Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@suus een meisje wat leuk!!!! Shopse vandaag. @ kristel ik denk zelf dat het een jongetje word, mn man denkt een meisje maar je mag verassing erbij zetten, we hebben besloten het toch niet te willen weten. donderdag gaan we de kinderwagen bestellen, leuk leuk! We gaan alles met rood aankleden, kan voor jochie en meissie

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @all: Bij mij ligt trouwens de placenta aan de voorkant.. dus ze zei dat het dan wat langer kon duren voor ik de kleine kon voelen.. wie heeft dit ook en wanneer voelde jullie hem of haar??

@juffie: rood is een leuke neutrale kleur hoor :D

@kris: ik hoop ook dat je nog even kan slapen :D

@debby: dat lijkt me ook raar als je buik kleiner word.. :D nog even en je dikke buik is weg :p

@emma: bij jou word het ook spannend.. het komt steeds dichterbij :D

Ik heb trouwens geen ww op de babysite

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Suus: Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en ik geloof dat ik de kleine voelde toen ik ongeveer 25 weken zwanger was... Best laat! maar misschien had ik het ook gewoon nog niet echt door...

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @kristel, hij is nog niet ingedaald nee.
    Hoop echt voor je dat je iets krijgt wat gewoon goed helpt,
    nog max 4 weken hiermee rond lopen is ook slopend..

@debby, ja lekker :D
    Je buik lijkt idd wat lager. echt mooi buikje! Nog helemaal egaal he

@Juffie, knap hoor dat jullie dat volhouden, het niet weten ;)

@Suus, bij mij lag de placenta ook aan de voorkant maar ik voelde het met 15 weken. De placenta is nu verplaatst naar de zijkant dus die ene kant voelde ik niet zo goed,
    nu wel.

Nou ik heb nog een poging tot slapen gedaan, wou niet echt. En de gemeente ging het park achterhuis maaien :x vet veel lawaai..
    Ik ga maar gewoon rustig aan doen vandaag en vanavond wel weer slapen ofzo

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

@suus wat gaaf een meisje zeg!
    Echt super, helemaal leuk!
    Gelijk verliefd zeker?

@ryanne, wat leuk dat jullie naar buiten zijn geweest zeg, echt spannend!

@debby gaat nu ook opschieten bij jou he!

@kristel, wat fijn dat je naar de gyn kan zeg, ik hoop dat hij wat voor je kan doen!
    Doe ruistig aan hoop, dat je nog ff kan slapen nu!

@emma, wat een leuke vakantie ga je nog doen zeg, heerlijk!
    Wel jammer dat Mark niet meer kan.
    Mooie buik trouwens ook zeg!

@juffie jullie ook al bijna de echo he!
    Spannend hoor dat julie het niet willen weten, moeten we nog wel heel lang wachten op de verassing hoor!

hier vanmorgen laatste gesprek met de uwv gehad, mag nu lekker zonder al hun telefoontjes haha
    Vanmiddag naar de vk, dus ben erg benieuwd
    Moet ook een spuit halen voor rhesus baby, heb ik niet zo'n zin in eigenlijk, vind het maar niets al die prikken...
    Maar ja het moet toch, dan gelijk maar bloed prikken ook bij de vk, zijn we overal vanaf haha
    Ben benieuwd of ik aangekomen ben nu, vorige keer was ik precies op hetzeflde gewicht gebleven
    En spannend om zijn hartje weer te horen!

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Goeiemorgen

ik zit weer in de wachtruimte bij de gyn. Mijn moeder is mee
    ben benieuwd wat ik te horen krijg

@ suus jeeh een meisje had ik het goed
    ik heb ook de placenta voor liggen en voelde met 18 weken echt wat gekriebel dus al vrij snel.
    Wil dus niks zeggen

@ Emma ja mijn oma zou wel helpen maar de naam staat er al gedeeltelijk op dus alleen frank kan me helpen

*gaat weer verder zitten wachten*

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kim verelend elke keer dat wachten zeg!
    Nou gelukkig is je moeder deze keer mee dat scheelt nog iets!
    Succes zo!

