@suus wat spannend wil het nu wel graag horen ik dnek een meisje @emma ik wou dat ik nog zo vaak sex kon hebben maar heb elke week wel weer wat anders daar beneden. kan ook niet wachten totdat ik weer de oude ben hihi @ryanne leuk dat jullie lekker buiten zijn geweest. was ook lekker weer vandaag. ik heb trouwens de eerste 10 kaartjes af dus nog 55 te gaan. *vraagt zich af waar ze aan begonnen is*
@Kristel: fijn dat ze je serieus heeft genomen! Hoop dat de afspraak donderdag niet nodig is Maar zo wel, dat de gyn het ook serieus neemt en je wil helpen. @Bos: mn man heeft het stukje zelfs uit de krant geknipt! Hij hoopt ook dat het snel verder ontwikkeld wordt en goedgekeurd wordt. Heb je last van nesteldrang? Wel voorzichtig doen met je arm he! @Emma: lekker nog even weg! @Ryanne: je mag haar nu wel Frédérique noemen hoor Hoe vond ze het wandelen? Slaapverwekkend zeker? @Debby: meis, je mag me altijd bellen als je een pa hebt hoor! @Kim: jeetje, dan moet je er nog een hoop doen Heb je je toch verkeken op het werk? Je krijgt er wel wat moois voor terug iig! @Suus: ben benieuwd meis @Sam: balen dat je zo'n last blijft houden! Hoop dat de dokter iets kan doen voor je.
@Kristel: ik vind alleen dat laatste zinnetje wat eng. Een keuze die verkeerd kan uitvallen (mijn interpretatie) Hoop dat het iets positiefs is, maar ik vind hem eng. Zou wel fijn zijn als je met een weekje mag bevallen toch! @Bos: Nijntje is leuk
@Kim: Zou je oma je niet helpen met de kaarten eigenlijk? Zoiets staat me bij... Is wel veel werk om alleen te doen he.. Rustig aan doen @Dreamer: Ik ben al blij als de gyn me kan helpen met iets tegen de pijn. Inleiden oid zal sowieso niet gebeuren (dat doen ze over t algemeen pas als het voor de baby beter is, de moeder kan hun meestal niet zoveel schelen ) en dat wil ik liever ook niet.. Ik wil gewoon van al die pijn af. Nu zit ik maar de hele dag op mn reet of lig ik op de bank/in bed, meer kan ik eigenlijk niet meer.. Zelfs met een stuk minder pijn ben ik al supertevreden en kan ik nog best een paar weken rondlopen en afwachten tot Yentle wil komen. Wat betreft die kaarten, ach, ik neem t sowieso met een korreltje zout Die laatste zin is dan misschien ook niet zo positief, maar ik interpreteer t als dat als ik de mogelijkheid krijg om ingeleid te worden ik het gewoon niet moet doen, want ik wil helemaal niet in het ziekenhuis bevallen onder gynaecologisch toezicht en dat moet wel als je ingeleid wordt. Dus in die zin zou het dan tegenvallen voor mij Maar nogmaals, ik hou me er niet aan vast, ik vind het gewoon leuk om zo af en toe eens te doen bij bepaalde vragen en te kijken of het uitkomt @Suus: Waar ben je?! Ik ben nieuwsgierig!
hoi meiden!!!! Ik weet wat het word :d het was zo leuk.. half uur lang een echo :d schitterend Maar ik heb besloten het toch geheim te houden plaats zo nog even foto's op mijn babysite
@Suus: geheim houden? Nouja zeg Zit ik hier vol spanning te wachten.... Nee, je moet t ook zelf weten Ben benieuwd naar de foto's!
