Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Suus: Balen zeg die pijn... Ik denk dat het de spanning is.
    2d is in dit stadium nog voldoende denk ik. Je kleintje ziet er nu nog uit als een klein alientje. hihihi
    Rond de 20 weken, tot 25 is 3d/4d het mooiste geloof ik.

@ Red: Daan is op van de zenuwen dus heeft soms rare uitspattingen. Maar hij heeft wel zoiets laat het maar komen... Dan wordt t voor hem ook wat werkelijker.
    Hij zegt steeds 'jij bent al echt moeder omdat je het voelt enz, maar ik moet het maar aannemen... om het vaderlijke gevoel daarbij te creeeren is heel moeilijk'
    Werkze meid!

@ Kristel: Ik heb nog even kunnen slapen, maar om 8uur vond Angel het welletjes en kwam me even wakker maken. Ondanks dat ze uit was geweest. Ze vond het ongezellig denk ik. hihihihi :D
    Balen van jou nacht en van de pijn. Doe maar lekker rustig aan... Veel succes bij de vk.

@ Mecha: Ik wist tot gister niet eens dat jij jij bent.... hihihi :)

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Nog geen kleine lieve beebjes geboren zie ik!
    Ze laten wel op zich wachten he!

@kristel, balen dat je zo slecht geslapen hebt zeg, echt ff vragen aan de vk wat het kan zijn hoor!

@debby ga nog maar ff lekker terug naar bed hoor meis, dat zal je goed doen!

@mecha, slaapse meis!

@gaby, lekkere werktijden heb jij zeg, je bent wel vroeg op dan al hoor, als je pas zo laat hoeft te werken!
    Geen uitslaper jij?

@suus, wat spannend vandaag zeg!
    Heel veel plezier met de echo hor!

@ryanne, he meis hoe is het met je?
    Wat een schat van een dochter heb je zeg!
    Gaat alles goed?

@red wat een verhaal zeg, van je gezin!
    Apart dat je niet merkt dat je zwanger bent zeg, lijkt me dat het schoppen enzo je bijna niet kan ontgaan
    Nou leuke verrassing voor iedereen daar haha
    Succes!

Hier niets bijzonders, lekker rustig aan gedaan de laatste dagen.
    Vandaag de laatste dingen voor 't mannetje shoppen, kinderstoel en een badje en nog wat kleine dingetjes, zien altijd wel weer leuke kleertjes enzo haha, dus een leuke dag voor de boeg
    Manlief is vandaag ook vrij, dus dat is gezellig!

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

Whaha debby had je wat gemist :D whahah gekkie ;)
    ja ben terug gekomen :p

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

ja, inderdaad ik geloof dat ik dat gemist had. :p Stomme ik!

hup nu naar bed jij!!! ;)

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

werd net gebeld dat ik niet meer nodig ben op mijn groep.. of dat ik op de bso wil werken van 12 tot 5... tja.. ook goed.. gaan we naar de kinderboerderij.. k wou eigenlijk een legging aan doen met een rokj en slippers.. maar ik denk dat ik gewoon mijn lange broek maar aan doe dan :)

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen
    voel me alweer een stukje beter, dus hopelijk heeft het eindelijk aangeslagen. wel vreemd dat je op de 14de dag antibiotica opeens veel bloed plast maar ja het zal wel..
    als het maar snel over is dan ben ik blij.

hier trouwens ook een 3d echo laten doen met 16 weken ik vond hem heel goed gelukt, foto's staan op de babysite.

ga weer lekker verder grey's anatomy kijken

*kim is officieel verslaafd hihi:D*

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @sterretje: leuk shoppen.. is altijd leuk :D

@redd: 9 weken.. schiet al op.. nog 3 weekjes en je bent veilig :p

@kristel: hahaha.. dat is wel leuk erover dromen.. ben benieuwd :p of je droom ook uit komt :p hoe is het nu met je .. nog buikpijn?

@ryanne: hm.. zal ik maar voortaan rustig aan doen.. had gisteravond weer.. toen moest ik plassen en stond ik dan denk ik te snel op.. daarna trap af.. toen werd het wel wat minder maar deed nog steeds pijn..

