hoi allemaal ff snel ego berichtje.. ben net wakker nja al een uur maar kan niet opstaan moet naar de verjaardag van me stiefzoon hij is alweer 7 jaar nja doei en tot later.. ps net het hartje gehoord doet het nog prima
Goedemiddag meiden... @ Suus: Mooie echo meis, enne wat een schattig jurkje @ Debby: Ging goed bij de paardjes heb nog ff lekker rondgestapt... lekker ontspannend.. heerlijk ik denk dat jullie kleine vent idd ingedaald is en misschien ook weer anders ligt vergeleken bij de vorige foto... maar je hebt een mooi buikkie hoor @ Emma: Balen meis dat je zo rot geslapen hebt, vandaag lekker rustig aan doen bijkomen en eventueel nog een tukkie doen Heb je buikkie gezien op hyves... mooi buikkie zeg, groeit goed... @ Kristel: Jij krijgt vanaf nu gewoon elke dag een Dikke knuffel van mij Dus bij deze: DIKKE KNUFFEL!!! @ Suus: Bij mij lag/ligt de placenta ook vooraan, maar ik voelde de kleine achteraf gezien ook rond de 17/18 weken... @ Sterretje: he bah al die prikken, ik vind het niet eng ofzo maar m'n hobby zal het nooit worden... @ Kim: Fijn dat je moeder mee is naar de gyn. @ Marisss: Balen zeg van je borstontsteking, dat lijkt me echt verschrikkelijk... jezelf niet schuldig voelen hoor dat je stopt met de BV, je hebt je best gedaan meid!! Beterschap meis... @ Kristel: Hmmm flink aan de race... zou het dan toch? succes bij Haptonomie meid... @ Bos: Fijn dat het eten voor je naar bed gaat helpt, zou het niks vinden om van de honger wakker te worden... hoop dat het allemaal lukt met je schouder... *lees net dat t goed is gegaan * @ Sterretje: jullie ook al druk met de kaartjes leuk hé? @ Bos: Leuke tekst voor op het kaartje @ Sammie: Wow... wat goed die eitjes... hoop dat het allemaal op zijn plek valt en je een mooie eisprong hebt met een bevrucht eitje als resultaat... @ Red: Lekker terug je bedje in hoor meid, als je je niet goed voelt... @ Nen: Fijn dat je mannetje weer thuis is, werkse meid...
vannacht goed geslapen tot 4.00 uur, toen zaten we allebei stijf in ons bed... de rookmelder vond het nodig om even een test uit te voeren.... kl*teding Grrr.... daarna heel onrustig geslapen... beetje pijnlijke buik ook maar valt nu allemaal weer mee... Vanmorgen weer bij de vk geweest, niks aangekomen dus dat de buikomvang niet gegroeid is klopt ook... ons kindje is inderdaad gedraaid lag nu met het ruggetje links (van mij uit gezien) en Jaaaa... was al iets in het bekken gedaald jeeejj... ze meette mijn buik van borstbeen tot schaambeen 34 cm, hartje was ook weer heel mooi regelmatig tussen de 140 en 150 BPM, glucose zou ze prikken maar ze had geen strips meer dus komt volgende keer, heb mijn afspraak iets vroeger ivm onze vakantie... ik heb gevraagd of ze een schatting kon doen wat betreft de grootte en het gewicht van ons kindje maar dat vond ze moeilijk, ze kon wel voelen dat het geen hele flinke zou zijn... ik had nu een oude stagiare die inmiddels is aangenomen om 1 van de VK's te vervangen tijdens haar zwangerschapsverlof (ik had haar al eerder gezien tijdens haar stageoperiode) echt een hele leuke vk, zij is de enige waar ik me bij op me gemak voel en die ook echt een praatje met je maakt... heb dus ook even mijn hart gelucht over mijn "angst" voor de bevalling, ze raadde mij het boek: veilig bevallen van Beatrijs Smulders aan dus die gaan we dus maar even halen volgende keer komen we er nog even op terug... liep voor het eerst met een goed en voldaan gevoel de praktijk uit... we gaan zo maar even naar de thuiszorgwinkel om de klossen op te halen, anders moeten we dat volgende week weer doen en dan wil ik leuke dingen gaan doen
hallo @ sammie dat ziet er hoopvol uit! @ nen dat wordt weer goed klussen deze maand @ kristel ga eens persen, het is de 14e vandaag Hoop echt voor je dat ze zich snel aandient! @ suus gefeliciteerd met jullie meid! Had het uiteraard weer fout. @ debs beetje rustig aan he meid.. @ mum alles netjes in orde. Fijn hoor. @ maris wat naar die borstontsteking. Doe maar rustig aan he en laat je lekker verwennen. Wij net weer lekker naar buiten geweest en nu ga ik ff uurtje slapen..