GEINTJE Het is een meisje ik haal het gemiddelde van de meiden een beetje omhoog We konden het na een half uur eindelijk zien.. ze wist het wel voor 100% zeker :d Verder was alles gezond.. en ze was een stuk rustiger dan de vorige keer.. heb foto's die zet ik zo op de babysite.. en heb ook dvd maar weet niet of ik die op de site kan zetten
inbraak: suus (en pascal) wat leuk een meid!! echt geweldig!! nu lekker allemaal leuke meidenspulletjes kopen en genieten!! liefs suus :uitbraak
Haha, doos Jaa wat leuk, een meisje (Ik had het goed! ) Gefeliciteerd allebei! Laat maar weten als de foto's erop staan. Hebben jullie trouwens ook nog even gekeken of t in 3D mooi was of helemaal niet?
Jeeeeeej een meisje Ik had het ook goed! Grappig dat de pendels en jullie zelf anders dachten. Is het een omschakeling voor je? Gefeliciteerd hoor
Beetje kleine foto's, maar die foto van de zijkant ziet er lief uit Lief hoofdje! Gaan jullie over een tijdje nog een keer een pretecho laten doen en dan 3D/4D of niet?
ik probeer nu een duidelijkere foto erop te krijgen.. wat een scheetje he!! de foto's zijn aan het laden en staan er zo op Het was heel kort omschakelen ben er nu al aan gewent
met de 25 weken krijgen wij een 3d/4d echo van de ouders van pascal. dus die gaan wij laten maken ja ben dolgelukkig!!!
Leuk dat jullie dat van zijn ouders krijgen! En natuurlijk ben je dolgelukkig, het is toch ook gewoon super om je kindje zo mooi te zien een half uur lang Geniet er maar van met zn tweetjes! Lekker allemaal meisjespullen kopen nu Gaan jullie de kamer er ook op aanpassen of niet? Heb de foto's ook even bekeken; mooi! leuk neusje heeft ze
Het is mijn neusje zei iedereen.. haha.. Heb net het eerste setje al gekregen ben zo blij.. zal er nu ook een foto van maken..!! kan toch nog niet slapen.. Kamer word neutraal.. voor een 2de eventueel.. maar we kleden het helemaal roze aan
***Prinsen & prinsessen poll*** Kristel86 krijgt: Een Prinsesje! 9 meiden had dit goed! 4 meiden hadden dit fout! Debby86 krijgt: Een Prinsje! 8 meiden hadden dit goed! 5 meiden hadden dit fout! Bos krijgt: Een Prinsje! 11 meiden hadden dit goed! 5 meiden hadden dit fout! Kim1988 krijgt: Een Prinsje! 3 meiden hadden dit goed! 10 meiden hadden dit fout! Mumtobe21 krijgt: Een Verrassing! Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsesje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsje Mecha denkt: Prinsesje Sterretje08 krijgt: Een Prinsje! 8 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Evamariah krijgt: Een Verrassing! Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsesje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsje Agneta krijgt: Een Prinsesje! 6 meiden hadden dit goed! 2 meiden hadden dit fout! Ukkie2009 krijgt: Een Prinsesje! 9 meiden hadden dit goed! 4 meiden hadden dit fout! Desiree1986 krijgt: Een Prinsje! 5 meiden hadden dit goed! 3 meiden hadden dit fout! Juffie2008 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Suus1987 krijgt: Een Prinsesje! 6 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Hilli Denkt zelf: Prinsje Kristel86 denkt: Prinsesje Juffie2008 denkt: Prinsesje Kim1988 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Mecha denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsesje Mecha Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsesje Juffie2008 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Red88 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsesje Kim1988 denkt: Prinsje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen. Totaal: 5 prinsjes en 4 prinsesjes
Voor degenen die precies willen weten wie het wel en niet goed hadden bij Suus, de volledige lijst staat op pagina 2438 (bij 20 berichten per pagina). @Suus: Hehe, wij wilden de kamer eerst ook neutraal houden voor een evt. tweede.. Maar ach, die paar roze muurtjes die wij hebben zijn ook zo weer geverfd in een andere kleur mochten we ooit voor een tweede gaan (daar twijfel ik namelijk heel erg over door deze zwangerschap) en het zou een jongetje zijn