 140 kilo, dus dan zie je het niet.
    Snap ik het alsnog niet, maar goed ;)
    Wel fijn dat het goed gaat met het kindje.
    Trek je het werken wel?

@Kristel: hoop dat je lekker kan slapen meis!

Ehh weet niet meer waar ik op wilde reageren :p
    Kwam eigenlijk even checken hoe het met Kristel stond en dat weet ik nu.

Slaap lekker dames!

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

hahah @ bos zwangerschaps hormonen??

hihi @ de rest slaap lekker dames en misschien tot straks..
    ps heb inmiddels fotos op me babysite geplaatst :D

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey meiden, goedemorgen....

Gister had ik toch weer zo'n emo-dagje... Pffff...
    Daan en ik zijn aan het begin van de middag naar t bos geweest, lekker door de plassen gestampt.
    De rest van de dag erg weinig gedaan. Daan heeft nog geprobeerd een systeempje te maken om de lampen mee op te hangen. We willen ze namelijk in de hoeken. Toen dat niet lukte hield hij het ook voor gezien.

Afgelopen nacht veel last gehad van rugpijn. Veel gezweet en veel wakker geweest... Ik denk dat het dus verstandig is als ik nog even terug ga.

Sorry dat ik nog niet gereageerd heb op jullie, doe ik strakjes wel. Ik ben op de een of andere manier nog een beetje van de kaart. :(

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mecha: leuk hoor die foto's! :)

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @mumtobe: was inderdaad een beetje te hyper denk ik :p
    Ging pas om kwart over 12 slapen.. en om 6 uur alweer wakker :p ben zo zenuwachtig.. maar niet alleen om het geslacht maar ook om of alles goed is..

@debby: slaap lekker nog even.. jij bent ook erg vroeg wakker :p
    Wel lekker naar de bossen :D nog even lekker een keer met zijn 2en :p ;)

@mecha: leuke site :d en leuke foto's!! :D

@all: het schiet mij steeds in mijn rug.. eigelijk nog net mijn bil.. dat doet zoveel pijn :( meer meiden die dit herkennen.. en er misschien tips voor hebben ??

Over de echo vanavond.. mijn moeder die zag gister de site van waar ik het ging doen.. www.first-sight.nl en die vroeg waarom ik een 2d echo deed een geen 3d/4d..
    maar er staat me iets van bij dat 3d/4d echo minder mooi is als je zo kort zwanger bent?
    wie weet dit?

14. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    hee meiden, goedemorgen!

@Debby, lekker naar het bos geweest! Vind ik ook altijd leuk.
    Is Daan er ook een beetje klaar voor dat de kleine straks komt?

@Kristel, gelijk heb je meis! Succes he!

@Suus, spannend!!! 'k Zou 't niet weten over de echo... als ik een 3d zou doen, zou ik die ook wat later doen denk ik.
    Oeh bah, heb je een zenuw bekneld zitten?

@Mecha, leuke foto's!

Ben ook al bezig met een babysite alleen moet ik nog 's keer foto's fixen. Staan volgens mij op onze vaste pc maar hebben niet zoveel recente meer dus moeten nodig maar weer 's foto's maken.

Zo maar weer aan het werk, moet van 9 tot 12 dus das ideaal. Op bed eten en dan half uurtje later opstaan lijkt weer te werken, dus ik ben weer een beetje happy!

15. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    9 weken alweer... gaat echt snel! Na de bouwvak hier maar eens flink aan de klus!!! Huis moet toch een beetje in orde zijn als de kleine komt, hoewel we vast niet alles moeten doen.
    Ach... die kleine hoeft bijv. nog niet naar de wc (die je hier met een schroevendraaier moet doortrekken :p) Hihi

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Goeiemorgen :)

@Debby: He bah, balen dat je zo'n brakke nacht gehad hebt. Hopelijk slaap je nu nog even een beetje bij :)

@Suus: Whoehoe, nog 12 uur en 35 minuten :D
    Wij hebben trouwens met 16 weken ook al 3D/4D gedaan en ik vond het echt geweldig! Ok, je ziet nog niet superduidelijk een gezichtje zoals je ziet met 30 weken bijv, maar het is echt geweldig om je kindje zo te zien hoor. Ik ben echt fan van 3D/4D echo's ;) Je ziet gewoon zoveel meer dan met 2D..

@Mecha: Je babysite wordt leuk! Leuke foto's ook :)

@All: Wat een rotnacht heb ik weer gehad :( Rugpijn die ik gisteren had werd alleen maar erger en de pijn trok helemaal door naar mn benen. Verder had ik ontzettende buikkrampen de hele tijd door mn hele buik. Dus van mn maag tot aan mn doos :( Ik werd er gewoon wakker van steeds..
    Het zal wel niks betekenen verder, want het was aanhoudend aan een stuk, het kwam niet opzetten en nam weer af zoals weeën zouden doen bijv.
    In mn dromen heb ik t overigens wel verwerkt als weeën want ik droomde eerst dat ik tegen mensen zei dat ik morgen zou gaan bevallen en dus niet met ze kon afspreken :p
    En later aan droomde ik dat ik ging bevallen en 2 uur na de bevalling liep ik al met Yentle in de supermarkt rond om boodschappen te doen, haha. (ze was trouwens héél mooi! :D :p)

Nouja, straks bij de vk even navragen of zij weet wat dit misschien is..

17. goedemorgen all

@ suus hier heel de zwangerschap last gehad van mn bil. En dan vaak ineens dat je zo'n steek krijgt. Kun je volgens mij niets tegen doen. Niet te wild en gewoon rustig opstaan.

wij hadden met 16 weken een 2 d echo maar ze heeft ook ff 3d laten zien. Weet neit of t veel duurder is?? Onze 3d foto's waren best onduidelijkdus ik zou zo vroeg geen 3d echo laten maken.

18. @mescha hoe gaat het met je vriend en de baby?? al wat meer gewend en geïntereseerder?

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja gaat heel goed thanks

@ de rest thanks voor de comps :D doet me goed :D
    ik kom net uit de nachtdienst dus ik ga lekker slapen doeii zwaai zwaai

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal.

weer een aantal die slecht geslapen hebben.. :(

ik moet werken van 13.00 tot 17.00 dus das wel lekker.. :)

Share This Page