Hmm... dat filmpje plaatsen was dus een beetje achterhaald hahaha... ik dacht dat het een vrij nieuw filmpje was... Owww Suus spannend hoor... kom je vanaaf nog even melden wat jullie verwachten??
haha jij bent bevoorrecht ik neem aan dat ze het wel zelf hier komt vertellen? ik ben er zo weg van, ga nog even naar de paardjes, hoop dat t droog blijft, t is hier wel een beetje dreigend donker...
@Ryanne, wat leuk voor het eerst naar buiten was ook echt heerlijk weer. haha ja energie heb ik nog wel op zich, ben ook nog niet aan de middag dutjes en klachten heb ik ook niet eigenlijk, anders kan ik me voorstellen dat je er geen zin in hebt nee haha @Bos, komende maandag t/m vrijdag of zaterdag. Heerlijk om nu op het terras te zitten ja . Leuk kado heb je gekregen! Nijntje is cute Wij hebben broccoli, gebakken aardappels en slavinkje gegeten. @Mum, nee idd, en ik ben 'thuis' daar, want het is gewoon van hun en dat vind ik ook wel een fijn idee. Ben benieuwd of ie ingedaald is! Veel plezier bij de paardjes @Debby, je moet echt rustiger aan gaan doen meid.. Je moet je mentaal ook voorbereiden, het is toch een hele verandering straks. Knuffel! @Kristel, idd apart, maar wel positief ja..ben benieuwd iets tegen de pijn in elk geval zou al heel fijn zijn denk ik, inleiden doen ze niet zo heel snel. Hoe is het nu met je buikpijn dan? @Sam, balen ben benieuwd wat je ha ervan zegt @Kim, lukt het met je geboortekaartjes? @Suus, en?en? Zo wij gaan nu eindelijk even een geboortekaartje uitzoeken samen, word toch wel tijd he... fijen avond allemaal
***Prinsen & prinsessen poll*** Kristel86 krijgt: Een Prinsesje! 9 meiden had dit goed! 4 meiden hadden dit fout! Debby86 krijgt: Een Prinsje! 8 meiden hadden dit goed! 5 meiden hadden dit fout! Bos krijgt: Een Prinsje! 11 meiden hadden dit goed! 5 meiden hadden dit fout! Kim1988 krijgt: Een Prinsje! 3 meiden hadden dit goed! 10 meiden hadden dit fout! Mumtobe21 krijgt: Een Verrassing! Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsesje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsje Mecha denkt: Prinsesje Sterretje08 krijgt: Een Prinsje! 8 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Evamariah krijgt: Een Verrassing! Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsesje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsje Agneta krijgt: Een Prinsesje! 6 meiden hadden dit goed! 2 meiden hadden dit fout! Ukkie2009 krijgt: Een Prinsesje! 9 meiden hadden dit goed! 4 meiden hadden dit fout! Desiree1986 krijgt: Een Prinsje! 5 meiden hadden dit goed! 3 meiden hadden dit fout! Juffie2008 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Suus1987 Denkt zelf: Prinsje Kristel86 denkt: Prinsesje Kim1988 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsje Mecha denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsje Hilli Denkt zelf: Prinsje Kristel86 denkt: Prinsesje Juffie2008 denkt: Prinsesje Kim1988 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Mecha denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsesje Mecha Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsesje Juffie2008 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Red88 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsesje Kim1988 denkt: Prinsje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen. Totaal: 5 prinsjes en 3 prinsesjes Zo, lijst nog even een keertje erbij gehaald en heb Ryanne dr ook nog bij gezet.. Ben benieuwd wie het goed heeft bij Suus!
Ben benieuwd wat Suus krijgt! @Kristel, ik heb het niet zo op die 'dingen' maar hoop voor je dat het uitkomt! Suus had ook last van haar bil toch? 'k Heb er sinds vanmiddag ook last van Straalt uit naar m'n linkerbeen. Als ik rustig op sta, gaat het wel maar kon vanmiddag m'n schoen bijna niet aankrijgen. Hier weer aan de chips gezeten Groei nog 's dicht. Zal morgen 's op de weegschaal.
@Red: Ik weet dat je die 'dingen' niet 'accepteert' om het zo maar te noemen Maargoed, ieder zn ding toch @Gaby: Hoe laat zal Suus ongeveer thuis zijn denk je? Wij willen het natuurlijk ook zo snel mogelijk weten @Emma: Buikpijn blijft continu, net als de harde buiken.. Maar heb niet alleen pijn in mn buik, ook in mn rug, bekken en benen...
over een half uur is ze denk ik wel thuis.. ik weet t.. haha.. mag niks zeggen van suus.. wil ze zelf doen