goedemorgen dames, zo is ff een update hier. lief dat jullie met me mee denken, maar ik ga voor mn man niet achterhouden wanneer mn vruchtbare periode is. Dat wil ie zelf ook niet zegt hij. Gister in bed een zeer goed gesprek gehad. Hij wil dolgraag een kindje, legde hij zn hand op mn buik, en zei hij, ik wil straks bij jou ook een voetje voelen schoppen. ik wil echt ook graag een kleine samen. Het "probleem" vond ie het verplichte klussen, nou ja niet verplicht klussen zozeer, maar wel als ik steeds zeg we moeten nu klussen want we zitten in mn vruchtbare periode. want hij wil echt wel klussen in mn vruchtbare periode. Maar ik moet dat dus niet zeggen. Ik heb vanalles uitgelegd over cyclus, vruchtbare dagen, om de dag/dagelijks klussen enz... wist ie wel, maar ff opfrissen wilde die. op welke dag ik nu zit enz. Nu hebben we "afgesproken", nou dat zei hij eigenlijk zelf, dat hij vanuit zichzelf veeel meer interesse gaat tonen in mijn cyclus, zodat hij zelf ook weet wanneer we moeten klussen en we het niet hardop hoeven te zeggen. zo kan hij ook eens het initiatief nemen tijdens deze dagen en hoef ik gelukkig niet steeds het initiatief te nemen. wat ik ook wel prettig vindt. snappen jullie me nog? Ik ben echt superblij dat we zo'n goed gesprek gehad hebben. want voelde me echt klote. Nu weet ik zeker dat hij ook echt een kleine wil. en dat het goed gaat komen. en we hebben daarna zelfs nog geklust omdat we beide zin hadden. geweldig toch. zo ben weer ff mn verhaal kwijt. xxx
@ pandabeertje, wijs besluit, het is erg belangrijk dat je relatie goed is, voor je een kindje verwacht, vind ik. geeft je ook vast meer rust. sterkte xxx
Hey mac, Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad.. En nog fijner natuurlijk dat jullie samen nu veel meer betrokken zijn bij het hele 'kindje krijgen' gebeuren. Het is erg fijn om dat ook daadwerkelijk samen te doen. En ja, het is niet zo zeer dat mijn relatie nu niet goed zit hoor.. Maar merk wel verschil, en dat komt door het hele 'kindje krijgen' gebeuren.. Dus vandaar nu echt een definitief besluit om een pauze te nemen. Vanaf mijn volgende ongi begin ik weer met de pil. Natuurlijk ben ik hier nog, zowiezo om de uitslag van de test bekend te maken he. Is die negatief, ga ik ook afstand van jullie doen, voor even. Anders kan ik het niet erbij neerleggen voor mezelf.. Dan wil ik ook! Dus misschien komt morgen het nieuws dat ik jullie ga verlaten.. Misschien het nieuws dat er een beebje in mijn buik groeit.
Hey meiden Damn, wat lullen jullie veel Ben het nu allemaal alweer vergeten Dus even geen persoonlijke reacties... Hier gaat alles goed, begin een beetje klachten te krijgen, krampjes in baarmoeder, steekjes in liezen, jeukende tieten maar ik ga nergens vanuit he Ik moet mn aandacht nu op Angel richten en dat is heel fijn want zo ben ik veel minder bezig met het zwanger worden :-D We gaan zaterdag met haar naar puppycursus toe en ben heel benieuwd ernaar! Verder is ze absoluut niet zindelijk en daar zit ik dus wel mee, maar we houden moed! Ik ga zeker 10x per dag naar buiten met haar, maar buiten doet ze niks Al blijf je een half uur, ze doet niks... En dan zodra ze binnen komt, hop daar gaat ze op de houten vloer, dan til ik haar meteen op en zet haar buiten en dan doet ze weer niks... En zo het hele rondje weer opnieuw... GRR, heel frustrerend dus, maar we blijven geduldig en hopelijk leert ze het een keer De dierenarts raadde ons aan om voor 's nachts iig een bench te kopen, eentje waar ze net in kan liggen, dat ze dus niet een ligplek kan maken en een plek om te piesen. Een hond bevuild zn eigen nest niet dus als het goed is leert ze het zo op te houden. Als ze dan 's ochtends meteen naar buiten mag dan moet ze wel leeglopen buiten en hopelijk leert ze het dan zo We hebben onze handen vol in ieder geval hier! Hoe gaat het met iedereen hier?
Hey Kristel! Wat leuk he zo'n kleine (nog niet zindelijke) hond Hier gaat alles goed hoor.. Wou vanmorgen eigenlijk al weer testen, maar ik heb me goed in kunnen houden
@Pandabeertje: ja het is zeker leuk! Het is voor mij alweer 10 jaar geleden dat ik voor het laatst een puppy gehad heb, dus het is allemaal weer helemaal nieuw voor me Goed dat je je ingehouden hebt om weer te testen! Ik moet dat nog leren Maar hopelijk gaat het me lukken deze ronde! Ik wil, no matter what, volgende week vrijdag testen... Maarja, aan de andere kant, als ik 2 dagen voor NOD pas voor het eerst test is dat al een hele vooruitgang bij mij Wanneer wil je nu weer gaan testen? Morgen toch he?
Ja morgen wil ik gaan testen. Want ik ken mezelf... als ik morgenochtend niet test gaat het morgen overdag wel kriebelen.. En aangezien ik vrij ben zal ik verstandig sochtends testen.. Wat denk jij, als deze negatief is dan is de kans wel heel erg klein dat ik zwanger ben toch?
Ben inmiddels weer verder aan het opruimen ben wel nog steeds misselijk... werd net zelf duizelig, ben toen maar even gaan zitten.
@Pandabeertje: Ja, als deze test ook negatief is dan denk ik vrijwel zeker dat je niet zwanger bent. Het probleem is ook met een innestelingsbloeding, de bloeding komt vaak pas NA de innesteling. Dus als het al een innestelingsbloeding is geweest dan zal je de innesteling zelf eerder gehad hebben waarschijnlijk. Dus dan zou je morgen toch echt positief moeten testen als je echt zwanger bent. @Sammie: Anders laat je het opruimen toch even voor nu? Ga even lekker op de bank liggen met een kop thee oid... Opruimen kan straks ook nog Ook een beetje aan jezelf denken he Ik heb net maar even in de tuin gewerkt, onze tuins stelt niks voor nog, maar er stond zoooooveel onkruid We moeten de hele tuin nog doen en daarom aan het onkruid ook niks gedaan, maar het stoorde me nu wel heel erg Nu ga ik dus even douchen en daarna Angel onder de douche doen, we zitten allebei helemaal vol met aarde en pluisjes van het onkruid