@Bos pff irritant is dat ja..de buurjongen hier heeft ook vakantie geloof ik, heeft de muziek hard aan. Dus jullie gaan gezellie op verjaardag vanavond @Nen, balen van je migraine, maar het zit er weer op dus deze ronde, nu ei afwachten je vriend was wel bruin geworden zeker van 3 weekjes spanje. werkse straks! @mum, al een beetje ingedaald dus, heb je nu ook al minder last van maagzuur daardoor? gelukkig heb je een goeie vk, dat scheelt toch wel he..ben je erg bang voor de bevalling? Voor de pijn of dat er iets mis kan gaan? Dat boek zat ik laatst ook al om te kijken ja, ik ga hem ook halen denk ik. Ik doe lekker rustig, ik kan alleen niet slapen overdag, dus ik ga er gewoon vroeg weer in.
@ Ryanne: ja idd heel fijn lekker tukkie doen meis.. @ Emma: Weet niet of ik minder last heb van maagzuur door t indalen maar wel door hoe ons kindje ligt... ik heb van de week duidelijk gevoeld dat het anders lag en toen voelde ik me echt hondsberoerd... ben blij dat hij/zij weer terug of verder gedraaid is, nu gaat het een stuk beter ja ik ben best bang voor de bevalling, niet echt voor de pijn of dat er iets mis gaat, maar ben zo bang dat ik misselijk, duizelig en beroerd wordt oid... en dat ik in paniek raak... ben benieuwd of het wat is dat boek... zo nu gaan we er vandoor... doei doei
@suus, bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant maar ik heb het toch gevoeld.. Met de angelsound kan ik het geluid momenteel slecht oppikken.... ik heb net voor de baby nog een knuffeltje gemaakt, erg schattig! Achterkant wit badstof voorkant rood met wit geblokt, een poesje. Ben erg tevreden. Deze vakantie wil ik ook het boxkleed gaan naaien, heb er zin in. Trouwens mn man en ik vinden het echt leuk dat we het niet weten, de namen weten we al heel lang. Ik ben ook bang dat ik me zou gaan verspreken..
hoi meiden, HIer weer terug, was bezig met van alles hier, maar heb het zo warm, dat ik maar ff gestopt ben! Bij de vk was alles goed, maar weer een kilo aangekomen, dus dat was mooi 't mannetje lag goed op schema, en al netjes met zijn hoofdje in de bekken en al wat ingedaald dus Ijzer was aan de lage kant, volgende keer dus nog een keertje prikken Injectie in me been en het bloedprikken viel mee, alleen een stijf been nu!
@mum Oh nee ik voel me ook niet schuldig.. Ik denk maar zo, ze heeft in iedergeval 3 weken borstvoeding gehad..en idd heb me best gedaan..en meer dan je best kun je niet doen haha @Ryanne Jaa verwent word ik zeker mijn vriend had gister lekker een pan met kippesoep gemaakt..kon het niet binnen houden helaas en er zat ook geen smaak aan maar ja dat krijg je als je koorts hebt..dan is alles smaakloos..Maar ja vond het wel erg lief van hem dat hij dat voor mij heeft gekookt.. Maar ja ik ga even afkolven..(au au)
Ster, Fijn dat alles goed was zowel met jouw als met de kleine vent. Balen dat de ijzer aan de lage kant was, heb je hier wat voor gehad? Hopelijk is je stijve been ook snel over
@ Sterretje: Jullie mannetje ook al iets ingedaald? fijn dat alles goed was bij de vk, ook fijn dat het prikken meeviel. @ Mariss: Inderdaad wat is het hier vanmiddag rustig zeg... iedereen aan het genieten van het mooie weer? hier net even weggeweest voor klossen, nou het worden dus toch gewoon bierkratjes... klossen kunnen wij helemaal niks mee wel een po meegenomen (voor de zekerheid) blegh wat een achterlijk ding zeg haha... meteen maar even doorgereden naar de bieb en daar het boek waar de VK het over had gehaald... tot nu toe een "leuk" boek, hoop dat het me wat meer zelfvertrouwen geeft...