*is even weg om een broodje te smeren, komt zo weer terug met wat te eten*

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemorgen dames..
    Hoe gaat het hier?

Hier gaat het knudde!
    Sinds zondag heb ik last van borstontsteking. :( Had gister 39 graden koorts..Ik gloeide er gewoon over..Eten smaakt me niet eens, zit geen smaak aan..Ga haast over me nek als ik moet eten..Ben vanaf zondag 3 kilo afgevallen..Nog 2 kilo en ik zit weer op mijn eigen gewicht..Stiekem hoop ik dat ik meer afval :p Ik heb zondag antibiotica gekregen en ben ik vandaag wel ietsje beter..
    Heb vanochtend ook lopen overgeven bah!
    Vannacht heb ik lomp lopen zweten niet normaal..Hoop dat het vanavond wel mee gaat vallen..
    Ik stop nu defenitief met borstvoeding, ik heb het nu helemaal gehad! Stap nu volledig over op flesvoeding..Ik moet nog wel afkolven, om het af te bouwen zeg maar..Om stuwing te voorkomen..
    Maar ja hopen dat ik snel weer beter ben want dit vind ik ook niks..

Heb ook even geen zin om terug te lezen sorry :(

Liefs

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mariss: Jee, wat klote zeg! Hopelijk slaat de AB snel aan en voel je je gauw weer beter! Kan me heel goed voorstellen dat je over wilt stappen op FV nu hoor. Beterschap :)

@Kim: Succes bij de gyn! Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten.

@Sterretje: Balen dat je moet prikken, maar het is voor t goeie doel he :) Succes bij de vk straks!

@Emma: Balen dat je niet meer kon slapen :( Misschien vanmiddag nog even een keer proberen?

@All: Nou, hier ook niet meer kunnen slapen hoor... En straks om 15.00 uur hebben we haptonomie dus denk niet dat ik nog aan slapen toe kom voor die tijd..

*En dan nog even heel zachtjes, durf niks meer hardop te zeggen wat dit betreft*

Hmm.. Zou t dan toch nog snel gaan...?
    In de 3 uur dat ik wakker ben ben ik nu al 3x naar de wc geweest.. Darmen zijn zo onderhand wel leeg heb ik t idee ;) Ben echt flink aan de race :( ;) (Ja, lekker...)

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mariss, he wat vervelend dat je zo naar bent nu!
    Een borstontsteking lijkt me vreselijk pijnlijk!
    Doe maar lekker rustig aan hoor, hopelijk voel je je snel weer wat beterder, met de ab moet dat vast gaan lukken!
    Wel een mooie bijkomstigheid dat je nu gelijk wat kilotjes kwijt bent haha
    En gewoon lekker de fles gaan geven hoor, snap volkomen dat je dat nu gaat doen, zou ik ook doen hoor!

@kristel, balen dat je niet meer kon slapen zeg, misschien na de haptonomie vanmiddag nog even dan?
    Dan ben je toch wat meer uitgerust voor de avond weer!
    Zo de wc heeft een goede aan jou vandaag zeg, vervelend meis!

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: wat leuk een meisje...mag onderhand wel weer een keer he na al die jongens hier haha.

@kim: ja kan me voorstellen dat je denkt waar ben ik aan begonnen met die kaartjes. ik vind er nu al veel werk aan zitten en dan laten we ze drukken haha

@emma; nog leuk kaartje gevonden

@oma: tja ik doe allemaal van die klusjes nu waar je niet aan toe komt he als je de hele week werkt. maar je kan het ook nesteldrang noemen hoor hihi

@mariss: oh vervelend zeg sterkte met je borstontsteking. hopelijk ben je er snel vanaf

@kristel: ik duim voor je.....

@sterretje: haha je hebt het niet zo op prikken begrijp ik. fijn dat het nu goed is met het uwv.

@hier gisteravond een boterham gegeten voor ik naar bed ging en dat heeft geholpen. ik ben niet om zes uur wakker geworden van de trek. wel om vijf uur omdat ik moest plassen haha maar heb daarna weer doorgeslapen.
    net mijn ontbijtje op en ga straks proberen auto te rijden, want wil ff naar de karwei, deco home en de aldi...hopenlijk lukt het een beetje met schakelen...