@gaby: leuk toch :p op de BSO.. kan je ook wel gewoon een rokje aandoen :p ;)
    Doe ik vanmiddag misschien ook wel :D

@kim: wat is je babysite? ben benieuwd naar je foto's :p

Ik denk dat ik echo bureau eens ga bellen..
    zag op de site staan dat 2de beste is tussen de 16 en 30 weken.. en 3d/4d tussen de 22 en 32 weken.. eens vragen waarom dat is? :p

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hai meiden, groot nieuws heb gister de kleine voor het eerst gevoeld. De hele dag door was er visite en toen gingen we even op de bank uitrusten. Lag op mn rug en wreef over mn buikje en ineens voelde ik een plopje, was best een hard plopje! ik heb nu 6 weken vakantie!! Heerlijk!! Eerst de kasten hier inruimen, wasjes draaien en dan even naar babydump. We zitten er over na te denken om die xadventure nieuw te kopen.. ik heb trouwens fotos van mn buik maar kan ze pas 20 juli online zetten, dan hebben we weer internet.. Doe allemaal rustig aan !!!!

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    leuk zeg.. dat je de kleine gevoeld hebt :D lijkt me zo bijzonder :D

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

het is ook erg bijzonder!! Een mooi moment, net zoals dat je bij de vk een echo hebt en je kleintje ziet liggen.. wij willen toch het geslacht niet weten hebben we besloten. Vorige keer wilde de kleine het niet laten zien en nu hebben we zoiets we vinden het wel goed. De namen weten we al, dus dat is het probleem niet.

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    #48611 bos, 13 jul 2009
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
    goede morgen deze morgen

@debby: ik kwam er ook pas laat achter hoor van mecha haha

@suus: spannende dag vandaag. hopenlijk gaat het lekker snel voorbij vandaag

@gaby; Oh leuk kinderboerderij. werkse

@juffie: leuk dat je de kleine gevoeld hebt. word alleen maar leuker en duidelijker.

@oma: wat vond je man eigenlijk van dat artikel?

@ik heb emma het hele weekend nog niet gezien geloof ik?

@emma, debby, kristel en mumtobe: worden jullie ook zo vroeg wakker van de honger. bij mij is het standaard zes uur in de ochtend en dan kan ik niet meer slapen (heb nu standaard sultana naast mijn bed liggen die eet ik maar op en dan slaap ik wel weer)

ga nu nog maar ff een beschuitje maken.

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: nee, dat heb ik niet... Maar ik ben er meestal vroeg uit om Daan naar z'n werk te helpen en daarna Angel uit te laten. Meestal eet ik dan wat en als ik nog moe ben ga ik even terug en dan komt Angel me weer om 8uur uit bed halen.

@ All: Vandaag wordt echt een baggerdag voor mij.
    Wil het een en ander doen, maar heb eigenlijk nergens geen zin in. Ik heb hoofdpijn en ben moe.... :( Bah bah! Ik ben nu even tosti's aan het maken, misschien gaat t beter als ik iets hartigs heb gegeten.

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Suus: Denk dat ze dat erbij zetten om evt teleurstellingen te voorkomen omdat je rond deze periode nog niet veel details ziet :)

@Bos: Ik heb niet dat ik wakker word van de honger, maar wel mét honger en dat had ik nooit ;) Ik kon eerst altijd pas eten als ik al minimaal een uur wakker was, nu moet ik meteen eten..

@Debby: Hoe bedoel je precies 'Daan naar zn werk helpen'?
    Ben ik toch blij dat Kimo lekker alles doet 's ochtends, ook Angel uitlaten.. :p

@All: Ik word echt gek van de rugpijn... Heb al 2 paracetamol ingenomen, maar t helpt gewoon helemaal niet..
    Zit nu ook met een kruik in mn rug, maar heb t idee alsof de warmte de pijn alleen maar erger maakt, heel raar :(
    Ondertussen ook die *piep*buikpijn de hele tijd..
    Kan iemand me misschien knock out slaan zodat ik ff niks meer voel? :D

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: vervelend dat je je zo voelt. hopenlijk helpen de tosti's. ik ga ook ff douchen anders kom ik niet van de bank af denk ik vandaag...

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    *bos geeft een goeie linkse (sorry kan niet slaan met rechts) aan kristel en rent snel naar boven om te douchen :D*

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ben er vandoor.. moet over 2 minuten aanrijden..tot vanavond..

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Goeiemorgen :D

Ik ben er ook weer es, vrijdag voor het laatst.
    Heb even snel bijgelezen , is echt veeeeel sinds vrijdag,
    Als ik op alles ga reageren ben ik 3 uren verder denk ik haha.

