Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Als je niet boven die verfbak gaat hangen zal het idd wel meevallen.
    Het is niet dat je een hele muur gaat verven, toch?

Volgende maand groot feest + we zijn bijna 2 jaar getrouwd.
    Dus ja, dan krijg je de vragen al helemaal.

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Dreamer, kan me voorstellen dat dat best confronterend is ja..
    Jullie brengen niemand op de hoogte toch dat jullie in dit traject zitten?

@Red, bah hondenplas :( nou maar weer alles uitwassen
    Goed dat je nee hebt gezegd, dit is nu wel genoeg eerst toch?

@gaby, gezellig even oppassen :)

@Bos , ok dan zal ik dat ding ook even ontkalken van de week.
    Hier waait het niet echt trouwens..

@Sterretje, jij hebt lekker lang geslapen!
    Voel je je al beter?

zo ik ben ook bijna klaar boven, straks maar even proberen te slapen, word vanavond vast laat.

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @dreamer, oja dan zal die vraag idd wel boven komen ...
    Lijkt me echt lastig..

@Bos, ja en het is eenmalig dus zal idd wel wat meevallen. Goed raam open zetten

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Emma: niemand weet van onze kinderwens, dus ook niet in welke weg we in zijn geslagen.
    Iedereen denkt nog altijd dat ik geen kinderen wil.
    Maar als ik nu zeg: nee hoor, ik wil geen kinderen!
    Dan voel ik me zooo schuldig, dus dat zinnetje probeer ik te vermijden.
    Zeg altijd maar, we genieten van elkaar.
    En dan snel op een ander onderwerp overgaan ;)

Hoop dat je wat kan slapen straks!

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    ben ik weer even snel :)

@Dreamer: Ja, de winkels zijn echt mega daar. Vind het ook gewoon leuk om daar boodschappen te doen, omdat ze zoveel keus hebben en allerlei dingen die je hier niet kan krijgen :)
    Oh wat klote die vraag... Hoe reageerde hij erop?

@Emma: Ja? is dat zo? Nouja, mn gevoel heeft me al ee ntijdje geleden in de steek gelaten blijkt maar weer, dus ik ga nergens meer vanuit :p Ik hou wel rekening met dat t elk moment kan beginnen, maar dat was t dan ook wel.
    Die film lijkt me echt wel leuk! Wil m ook wel graag zien :D

Ohja, Kimo heeft geen vakantie nu, hij werkt sinds begin juli elke dag thuis, zodat ie me kan helpen met alles (ik kan echt bijna niks meer namelijk.. Ik kan nog net een doekje over de tafel halen en dat was t dan wel weer) en zodat ie er gewoon is mocht de bevalling beginnen :) Hij is 1 dag in de week nog op zn werk voor besprekingen ed en de rest dus gewoon thuis, echt wel fijn!

@Debby: Slijmprop kan je zeker weten in stukjes verliezen. Alleen of het nu echt wat zegt weet ik niet.. De een zegt van wel, de ander zegt van niet.
    Lees hier op t forum ook vaak dat vrouwen m verliezen (helemaal of in delen maakt niet uit) en dat ze dan nog pas 3 weken later bevallen. Sommigen verliezen m al met 34 weken en bevallen dan pas met 41 weken en bij anderen word ie gewoon weer aangemaakt. Heel vreemd dus allemaal en niet zoveel zeggend dus.
    Ik hoop natuurlijk wel dat het iets betekent en je je mannetje snel vast kan houden! :D

@De rest: Sorry wie ik vergeten ben..
    Moet zo ook alweer weg, even naar de drukker voor de geboortekaartjes. We wilden namelijk bij geboortepost.nl mijn zelfontworpen kaartje (heb een nieuwe gemaakt laatst) laten drukken, maar ze hebben het helemaal niet mooi gedaan en ook nog eens scheef gesneden, dus ben er totaal niet tevreden over! Dus nu gaan we t gewoon in de buurt bij een drukker laten doen, even kijken wat zij ervan maken en als t bij hun ook niet mooi wordt dan wordt het toch een kant en klaar kaartje.. (hoezo we zijn een beetje laat :p)

En daarna ben ik ook echt uitgeteld en ga ik op bed liggen (ben ik nu al en voel me alweer ontzettend klote, maar t moet echt gebeuren...)

6. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Weet niet wie 't vroeg maar heb nog geen buikfoto's. Misschien dat ik er straks ff eentje maak. Maar geen idee waar het kabeltje is om 'm op de laptop te zetten.

Heb de babysite er ook bij gezet. Foto's moeten nog maar komt wel een keertje.

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @red, mooi gedicht heb je op je site! word alweer emo haha

@kristel, ja daar ging het laatst over in een topic hier :)
    Wat fijn dat Kimo gewoon lekker thuis is! mark moet komende week nog 3 dagen waarschijnlijk en dan is hij 4 weken vrij, en na de bevalling ook nog een weekje.
    Succes met de kartjes, idd een beetje lastminute :p

@Dreamer, ja je kunt het beter een beetje vaag laten idd. Dat jullie nog wel zien ofzo.. Kan me voor stellen dat het ook pijnlijk is om te zeggen, nee dat wil ik niet.

8. *zwaait even voordat ze snel naar bed gaat *

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    * Zwaait terug!*

Hmz... ovulatietest was zo goed als negatief... misschien te vroeg gejuicht...

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Heb het idee dat het weer een cyste gaat worden.. :(

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Sam, wacht maar gewoon even af.
    Het kan toch nog alle kanten op gaan?
    Een ovu test zegt niets over een cyste.
    Al wordt je eitje een cyste, dan nog zal je ovu test posi worden vantevoren.
    Waarom zouden je eitjes nu ineens cystes worden dan?
    Daar is toch geen aanleiding voor om dat te denken?
    Gewoon elke dag/om de dag klussen deze week, dan kan je je eitje niet missen.
    Temp je nog?