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel
    Dankje
    Ja ik hoop ook dat de AB snel aanslaat, want dit is ook niks...

Balen dat je niet goed hebt kunnen slapen :(

@sterretje
    Ja bij mij doet het ook heel zeer..Hoop dat de pijn snel weg is..

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @succes met de auto hihi
    Niet te veel shoppen meer he!

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo eerst ff koffie. nog meer liefhebbers...

ben de vaatwasser aan het ontkalken (heb ik in die anderhalfjaar ook nog nooit gedaan) had gister al de wasmachine gedaan (die was ook nog nooit gedaan). eerste was zit er ook al weer in vandaag. gister hebben we adresstickers gemaakt dus kan ik vast gaan opplakken op de enveloppen vandaag....

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: nee zal niet te veel shoppen. moet alleen ff bij de aldi lege dozen halen voor het oud papier en bij de deco home het stuk gordijnstof wat ze over hadden die waren ze vergeten mee te geven en bij de karwei van die ringen voor om de verwarmingsbuizen. helft van de buizen is al geverfd door mijn schoonvader maar duurt me te lang voordat hij de rest doet dus daar ga ik zelf aan beginnen een dezer dagen....

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos allemaal huisklusjes dus!
    Doe je wel rustig aan met je arm he!
    Lekker dat je de stickers voor de kaartjes al klaar hebt zeg, das alleen nog ff opplakken dan, heerlijk hoor!

Hier hadden we gister de boeken opgehaald voor de kaartjes, dus we kunnen uit gaan zoeken
    Gelukkig zagen we niet zo heel veel kaartjes die we leuk vonden, dus de keus zal niet al te moeilijk worden

De tekst lijkt me veel moeilijker!

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: T lijkt wel of ze het erom doen hea? Als jij nog even lekker wilt slapen dat ze dan gaan maaien... :(
    Doe maar lekker rustig aan en geniet van t lekkere weertje.
    @ Sterretje: Succes met al die prikken en veel plezier bij het luisteren naar het hartje van jullie beebje!
    T schiet inderdaad op voor mij... Gek idee hoor dat je nu ineens mama kan zijn. hihihi :)
    @ Mariss: Jeetje wat balen meid. Had je ook al tepelkloven?
    Ik geef je groot gelijk hoor. Je moet er zelf niet onder lijden.
    @ Kriss: Balen dat je niet meer hebt kunnen slapen, hoop dat je nog wel een beetje hebt gerust.
    Enehhh... al 3x naar de wc in een ochtendje. Oehhhhhoeeeehoeeee Ben benieuwd...
    @ Bos: Succes met autorijden.
    @ All: Ben me toch een partij aan t rekken vandaag... Heb net ff stof gezogen en nu moet ik gaan strijken... Blegh!!! Absoluut geen zin in, maar ja alks het gebeurd is geeft t altijd wel een lekker gevoel.

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    op internet vind je heel veel teksten he.
    wij hebben het gewoon simpel gehouden

bij ons komt er op het kaartje

Ons kleine schoppertje,
    speelt niet langer verstoppertje

dan ons adres en dan,

wil je ons wonder zien,
    bel dan even anders slapen wij misschien
    en dan ons tel...

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: je moet niks he...jij bent af en toe zo streng voor jezelf (maar snap het wel hoor het is zo lekker als het weer gedaan is..ik kan ook niet rustig zitten als ik weet wat er allemaal nog moet gebeuren..)

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos oh ja das waar ook internet ;)
    Even vergeten dat we daar natuurlijk ook op kunnen kijken hihi, dat ga ik zo maar eens even doen haha!

@debby, je heoft toch niet te veel te doen, als je alleen de strijk nog doet vandaag is het ook goed toch?
    Hier nog niets gedaan vandaag hoor, straks eerst naar de vk, daarna ga ik wel eens kijken wat ik moet doen nog!

Deel Deze Pagina