@Kristel spannend! Hoop echt voor je dat het snel doorzet! Maar het moet bijna wel iets betekenen toch?
    Oja je vroeg ergens of je oefenweeen moest wegpuffen, moest ik toen wel en kon niet recht staan, deed vette pijn. Maar het verschilt bij iedereen, mn zus heeft de eerste 8 cm amper was gevoeld..
    Leuke droom trouwens haha meteen maar winkelen :p

@Bos, ja ik word ook altijd wakker van de honger. Irritante is dat ik eerst mn medicijnen moet hebben en dan mag ik een uur niet eten, heel irritant nu. Hoe is het met je schouder?

@Mum, jij ook al veel harde buiken las ik? Nu nog last van?
    Hoe was je etentje?

@Juffie, super dat je de kleine gevoeld hebt!

@Ryanne, wat een verhaal! Het eind is idd best heftig.
    En wat een popje he :)

@Red, kan me dat niet voorstellen dat je het niet voelt.
    het kindje beweegt toch zou je denken. echt bizar he
    9 weekjes alweer ja, schiet op

@Debby, balen dat je zo slecht hebt geslapen, vandaag maar lekker rustig aan doen dan. Ging jij nou thuis bevallen?

@Suus, nog eventjes ;)

@nen, leuk weekend gehad met je mannetje?

@Suus, jeetje chronische bo :( heb je dan ook altijd klachten?

@sammie, wat was dat nou in je huis?

sorry wie ik vergeten ben!

Mark was vrijdag ochtend weer thuis, zijn ergens wat wezen eten. zaterdag gewinkeld en toen bij mn schoonouders gegeten. Waren om 11 uur savonds thuis. Zondag zijn we naar mn zus enzo geweest.
    Alleen zaterdag op zondag nacht was ik ziek , moest de hele tijd overgeven en sochtends was ik weer fit ;) nu alleen nog beetje verkouden. Vandaag maar even wat in huis doen hier..

heb ik verder nog iets bijzonders gemist?

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim, hoe is het met je bo? heb je nog veel klachten?
    Wel vreemd hoor dat bloed plassen..

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: Balen meid dat je zo slecht geslapen hebt, nog maar even terugkruipen dan...
    *ow zie net dat je dat al gedaan hebt :p

@ Suus: Ja dat dacht ik wel :p jullie krijgen gewoon een heel mooi kindje
    te zien (ventje :p) snap dat je nerveus bent hoor...
    Bij ons hebben ze bij de pretecho van 14 weken heel even op 3d gezet, dit was toen niet zo heel mooi
    omdat ons kindje met het gezicht tegen de placenta aangedrukt lag (foto staat op de babysite)
    je kan vragen of ze wil kijken of het mooi is en dat jullie dan beslissen of
    je ermee door wil gaan, heeft ze bij ons ook gedaan...

@ Red: haha de wc met een schroevendraaier doortrekken :p naja je wordt vanzelf creatief toch :p

@ Kristel: Haha gekke dromen :p, ik droom ook zo vaag de laatste tijd...

@ Gaby: lekker tijden hoor om te werken...
    Ow de kinderboerderij, is ook leuk toch?

@ Sterretje: Lekker shoppen dus, altijd leuk :D

@ Kim: Fijn dat er eindelijk vooruitgang inzit, hoop dat je er nu geen last meer van zal hebben...

@ Juffie: leuk dat je de kleine gevoeld hebt hoor, is zo'n speciaal gevoel...

@ Bos: Ik denk dat Emma met/van haar ventje aan het genieten is :D die is vrijdag toch
    terug gekomen... net als die van Nen!
    Nope ik wordt niet wakker van de honger, heb nu nog niks gegeten *schaam*

@ Gaby: Werkse..

@ Emma: Etentje was gezellig :D daarna helaas wel misselijk en kon toch niet zoveel eten als ik
    gedacht had, maar we waren lekker met z'n 2tjes (naja 3tjes) en dat is het belangrijkste, en wel
    lekker gegeten hoor..
    Balen dat je zo ziek was meid... hoop dat je de verkoudheid ook snel kwijt bent...

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @suus www.beebjeborsboom.babysite.nl als je op mijn naam klikt dan krijg je ook de link naar de website.

@juffie wat leuk om te horen :D echt geweldig dat gevoel he

@debby jammer dat je je zo bagger voelt.

@kristel vervelend als je continu pijn hebt en je er ook niks aan kan veranderen.

@emma gelukkig ben je weer snel opgeknapt.
    gaat vandaag en gister gelukkig beter maar zaterdag en vrijdag was echt weer een drama.. ik hoop maar dat het nu de goede kant op gaat.

Deel Deze Pagina