@ mum hier ook een po. was verplicht. Ik gebruik hem om met mn onderkantje in de soda te zitten. Maar als ik daar mee mag stoppen gaat alles meteen terug. Hier zondag de klossen eronder uit gehaald. wat een laag bed ineens haha
@ Ryanne: ik heb begrepen dat een po alleen verplicht is als je thuis wilt bevallen, naja voor dat soort dingen issie inderdaad ook handig, dat zei een vriendin van mij ook... haha kan me voorstellen dat het bed ineens heel laag is... ik moet nog eens even gaan meten of we die 80 cm gaan halen met alleen kratjes eronder...
jee het is echt heel rustig zeg hier vanmiddag heb mijn eerste verwarmingsbuizen geverft (nou ja in de grondlak gezet haha) ik zit er nu heel sexy bij uch uch..heb namelijk geen zwangerschapskleding die onder de verf mag komen dus heb een pyjama broek aan van vriendlief (die heeft toch nooit een pyjama aan) staat me erg schattig al zeg ik het zelf haha net is mijn vriendin ff langs geweest. zo maar ff omkleden voor de verjaardag en morgen komt een oud collega op de koffie... kraamzorg heeft niks gezegd over postoel bij mij? weet dus niet of het verplicht is anders hoef ik zo'n ding niet hoor. ga wel met mijn gat in bad als ik in de soda moet.... poten is goed idee zal ik ook eens over bellen. weet niet of je die dingen gewoon kan ophalen of je die moet reserveren. (heb ze toch pas over anderhalve week nodig maar toch.)
@ Bos: hahaha ik heb er ook al verschillende malen zo "charmant" bijgelopen en dan was het ook nog eens de ene dag 15 graden (dus warme kleding aan) en de andere ineens 25 graden, tja dan maar weer een hemdje wat ook eigenlijk helemaal niet meer past... daar dacht ik ook pas bij na toen ik al met de kwast in mijn handen stond zeg maar... Hier geen bad helaas dus kan daar niet boven gaan hangen... enne klossen kan je hier op vertoon van je legitimatie gewoon zo meekrijgen maar weet natuurlijk niet hoe dat bij jullie zit...
Ben ik ook weer! Heb even lekker op bed gelegen. Nu nog wel moe maar goed. Lasagne staat in de oven dus straks eerst maar lekker eten. @Bos, po wordt vaak gebruikt voor de placenta. Ook handig als je even een katheter krijgt of niet van bed mag na de bevalling om te plassen. En als de baarkruk gebruikt wordt. Dus is wel handig om in huis te hebben. @Mum, das een heel goed boek!! Fijn dat je je bij haar op je gemak voelde en dat alles goed is! @Sterretje, hoeveel ben je nu aangekomen? Was je hb veel te laag? moet 6.3 zijn geloof ik met 30 weken. @Nen, balen van de migraine, hopelijk groeit er een mooi eitje wat straks bevrucht wordt!
*komt even snel langs om te zwaaien* Heb wel gelezen, maar echt even geen puf om op alles te reageren.. sorry. Heb ook niet kunnen slapen meer vandaag dus ik duik vroeg mn bed in als het lukt! Las wel iets over dat je een po in huis moet hebben voor de bevalling.. T is maar goed dat ik jullie heb, want wij waren dat al lang weer vergeten en moeten die dus ook nog ophalen! Morgen dus maar meteen doen! Ik heb echt een supervervelend zeurend gevoel in mn onderbuik en een hele rare druk, alsof Yentle heel hard naar beneden aan het duwen is ofzo Vrouw van haptonomie zei dat nav mn klachten ze ook denkt dat t deze week gaat gebeuren.. Maarja, ik heb de hoop/moed een beetje opgegeven eerlijk gezegd en zie wel wanneer het komt