Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hier ook alles voor niets. Po en klossen en daarna ook nog zo'n 'zwemband' om op te zitten.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Hup die po halen :p hahaha ben benieuwd of jullie meisje deze week komt
    nu er zoveel mensen zijn die het denken...

@ Ryanne: een "zwemband" nu moet je me even helpen... weet echt niet waar je het over hebt hihi..

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: voor de placenta had ze alleen een vuilniszak nodig zei ze...zal wel ff aan mijn vriendin vragen of zij een postoel had...had namelijk zelfde kraamzorg...

ben er vandoor. verjaardag van oma...daaaag

4. Hoi allemaal goedeavond :)

@ Nen, dat het maar een mooi bevrucht eitje mag worden ;)

@ Mecha, gefeliciteerd met je stiefzoon! Fijn trouwens dat alles goed was op de termijnecho :)

@ Mum, die smilietic gaat hier nu niet meer weg!! :$ Dat wordt nog wat.. mooi dat jullie kleine een beetje met indalen bezig is.. :) Laat weten hoe dat boek is, ik wil ook nog een boek over de bevalling halen! Handig uit de bieb.. ik zou niet eens weten waar hier uberhaupt een bieb zit :p
    Klossen lijken mij ook irritant.. wellicht worden het hier ook gewoon bierkratjes.. aangezien de vrienden van mannetje graag drinken, wordt dat geen probleem ;)

@ Juffie, leuk dat je zelf die dingen naait! Jij hebt ook over 2 weken (-1 dag :p) de 20 weken echo? Zin in? :D

@ Sterretje, jullie mannetje is er op tijd bij met indalen! Jij ook al een laag HB, merk je ook dat je moe bent? (ik was echt doodmoe namelijk).
    Lijkt me ook moeilijk de tekst bedenken voor het geboortekaartje.. moeilijker dan het kaartje uitzoeken!

@ Bos, hier wordt het ook met me gat in bad als het moet :p:p . Is het niet erg als je in die verflucht zit? Dat is toch niet op waterbasis?
    Hoe kan je het beste een vaatwasser ontkalken? Moet ik ook eens doen.. heb gisteren al de hele keuken schoongemaakt, kan dat er ook nog wel bij :D
    Irri die turkse muziek buiten.. ik erger me altijd aan die mensen die keihard muziek in hun auto draaien met ramen open.. :x

@ Debby, even rekken in het huishouden is niet erg.. volgens mij doe je al hartstikke veel in huis! Af en toe ook gewoon lekker ff bankhangen ofzo (of tete-a-tete hangen :p)

@ Sammie, dat klinkt goed die eitjes! Mooie grote al. Hopelijk wachten ze nog even tot zaterdag, kan je eindelijk die scan krijgen.
    Hier blijf ik ook maar last houden van me oor.. vocht achter trommelvlies verdwijnt niet.. kno-arts weet het ook niet meer.. ;)

@ Dreamer, dat is wel lekker in oktober nog een weekje weg... is iedereen weer terug van vakantie, zeg jij lekker toedeloe!
    Heb jij eigenlijk altijd ei-pijn?

@ Suus, gefeliciteerd met jullie meisje! Hihi leuk weer een prinsesje erbij :D

@ Emma, jij gaat weer lekker de boot op? Jammer dat Mark niet meekan, maar jij kan in ieder geval nog ff lekker ontspannen (hmm jacuzzi, misschien ga ik wel stiekem in je koffer mee :p)
    Leuk geboortekaartje uitgezocht inmiddels??

@ Kristel, hopelijk kan de gyn donderdag wat doen!! Hoop echt dat ze je inleiden, dit trek je niet meer zo.. :( *KRISTEL KNUFFELT*

@ Mariss, oo wat kut zeg een borstontsteking! :( Auw! Rustig aandoen meissie, laat je maar verwennen door je vriend. Jammer dat je op deze manier moet stoppen met borstvoeding, maar Chanell zal het vast ook goed doen op de fles. Beterschap!

@ Suus & Red, ik heb ook last van mijn onderrug en billen.. komt door de bekkeninstabiliteit hier.. kreeg het vanaf 9 weken al..

Hier nu ff eten halen.. niet zoveel trek, maar ja..

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Veel plezier op de verjaardag van je Oma, Gefeliciteerd trouwens :D

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Desiree: Hahaha ik heb je besmet met de smileytic :p :D
    Kratjes hadden wij al opgespaard hier, just in case, maar ze komen toch wel mooi van pas haha...
    ja de bieb idd, dat zei de VK scheelt een hoop want t boek kost nieuw rond de 25 euro had de VK
    het over...
    Ik zal je laten weten hoe het boek is...

