Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Idd, heb daarom ook maar besloten om gewoon te gaan anders komen we inderdaad nergens meer... vind het anders ook zonde van vriendlief zijn vakantie, en een dagje samen weg is toch heerlijk...

ga nu wel mijn bedje opzoeken dan want dan vertrekken we morgen lekker op tijd zodat we alle tijd hebben..

Slaap lekker allemaal...

doei doei

Enne jullie weten dus waarom ik er morgen de hele dag niet zal zijn :p

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik ga een was aan zetten en dan slapen.. weltrusten en mumtobe veel plezier morgen

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @desiree
    Dank je..Gelukkig gaat het weer wat beter met mij..:D
    Chanell doet het idd wel goed op de fles..Anders was het niet best geweest hihi..:p

Pff ik ga maar eens op bed ben kapot..
    welterusten!

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen..
    Ik ben alweer wakker.. moet alweer bijna naar het werk (over 5 minuten)
    Heb net de was van gister al opgehangen dus hoop dat het droog blijft.. nu nog even mijn boterhammetje opeten en dan op naar het werk.. moet vandaag invallen in de babygroep.. wel leuk.. heb er zin in :D :p
    moet tot kwart over 4.. dan snel gaan en gaby oppikken en dan samen naar de vk..
    fijne dag allemaal!!!

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: Ik ben benieuwd wanneer ze zich aandient... Geef de moed niet op. Wie weet komt ze toch sneller dan je denkt.
    Heb je een beetje kunnen slapen?

@ Po: Die moet ik ook nog halen... :( Eerst maar eens uitvinden waar die winkel zit.

@ Mecha: Hoe was de verjaardag van je stiefzoontje?

@ Bos: Hoe was de verjaardag van je oma?

@ Desiree: ;) Heej meid!!!

@ Kim: Hopelijk wordt je blaasontsteking heel snel minder, zodat je kleintje zichzelf kan aandienen.
    Anders zou het een mooie oplossing zijn.

@ Mum: Veel plezier in Burgers Zoo!!!

@ All: Goedemorgen!
    Ik had gister heel heel licht roze slijm... is een voorteken toch? Ben benieuwd.

Vanmiddag ga ik met 2 (oud) collega's lunchen in Utrecht. Ik denk dat ik ANgel maar mee neem. Ik kan haar ook in Nieuwegein bij mijn zus afzettten dan gaat zij lekker met haar wandelen. Dat is eigenlijk wel leuker voor Angel. :)

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Suus: Goedemorgen!!! Veel plezier met werken! en bij de vk vanmiddag.

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen,
    ik ben speciaal opgestaan omdat er een pakje tussen 8 en 1 komt... *gaap* had nog wel ff kunnen slapen..

debby: oeh... spannend :D
    mum: veel plezier in de dierentuin.. :)

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ gaby: Tis nu alleen alweer weg... :( Naja... ben benieuwd.

9. gaby1986

oh.. nou dan was t even spannend...misschien een iniminie klein beginnetje dan?

10. gaby1986

ik moet zo echt even opruimen...geen zin in maar ja..als ik zo rondkijk.. moet t toch gebeuren

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Gaby: Ik ken het... Pfff Tis hier elke dag weer een feestje! :( Maar ik stap eerst maar eens onder de douche.
    Succes Gaby met opruimen.

12. gaby1986

ik ben al klaar met opruimen.. moet zo alleen ff boven nog kleren halen die de was in kunnen.. en dan nog de was aanzetten..

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ben ik ook weer maar ga ook gelijk weer weg ;)

@Debby, spannend!!!
    @Suus, werkse en succes bij de vk!
    @Nieuwe, welkom!

Hmm... ben hier misselijk en dacht eerst dat ik moest overgeven maar nog niks. alleen moet ik zo wel weg naar m'n gezin. Ben veel te bang dat ik onderweg moet overgeven ofzo.
    Zal de hond wel even uitlaten. Die heeft hier weer 's in huis geplast, gistermiddag ook al :( Maar stinkt hier nog steeds en heb 't raam open dus ben bang dat z'n kussen er ook al onder zit. Stop 'm straks wel in de bench. Ging al zo lang goed en opeens begint ie er weer mee.
    gisteren is ie er om half 9 uit geweest en 'k was om 1 uur thuis ofzo. Zolang is dat toch niet.