@Kristel: hij keek mij aan zo van help me!
    Dus ik riep, we genieten wel van elkaar.
    Dus toen zei hij dat ook maar.
    Maar als ze het face to face hadden gevraagd zou hij het veraden hebben, hij keek zo schuldig :p
    Das het lastige als je allebei niet kan liegen :p

Balen dat de kaartjes niet mooi zijn geworden!
    Hoop dat de drukker er wel iets moois van kan maken.

12. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: nee is geen heel muur inderdaad. oh hopenlijk vragen ze er niet te veel naar dan.

@sammie: maar gister was hij toch bijna positief (of was het alweer eergister?)

misschien is hij toch eerder gesprongen en heb je niet altijd zo'n groot ei..

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Red: even een werkvraagje aan jou.
    Iemand schreef net dat dekbedovertrekjes niet meer mogen, klopt dat?
    En als dat klopt, waarom mag dat niet?
    Wat is er anders aan dan een laken?

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer, omdat hij aan de linker kant zit het eitje, en die de vorige keer ook een cyste is geworden..

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Suus: Thanx :D je bent nu bij de VK denk ik, alles weer in orde?

@ Debby: Thanx :D Gezellig hoor Lunchen met 2 (oud collega's) heb je Angel nog bij je zus
    afgezet? Spannend hoor dat slijmverlies...

@ gaby: Thanx meid... moest je niet werken vandaag? heb ik voor niks gezwaaid
    toen we Wijchen voorbij reden :(

@ Red: Wat vreemd dat je hond ineens weer in huis plast... is er geen medische reden voor?

@ Kristel: Thanx :D Ik heb gezwaaid hoor :D heb je teruggezwaaid? :p
    Spannend hoor, dat gevoel van jou... Is het gelukt met de boodschapjes?

@ Sammie: Ja zo'n loodschort kan een uitkomst zijn, even overleggen maar..

@ Gaby: Jeeejjj telefoon en laptop binnen, wat ga je als eerst uitvogelen :p

@ Emma: Wat lief van Mark zeg die bos bloemen :D die van mij doet het niet meer zo snel spontaan :(

@ Debby: Slijmprop kan je idd in stukjes verliezen... *ziet dat dreamer me voor was*

@ Bos: Dat was véél dichterbij geweest voor ons :p maar is zo klein en hebben we vorig jaar
    al gezien... gelukkig is het allemaal goed gegaan :D

@ Dreamer: Hmm wat een vervelende vraag inderdaad, heeft ie een goed antwoord kunnen
    geven? kan me voorstellen dat je even overdonderd bent door zo'n vraag in jullie
    situatie...

@ Red: Fijn dat je niet hebt overgegeven en goed kunt eten hoor..
    zal straks eens spieken op je babysite...

@ Kristel: Balen dat het kaartje niet geworden is wat jullie er
    van verwacht hadden...

@ Ryanne: lekker geslapen?

@ Sammie: positief blijven denken hoor meid...

Nou we zijn weer terug van een heerlijk dagje weg samen :D hebben wel weer even genoten zo saampjes...
    lopen daar was best zwaar omdat het bergje op bergje af is en een aantal harde buiken ervan gekregen maar op tijd gaan zitten en lekker wat gegeten en toen maar weer verder...

16. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @mumtobe: fijn dat het een geslaagde dag was...jullie hebben het wel getroffen met het weer zeg....gelukkig dat de harde buiken 'meevielen'.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Bos: Ja idd, we hebben heerlijk weer gehad :D

ik moest wel lachen, overal wordt je doodgegooid met zwangere vrouwen en daar heb ik er geen 1 gezien :p er waren wel veel duitsers *zucht* werd nu al gek van dat taaltje hihi en dan moet ik er nog een week naartoe :p

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ben ik weer.. En ben ook echt naar de kl*te nu, alles doet nog veel meer pijn dan vanochtend, dus ik ga de rest van de dag lekker op de bank liggen en doe verder niks meer.. Neem zo weer even wat in in de hoop dat t een heel kleine beetje helpt, want ik kan niet eens meer echt lopen nu :(

@Dreamer: Ohh ja ik kan me voorstellen dat als het face to face gevraagd zou worden het moeilijk is om erover te 'liegen'. Ik hoop voor jullie dat het voorlopig gewoon niet meer gevraagd wordt, het is al moeilijk genoeg voor jullie zonder al die vragen.. (snap sowieso niet waarom mensen dat moeten vragen, als er wat gebeurt op dat gebied horen ze t vanzelf wel)

@Mum: Mooi dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben :D Gelukkig vielen de harde buiken mee. Nu lekker op de bank ploffen (als je dat al niet had gedaan) en lekker uitrusten :)

@All: Wat gaan jullie eten? :D
    Hier weet ik t nog niet... Of frietjes met sla, of macaroni of aardappelkroketjes met kruidenkaasvulling (=heel jammie) en groenten en vlees..
    Nouja, zie het zometeen wel :)

Ik ga nu plat liggen met paracetamol en een kruik in de hoop dat t een heel klein beetje pijn weg neemt! (veel doet t namelijk niet bij mij)

*zwaai*

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: Balen dat de pijn nu weer erger is geworden zeg...
    Ik ben inderdaad lekker in de bank geploft :p
    Mmmm die aardappelkroketjes met kruidenkaasvulling klinkt wel lekker ja, en een
    lekkere bak frisse sla :p

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben er ook weer..
    mum: fijn dat je t leuk hebt gehad..

Share This Page