Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, daar gaat het ook om toch, lekker met zn tweetjes :)

@Kim, ik hoop dat het snel over gaat, zoveel ab is ook niet goed. Doe maar lekker rustig aan en veeeel vitamine c eten maar dat doe je vast allang.

Jullie hadden het nog ergens over sex, bij mn zus is daardoor ook de bevalling op gang gekomen denkt ze haha en ze had bijna geen pijn gehad de eerste 8 cm ontsluiting. Bij ons is het nu 2,3 keer per week ofzo( als ie thuis is dan he haha) alleen de buik zit beetje in de weg he haha

Ik ga er ook weer vandoor, moet even wat boodschapjes halen en dan even wat doen hier. Fijne dag vandaag allemaal!!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Succes met de boodschapjes meid...

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @kim: inderdaad wel mooi.. maar denk dat we toch voor de 2d gaan.. Heb zin in.. krijg ook een dvd.. nog 8 uur en 10 minuten :D
    Hahaha.. straks eerst nog eventjes werken :p

@emma: veel gekletst.. je moet ook regelmatig komen :p

@kristel: Ben je al bijgekomen.. of nog steeds ko van die klap :p

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    doei gaby en emma

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hoi bos :p

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ben er vandoor.. Moet om 12.45 uur bij de vk zijn..
    Ik ga echt klagen daar over de pijn, eens kijken of ze er wat mee kunnen, al is t maar dat ze me toezeggen als het écht niet gaat dat ik eens wat anders mag innemen dan paracetamol, want paracetamol werkt echt voor geen ene drol hier :(

*zwaai*

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: SUcces bij de vk meid... hoop dat ze een beetje meelevend zijn...

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zo heb er even lekker een paar van die heerlijke Danerol croissantjes in gewerkt :D Jammie...
    we gaan zo maar eens even het traphekje boven ophangen, zodat de hond ipv bij ons op de slaapkamer op de overloop kan gaan slapen zonder dattie naar beneden kan, en meteen de klamboe ophangen in de babykamer...

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi suus

@kristel: succes bij de vk..

@mumtobe: mmm klinkt lekker..

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    net essent gebeld.. dat ze een fout hebben gemaakt.. ze gaan het aanpassen en hoef pas iets te betalen eind augusutus :D mooi wa :p

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ben ik weer!!!

Hier nog wat bijzonders gebeurd?

@Kristel, succes bij de vk! Hopelijk kunnen ze wat voor je doen.
    @Debby, hier redt mijn kerel zich 's morgens maar lekker zelf. Hij staat om 10 voor 6 op en gaat om kwart over 6 weg en is dan toch sjaggie en hij vindt het maar niks als ik dan ook wakker ben. 'k heb wel een tijdje 's avonds z'n brood gesmeerd maar dat mag ie nu ook lekker zelf doen.
    @Gaby, werkse!
    @Bos, hoest nu?
    @Kim, wel raar ja dat bloed plassen. Fijn dat 't weer wat beter gaat!
    @Emma, oeh bah, ziek geweest. Gezellig nu je kerel weer thuis is?
    @Mum, lekker! Ben net even bij de supermarkt aan geweest en heb ook een croissant gehad, bruin broodje, huzarenslaatje en vifit. Buikje weer vol! Ben momenteel echt van het lekkere eten... erg!

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: hier alles best hoor. beetje stijve arm maar probeer toch wat te doen (heb al de bovenste keukenkastjes schoongemaakt en de kledingkast in de logeerkamer) ga nu maar ff wat te eten maken en krijg straks visite dus dan kan ik weer verplicht rusten haha.

lekkere eter...dat ken ik wel ja.. ach als je het binnenhoud is het best toch...

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @bos: zo jij bent druk :p ik krijg niks gedaan vandaag.. :p heb de was opgehangen en de cavia's verschoont.. maar denk niet dat ik nog veel meer doe :p
    misschien zo boven even de was halen.. dan kan ik die nog even opvouwen.. maar heb ik geen zin in eigelijk :p moet over 50 minuten ook al weer naar het werk.. mijn vaste collega is weer terug van vakantie.. hoop dat hij wat vrolijker is nu :p ;)

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @redd: lekker toch.. lekker snoepen.. :p :D

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: oh ja de was moet ik eigenlijk ook nog opvouwen. nou ja doe ik anders nog wel eind van de dag of morgen ofzo..

is je collega altijd chagi dan?

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    nou.. het valt wel mee :p maar het is uit met zijn vriendin :p hij is al 52.. en had 3 jaar iets met haar.. en nou was hij helemaal in een dip.. en niet bepaald gezellig dus..
    Nou ga mijn was maar opvouwen want zie al dat de hond hem als mandje gaat gebruiken :p

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik moet hier ook echt nodig in huis bezig... maar ben nu best wel moe. Zal zo eerst de hond uitlaten en naar de brievenbus. En dan maar 's ff kijken wat ik ga doen.
    Keus genoeg, aangezien het hele huis nog moet ;)

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: ik maak 's ochtends koffie voor Daan en z'n broodjes... :)
    Anders komt ie z'n bed niet uit. hahaha :D
    @ Bos: Ik ben maar even met Angel gaan wandelen en daarna de stad in gegaan. Moest nog wat dingetjes halen voor Daan. :)
    Nu heb jij een beetje nesteldrang! ;)
    @ Emma: In eerste instantie zou ik naar het ziekenhuis gaan, maar heb vorige week besloten toch thuis te bevallen.
    Klinkt als een gezellig weekend! :)
    @ All: Ik ga zo ook maar eens aan de slag.
    Afwas, was strijken en opvouwen, stofzuigen, dwijlen, toilet... Ook nog genoeg te doen dus.

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, ik heb een goed gesprek met de VK gehad en ook aangegeven dat ik het écht zat ben allemaal.. Ze begreep t heel goed, gewoon doordat de hele zwangerschap al ruk verloopt mbt klachten en dan nu dit allemaal ook weer erbij.
    Ik kan al zo lang niks meer en nu de laatste 2 weken ongeveer heb ik continu harde buiken, lopen gaat bijna niet meer, die rugpijn steeds en dan ook nog eens bijna niet slapen en t wordt gewoon met de dag erger allemaal..
    Ze heeft voor donderdag een afspraak bij de gyn gemaakt met de vraag of hij met ons wil kijken of er eventueel een mogelijkheid is tot eerder inleiden..
    De vk zelf heeft daar niks over te zeggen dus het ligt echt aan de gyn donderdag.
    Natuurlijk heb ik dit liever niet, maar ik wil ook niet nog 4 weken zo rond blijven lopen want dan ga ik écht naar de klote..

Ik ga op bed liggen nu, voel me echt hartstikke slecht..

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kris: Wel fijn dat ze je serieus heeft genomen en er nu een afspraak staat met de gyn. Hopelijk is het allemaal niet nodig en laat Yentle zich uit zichzelf al zien. :)

Succes meid, rust maar even lekker uit. :)

Deel Deze Pagina