Naja... was draait hier ook en ik moet maar weer 's aan't werk ;) hihi..

m'n buik is trouwens al 5 cm gegroeid!

14. gaby1986

red.. heb je al buikfoto's gemaakt?

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey allemaal

@Mum: Veel plezier vandaag! Je bent dan bij mij in de buurt he, dus als je in Arnhem bent, wel even zwaaien ;) (maakt niet uit welke richting op, gewoon ff doen :p)

@Debby: Spannend! Zou alleen niet eerlijk zijn he, als jij eerder gaat bevallen :p Dus wacht nog maar even haha ;)

@All: Heb sinds gister ineens een heel raar gevoel de hele tijd. We gingen gister boodschappen doen (winkel is echt om de hoek) en ik had echt de hele tijd zoiets van 'ik moet thuisblijven, er gaat wat gebeuren...' :(
    Ben uiteindelijk gewoon wel gegaan want mn gevoel heeft t vaker fout dan goed hehe. Maar gisteravond ook de hele tijd het gevoel dat er wat zou gaan gebeuren en ik heb t nog steeds.. Ook het gevoel alsof ik ineens heel veel boodschappen moet inslaan, want voorlopig kan ik de deur niet uit (zegt mn gevoel)
    Echt heel irritant, want er gebeurt helemaal niks!

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kriss: hihihi Ik zal t tegen hem zeggen, maar hij's eigenwijs hoor dus of hij luisterd. hihihi :)
    Nee, volgens mij kan het nog wel dagen duren daarna... Maar tis een teken dat er wat aan de gang is.

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Was het alleen wat slijm of echt een deel van de slijmprop?
    Nouja, ze zeggen dat het dan alsnog wel een paar weken kan duren, maar ik denk als je al zo ver zwanger bent dat het niet meer zo lang duurt hoor :)
    Ben echt benieuwd!

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Hier sinds vanochtend al hele erge egg, dus denk morgen al een eisprong.. morgen ook telefonisch contact met de Fa betreft de uitslagen en CT-scan..(misschien is het mogelijk met een schort om?!)
    Morgen ochtend naar de HA, dus ben benieuwd wat hij allemaal gaat zeggen.

Debby, Spannend!
    Kristel, Hopelijk breekt het bij jou ook snel door!

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kriss: Laatst zag ik, helaas toen ik al aan t doorspoelen was, een klein stukje slijm in t toilet. Maarja... ik kon t dus niet meer echt bekijken. hihihi Lekker verhaal op de vroege morgen...
    Gister had ik soms heel heel heel licht roze slijm en heel af en toe een klein vlokje slijm in t toilet.

Als het echt wat is kan het alsnog ruim een week duren, misschien wel langer. Wel spannend hoor als t zo dichtbij komt. T scheelt wel dat ik niet bang ben voor de bevalling, maar denk van laat maar komen.

Ik gooi er nog even een stofzuiger doorheen. :)

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sam: Hup, aan de klus jullie ;)
    Ben benieuwd wat de FA zegt erover! En idd, met een schort zou moeten kunnen lijkt me, hoop t voor je :)

@All: Ik ben er vandoor. Wij gaan even boodschappen doen in Duitsland voor zover t lukt (doen we elke maand, inkopen voor de hele maand, is goedkoop daar). Eigenlijk ga ik liever niet, omdat t 40 min. rijden is en i kvoel me al niet geweldig, maarja, dat binnen zitten continu en niks kunnen doen word ik ook helemaal gek van. Ik moet er gewoon even uit..

Heb trouwens voor de zekerheid maar maandverband in gedaan, voor het geval mn vliezen breken ofzo :p haha, zal toch wel niet gebeuren, maar toch. Straks gebeurt t wel en dan sta ik daar... Lijkt me echt zó erg! (niet dat t dan veel opvangt, maar al helpt t maar een beetje toch :p)

*zwaai*

Deel Deze Pagina