haha.. we zien het wel.. ga zo wel even naar bed denk ik.. ons eerste jurkje staat al op de babysite Ben er zo blij mee Morgen maar eens kijken of ik tijd heb om te gaan shoppen haha WELTRUSTEN
Leuk jurkje En slaap lekker alvast! Ik ga ook maar eens mn bed opzoeken, eens kijken of ik kan slapen... Ben bang van niet.. Maargoed, als t écht niet gaat neem ik wel weer van die homeopatische dingen in, die willen ook nog wel eens helpen Ben benieuwd of mijn droom over de 14e uit gaat komen, maar denk het niet hoor Zou wel héél eng zijn als t wel zo was!
@ Kim: Al 10 kaartjes af Jeeejj.. het is een begin toch... @ Suus: Een meisje... wat leuk naja eigenlijk niet, dat betekend dat ik verkeerd gegokt heb och? haha nee hoor hartstikke leuk meid... Leuk kado een 3/4d echo Slaap lekker meid, al denk ik dat je weer vee te hieper de pieper bent om fatsoenlijk te slapen zal nog even op je babysite spieken hoor, reactie krijg je morgen... Ik ben net pas terug van de paarden, nog ff geklets met die vriendin over de VK en de bevaling enzo... ga nu maar lekker slapen... slaap lekker allemaal..
@ Bos: Ik denk ook dat het er allemaal even ui moest. Ik voel me nu weer stuk beter. En heb echt overheerlijk geslapen. @ Suus: en... en... en... ? Een meisje! Van harte gefeliciteerd meid! Echt super leuk! Ik ga zo even op de site kijken. Daar is een ww voor nodig hea? pb je me die even? @ Mum: Hoe ging het bij de paardjes? @ Emma: Lekker hoor dat je nog even op vakantie gaat, jammer dat Mark niet mee kan. Hoop dat je heerlijk kan relaxen. Is er niet nog plaats voor een zwangere? Lekker wat jullie hebben gegeten. Slavinkje heb ik al zo lang niet meer op en dat terwijl het zo lekker is. Thanx voor de knuffel Is het nog gelukt met het geboortekaartje uitzoeken? @ Dreamer: Thanks meid! Ik miste je gister al toen... Stomme drukte in m'n hoofdje. @ Kim: Als ik dichter bij je in de buurt woonde kwam ik je echt ff helpen. Veel succes meis! @ Gaby: Goedemorgen
@ Suus: Ik had geen ww nodig dus heb al gespiekt. Mooie echofoto's hoor! Ik vind die profielfoto ook erg mooi. En wat een lief jurkje!
@kim, ja dat is ook zo, hopelijk ben je snel de oude. je hebt nog wel een paar kaartjes te gaan dus, ging je oma je nog helpen? @Suus, wat leuk een meid ! Mooie echofotos @Debby, gelukkig heb je lekker geslapen, dat scheelt toch veel he. Er is vast nog wel plek haha We hebben twee proefdrukken aangevraagd dus nu even afwachten of die niet tegen vallen. Ik heb slecht geslapen, gister toch te druk gedaan denk ik want ik was veel te druk in mn hoofd. Ik was klaarwakker steeds. Nu mag ik vandaag van Mark niks doen haha
@Suus, wat super zeg!!! Gefeliciteerd!!! @Emma, rustig aan doen dan maar he @Debby, fijn dat 't je wat heeft opgelucht! @Kristel, ben benieuwd of je droom nog uitkomt! Ik ga hier ff tv kijken, heb gisteravond nog wat opgenomen. Pff... ben nog erg moe en niet zo fit, maar moet straks toch echt aan het werk.
Goeiemorgen.. Nouja, 'goeie'.. Hier zals gewoonlijk weer een ^**%nacht gehad, maar probeer zometeen nog wel even een uurtje te slapen ofzo.. Kl*tepijn steeds :x @Iedereen die moet werken: Werkse! @Iedereen die vrij is: Doe rustig aan! *zwaai*
@ Kristel: Wat balen zeg dat je weer zo kl*te hebt geslapen. Ik hoop echt dat de gyn donderdag iets voor je kan betekenen. Hopelijk kan je straks nog even lekker slapen. Doe jij ook rustig aan... PLof maar met een lekker theetje op de bank en probeer te ontspannen.
@Red, jij ook rustig aan doen he @Kristel, wanneer kon je naar de gyn? Hopelijk kun je nog even bijslapen.. @all, heb nieuwe buikfotos in mn album
@Debby: Ja, ga ik zo idd maar even doen @Emma: Mooie buik! Kleine is nog niet ingedaald of wel? Ik vind je buik nog best hoog namelijk... Ik moet donderdag naar de gyn, ik hoop echt dat ik van hem iets van pijnstilling krijg, anders dan paracetamol dus want dat helpt niet.. Zonder de pijn kan ik nog best 4 weken rond blijven lopen en ik wil gewoon thuis bevallen
@ Emma: Jeetje wat heb jij een mooie buik meid! Ik ga ook even een kop thee maken, Kristel jij ook? en Emma... jij koffie?
Ik heb trouwens ook weer een nieuwe buikfoto op m'n beebiesite gezet. M'n buik lijkt wel kleiner... Maar dat zal wel aan de foto liggen of omdat m'n buik gezakt is.
@Debby: Dankje, maar ik heb net met veel moeite zelf een kop thee gemaakt en 2 boterhammen Nouja, ik ga weer.. Even op de bank verder eten en dan maar weer op bed gaan liggen ofzo, al is t maar dvd kijken ofzo
Buik lijkt idd kleiner, maar dat is hier ook hoor Ze zeggen dat je buik rond 35 weken t grootst is. Komt denk ik gewoon doordat de kleine helemaal vast ingedaald is (hier wel iig, weet niet hoe t bij jou zit, maar neem aan van wel?) Ben nu echt weg