Hier zetten we het bed misschien al wat eerder omhoog, merkte gisteravond met in bed stappen
    dat ik last krijg van mijn buik...
    aangezien ik er nu ook steeds vaker uit (en weer in) moet om te gaan plassen
    is dat misschien geen overbodige luxe...

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo eten is weer op.. dalijk weer sporten

8. Wat heb je gegeten gaby?

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Sportze zometeen...

ik ben er ook weg van, wij gaan ff een stukkie lopen met t hondje en 1 van de
    paardjes :D is die er ook meteen uit geweest...
    tot straks...

10. gaby1986

nou ben er zo vandoor..

k dacht dat ik al had gezegd wat ik had gegeten.. maar we hebben gewoon simpel broodje hamburger gegeten..

11. sorry :( maar moest veel pagina's lezen dan lees je wel eens ergens overheen..

ga ook maar weer vandoor.. :)

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, je hoeft geen postoel hoor, alleen een po, dus zo'n geval met deksel.
    @Ryanne, had je beetje baat bij zo'n zwemband? 'k Heb altijd geleerd dat je die beter niet kunt gebruiken en zoveel mogelijk op de wond moet zitten, 't liefst op een houten stoel.

Hier met manlief wat boodschappen gedaan maar als hij meegaat komt er altijd veel te veel lekkers mee.

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

ik was vanochtend dus bij de gyn en alles was oke met de baby hij groeit goed.
    we hebben het over mijn blaasontsteking gehad en we waren het er over eens als het nu weer trg komt (of nog niet weg is) ze het geen probleem vind om me in te leiden met 38 weken en dan zou ik niet nu nog 5 weken hoeven te lopen met pijn.
    maar gelukkig is het de afgelopen 2 dagen beter dus laten we maar gewoon hopen dat het over is en dat hij zich van zelf aanmeld. dat is nog altijd het beste

waar krijg je een po trouwens (las er wat over) moet dat ?? want ben eignelijk niet van plan om zoiets in huis te gaan halen als het niet verplicht is.

14. gaby1986

was niet boos bedoelt hoor.. k bedoelde er meer mee.. dat ik t net al ingetypt had.. maar dat die niet goed verzonden was..

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: aha je hebt me geholpen, nu weet ik wat zo'n zwemband is :p

@ Kim: Fijn dat alles goed is met jullie kleine vent, en ook mooi dat ze je willen
    helpen met 38 weken als het weer zo extreem word... toch een fijn idee, al
    is het natuurlijk hopen dat hij gewoon uit zichzelf komt...
    Po is alleen verplicht als je thuis wil bevallen, dit om de placenta op te vangen
    (tenminste bij "mijn" kraamzorg)

@ Gaby: lekker hoor, broodje hamburge, lekker simpel inderdaad :D

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Iemand een idee voor een leuk dagje weg zonder dat ik al te veel hoef te lopen? vriendlief heeft namelijk vakantie en willen nog wel wat leuke dingen doen...

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Gelukkig dat alles goed is met de kleine! Ik hoop voor je dat inleiden niet nodig is en je BO weg gaat en blijft. Inleiden lijkt me namelijk helemaal niet fijn. Ik wil het ook liever niet namelijk..

@De rest: Ik ga mn bedje opzoeken! Enne, dromen zijn stom! Mijn droom gaat iig niet meer uitkomen.. Of ik zou ineens spontaan moeten gaan bevallen nu in sneltreinvaart met extreme weeënstormen, maar doe dat maar niet :p

Slaap lekker allemaal!

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    heej allemaal.. ik ben er weer :D
    hoe is het hier met iedereen.. heb wel gelezen maar ben alles vergeten :S echt dom :S
    Las alleen iets over een po :p zal ik tegen die tijd maar eens vragen of dat moet?
    Ik wil wel thuis bevallen maar in het ziekenhuis lijkt me toch ook wel fijn.. maar als je geen medische verklaring hebt moet je veel betalen toch?
    Ik ben nu even douchen.. ben zo klaar :p heb lekker gesport net :p :D

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Nee doe maar niet nee, dan maar een droom die niet uitkomt toch...
    Slaap lekker meid...

@ Suus: Ligt eraan hoe je verzekerd bent, ik krijg het namelijk helemaal vergoed..

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hmm en waar kan ik dat vinden?
    Ben bij zilveren kruis de hoogste verzekering.. ?? heeft iemand een link van een site waar dat staat?
    Zou toch wel graag naar het ziekenhuis willen.. lijkt me toch fijner idee :D

Deel Deze Pagina