Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik klaag niet.. t is gewoon warm.. wil niet zeggen dat ik het vervelend warm vind hé :)

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
  3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: speeltuin is ook leuk. is je ongi al over?

4. gaby1986

bos: bijna.. nog 1 of 2 dagen denk ik.. vandaag is t al een heel stuk minder dan gister..

wat gaan jullie eten.. ik eet kauwe schotel met knakworstjes en paté en eitjes.. en opgerolde boterhammenworstjes :) mmmm lekker.. :D

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: Wat lekker dat jullie vandaag voor het eggie naar buiten konden. :) Lijkt me heerlijk.

@ All: Ik heb me toch een paniekaanval gehad vanmiddag, gehuild als een klein kind... Ik zag het allemaal even niet meer. Wil zoveel doen en kan t niet hebben dat ik het allemaal niet meer kan bolwerken. Pfffff....
    Daan belde op of ik de boekhouding ff wilde doen zodat de map naar de boekhouder kan. Nou dat was de druppel...
    Hij heeft m'n zus gebeld, zonder dat ik het wist, dat ze me moet helpen om me wat werk uit handen te nemen.
    Later belde hij me om te vragen hoe het ging en toen vertelde hij dat. Ik was toen gelukkig alweer bij zinnen en alles in huis is alweer klaar. Op de was na... zelfs de boekhouding heb ik nog kunnen doen.
    Ik heb me zus maar gesmst dat ze zich geen zorgen hoeft te maken om me, dat alles al klaar is... Ze belde gelijk op, 'Geen gemaar, morgen kom ik' zei ze 'Ook al is het maar om je gezeldschap te houden. Wel lief he! :) :redface:

Ik ga even Angel uitlaten en daarna eten maken.

Sorry voor m'n egoverhaal. Ben wel erg ego vandaag. Morgen reageer ik weer op jullie allemaal hoor lieverds. :)

6. gaby1986

debby: jee dat is ook wat.. niet fijn zeg.. voaral niet als je zo graag wilt maar niet meer kan.. wel erg lief van je zus dat ze morgen komt.. :)

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: Zie je wel dat je het gewoon wat rustiger aan moet gaan doen... je lekker laten helpen door je zus hoor, je bent bijna 37,5 week zwanger hé...

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik weer... heb niet kunnen slapen, ik lig gewoon op geen enkele manier lekker en alles doet pijn :(

@Emma: Wat relaxed om nog even lekker een weekje zo op vakantie te gaan :D

@Ryanne: Leuk dat jullie met Frédérique buiten zijn geweest! Lijkt me echt zo leuk om te doen :D

@Debby: Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt, want dit is ook niet leuk zo de hele tijd he. Wel lief dat je zus morgen komt :)

@All: Sommigen van jullie weten als t goed is nog wel dat ik voor de gein tarotkaarten had gelegd in november met de vraag of ik zwanger was en 3x kwam eruit dat dat dus waar was (plus dingen als dat we net getrouwd waren en op huwelijksreis waren geweest, maargoed, dat wist ik natuurlijk op dat moment al :p) en 2 dagen later had ik een positieve test.. Dat was dus best freaky allemaal..
    Nu heb ik net voor de gein weer kaarten gelegd, 2x, met de vraag of ik deze week ga bevallen :p
    Nu kwam eruit dat ik beloond zou worden voor mn geduld, dat er een einde zou komen aan een moeilijke en zware periode, ik zou er niks voor of tegen kunnen doen; het gebeurt wanneer het gebeurt en ik moest héél goed nadenken over een bepaalde keuze want het zou gaan tegenvallen als ik akkoord zou gaan.
    Nouja, klinkt vrij positief allemaal of niet? :p
    Ik moet dus geen dingen doen om de bevalling op te wekken, want het helpt toch geen reet en wat dat laatste betreft denk ik meteen aan de gyn, dat ik maar niet moet laten inleiden oid...

Vind t maar weer freaky hoor! Ben benieuwd of het weer uit gaat komen net als toen met de vraag of ik zwanger was :p

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Ow spannend hoor meis... en idd over de gyn, tja wat moet je daar nou mee? ik zou er een beetje onzeker van worden denk ik...maar de rest is idd super positief meid :D

10. gaby1986

kristel: nou spannend hoor. ben benieuwd of de kaarten kloppen

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    heeft niemand het filmpje bekeken trouwens? :(

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Nouja, veel waarde hecht ik er niet aan hoor, maar ik vind het wel grappig als het weer uit zou komen, net als toen ik wilde weten of ik zwanger was.

En wat betreft de gyn, ik verwacht eigenlijk helemaal niet dat ie gaat zeggen 'is goed, we gaan je inleiden dan'. Maar misschien dat hij me iets kan meegeven tegen de pijn wat ik dan kan gebruiken als t echt niet meer gaat. Of dat ie iets kan doen om de natuur een handje te helpen. En dan niet inleiden, maar bijv, strippen of weetikveel wat..

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden, kom alleen even gedag zwaaien, mijn hoofdpijn blijft nu weer en zie het echt even niet meer zitten... nog even en hij knalt uit elkaar, morgen is de HA er weer en daar ga ik dan ook zeker meteen heen.
    Hang al 3 dagen boven de wc van de misselijkheid en spugen..
    Denk echt dat ik weer een migraine aanval heb, alleen het wil niet stoppen..

Sorry...

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sam: Klote dat je zo'n hoofdpijn hebt steeds zeg :( Wat voor een pijnstillers heb je nu?
    Ik heb op een gegeven moment Maxalt smelttabletten gekregen van de HA, die zijn echt voor als je migraine hebt. Misschien dat je daar eens naar kan vragen?

15. gaby1986

mum: had het filmpje al een keertje gezien.. van suus via hyves gekregen..

sammie: jeetje hou hoofdpijn is ook niet normaal.. hopelijk kan de ha er wat tegen doen..

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ja ben benieuwd of het weer uitkomt... Zou wel freaky zijn...
    ik hoop idd dat hij je in ieder geval wat wil geven tegen de pijn, en idd misschien
    strippen ofzo...

@ Sammie: Tjee meid, dat gaat niet helemaal goed dan... ben benieuwd wat de HA zegt
    Sterkte ermee hoor...

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Okeej :D hijs leuk hé :p

18. gaby1986

mum: eerlijk... muwha...heb leukere gezien :D

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Jij bent te kritisch :p :p

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: ben benieuwd of het uit komt...weet nooit zo goed of ik in die dingen moet geloven maar ben ook altijd wel nieuwschierig naar wat ze te zeggen hebben (net als pendelen enzo...)

@debby: oh meid ik snap dat het moeilijk is om rustig aan te doen hoor. misschien was dit ff nodig vanmiddag en kun je er nu weer tegenaan....hopenlijk was het eenmalig.

@sammie: balen meid dat het niet weg zakt....hopenlijk weet de huisarts raad

@suus: nog een uur haha

@gaby: wij hebben bloemkoolschotel op...klinkt wel een beetje als een vreemde combi wat jij eet/ gaat eten...

Deel Deze Pagina